-
Το είδα σήμερα στο δρόμο. Τελικά δεν είναι τόσο χάλια όσο δείχνει στις φωτογραφίες. Απλά αδιάφορο.
-
ωραιο αμαξι
αλλα μαλακια φιλοσοφια,πολυ αργο για να θεωρηθει σπορ
θα αγοραστει μονο σαν φετιχιστικο γκατζετακι απο οσους και μετα παπαλα
το εχει ξανακανει η honda με το πρωτης γενιας insight
αμα ειχε μοτερ απο typer το συζηταγαμε.. -
θα αγοραστει μονο σαν φετιχιστικο γκατζετακι απο οσους
Παίζει σοβαρά αυτό ακριβώς να είναι ο στόχος της εταιρείας.
-
Ο χρήστης jimhs έγραψε:
......
θα αγοραστει ..........Αυτο θελει και η χοντα.Να πουλησει.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
τα υβρίδια θα βρεθούν εκεί που τους αξίζει...Βλεπω συμπαθεις πολυ τα υβριδικα
-
@ Eugenios
Το ότι οι μετρήσεις αυτές είναι στον γάμο του καραγκιόζη θα έπρεπε να σε κάνει ακόμη πιο καχύποπτο για το γεγονός ότι το συγκεκριμένο υβριδικό μετράται σε τιμές αντίστοιχες με αυτές ενός σχετικά σβέλτου συμβατικού αυτοκινήτου όπως το Yaris 1.33. Και φαντάζομαι πως σε τέτοιες συνθήκες οι μπαταρίες δεν αδειάζουν... Παίζει βέβαια η πρώτη έκδοση να βγήκε επίτηδες τόσο μάπα ώστε να μας πουλήσουν τις επόμενες βελτιωμένες γενιές υβριδικών συστημάτων τις οποίες μάλλον μπορούν να βάλουν από τώρα στην παραγωγή
Δεν τιμάει τη Honda το γεγονός ότι στο πρώτο Insight μέσω παλμών του ηλεκτροκινητήρα εκμηδένιζε τους κραδασμούς της τρικύλινδρης 1000άρας MEK, ενώ σήμερα στο CRZ χρησιμοποιεί μία απλοποιημένη έκδοση εκείνου του συστήματος το οποίο στην ουσία είναι μία 'μίζα' 15 hp με καμιά 50αριά κιλά μπαταρίες στο πορτ-μπαγκάζ... Τρομερό πισωγύρισμα που αδικεί τον ίδιο της τον εαυτό και το ιδιαίτερο παρελθόν της... -
Η διαφορά μεταξύ του πρώτου Insight και των σημερινών είναι ότι για τη Honda το πρώτο Insight απλά ήταν απώλεια χρημάτων ενώ τώρα έχει ένα καθαρό κέρδος που ανέρχεται σε μερικές χιλιάδες δολλάρια ανά όχημα.
Anyway βλέπω ότι κάποιοι δεν χάνουν την ευκαιρία να ρίξουν τη χολή τους σε κάθε τι που η εταιρεία που υποστηρίζουν δεν παράγει.... Όπως και να έχει το θέμα περί υβριδικών έχει πια περάσει στην ιστορία. Τα υβριδικά είναι εδώ και μάλλον θα αποτελέσουν τα επόμενα 20 έτη μία από τις απλές λύσεις για μείωση της κατανάλωσης.
Κατά τα άλλα περί CRZ κανείς δεν βλέπω να πολυασχολείται.... και δεν είναι πρέπον να γ@μάμε κάθε thread με τα ίδια και τα ίδια.
-
Διαπίστωση:Aν το cr-z ήταν κατασκεύασμα της vw το συγκεκριμένο θέμα θα είχε πολλαπλάσιους υμνητές και φυσικά διθυράμβους από τα περιοδικά ειδικού τύπου!
Έτσι έχουν τα πράγματα μας αρέσει δεν μας αρέσει! Οι Γερμανοί υπερέχουν στην προώθηση των αυτοκινήτων τους!
Ας κάνουν και οι άλλοι προπαγάνδα μάρκετινγκ για να τους φτάσουν!Αναφορικά με το cr-z -αν και χοντάκιας- δεν θα το επέλεγα ως σπορ επιλογή!
Είναι ακριβό στην Ελλάδα και λιγότερο γρήγορο απ΄όσο δείχνει! Στα χρήματα του και με δεδομένη την διθέσια στην πράξη διαμόρφωση θα επέλεγα μιάτα για να το χαίρομαι και ανοικτό! (Ως γνωστόν απορρίπτω κάθε τι με το vw badge οπότε το σιρόκο δεν υφίσταται για μένα...)
Αν όμως το δούμε ως σπουδή, ως πείραμα, ως προάγγελο των μελλοντικών υβριδικών τότε φυσικά και μας ικανοποιεί! Τελικά και τα υβριδικά μπορεί αν είναι ευχάριστα στην οδήγηση!
Στο επερχόμενο σιβικ ή το τζαζ του μέλλοντος το μοτέρ αυτό θα είναι αξιοπρόσεκτη επιλογή πόσο μάλλον μια ισχυρότερη έκδοση του!
Αν πάλι επέμενα για μικρό χόντα κουπέ θα περίμενα την ισχυρότερη έκδοση που σίγουρα θα βγει στο μέλλον από τους ικανότατους Ιάπωνες μηχανικούς!
Εκτός χόντα small coupe θα επέλεγα τα κουκλιά των Ιταλών και συγκεκριμένα το Mito!(Άσχετο: Αυτή η τζουλιέτα που έβγαλαν πρόσφατα είναι το μόνο αυτοκίνητο που μου αρέσει στα μικρομεσαία πέραν του σιβικ...αιώνες μπροστά οι Ιταλοί σε design...έπεται η τεράστια για τα δικά μου δεδομένα δέλτα που λόγω gatoz εκτιμώ αφάνταστα!)
-
Οι Γερμανοί υπερέχουν στην προώθηση των αυτοκινήτων τους!
Καμμία σχέση! Απλά οι συγκεκριμένοι γερμανοί έχουν στα χέρια τους το 20% περίπου της ευρωπαικής αγοράς, ενώ οι Χονταίοι το 1,8% και αν.
Εξ' ού και οι ΠΟΛΥ περισσότεροι οπαδίστι των Λαικών στα μέρη μας που κατακλύζουν κάθε φόρουμ για να εκφράσουν την λατρεία τους στον οποιοδήποτε εVAGγγελιστή, αλλά και οι συμπάθειες των ειδικών του τύπου.Για την συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει και ένα κόμπλεξ ευρωπαικής φύσεως. Τα υβρίδια, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, είναι ιαπωνικά, άρα δεν έχουν τίποτε από την αύρα, την ιστορία, την κληρονομιά, την μοναδικότητα, την πρωτοπορεία, την κουλτούρα, την επινόηση, την προγονολατρεία, την υπεροψία κ.α. καμμιάς ευρωπαικής σχολής.
Πως να το κάνουμε, στην ευρώπη των πολιτισμών γεννηθήκαμε με αυτά τα κριτήρια σκεπτόμαστε (ότι οι άλλοι λαοί δεν έχουν κουλτούρα και πολιτισμό δηλαδή, και εν πάσει περιπτώσει και να έχουν είναι, φυσικά, κατώτερος του δικού μας). -
Θα διαφωνήσω όμως αφού στην Ελλάδα η vw δεν ήταν ποτέ πρώτη σε πωλήσεις...τα τελευταία 20 χρόνια μία εκ των τογιότα, νισσάν, χιουνται η όπελ ήταν πρώτες σε πωλήσεις με την vw να ακολουθεί!
Τέτοια προνομιακή αντιμετώπιση από τον ειδικό τύπο δεν έχει ξαναδεί εταιρεία τα σχεδόν 25 χρόνια που διαβάζω σχετικά περιοδικά!
Δέχομαι την θεώρηση ότι πολλές πωλήσεις συνεπάγονται περισσότερους οπαδούς της φίρμας όμως αυτό έγινε πρακτικά τα τελευταία χρόνια! Ποιος θεωρούσε καλή αγορά στα χρήματα του το γκολφ 3 με τα 60 άλογα ή το 4 με τα 75;
Την λατρεία και την προσήλωση στην εταιρεία που έχουν οι αλφίστι παραδοσιακά για την φίρμα τους όπως άλλωστε και οι Χοντάδες -σε μικρότερο βέβαια-από την δεκαετία του 80 και μετά δεν την είχαν οι ιδιοκτήτες vw από τα χρόνια του σκαραβαίου!
Αυτή η ...καταναλωτική συνείδηση πριμιουμ κατασκευαστή επιτεύχθηκε μέσα από τον ειδικό τύπο και την μοναδική διαφήμιση προώθηση των αυτοκινήτων τους! Εγώ την αποκαλώ γκεμπελική λόγω της πλύσης εγκεφάλου στους ιδιοκτήτες που ενώ επισκέπτονται συχνά την αντιπροσωπεία για διάφορες βλάβες όταν τους ρωτάς σχετικά δηλώνουν ενθουσιασμένοι για την αγορά τους! Είναι μοναδικό το φαινόμενο σε αυτούς αν και τελευταία μεταφέρεται σε όλο το γκρουπ λόγω tsi!
Σαν μαρκετίστες τους παραδέχομαι λοιπόν του Γερμανούς της vw! Θεωρώ ότι θα ισχυροποιηθούν και άλλο στο μέλλον! -
Ναι, δεν ήταν πρώτη σε πωλήσεις, πολλές φορές όμως ήταν ...δεύτερη και συνήθως πάντα μέσα στην πεντάδα.Δες το όμως σφαιρικά το θέμα.
Με τον πολυμοντελισμό που την διακρίνει και σαν φίρμα ξεχωριστά και σαν όμιλο, μπορεί να γεμίζει το 50% ενός περιοδικού σε μηνιαία βάση με πάσης φύσεως δοκιμές, γνωριμίες, συγκριτικά, αποκλειστικότητες, ειδησούλες, συνεντεύξεις, επισκέψεις, διαφημίσεις, κ.α.
Ποιός άλλος έχει αυτή τη δύναμη στην ευρώπη, και στη χώρα μας ειδικά? Ουδείς.
Είναι δύσκολο μετά να μην την έχεις στα όπα όπα και στο γλύψιμο ?
Επίσης καλό είναι να θυμόμαστε, τους λόγους που στο παρελθόν συγκεκριμένο περιοδικό την είχε σε διακριτική απόσταση.Τέτοια προνομιακή αντιμετώπιση από τον ειδικό τύπο δεν έχει ξαναδεί εταιρεία τα σχεδόν 25 χρόνια που διαβάζω σχετικά περιοδικά!
Θα αστειεύεσαι. Δεν θυμάσαι την ιταλολατρεία των 4Τ της δεκαετίας του '80? Και όχι σε επίπεδο Τεσταρόσσα, αλλά σε επίπεδο Ούνο Στιγκ 900 κ.ε. και Ρίτμο 1.100 ?
Εγώ προσωπικά ευθυμώ αφάνταστα διαβάζοντας παλιά τεύχη.Θεωρώ ότι θα ισχυροποιηθούν και άλλο στο μέλλον!
Στην ευρώπη όχι, πιο πιθανό είναι το αντίστροφο γιατί είναι ήδη πολύ ψηλά. Αλλά σε ΗΠΑ είναι αναμενόμενο, εξ' ου και τα νέα εργοστάσια και τα σπέσιαλ τοπικά μοντέλα. Στην Κίνα καλπάζουν ήδη και στην Ινδία ετοιμάζουν ντου. Είναι πολύ δυνατοί σε τζίρους, παρουσία, χαρτοφυλάκιο και πωλήσεις, αλλά πάσχουν ΠΟΛΥ σε περιθώριο κέρδους. Το 2009 πρακτικά το συντριπτικό ποσοστό κερδών του ομίλου ήρθε από την Άουντι που πουλάει με γερό πρίμιουμ.
Νταξ΄είναι δυνατοί, αλλά όχι ανίκητοι. -
Αν το πάμε συνολικά στο group βαγκ συμφωνώ! Τώρα για την ιταλολατρεία των 4τ θα πρέπει να προσθέσω και την ...ρενολατρεία λόγω κουμπαριάς με τον Μανιατόπουλο οπότε χάνουμε την μπάλα! Άλλα τα οικονομικά μεγέθη της εποχής σε σχέση με το σήμερα δίχως να θέλω να μειώσω τα επιχειρήματα σου!
Ας σταματήσουμε εδώ για να μην χαλάσουμε το θέμα για το πρωτοποριακό κουπέ της χόντα!
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Anyway βλέπω ότι κάποιοι δεν χάνουν την ευκαιρία να ρίξουν τη χολή τους σε κάθε τι που η εταιρεία που υποστηρίζουν δεν παράγει....
λαθος , ριχνουμε τη χολη μας για τα υβριδικα
το ιδιο εγω προσωπικα θα κανω και για τις πορσε και φυσικα τα υπολοιπα vag
για τους αλφιστι φυσικα δε μπορω να υποσχεθω τιποτα
ακομα και το start & stop που εχει κανει την εμφανιση του σε καποια τουρμπατα audi με βρισκει αντιθετο
Για την συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει και ένα κόμπλεξ ευρωπαικής φύσεως. Τα υβρίδια, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, είναι ιαπωνικά, άρα δεν έχουν τίποτε από την αύρα, την ιστορία, την κληρονομιά, την μοναδικότητα, την πρωτοπορεία, την κουλτούρα, την επινόηση, την προγονολατρεία, την υπεροψία κ.α. καμμιάς ευρωπαικής σχολής.
Πως να το κάνουμε, στην ευρώπη των πολιτισμών γεννηθήκαμε με αυτά τα κριτήρια σκεπτόμαστε (ότι οι άλλοι λαοί δεν έχουν κουλτούρα και πολιτισμό δηλαδή, και εν πάσει περιπτώσει και να έχουν είναι, φυσικά, κατώτερος του δικού μας).+1
εμεις δεν τρωμε ωμα ψαρια πώς να το κανουμε τωρα
Αυτή η ...καταναλωτική συνείδηση πριμιουμ κατασκευαστή επιτεύχθηκε μέσα από τον ειδικό τύπο και την μοναδική διαφήμιση προώθηση των αυτοκινήτων τους! Εγώ την αποκαλώ γκεμπελική λόγω της πλύσης εγκεφάλου στους ιδιοκτήτες που ενώ επισκέπτονται συχνά την αντιπροσωπεία για διάφορες βλάβες όταν τους ρωτάς σχετικά δηλώνουν ενθουσιασμένοι για την αγορά τους! Είναι μοναδικό το φαινόμενο σε αυτούς αν και τελευταία μεταφέρεται σε όλο το γκρουπ λόγω tsi!
Σαν μαρκετίστες τους παραδέχομαι λοιπόν του Γερμανούς της vw! Θεωρώ ότι θα ισχυροποιηθούν και άλλο στο μέλλον!τους ιταλους τοτε τι τους θεωρεις?
αυτο με τις συχνες επισκεψεις στην αντιπροσωπεια ειναι συμπερασμα απο το κωλο σου (με το μπαρδον κιολας), αλλα για να το λες κατι θα ξερεις
-
...έχω 3 φίλους με γκολφ 5 tsi! Γενικά μιλώντας μου έλεγαν πόσο απροβλημάτιστα ήταν τα αυτοκίνητα τους...σίγα σιγά και μέσα στην κουβέντα έμαθα ότι είχαν θέματα και μάλιστα κοινά! Βέβαια παρά την ακινητοποίηση των οχημάτων τους ήταν υπερευχαριστημένοι και τα θεωρούσαν φυσιολογικά! Εγώ τους είχα πρήξει τόσο καιρό ότι κοπανάει η ανάρτηση του σιβικ!
-
Μηπως να γυρισουμε στο θεμα μας που ειναι το HONDA CR-Z ; [mod]
-
Οπότε με λίγα λόγια καταλήγουμε πως το CR-Z ούτε ο spyros.s δεν θα το αγόραζε.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Εγώ τους είχα πρήξει τόσο καιρό ότι κοπανάει η ανάρτηση του σιβικ!ευγε για την ειλικρινεια σου
Οπότε με λίγα λόγια καταλήγουμε πως το CR-Z ούτε ο spyros.s δεν θα το αγόραζε.
και εδω ειναι το ζητουμενο, δε μπορω να καταλαβω για ποιο λογο να υποστηριζεται κατι , που στην ουσια δεν αρεσει σε σχεδον κανεναν και δε θα το επαιρνε απολυτως κανενας απο δω μεσα (ο vargas τουλαχιστον το παραδεχτηκε) , μονο και μονο για να υποστηριξουμε τη χοντα και να θαψουμε τη vw η οποια φυσικα δε κολλαει πουθενα στη κουβεντα
-
Αυτά είναι, βάσει περιοδικών και ...συμπερασμάτων, αφορίσαμε και το CRZ. Βέβαια, δεν το οδήγησε κανείς αλλά δεν μασάμε.
NEEEEEEXT !
-
Σας έγραψα ότι θεωρώ υπερβολική την τιμολόγηση του για ένα μικρό κουπέ!
Οι επιδόσεις του αναλογούν σε σβέλτο μικρομεσαίο και όχι σε σπορ κουπέ! Θα μου αρέσει το μοτέρ αυτό σε σιβικ και τζαζ!
Από την άλλη έχω...αφορίσει συνολικά την κατηγορία αφού για παράδειγμα προτείνω τρίθυρο γκολφ αντί για σιρόκο, types αντί για cr-z, γενικά τρίθυρο χατσμπακ αντί για μικρό κουπε!
Εμφανισιακά μου αρέσει αλλά πλέον δεν κοιτώ μόνο αυτό σαν υποψήφιος αγοραστής!
Μένει να δούμε πως θα πάει στην αγορά και μάλιστα στην δύσκολη περίοδο που διανύουμε!
Φυσικά περιορίζομαι στην ελληνική αγορά! Αλλού κάποιοι το παίρνουν σαν δεύτερο αυτοκίνητο ...πόλης! -
Προσπαθώ να καταλάβω τι στο καλό έκανε η Honda με αυτό το αυτοκίνητο και δεν μπορώ... Από τη μία δεν είναι όσο οικονομικό όσο αντίστοιχα γρήγορα και ακριβά σπορτίφ diesel supermini (Mito 1,6 JTD, Mini Cooper D κλπ) και από την άλλη είναι λιγότερο sport και fun to drive από πολλά φτηνότερα Mini και Supermini όπως το Twingo RS και το Swift 1,6 Sport, χωρίς όμως η κατανάλωσή του να είναι αρκετά χαμηλότερη ώστε σε αυτή τη ζωή να αποσβέσεις από τις βενζίνες την παραφουσκωμένη τιμή του... Είναι και στην ουσία 2θέσιο ενώ καταλαμβάνει τον ίδιο και περισσότερο χώρο από τα προαναφερθέντα πάνω στο οδόστρωμα... Οπότε το αγοράζουμε για να επιβραβεύσουμε τη σκέψη (η συγκεκριμένη πράξη μπάζει νερά...) ότι ένα sport αυτοκίνητο (που τελικά το CRZ δεν είναι) μπορεί να είναι και υβριδικό? Υπάρχει κανένας λόγος να το κάνει κάποιος αυτό? Ας βγει με τον 1800άρι και καμιά 20αριά hp βοήθεια από μπαταρίες να το πούμε και sport και γρήγορο και ουσιώδες και ρηξηκέλευθο ή ας τις ξυλώσουν τις ρημάδες τις μπαταρίες να το πουλήσουν ως διάδοχο του CRX. Τώρα πολύ φοβάμαι ότι είναι μία τρύπα στο νερό που δεν πείθει για τίποτα...
PS: Βρίσκω το ίδιο ανούσιο να ξοδέψει κάποιος 23-24.000 € για ένα 122άρι Scirocco μιας και αρκετά έντυπα έσπευσαν να συγκρίνουν αυτά τα δύο...
NEO HONDA CR-Z