-
δεν εχει κανει ολοκληρωμενη μετρατροπη σε τετραπεταλουδο
(δηλαδη εχει μονο τις πεταλουδες και εναν νεο εγκεφαλο )ουτε πιστονια ουτε εκκεντρα ουτε τιποτα αλλο (αν και θα τα εβαζε οπως ειπε αλλα το κοστος για την ζυγοσταθμιση μετα απο αυτα+τα carbon πιστονια πηγε πανω απο 8000...
οπως ειπα τα υγρα του κινητηρα ηταν πεντακαθαρα για οτι αυτο συνεπαγεται(ουτε ρινισματα ουτε τιποτα)@carfanatic
προσφατα εκανε παραγγελια ενα nissan (το τριτο αμαξι του)και ετσι δεν εχει χωρο για αλλοτο οτι μυριζει ειναι σιγουρο απλα το θεμα ειναι να μην ειναι τιποτα το σοβαρο αλλιως
-
Δεν ξέρω τι έκανε και τι δεν έκανε...Και μάλλον δεν θα τα μάθουμε ποτέ...Αλήθεια το αμάξι κρατάει ρελαντί με το τετραπετάλουδο; Εγώ πάντως θα ζητούσα επαναφορά στην εργοστασιακή του κατάσταση, δεν βλέπω τον λόγο αυτής της μετατροπής παρά μόνο αν θές να καίς παραπάνω βενζίνη. Τέλος το οτι τα υγρά είναι καθαρά δεν μου λέει απολύτως τπτ πάντως. Βιβλίο συντήρησης υπάρχει;
-
κραταει ρελαντι απλα ρεταρει μεχρι τις 3000 λογικο ομως (τετραπεταλουδο )
(καλα δεν χαθηκε και ο κοσμος αμα το δω οτι ειναι σαπιο δεν θα το παρω απλα )
αμα το ειχε σκισει το αμαξακι τα υγρα θα το εδειχναν ακομη και να τα εβαζε μια μερα πρινβιβλιο υπαρχει το ειπα απο το πρωτο ποστ εχει κανει 3 service
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Μαλλον θα ειναι ασυμφωρο για την alfa.
και θα το αντικαταστησουν με...?
Μπορει να βγαλουν και αλλο μοντελο.Αλλα μπορει και να το κοψουν εντελως...
-
τα υγρα πρεπει να μαυριζουν, αυτη ειναι η δουλεια τους. Αν ειναι πεντακαθαρα, ειτε τα αλλαξε χθες ή κατι αλλο τρεχει.
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
κραταει ρελαντι απλα ρεταρει μεχρι τις 3000 λογικο ομως (τετραπεταλουδο )
(καλα δεν χαθηκε και ο κοσμος αμα το δω οτι ειναι σαπιο δεν θα το παρω απλα )
αμα το ειχε σκισει το αμαξακι τα υγρα θα το εδειχναν ακομη και να τα εβαζε μια μερα πρινβιβλιο υπαρχει το ειπα απο το πρωτο ποστ εχει κανει 3 service
Οταν λες σερβις ...............;
Κανονικα πρεπει να εχει αλλαξει δυο φορες ιμαντες και 8 με 10 φορες λαδια.
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
αλλωστε τα υγρα δεν ειχαν ιχνος απο ρινισματα οποτε μοτερ και κιβωτιο ειναι μια χαρα
αμα το ειχε σκισει το αμαξακι τα υγρα θα το εδειχναν ακομη και να τα εβαζε μια μερα πριν
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Το μονο προβλημα ηταν το βάρος οπου και μείωσαν.Ισως επρεπε περισσότερο αλλα any way...
αυτο πώς?
Με 'δίαιτα' .Τι πώς.Απλά χρησιμοποίησαν ελαφρυτερα υλικά και ελαχιστα αφαίρεσαν.
Λεπτομέρειες δεν θυμάμαι να σου πω.Για Brera .Cabala10 φυσικα και δεν βρισκεις gt 3,2 με 9χιλ αλλα εδω μιλαμε για μαμα μοντελο με δυναμη απο εργοστασιο χωρις ξενα πειραγματα.
Επίσης τα 10χιλ χλμ που λες ειναι πολύ λιγα για να ειναι αληθινά.Απο την εμπειρία μου στο συνεργειο του πατερα μου οταν ενα αυτοκινητο μενει τοσο πολυ αδούλευτο κατα 99% οταν χρησιμοποιηθεί κανονικά οτι σερβις και να του κανει κάποιος θα αρχισει να βγαζει προβλήματα τυπου τρομπας φρενων (λαστιχάκια) διόγκωση στα μαρκουτσια και φραγή στη ροή των υγρών φρενων,συνεμπλόκ,κρεμαγιέρας,δυσκολίας στο κούμπωμα ταχυτήτων ακομα και ακρομπαρα ή αμορτισερ.
Τωρα αν υπαρχει καποιος αλλος λογος δεν μπορω να ξέρω αν δεν το δω το αυτοκίνητο.
Το gt 3,2 για μενα αν και ακριβωτερο ειναι πολύ καλυτερο .
Θα έλεγα να προσέξεις παρα πολύ ή καλυτερα αστο να παει στην ευχή. -
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Μαλλον θα ειναι ασυμφωρο για την alfa.
και θα το αντικαταστησουν με...?
Μπορει να βγαλουν και αλλο μοντελο.Αλλα μπορει και να το κοψουν εντελως...
Μπορει να ειναι αγορι, μπορει και κοριτσι..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μαλλον θα ειναι ασυμφωρο για την alfa.
και θα το αντικαταστησουν με...?
Μπορει να βγαλουν και αλλο μοντελο.Αλλα μπορει και να το κοψουν εντελως...
Μπορει να ειναι αγορι, μπορει και κοριτσι..
Μπορει να ειναι και τραβελι ομως ποτε δε ξερεις...
-
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
:slap:Μ'αρεσει που κοπανιεσαι μονος σου!!!
-
Σεβασου το τοπικ και μη το παρατραβας..Σου εδειξα με χιουμοριστικο τροπο οτι εγραψες μια χαζομαρα καθως δεν εχεις αποψη πανω στο θεμα και ξεκινησες για αλλη φορα να βγεις κι απο πανω πουλωντας τρελα..
.-
εδιτ και ξαναπαντας..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Σεβασου το τοπικ και μη το παρατραβας..Σου εδειξα με χιουμοριστικο τροπο οτι εγραψες μια χαζομαρα καθως δεν εχεις αποψη πανω στο θεμα και ξεκινησες για αλλη φορα να βγεις κι απο πανω πουλωντας τρελα...-
Οχι θα κολλωσω!
-
οτι λαχει
-
Aναψτε και κανα αιρκουλ ρε παιδια,πολλη η ζεστη...
-
BEST NEW ENGINE OF 2010
RESULTS
points-
Fiat 1.4-litre MultiAir Turbo (Alfa MiTo, Giulietta) 228
-
Ferrari 4.5-litre V8 (458 Italia) 200
-
Volkswagen 1.2-litre TSI (VW Polo, Golf, Seat Ibiza ST, Škoda Octavia, Yeti) 134
-
Mercedes-Benz 4-litre Hybrid (S400) 76
-
VW 3-litre TSI Hybrid (VW Touareg, Porsche Cayenne) 71
-
BMW 4.4-litre V8 (X5 M, X6 M) 68
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/winners_10/bestnew.html
-
-
Eλα βρε Τζ'ι'ουζέπε.
-
ε οχι ! δεν βγαλανε τον tsi ! στημενα-στημενα τα βραβεια
παλι καλα ανοιξανε τα ματακια τους και βγαλανε τον σωστο κινητηρα
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
BEST NEW ENGINE OF 2010RESULTS
points-
Fiat 1.4-litre MultiAir Turbo (Alfa MiTo, Giulietta) 228
-
Ferrari 4.5-litre V8 (458 Italia) 200
-
Volkswagen 1.2-litre TSI (VW Polo, Golf, Seat Ibiza ST, Škoda Octavia, Yeti) 134
-
Mercedes-Benz 4-litre Hybrid (S400) 76
-
VW 3-litre TSI Hybrid (VW Touareg, Porsche Cayenne) 71
-
BMW 4.4-litre V8 (X5 M, X6 M) 68
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/winners_10/bestnew.html
Τουλάχιστον ΤΡΑΓΙΚΟ ο καλυτερος κινητήρα παγκοσμίως να βγαινει 2ος...
-
ALFA ROMEO FORUM