Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ALFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ALFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 380
    • 381
    • 382
    • 383
    • 384
    • 769
    • 770
    • 382 / 770
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    15387
    138030
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cabala10 last edited by

      δεν εχει κανει ολοκληρωμενη μετρατροπη σε τετραπεταλουδο
      (δηλαδη εχει μονο τις πεταλουδες και εναν νεο εγκεφαλο )ουτε πιστονια ουτε εκκεντρα ουτε τιποτα αλλο (αν και θα τα εβαζε οπως ειπε αλλα το κοστος για την ζυγοσταθμιση μετα απο αυτα+τα carbon πιστονια πηγε πανω απο 8000...
      οπως ειπα τα υγρα του κινητηρα ηταν πεντακαθαρα για οτι αυτο συνεπαγεται(ουτε ρινισματα ουτε τιποτα)

      @carfanatic
      προσφατα εκανε παραγγελια ενα nissan (το τριτο αμαξι του)και ετσι δεν εχει χωρο για αλλο

      το οτι μυριζει ειναι σιγουρο απλα το θεμα ειναι να μην ειναι τιποτα το σοβαρο αλλιως

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mirage last edited by

        Δεν ξέρω τι έκανε και τι δεν έκανε...Και μάλλον δεν θα τα μάθουμε ποτέ...Αλήθεια το αμάξι κρατάει ρελαντί με το τετραπετάλουδο; Εγώ πάντως θα ζητούσα επαναφορά στην εργοστασιακή του κατάσταση, δεν βλέπω τον λόγο αυτής της μετατροπής παρά μόνο αν θές να καίς παραπάνω βενζίνη. Τέλος το οτι τα υγρά είναι καθαρά δεν μου λέει απολύτως τπτ πάντως. Βιβλίο συντήρησης υπάρχει;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cabala10 last edited by

          κραταει ρελαντι απλα ρεταρει μεχρι τις 3000 λογικο ομως (τετραπεταλουδο )
          (καλα δεν χαθηκε και ο κοσμος αμα το δω οτι ειναι σαπιο δεν θα το παρω απλα )
          αμα το ειχε σκισει το αμαξακι τα υγρα θα το εδειχναν ακομη και να τα εβαζε μια μερα πριν

          βιβλιο υπαρχει το ειπα απο το πρωτο ποστ εχει κανει 3 service

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mad_max_geo last edited by

            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

            Μαλλον θα ειναι ασυμφωρο για την alfa.

            και θα το αντικαταστησουν με...?

            Μπορει να βγαλουν και αλλο μοντελο.Αλλα μπορει και να το κοψουν εντελως...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              τα υγρα πρεπει να μαυριζουν, αυτη ειναι η δουλεια τους. Αν ειναι πεντακαθαρα, ειτε τα αλλαξε χθες ή κατι αλλο τρεχει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
                κραταει ρελαντι απλα ρεταρει μεχρι τις 3000 λογικο ομως (τετραπεταλουδο )
                (καλα δεν χαθηκε και ο κοσμος αμα το δω οτι ειναι σαπιο δεν θα το παρω απλα )
                αμα το ειχε σκισει το αμαξακι τα υγρα θα το εδειχναν ακομη και να τα εβαζε μια μερα πριν

                βιβλιο υπαρχει το ειπα απο το πρωτο ποστ εχει κανει 3 service

                Οταν λες σερβις ...............;

                Κανονικα πρεπει να εχει αλλαξει δυο φορες ιμαντες και 8 με 10 φορες λαδια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Y
                  y-v last edited by

                  Ο χρήστης cabala10 έγραψε:

                  αλλωστε τα υγρα δεν ειχαν ιχνος απο ρινισματα οποτε μοτερ και κιβωτιο ειναι μια χαρα

                  αμα το ειχε σκισει το αμαξακι τα υγρα θα το εδειχναν ακομη και να τα εβαζε μια μερα πριν

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coupeas last edited by

                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                    Το μονο προβλημα ηταν το βάρος οπου και μείωσαν.Ισως επρεπε περισσότερο αλλα any way...

                    αυτο πώς?

                    Με 'δίαιτα' .Τι πώς.Απλά χρησιμοποίησαν ελαφρυτερα υλικά και ελαχιστα αφαίρεσαν.
                    Λεπτομέρειες δεν θυμάμαι να σου πω.Για Brera .

                    Cabala10 φυσικα και δεν βρισκεις gt 3,2 με 9χιλ αλλα εδω μιλαμε για μαμα μοντελο με δυναμη απο εργοστασιο χωρις ξενα πειραγματα.
                    Επίσης τα 10χιλ χλμ που λες ειναι πολύ λιγα για να ειναι αληθινά.Απο την εμπειρία μου στο συνεργειο του πατερα μου οταν ενα αυτοκινητο μενει τοσο πολυ αδούλευτο κατα 99% οταν χρησιμοποιηθεί κανονικά οτι σερβις και να του κανει κάποιος θα αρχισει να βγαζει προβλήματα τυπου τρομπας φρενων (λαστιχάκια) διόγκωση στα μαρκουτσια και φραγή στη ροή των υγρών φρενων,συνεμπλόκ,κρεμαγιέρας,δυσκολίας στο κούμπωμα ταχυτήτων ακομα και ακρομπαρα ή αμορτισερ.
                    Τωρα αν υπαρχει καποιος αλλος λογος δεν μπορω να ξέρω αν δεν το δω το αυτοκίνητο.
                    Το gt 3,2 για μενα αν και ακριβωτερο ειναι πολύ καλυτερο .
                    Θα έλεγα να προσέξεις παρα πολύ ή καλυτερα αστο να παει στην ευχή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nonos last edited by

                      Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:

                      Μαλλον θα ειναι ασυμφωρο για την alfa.

                      και θα το αντικαταστησουν με...?

                      Μπορει να βγαλουν και αλλο μοντελο.Αλλα μπορει και να το κοψουν εντελως...

                      Μπορει να ειναι αγορι, μπορει και κοριτσι..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mad_max_geo last edited by

                        Ο χρήστης nonos έγραψε:

                        Μαλλον θα ειναι ασυμφωρο για την alfa.

                        και θα το αντικαταστησουν με...?

                        Μπορει να βγαλουν και αλλο μοντελο.Αλλα μπορει και να το κοψουν εντελως...

                        Μπορει να ειναι αγορι, μπορει και κοριτσι..

                        Μπορει να ειναι και τραβελι ομως ποτε δε ξερεις...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad_max_geo last edited by

                            Ο χρήστης nonos έγραψε:
                            :slap:

                            Μ'αρεσει που κοπανιεσαι μονος σου!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Σεβασου το τοπικ και μη το παρατραβας..Σου εδειξα με χιουμοριστικο τροπο οτι εγραψες μια χαζομαρα καθως δεν εχεις αποψη πανω στο θεμα και ξεκινησες για αλλη φορα να βγεις κι απο πανω πουλωντας τρελα..

                              .-

                              εδιτ και ξαναπαντας..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mad_max_geo last edited by

                                Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                Σεβασου το τοπικ και μη το παρατραβας..Σου εδειξα με χιουμοριστικο τροπο οτι εγραψες μια χαζομαρα καθως δεν εχεις αποψη πανω στο θεμα και ξεκινησες για αλλη φορα να βγεις κι απο πανω πουλωντας τρελα..

                                .-

                                Οχι θα κολλωσω!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drunkard last edited by

                                  οτι λαχει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pasxos last edited by

                                    Aναψτε και κανα αιρκουλ ρε παιδια,πολλη η ζεστη...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • giuseppe-busso
                                      giuseppe-busso last edited by

                                      BEST NEW ENGINE OF 2010

                                      RESULTS

                                                                                                            points
                                      
                                      1. Fiat 1.4-litre MultiAir Turbo (Alfa MiTo, Giulietta) 228

                                      2. Ferrari 4.5-litre V8 (458 Italia) 200

                                      3. Volkswagen 1.2-litre TSI (VW Polo, Golf, Seat Ibiza ST, Škoda Octavia, Yeti) 134

                                      4. Mercedes-Benz 4-litre Hybrid (S400) 76

                                      5. VW 3-litre TSI Hybrid (VW Touareg, Porsche Cayenne) 71

                                      6. BMW 4.4-litre V8 (X5 M, X6 M) 68

                                      http://www.ukipme.com/engineoftheyear/winners_10/bestnew.html

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coupeas last edited by

                                        Eλα βρε Τζ'ι'ουζέπε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drunkard last edited by

                                          ε οχι ! δεν βγαλανε τον tsi ! στημενα-στημενα τα βραβεια

                                          παλι καλα ανοιξανε τα ματακια τους και βγαλανε τον σωστο κινητηρα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                                            BEST NEW ENGINE OF 2010

                                            RESULTS

                                                                                                                points
                                            
                                            1. Fiat 1.4-litre MultiAir Turbo (Alfa MiTo, Giulietta) 228

                                            2. Ferrari 4.5-litre V8 (458 Italia) 200

                                            3. Volkswagen 1.2-litre TSI (VW Polo, Golf, Seat Ibiza ST, Škoda Octavia, Yeti) 134

                                            4. Mercedes-Benz 4-litre Hybrid (S400) 76

                                            5. VW 3-litre TSI Hybrid (VW Touareg, Porsche Cayenne) 71

                                            6. BMW 4.4-litre V8 (X5 M, X6 M) 68

                                            http://www.ukipme.com/engineoftheyear/winners_10/bestnew.html

                                            Τουλάχιστον ΤΡΑΓΙΚΟ ο καλυτερος κινητήρα παγκοσμίως να βγαινει 2ος...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 380
                                            • 381
                                            • 382
                                            • 383
                                            • 384
                                            • 769
                                            • 770
                                            • 382 / 770
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr