-
Μόλις ξεφορτόθηκα την Ε30 και χωρίς την ευχέρεια για καινούριο θα πάρει ο μικρός αδερφός μου ψήνομαι τρελά για gti των 80ς εσείς τι λέτε πιο αξίξει περισσότερο το golf το έχω οδηγήσει και μου άρεσε αρκετά μπορώ να πώ είχε αίσθηση ανάλογη με το mki αλλά με καλύτερο σασμάν & φρένα για το 205 ξέρω μόνο ότι είναι από τα πιο κοφτερά τιμόνια σε αίσθηση και turn in σαν αυτοκίνητο από ζημιές τι λέει τι προσέχουμε ; τιμές ανταλλακτικά και εν τέλη ποιο από τα δύο μπορεί να φτάσει σε μια αξιοπρεπή κατάσταση με τα λιγότερα χρήματα ;
και μερικά που βρήκα
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/338667/
δν μου φένεται γνήσιο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/695513/
και αυτό
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/655263/
καλό αλλά ακριβόhttp://www.car.gr/classifieds/cars/view/814809/
και ένα golfhttp://www.car.gr/classifieds/cars/view/814809/
και ένα άλλο του γούστου μου που μοιάζει με το mki μου -
Μόλις ξεφορτόθηκα την Ε30 και χωρίς την ευχέρεια για καινούριο θα πάρει ο μικρός αδερφός μου ψήνομαι τρελά για gti των 80ς εσείς τι λέτε πιο αξίξει περισσότερο το golf το έχω οδηγήσει και μου άρεσε αρκετά μπορώ να πώ είχε αίσθηση ανάλογη με το mki αλλά με καλύτερο σασμάν & φρένα για το 205 ξέρω μόνο ότι είναι από τα πιο κοφτερά τιμόνια σε αίσθηση και turn in σαν αυτοκίνητο από ζημιές τι λέει τι προσέχουμε ; τιμές ανταλλακτικά και εν τέλη ποιο από τα δύο μπορεί να φτάσει σε μια αξιοπρεπή κατάσταση με τα λιγότερα χρήματα ;
και μερικά που βρήκα
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/338667/
δν μου φένεται γνήσιο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/695513/
και αυτό
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/655263/
καλό αλλά ακριβόhttp://www.car.gr/classifieds/cars/view/814809/
και ένα golfhttp://www.car.gr/classifieds/cars/view/814809/
και ένα άλλο του γούστου μου που μοιάζει με το mki μου -
Μόλις ξεφορτόθηκα την Ε30 και χωρίς την ευχέρεια για καινούριο θα πάρει ο μικρός αδερφός μου ψήνομαι τρελά για gti των 80ς εσείς τι λέτε πιο αξίξει περισσότερο το golf το έχω οδηγήσει και μου άρεσε αρκετά μπορώ να πώ είχε αίσθηση ανάλογη με το mki αλλά με καλύτερο σασμάν & φρένα για το 205 ξέρω μόνο ότι είναι από τα πιο κοφτερά τιμόνια σε αίσθηση και turn in σαν αυτοκίνητο από ζημιές τι λέει τι προσέχουμε ; τιμές ανταλλακτικά και εν τέλη ποιο από τα δύο μπορεί να φτάσει σε μια αξιοπρεπή κατάσταση με τα λιγότερα χρήματα ;
και μερικά που βρήκα
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/338667/
δν μου φένεται γνήσιο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/695513/
και αυτό
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/655263/
καλό αλλά ακριβόhttp://www.car.gr/classifieds/cars/view/814809/
και ένα golfhttp://www.car.gr/classifieds/cars/view/814809/
και ένα άλλο του γούστου μου που μοιάζει με το mki μου -
Το peugeot και συγκεκριμενα απο τα λινκ το 2ο.Φαινεται πολυ τζαμι!
Παντος θα σου ελεγα να δεις και καποιο απο αυτα.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/790530/ --->Εγγυηση το παλικαρι το εχει πολυ προσεγμενο ολοι το λενε στο cfh.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/812183/ -
Τι το ζαλιζεις αφου το golf θα παρεις....
Το 205 gti εχει ενα ασπαστο μοτερ βασικα ,φοβερο feedback οταν το οδηγεις και γενικα το καλο-γνωστο γαλλικο στριψιμο..
Για μενα δεν υπαρχει διλλημα θα ειχα ηδη παρει τηλ. τη δευτερη αγγελια..Τη μπεμπα γιατι τη σουταρες?Ασχολιαστο το να πας σε 20 χρονων turbo με χειροτερο κρατημα..
Γνωμη μου..Νεος εισαι σα κι εμενα αντι να μπλεκεις με αμαξια που δε βρισκεις ευκολα ανταλλακτικα και πιθανον δε θα μπορεσεις να ξαναπουλησεις..Βαλε 4 χιλιαρικα και παρε ενα αριστο σε αυτα τα λεφτα saxo vts mk1 μονοφυσσο ,που βρωμαει ο τοπος ,φτηνο σε ολα του ειναι..Στριβει σα διαολος και εχεις και απειρες επιλογες να το κανεις κανιβαλο αμα σου τη βαρεσει ,ειναι και 1.6 ενω τα αλλα 1.8 και 1.9..
-
H Γκόλφω είναι το πιο καλοπουλημένο ΓΤΙ της δεκαετίας του '80 Μ-Α-Κ-Ρ-Α-Ν (έστω και σαν τροπέτο).
Τώρα για τιμές ανταλλακτικών, επάρκεια, δυνατότητες μετατροπών κ.α. απλά Κ-Α-Μ-Μ-Ι-Α σχέση με τον γάλλο που ακόμη και στις ημέρες του ήταν εξαιτερικά σπάνιος. Από προσοχή στη λεπτομέρεια, ποιότητα, αξιοπιστία επίσης το αυτό.
Σε τιμόνι και κρατήματα, και με βάση τα δεδομένα της τότε εποχής , το 205 ήταν καλύτερο, αλλά και η Γκόλφω δεν αστειευόταν και σίγουρα έχει πολλές και σχετικά πανεύκολες δυνατότητες αναβάθμισης σε επιμέρους εξαρτήματα. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τι το ζαλιζεις αφου το golf θα παρεις....
Το 205 gti εχει ενα ασπαστο μοτερ βασικα ,φοβερο feedback οταν το οδηγεις και γενικα το καλο-γνωστο γαλλικο στριψιμο..
Για μενα δεν υπαρχει διλλημα θα ειχα ηδη παρει τηλ. τη δευτερη αγγελια..Τη μπεμπα γιατι τη σουταρες?Ασχολιαστο το να πας σε 20 χρονων turbo με χειροτερο κρατημα..
Γνωμη μου..Νεος εισαι σα κι εμενα αντι να μπλεκεις με αμαξια που δε βρισκεις ευκολα ανταλλακτικα και πιθανον δε θα μπορεσεις να ξαναπουλησεις..Βαλε 4 χιλιαρικα και παρε ενα αριστο σε αυτα τα λεφτα saxo vts mk1 μονοφυσσο ,που βρωμαει ο τοπος ,φτηνο σε ολα του ειναι..Στριβει σα διαολος και εχεις και απειρες επιλογες να το κανεις κανιβαλο αμα σου τη βαρεσει ,ειναι και 1.6 ενω τα αλλα 1.8 και 1.9..
το ασπαστο μοτερ στο 205 που το βρηκες?
Για τα σαξοραλλα συμφωνω απολυτα σε οτι γραφεις,ειναι παμφθηνα και τα κανουν ολα.
Ως πρωην κατοχος 106 (σχετικα ιδιο με σαξο) και 205 αυτο που εχω να πω ειναι δεν υπαρχει αλλο αυτοκινητο που να κανει ΣΥΝΟΛΙΚΑ οτι κανει ενα σαξοραλλο με τοσο χαμηλα κοστη.
Απο θεμα κρατηματος το 205 δεν συγκρινεται με το 106 κατα την ταπεινη μου αποψη ειδικα στα πατημενα κομματια.πολυ πιο στιβαρο το 205.
Οσο για τα γκολφ κλπ, δεν εχω αποψη και δεν καιγομαι να αποκτησω. -
για ποιο 106 μιλας και χρονολογια, για ποιο 205 και χρονολγιες...?
-
Aν θελεις την ευκολη λυση, παρε το Γκολφ.
Αμ ομως θελεις ενα αυτοκινητο που να σε βαζει στη πριζα, να σε κανει να χαμογελας απο το πρωτο μετρο που θα τσουλησει, να ειναι μεσα στο νευρο και την ζωντανια το 205 ειναι μονοδρομος.
Η διαθεσημοτητα ανταλακτικων ειναι δυστυχως τραγικη, τα πλαστικα στο εσωτερικο ειναι κακης ποιοτητας, τριζει, εχει σχετικα βαρυ συμπλεκτη και κανει αρκετο θορυβο.
Το δικο μου παντως το εχω ερωτευτει.
-
παρε πισω το bmw
και σκασε αλλα 3000 για ψαλιδια και αμορτισαρεςφοβερο τιμονι το 205(το εχω οδηγησει)
το φχαριστιεσε μονο οταν το στριβεις
δεν κανει για τπτ αλλο -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
για ποιο 106 μιλας και χρονολογια, για ποιο 205 και χρονολγιες...?για το μονο αυτοκινητο που μετανιωσα οταν το πουλησα, μπορντω 106 gti 1997.
Το 205 ηταν 1.9 gti 1989 (με τα πορτοκαλι φλας). -
Το 205 GTI ειναι αμαξαρα!
Το μονο Γαλλικο παλιο που με μουρλαινει.
-
το 205 ηταν απιστευτο αμαξι και σιγουρα καλητερο απο καθε golf.το θεμα ειναι οτι μιλας για 2 τελιως διαφορετικα αμαξια,μιλας για ενα καθαρα σπορ αμαξακι μικρο και ελαφρι που κανει τα παντα απιστευτα(φρενα στριψιμο αναρτηση απλα αλου στο 205)αρκετα σκληροπηρινικο και ηδικης χρησης,και απο την αλη μιλας για ενα golf που ειναι ποιο πολιτισμενο ποιο ζημιαρικο με ακριβοτερα ανταλακτικα και αλη σχεδιαση.στο 205 μπορεις να βρεις τα παντα και τζαμπα αρκει να ψαχνεις στα σωστα μεροι,πραγμα που σιμενει ξεχνα την ελλαδα.απο αγγλια και γερμανια φερνεις τα παντα και χωρις κανενα κοστος αρκει να σου πω οτι εφερα εγω καπακι και εισαγωγη απο αγγλια 60 ευρω με τα μεταφορικα και ηταν σε καλη κατασταση.απο θεμα εσωτερικου μπορεις να βρεις τα παντα στα ηδια επιπεδα.μπορεις να βαλεις οτι μοτερ xu υπαρχει εγω εχω κανει ενα τετιο 16βαλβιδο με το μοτερ το 167,που μπαινει κουτι χωρις πατεντα και μετατροπες και αλο ενα με το μοτερ το 1.9 16v με 160 αλογα.απο σαζμαν οτι be πεζει σου κανει σε θεμα αναρτισεων αμορτισερ πεζουν τα παντα παντου ακομα και pts γνησια μεταχηρο και κενουργια και σαν ο μορφια ειναι σαφως ομορφοτερο.αν λοιπον αυτο που θες ειναι να πεζεις και να ασχολισε παρε το 205 που εχει και απιστευτες προοπτικες σαν αγωνηστικο,αν θες να εχεις ενα κυριλε αμαξι παρε το golf και κανε γρηγορες βολτες.το αμαξι με την οροφη ειναι γνησιο μονο τα gti ειχαν αυτη την οροφη και υπαρχει και ενα τετιο πεταμενο στο παγκρατι λευκο 1.9.και τελος σε καμια περιπτωση δεν μπορεις να το σηγκρινεις με τα saxorala γιατι ειναι κατα πολη εως παρα πολη χηροτερα σε ποιοτιτα ζημιες στριψιμο φρενα και ομορφια.sorry για το μεγαλο ποστ!
-
Συγνώμη βρε Πάνο, αλλά δεν κατάλαβα.... Τελικά ποιό από τα δύο προτιμάς ???
-
ειναι οτι εγραψα,αναλογα με την χρηση εγω θα επερνα το 205
-
Ο χρήστης zxpanos έγραψε:
το αμαξι με την οροφη ειναι γνησιο μονο τα gti ειχαν αυτη την οροφη !Το δικο μου ειναι μετατροπη και εχει ηλιοροφη.
Θα προτιμουσα να μην την εχει επειδη μπαζει νερα.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τι το ζαλιζεις αφου το golf θα παρεις....
Το 205 gti εχει ενα ασπαστο μοτερ βασικα ,φοβερο feedback οταν το οδηγεις και γενικα το καλο-γνωστο γαλλικο στριψιμο..
Για μενα δεν υπαρχει διλλημα θα ειχα ηδη παρει τηλ. τη δευτερη αγγελια..Τη μπεμπα γιατι τη σουταρες?Ασχολιαστο το να πας σε 20 χρονων turbo με χειροτερο κρατημα..
Γνωμη μου..Νεος εισαι σα κι εμενα αντι να μπλεκεις με αμαξια που δε βρισκεις ευκολα ανταλλακτικα και πιθανον δε θα μπορεσεις να ξαναπουλησεις..Βαλε 4 χιλιαρικα και παρε ενα αριστο σε αυτα τα λεφτα saxo vts mk1 μονοφυσσο ,που βρωμαει ο τοπος ,φτηνο σε ολα του ειναι..Στριβει σα διαολος και εχεις και απειρες επιλογες να το κανεις κανιβαλο αμα σου τη βαρεσει ,ειναι και 1.6 ενω τα αλλα 1.8 και 1.9..
Εσυ Χρηστο νομιζεις οτι τα 20 χρονων τουρμπο δεν εχουν παρει ποδι με αλλα...
-
http://www.howtopdf.com/?oDlNcT8h
Service and Repair Manual Peugeot 205 -
Γειά σας μετά από ολιγοήμερες διακοπές και επιστροφή στη βάση συνεχίζω την αναζήτηση παλαιού τύπου gti
Mad_Max_Geo με τίποτα
nonos το 205 σκέφτομαι πιο πολύ το ζητούμενο είναι η αίσθηση οπότε τα πλεονεκτήματα του golf ( άνεση χόροι ) με αφήνουν αδιάφορο την 318 την έδωσα γιατί έβγαλε αρκετά προβλήματα ( βάση σασμάν , injection , διαφορικό ) εντάξυ δν του συμπεριφέρθηκα και γω πολύ καλά .
Το απόγευμα θα πάω να δω ένα 205 ο ιδιοκτήτης του λέει πως είναι γνήσιο από τον αρίθ. πλαισιού θα μπορούμε να το δούμε αυτό ; επίσης το 106 xsi σε σχέση με το 205 πως σας φένεται ; -
Εχω οδηγήσει τα αυτοκινητα αυτα και τα εχω δει.
Εχει ιδιες λεπτομερειες το 106 με το 205 απο κατω π.χ τριγωνικα ψαλιδια μπροστα κατι που στο facelift 106 δεν υπαρχουν και του αφαιρουν καποια κλικ αισθησης στο τιμονι .
Δεν ξερω ποιο ειναι καλυτερο ...σε αισθηση το xsi ειναι τοσο μακρυα απο τα σημερινα αυτοκινητα που νομιζεις οτι οδηγεις ''αγωνιστικό'' ,νιωθεις σχεδον τα παντα απο την λειτουργια του κινητηρα και του συστηματος διευθυνσης και νιωθεις το μπροστινο τμημα τοσο ελαφρυ που σε κανει να θεωρεις πως κατι ξεβιδωσε...επισης η αισθηση και η ταχυτητα αλλαγης πορειας (παντα με καλη αναρτηση) ειναι εντυπωσιακη γεγονος που ψαρωνει τους μη γνωστες ...ειναι γενικα πολυ πιο ''ωμο'' αν μπορούμε να το πουμε ετσι.Τωρα η συγκριση με 205 ειναι σε σημεια οπως λιγο καλυτερο σε αισθηση τιμονι (205) - χειροτερο σασμαν (205)- design (υποκειμενικο)
καθως μιας και ειναι πιο καινουργιο το 106 μικρολεπτωμερειες κατασκευης...μείον τους το οτι ναι μεν εχουν τιμονια με τετοια αίσθηση αλλα ειναι πολυστροφα σε συγκριση με τα σημερινα και εχουν ενα ελαφρυ τζογο μετα απο χρονια
Οι αναρτησεις ακουγονται, καθε κραδασμο τον νιωθεις στο τιμονι και τα φρενα τρομαζουν στην αρχη με το κενο στο πενταλ αλλα συνηθηζονται
Μεγαλη προσοχη με φαγωμενα λαστιχα διοτι υπερστρεφουν ευκολα με το αφημα του γκαζιου μετα απο ** εντονη υποστροφη** αλλα ελέγχονται παλι ευκολα λογω του καλου στησίματος σε συγκριση με τα πιο πλαδαρα 1,1 κτλ
σε πιο απλους γρηγορους ρυθμους με γραμμες η υποστροφη ελεγχεται με το γκαζιαυτα πανω κατω
205 gti vs golf mkii gti