-
Aφου ειδες οτι τελικα και ο ισχυρισμος του συντακτη του Drive που παρεθεσε ο Realzeus εχει επιβεβαιωθει και απο κατοχο insight που τρεχει σε αγωνες, αρα δεν ελεγε βλακειες και μαλιστα μονο το Drive το ειπε αυτο.
-
Αν έχεις τα κονέ Ευγένιε πες τους αυτός ο τύπος που προσπαθεί να αντιγράψει τον Πολίτη στο τελευταίο φύλο να το κόψει γιατί δεν του βγαίνει καθόλου.
-
...εχει επιβεβαιωθει και απο κατοχο insight που τρεχει σε αγωνες,
Με το Ινσάιτ τρέχει σε αγώνες?
-
Οχι ακριβως αγωνες μαλακια ειπα
Σαν να μπανει καποιος στα Μεγαρα για να κανει την καβλα του ας πουμε.
Διαβασε ακριβως πως το λεει εδω , το εβαλα και πιο πανω αλλα μαλλον δεν το ειδε κανεις
http://www.crzforum.com/forum/general-d ... acing.html -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αν έχεις τα κονέ Ευγένιε πες τους αυτός ο τύπος που προσπαθεί να αντιγράψει τον Πολίτη στο τελευταίο φύλο να το κόψει γιατί δεν του βγαίνει καθόλου.Ο Πολιτης ποιος ειναι?
Edit Τωρα καταλαβα ποιος ειναι.Αυτο δεν ξερω αν ειναι καλο ή κακο, αλλα για ενα πραγμα ειμαι σιγουρος:Οτι οι δοκιμες εγιναν πολυ πιο ''λογικες'' ,ευαναγνωστες και κατανοητες απο τους αναγνωστες.Ενω βλεπω μια ταση οι συντακτες να προσπαθουν να αποκαλυψουν ολα τα + και - των αυτοκινητων , κατι που δεν εβλεπα παλαιοτερα.
Σιγουρα εφυγαν πολλα καλα ονοματα απο το περιοδικο αλλα νομιζω πως τελικα αυτο εκανε καλο οχι κακο.
Θα ηθελα να ακουσω τη γνωμη σου πανω στο ''καινουργιο'' περιοδικο
Αν ειμαστε off topic στειλε pm -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
http://www.crzforum.com/forum/general-discussion/560-cr-z-battery-discharge-when-racing.htmlαρα οπως γραφει και ο κατοχος του αυτοκινητου ισχυει οτι η μπαταρια ξεφορτιζει μετα απο γρηγορη οδηγηση και η αποδοση πεφτει .
ουτε εγω εχω λογο να αμφισβητήσω τα γραφόμενα του συντακτη , δεν μπορει να μην συμβαινει καθολου κατι τετοιο και να το κατεβάσει απο το κεφαλι του για να σπιλώσει και να θαψει το cr-z ,στην τελικη εαν αυτο ειναι μύθευμα θα μπορει η Honda και ο Σαρακακης να τους κυνηγησουν δικαστικά απο την στιγμη που οτι γραφετε , γραφετε επωνυμα .
E αφου το πε το ντραιβ , τελος κλειδωστε κ το τοπικ να τελειωνουμε ...Σε ολη την ευρωπη δεν αναφερουν τιποτα , αλλα εδω ο μεγαλος δημοσιογραφος του ντραιβ αποκαλυψε τετοιο θεμα αρα σαφως κ ισχυει...
και τα VW πολλα εντυπα τα σπρωχνουν και τα παρουσιαζουν ως τερατα ποιοτητας και αξιοπιστιας και οτι παντα ειναι ανωτερα του ανταγωνισμου , σαφως και δεν ισχυει κατι τετοιο ,αν βγει ενα εντυπο και πει την αληθεια ,τοτε μπορουμε να πουμε> ε αφου ειπαν οι 4τροχοι οτι τα vw ειναι μπουρδελα τελος κλειδωστε κ το τοπικ να τελειωνουμε ...Σε ολη την ευρωπη δεν αναφερουν τιποτα , αλλα εδω ο μεγαλος δημοσιογραφος των 4Τ αποκαλυψε τετοιο θεμα αρα σαφως κ ισχυει...
Να μην ξεχνάμε ότι το συγκεκριμένο έντυπο έχει λιγουλάκι βεβαρυμένο ποινικό μητρώο σε περιπτώσεις baloney...
Το να σπρωξει καποιο/α συγκεκριμενα αυτοκινητα ολα τα περιοδικα το εχουν κανει , το να πει απροκαλυπτα ψεμματα και να στήσει σκευωρία ποτε εχει γινει ? αληθεια ισως μου διαφευγει , το μονο που ξερω οτι εχει κανει κατι τετοιο ειναι το auto moto und sport με τα φρενα του Bravo .
ΥΓ. Αφού διαβάζεις Drive άσε τα τεχνικά θέματα και πες μας τίποτα πιο ψυχαγωγικό, πχ μετά τις φράσεις SUVλάκι, λίζα, τσιρότο κλπ έχουμε καμία νέα, πχ 'τζιρίζει' (CR-Z) κλπ? (δεν είμαι καλός στο σπορ αυτό πάντως, το παραδέχομαι).
Χωρις να θελω να φανω/να το παιξω Κουγιας , ουτε εχω μετοχες εκει , γιατι τετοια αρνητικη προκατάληψη ? αν απαξιώνεις ενα περιοδικο απο εναν χιουμοριστικο τιτλο τοτε μαλλον το καλυτερο περιοδικο του ειδους στην Ελλαδα θα ειναι το σοβαρο autotriti
Υ.Γ
Oπως εγραψε και ο Evgenios αυτη την στιγμη το drive ειναι σε παρα πολυ καλη φαση και βελτιώνεται συνεχως, καμια σχεση την κοιλια που ειχε κανει πριν μερικα χρονια ( αληθεια το καινουργιο site το ειδατε ? ) επεισης οι συντάκτες συμμετέχουν ενεργα στην κουβεντα και παντα εινα ιπροθυμοι να λυσουν/απαντησουν σε απορίες
-
Έχω 2μιση χρόνια να διαβάσω Drive. Την τελευταία φορά που αγόρασα το περιοδικό δεν ήταν τίποτε άλλο από ένα ποτ-πουρί τέτοιων εξυπνακισμών. Ο τίτλος 'καλύτερο ελληνικό περιοδικό' μου ακούγεται σαν 'ο ψηλότερος νάνος'.
Πιθανώς να έχει αλλάξει όσο δραματικά περιγράφετε αλλά δεν με τρώει το χέρι μου να δώσω 6 ευρώ για να το διαπιστώσω, ίσως κάποια στιγμή να το κάνω αν και πιστεύω είμαι σχεδόν σίγουρος πως θα το μετανοιώσω μετά από λίγα λεπτά ανάγνωσης.
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
αρα οπως γραφει και ο κατοχος του αυτοκινητου ισχυει οτι η μπαταρια ξεφορτιζει μετα απο γρηγορη οδηγηση και η αποδοση πεφτει .ουτε εγω εχω λογο να αμφισβητήσω τα γραφόμενα του συντακτη , δεν μπορει να μην συμβαινει καθολου κατι τετοιο και να το κατεβάσει απο το κεφαλι του για να σπιλώσει και να θαψει το cr-z ,στην τελικη εαν αυτο ειναι μύθευμα θα μπορει η Honda και ο Σαρακακης να τους κυνηγησουν δικαστικά απο την στιγμη που οτι γραφετε , γραφετε επωνυμα .
Συμφωνω οτι μπορει να φανηκε καπως ''πλαστο'' το ολο γεγονος για να αναδειχθει το scirocco καλυτερο.Εγω πιστευω ομως πως στην τελικη καλα εκαναν και το ειπαν.Ο δημοσιογραφος πρεπει να λεει ολα τα + και - ενος αυτοκινητου οπως ειπε και για το scirocco οτι καταναλωνει πολλα και ειναι αρκετα πισω σε επιδοσεις απο σταση
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Έχω 2μιση χρόνια να διαβάσω Drive. Την τελευταία φορά που αγόρασα το περιοδικό δεν ήταν τίποτε άλλο από ένα ποτ-πουρί τέτοιων εξυπνακισμών. Ο τίτλος 'καλύτερο ελληνικό περιοδικό' μου ακούγεται σαν 'ο ψηλότερος νάνος'.Πιθανώς να έχει αλλάξει όσο δραματικά περιγράφετε αλλά δεν με τρώει το χέρι μου να δώσω 6 ευρώ για να το διαπιστώσω, ίσως κάποια στιγμή να το κάνω αν και πιστεύω είμαι σχεδόν σίγουρος πως θα το μετανοιώσω μετά από λίγα λεπτά ανάγνωσης.
Όχι ότι έχει σημασία, αλλά το Drive του σήμερα δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με εκείνο που θυμάσαι. Πάρε το παρών τευχος με οδήγηση Ferrari 458 Italia, Ferrari California, Lamborghini Gallardo LP 570/4 Superleggera, Lamborghini Gallardo LP550/2 Valentino Balboni, Maserati Grancabrio, Maserati Quattroporte GTS και Pagani Zonda F στην ιταλία από Eλληνες συντάκτες του περιοδικού (και όχι μετάφραση ξένων άρθρων μέσω συνεργασίας) και θα με θυμηθείς! Είναι τευχος που πρέπει να το έχει ο κάθε αυτοκινητόφιλος στην βιβλιοθήκη του.
ΥΓ: Διαβάζω 4Τροχούς, Drive, Quattroruote (ελληνική έκδοση - δε γνωρίζω ιταλικα ), Car (βρετανικό), Autocar (βρετανικό) και Road and Track (αμερικάνικο). Δικαιούμαι να ομιλώ;
-
το να πει απροκαλυπτα ψεμματα και να στήσει σκευωρία ποτε εχει γινει
baloney=bullshit=μπούρδες
-
από
http://www.crzforum.com/forum/general-d ... acing.html
Autocar magazine in the uk tested this on track. They said that after one lap the batteries run out and the performance dropped by a few seconds a lap. I must admit I was pretty gutted when I read that but I guess it's meant more as a fun road car than a pure track machine in which case it would need a better recharge system or better/more batteries. I guess it also depends what track your on and how much engine braking there is....
Απολύτως φυσιολογικό.... όμως από τα few seconds (άντε 5) να πάμε από τα 15 sec ρεπριζ στα 30 δεν πάει πολύ...
Θεσπά το μαμήσαμε και μάλλον εγώ το ξεκίνησα..... Αποδέχομαι ότι στην πραγματικότητα στα ταξίδια έχω τη σύζυγο να κάνει συνεχώς πετάλι για να φορτίζει τη μπαταρία..... mea culpa.....
-
Νομιζω πως ειχε κανει λαθος ο συντακτης και αντι για 1 sec ειχε γραψει 10 αλλα δεν ειμαι σιγουρος.Κατι ειχα δει στο drive forum γι'αυτο το λεω.Θα το ψαξω να δω αν ειχε κανει λαθος γιατι 10 sec ειναι αδυνατο.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Θεσπά το μαμήσαμε και μάλλον εγώ το ξεκίνησα..... Αποδέχομαι ότι στην πραγματικότητα στα ταξίδια έχω τη σύζυγο να κάνει συνεχώς πετάλι για να φορτίζει τη μπαταρία..... mea culpa.....Νταξει στην πραξη ποτε δεν προκειται να ξεφορτιστει η μπαταρια εντελως εκτος αν το βαλεις σε πιστα που ελαχιστοι θα το κανουν.
Εγω παντως το μονο ασχημο που βλεπω σε αυτο το αυτοκινητο ειναι η τιμη του.Δεν ξερω αν ειναι της εδω αντιπροσωπειας η παγκοσμιως.Αν παντως εκανε 20 χιλιαρικα νομιζω πως δεν θα το συζηταγαμε καν τωρα
-
Ο χρήστης Ψευτοθόδωρος έγραψε:
Autocar magazine in the uk tested this on track. They said that after one lap the batteries run out and the performance dropped by a few seconds a lap.Keep the engine spinning between 4000rpm and 6000rpm and the CR-Z will reward any right-foot extension, while the specially tuned throatier exhaust adds to the all-new sporty hybrid experience
...
The CR-Z’s main braking system is hydraulic, and it uses the regenerative braking only as an ‘assist mechanism’. The result is refreshing; unlike the current crop of hybrids, which deliver a somewhat synthetic feel, the CR-Z offers sure-footed stopping power every time.
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... GT/248133/
-
Εγω παντως το μονο ασχημο που βλεπω σε αυτο το αυτοκινητο ειναι η τιμη του.
Τα υβρίδια είναι ακόμη περιθωριακά ως οχήματα και θα είναι τέτοια και για τα επόμενα 3-5 χρόνια.Λογικό είναι να είναι ακριβά συγκρινόμενα με τα συμβατικά.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Autocar magazine in the uk tested this on track. They said that after one lap the batteries run out and the performance dropped by a few seconds a lap.
Keep the engine spinning between 4000rpm and 6000rpm and the CR-Z will reward any right-foot extension, while the specially tuned throatier exhaust adds to the all-new sporty hybrid experience
...
The CR-Z’s main braking system is hydraulic, and it uses the regenerative braking only as an ‘assist mechanism’. The result is refreshing; unlike the current crop of hybrids, which deliver a somewhat synthetic feel, the CR-Z offers sure-footed stopping power every time.
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... GT/248133/
Σορρυ αν δεν καταλαβα αλλα τι σχεση εχουν μεταξυ τους τα 2 quotes?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Εγω παντως το μονο ασχημο που βλεπω σε αυτο το αυτοκινητο ειναι η τιμη του.
Τα υβρίδια είναι ακόμη περιθωριακά ως οχήματα και θα είναι τέτοια και για τα επόμενα 3-5 χρόνια.Λογικό είναι να είναι ακριβά συγκρινόμενα με τα συμβατικά.
Kαλα σιγουρα ισχυει αυτο.Σιγα σιγα ομως βλεπω να πλυθαινουν δραματικα και μαλιστα να πεφτουν και οι τιμες τους.Σιγουρα το κοντινο μελλον ειναι υβριδικα πιστευω(ειδικα με τους καινουργιους 2κυλινδους τουρμπο κινητηρες σαν της FIAT).Τα ηλεκτρικα θελουν ακομα χρονο.
-
Βασικά ήθελα να υπερτονίσω το πρώτο quote του autocar.
Αφενός δεν αναφέρουν πουθενά θέμα απώλειας δύναμης και αφεδύο νομίζω ότι το γράφουν αρκετά ξεκάθαρα ότι αν το μοτέρ γυρίζει σε αυτό το εύρος στροφών δεν θα έχει κανένα θέμα επάρκειας δύναμης. -
Βασικα εψαξα και εγω στο internet και δεν βρηκα πουθενα αυτο που ειπε ο τυπος στο CRZforum.Λες να το βγαζει απο το μυαλο του?Καθολου απιθανο παντως forum ειναι αυτο
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
αρα οπως γραφει και ο κατοχος του αυτοκινητου ισχυει οτι η μπαταρια ξεφορτιζει μετα απο γρηγορη οδηγηση και η αποδοση πεφτει .
ουτε εγω εχω λογο να αμφισβητήσω τα γραφόμενα του συντακτη , δεν μπορει να μην συμβαινει καθολου κατι τετοιο και να το κατεβάσει απο το κεφαλι του για να σπιλώσει και να θαψει το cr-z ,στην τελικη εαν αυτο ειναι μύθευμα θα μπορει η Honda και ο Σαρακακης να τους κυνηγησουν δικαστικά απο την στιγμη που οτι γραφετε , γραφετε επωνυμα .
Συμφωνω οτι μπορει να φανηκε καπως ''πλαστο'' το ολο γεγονος για να αναδειχθει το scirocco καλυτερο.Εγω πιστευω ομως πως στην τελικη καλα εκαναν και το ειπαν.Ο δημοσιογραφος πρεπει να λεει ολα τα + και - ενος αυτοκινητου οπως ειπε και για το scirocco οτι καταναλωνει πολλα και ειναι αρκετα πισω σε επιδοσεις απο σταση
καιει πολυ το 122?
NEO HONDA CR-Z