-
Συγχωρεμένος!
Εμένα μου αρέσει, αν είχα τα €€€€ και δεν μου φαινόταν λίιιιγο πιο ακριβό, θα το είχα πολύ ψηλά στις επιλογές μου. Πολύ ωραίο σχέδιο, δοκιμασμένα πλέον μηχανικά μέρη...
-
απο κοντα ειναι αρκετα διαφορετικο απο τις φωτο
-
ΤΙ ΚΑΒΛΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
πλιτς πλιτς πλιτς παντού
Επίσης, πόσο ΑΘΛΙΟ είναι το πλαστικό που καλύπτει την κεντρική οθόνη;
Στανταρ τρίξιμο από κει(σύντομο ανέκδοτο: 4θεσιο το rcz)
Στην lion θεσνικης έχουν μεσα rcz, 207 rc και 308 cc
πςςςς, απλες μιλαμε -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Συγχωρεμένος!Εμένα μου αρέσει, αν είχα τα €€€€ και δεν μου φαινόταν λίιιιγο πιο ακριβό, θα το είχα πολύ ψηλά στις επιλογές μου. Πολύ ωραίο σχέδιο, δοκιμασμένα πλέον μηχανικά μέρη...
+1
Για Peugeot γενικα ειναι ακριβουτσικο, για τα δεδομενα της εποχης (που ολα εχουν ακριβυνει), την κατηγορια -σπορ κουπε- και τον σχεδιασμο, δεν φαινεται και απαγορευτικη η τιμη του... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Συγχωρεμένος!
Εμένα μου αρέσει, αν είχα τα €€€€ και δεν μου φαινόταν λίιιιγο πιο ακριβό, θα το είχα πολύ ψηλά στις επιλογές μου. Πολύ ωραίο σχέδιο, δοκιμασμένα πλέον μηχανικά μέρη...
+1
Για Peugeot γενικα ειναι ακριβουτσικο, για τα δεδομενα της εποχης (που ολα εχουν ακριβυνει), την κατηγορια -σπορ κουπε- και τον σχεδιασμο, δεν φαινεται και απαγορευτικη η τιμη του...Όταν λέμε ακριβούτσικο ρε παιδιά με τι το συγκρίνουμε;
Με μικρομεσαίο / μεσαίο / SUV;
Στα κουπέ (RX8, Scirocco) έχει μια χαρά τιμή. Άλλο ακριβό, άλλο αν δε το φτάνουμε εμείς σαν τσέπη.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Έτσι λένε, για μια στιγμή νόμιζα ότι διάβασα το γαλλικό automobileΤι να πω, ή είναι τόσο καλό ή ο τεο έριξε πακέτο.
Αφού αναφερθήκαμε σε τεστ, ας παραθέσουμε και την άλλη άποψη. Στο τελευταίο Drive το έχουν συγκριτικό με το ΤΤ 1.8. Το Audi βγαίνει πιο κοφτερό και στριφτερό με πιο ανάλαφρο και παιχνιδιάρικο πάτημα και σαφώς καλύτερες επιδόσεις. Το RCZ σώζεται μόνο από την ΠΟΛΥ χαμηλότερη τιμή του και φυσικά την σχεδίαση του. Ενδιαφέρον συγκριτικό θα ήταν με το Rocco 160 οπού εκει το Peugeot θα είχε μειονέκτημα στην τιμή.
-
Ε με το ροκο το συνέκριναν στο μπιλντ...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ε με το ροκο το συνέκριναν στο μπιλντ...To βγάλαν πρώτο το σιρόκο αλλά με ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ διαφορά.
-
Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
....
To βγάλαν πρώτο το σιρόκο ....Πολύ περίεργο...
-
Αν διάβαζε κανείς το άρθρο βέβαια θα κατέληγε στο ότι βγάζουν το πεζό καλύτερο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν διάβαζε κανείς το άρθρο βέβαια θα κατέληγε στο ότι βγάζουν το πεζό καλύτερο.Τα κλασσικά άρθρα στα περιοδικά που με τσαντίζουν.Βγαίνει ένα καινούριο μοντέλο, το συγκρίνουν με ένα παλιό.Το άρθρο στο 90% αναφέρεται στο καινούριο μοντέλο και στο τέλος σου βγάζουν το αποτέλεσμα και δεν ξέρεις απο που σου ρθε......
-
...που θα πει: 'Καλή η προασπάθεια της Peugeot στην πρώτη της απόπειρα στο συγκεκριμένο segment, αλλά η τεχνολογική ανωτερότητα του γερμανικού μπεντσμαρκ είναι αλλού. Κακά τα ψέμματα...'
-
Μέχρι να το οδηγήσω δεν θα κρίνω. Απλά θα φέρω σαν παράδειγμα την Giulietta που και στο Drive και στους 4Τ βγήκε καλύτερη και συνολικά και οδηγικά από Golf και Leon που ήταν ως τώρα τα benchmarks. Στο ίδιο συμπέρασμα κατέληξα κι εγώ οδηγώντας αυτά τα μοντέλα. Τυχαίο; Δε νομίζω...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μέχρι να το οδηγήσω δεν θα κρίνω. Απλά θα φέρω σαν παράδειγμα την Giulietta που και στο Drive και στους 4Τ βγήκε καλύτερη και συνολικά και οδηγικά από Golf και Leon που ήταν ως τώρα τα benchmarks. Στο ίδιο συμπέρασμα κατέληξα κι εγώ οδηγώντας αυτά τα μοντέλα. Τυχαίο; Δε νομίζω...Ετσι...
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Συγχωρεμένος!
Εμένα μου αρέσει, αν είχα τα €€€€ και δεν μου φαινόταν λίιιιγο πιο ακριβό, θα το είχα πολύ ψηλά στις επιλογές μου. Πολύ ωραίο σχέδιο, δοκιμασμένα πλέον μηχανικά μέρη...
+1
Για Peugeot γενικα ειναι ακριβουτσικο, για τα δεδομενα της εποχης (που ολα εχουν ακριβυνει), την κατηγορια -σπορ κουπε- και τον σχεδιασμο, δεν φαινεται και απαγορευτικη η τιμη του...Όταν λέμε ακριβούτσικο ρε παιδιά με τι το συγκρίνουμε;
Στα κουπέ (RX8, Scirocco) έχει μια χαρά τιμή. Άλλο ακριβό, άλλο αν δε το φτάνουμε εμείς σαν τσέπη.
Θα έβγαζες από την τσέπη τόσα ευρώ για να πάρεις το RCZ ή θα διάλεγες κάτι άλλο;
Γιατί είναι 30Κ με το καλημέρα, όταν το Scirocco 160 είναι στα 25Κ και το ίδιο Scirocco με DSG είναι στα 28.150€. Μπορεί να παίζουν και διαφορές εξοπλισμών, σίγουρα θεωρώ απείρως πιο ελκυστικό το RCZ, αλλά νομίζω ότι λίιιιιγο ψηλά τον πήραν τον αμανέ και θα πρέπει να τον χαμηλώσουν μια οκτάβα.
22.810€ έχει το hot (; ) 207 RC των 175 ίππων.
-
Εγώ όλα αυτά τα κουπεδοειδή μικρομεσαία (Scirocco, CRZ, RCZ κλπ) τα θεωρώ υπερτιμημένα και ακριβά λόγω της εμφάνισης παρα των χαρακτηριστικών τους.
Υπάρχουν Abarth, Cupra, RC, RS κλπ που σε μεγέθη είναι αρκετά μεγάλα και έχουν πιο ουσιώδη χαρακτηριστικά και είναι και φτηνότερα!
Από την άλλη βέβαια δικαιολογώ την επιλογή του καθενός που θέλει και look πέρα απο χαρακτηριστικά. -
Αν είχε ένα πιο έξυπνα σχεδιασμένο εμπρόσθιο μέρος θα διακαιολογούσα τα 30Κ....

-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Εγώ όλα αυτά τα κουπεδοειδή μικρομεσαία (Scirocco, CRZ, RCZ κλπ) τα θεωρώ υπερτιμημένα και ακριβά λόγω της εμφάνισης παρα των χαρακτηριστικών τους.
Υπάρχουν Abarth, Cupra, RC, RS κλπ που σε μεγέθη είναι αρκετά μεγάλα και έχουν πιο ουσιώδη χαρακτηριστικά και είναι και φτηνότερα!
Από την άλλη βέβαια δικαιολογώ την επιλογή του καθενός που θέλει και look πέρα απο χαρακτηριστικά.μπαρδον?
ποιο abarth ειναι μεγαλυτερο απο το scirocco?
και το crz δεν ειναι βασισμενο στο jazz? απο πού κι ως πού μικρομεσαιο?
το 207 rc εχει καλους χωρους? -
Σε ξενα αρθρα βγαζουν μια πρωτο το TT μια το RCZ στον τομεα της οδηγησης .
Με το scirocco πρωτο στην οδηγικη συμπεριφορά το RCZ αν και χανει στα φρένα
Πρεπει να το δειτε απο κοντα και να το οδηγησετε .... εχει διαφορα απο τις φωτο.Παντως η κατασκευη του πισω παρμπριζ πρεπει να κοστισε ακριβα στην εξελιξη και στην παραγωγη της .
Ειναι ενα πρωτότυπο που βγηκε αυτούσιο σχεδον στην παραγωγή.
Εκει ειναι ο λογος του ισως υψηλού κοστους που διαμαρτύρονται οι αγοραστες -
Που βέβαια είναι μόνο ένα -όμορφο- οπτικό τρικ καθώς πρακτικά δεν χωράει πίσω κανείς.
Το οδήγησες;
Peugeot RCZ