Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 144
    • 145
    • 146
    • 147
    • 148
    • 270
    • 271
    • 146 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    5412
    71529
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      konstantinos last edited by

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        konstantinos last edited by

        Οταν λέμε ότι πάει παντού , το εννοούμε...
        http://www.youtube.com/watch?v=fVCc-LM-BY4&feature=related
        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drunkard last edited by

          Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
          Οταν λέμε ότι πάει παντού , το εννοούμε...
          http://www.youtube.com/watch?v=fVCc-LM-BY4&feature=related
          Youtube Video

          Πραγματι εντυπωσιακο αλλα ποσες φορες θα το κανει αυτο χωρις να σκουριασει ? ειναι που ειναι ψιλομπουρδελα τα φιατ με τις λαμαρινες τους αυτος το βαζει και μεσ΄την θαλασσα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης Drunkard έγραψε:

            ειναι που ειναι ψιλομπουρδελα τα φιατ με τις λαμαρινες τους αυτος το βαζει και μεσ΄την θαλασσα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cosneo last edited by

              Το Panda μ' αρέσει πολύ σε όλες τις εκδοσεις του.
              Τουλάχιστον οι Έλληνες το τίμησαν είτε σαν 1,1 με άβαφους προφυλακτήρες είτε σαν 4κίνητο. Αν είχε και μια καλύτερη εξέλιξη με τα τωρινά δεδομένα δεν θα χρειαζόταν η Fiat για αρκετά χρόνια ακόμα να μιλάει για διάδοχο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                funkyreverend last edited by

                Εκείνο το 'θάψτε το αυτοκίνητο του άλλου ατιμωρητί' δεν γίνεται να το ξανα-ανοίξουμε; Με εξερεθίζετε με αυτά τα Panda που διαβάζω...!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                  Εκείνο το 'θάψτε το αυτοκίνητο του άλλου ατιμωρητί' δεν γίνεται να το ξανα-ανοίξουμε; Με εξερεθίζετε με αυτά τα Panda που διαβάζω...!

                  Θες να αμολήσω τον corsair?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    konstantinos last edited by

                    Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                    Εκείνο το 'θάψτε το αυτοκίνητο του άλλου ατιμωρητί' δεν γίνεται να το ξανα-ανοίξουμε; Με εξερεθίζετε με αυτά τα Panda που διαβάζω...!

                    Youtube Video

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tsargy last edited by

                      Ξεκολλήστε βρεεεεεε!!!!
                      Με την ίδια λογική του: 'Τα Fiat σαπίζουν'... θα μπορούσα να πω, αν ήμουν κολλημένος στο παρελθόν:
                      Τα Vag, έχουν χάλια αερόψυκτους κινητήρες, δεν κρατάνε, δεν φρενάρουν και καίνε τα άντερά τους για τα 30 άλογα που έχουν...( κολλημένος απο σκαραβαίους)
                      Τα Ford έχουν αδύναμους κινητήρες και φρένα, ασε που έχουν άξονα με σούστες πίσω και ταμπούρα παντού...(κολημένος απο 1,1 εσκορτ)
                      Τα Opel...το ίδιο... (κολημένος απο το kadett 1ης και 2ης, αλλά και 3ης γενιάς)
                      Τα Citroen, έχουν πρόβλημα στα υδραυλικά (κολλημένος απο ασυντήρητους βατράχους)
                      Tα Peugeot, παρουσιάζουν πρόβλημα στα ωστήρια (κολλημένος απο 404 ασυντήρητα)
                      κλπ κλπ κλπ κλπ...
                      Εκεί θα μείνουμε? Εχω πάρα πολλά επιχειρήματα...
                      Έχει δει άραγε κανείς Ritmo, Regata, tipo, Tempra, Panda, Bravo, Brava, Punto mk1 mk2 mk3, Grande Punto, Stilo, Seicento κλπ που δεν μπορώ να θυμηθώ, να σαπίζουν?
                      Προς τι λοιπόν αυτή η διασπορά, ανακριβών και προκατειλημμένων, ταμπελών???

                      ΥΓ Για τα Ιαπωνέζικα ξέχασα να γράψω ότι αν θες να στριψεις και δεν έχεις μειώσει την ταχύτητα στα 10 χαω αγοράζεις χωράφια... (κολλημένος απο Toyota Corola, Datsun 120 Y, Subaru 600 και άλλα πολλά)

                      Ε μαααα!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        konstantinos last edited by

                        Κολλημένεεε!!!

                        Εχεις απόλυτο δίκιο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drunkard last edited by

                          jUST TROLLING

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cosneo last edited by

                            Το βραζιλιάνικο Fiat Idea f/l.

                            http://www.noticiasautomotivas.com.br/exclusivo-fotos-oficiais-da-nova-idea-2011-versoes-essence-e-adventure/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              navouxodonosoras last edited by

                              Πήρα λάδια για το t-jet μοτεράκι του punto κ είδα οτι είναι μεν pure energy 5-40 αλλά για multi-air. Δίπλα στην καλυπτόμενη οδηγία της fiat 9.5555 έχει κ μια συμπληρωματική.
                              Μπορώ να το χρησιμοποιήσω ή τελικά είναι μόνο για τα νέα μοτεράκια ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                saxon_747 last edited by

                                Ο χρήστης navouxodonosoras έγραψε:
                                Πήρα λάδια για το t-jet μοτεράκι του punto κ είδα οτι είναι μεν pure energy 5-40 αλλά για multi-air. Δίπλα στην καλυπτόμενη οδηγία της fiat 9.5555 έχει κ μια συμπληρωματική.
                                Μπορώ να το χρησιμοποιήσω ή τελικά είναι μόνο για τα νέα μοτεράκια ?

                                Aφου καλυπτει την fiat 9.5555 (και την ACEA C3) εισαι οκ.

                                (Η συμπληρωματικη ειναι η F603 C07?)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Μήπως ξέρει κανείς τι διαφορά(και αν) έχουν τα Punto Sporting από τα απλά πέρα από τα προφανή;

                                  Εκτός δηλαδή από το κιβώτιο έχουν άλλες διαφορές σε μηχανικά μέρη ή σε τίποτα ενισχύσεις;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    highfidelity last edited by

                                    Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                                    Μήπως ξέρει κανείς τι διαφορά(και αν) έχουν τα Punto Sporting από τα απλά πέρα από τα προφανή;

                                    Εκτός δηλαδή από το κιβώτιο έχουν άλλες διαφορές σε μηχανικά μέρη ή σε τίποτα ενισχύσεις;

                                    Έχουν διαφορετικά ελατήρια-αμορτισέρ. Είναι λίγο χαμηλότερα και σαφώς σκληρότερα από τα απλά.
                                    Άλλες αλλαγές δεν ξέρω, δεν έχουν πάντως ενισχύσεις στο σασί, ενώ και τα φρένα, είναι στα ίδια...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                      Μήπως ξέρει κανείς τι διαφορά(και αν) έχουν τα Punto Sporting από τα απλά πέρα από τα προφανή;

                                      Εκτός δηλαδή από το κιβώτιο έχουν άλλες διαφορές σε μηχανικά μέρη ή σε τίποτα ενισχύσεις;

                                      Έχουν διαφορετικά ελατήρια-αμορτισέρ. Είναι λίγο χαμηλότερα και σαφώς σκληρότερα από τα απλά.
                                      Άλλες αλλαγές δεν ξέρω, δεν έχουν πάντως ενισχύσεις στο σασί, ενώ και τα φρένα, είναι στα ίδια...

                                      Νομιζω οτι εχει και 5 αλογα επιπλεον απο το 5θυρο αν μιλαμε για το μκ2β 1,4 .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        audipassion last edited by

                                        Ο χρήστης tsargy έγραψε:
                                        Ξεκολλήστε βρεεεεεε!!!!
                                        Με την ίδια λογική του: 'Τα Fiat σαπίζουν'... θα μπορούσα να πω, αν ήμουν κολλημένος στο παρελθόν:
                                        Τα Vag, έχουν χάλια αερόψυκτους κινητήρες, δεν κρατάνε, δεν φρενάρουν και καίνε τα άντερά τους για τα 30 άλογα που έχουν...( κολλημένος απο σκαραβαίους)
                                        Τα Ford έχουν αδύναμους κινητήρες και φρένα, ασε που έχουν άξονα με σούστες πίσω και ταμπούρα παντού...(κολημένος απο 1,1 εσκορτ)
                                        Τα Opel...το ίδιο... (κολημένος απο το kadett 1ης και 2ης, αλλά και 3ης γενιάς)
                                        Τα Citroen, έχουν πρόβλημα στα υδραυλικά (κολλημένος απο ασυντήρητους βατράχους)
                                        Tα Peugeot, παρουσιάζουν πρόβλημα στα ωστήρια (κολλημένος απο 404 ασυντήρητα)
                                        κλπ κλπ κλπ κλπ...
                                        Εκεί θα μείνουμε? Εχω πάρα πολλά επιχειρήματα...
                                        Έχει δει άραγε κανείς Ritmo, Regata, tipo, Tempra, Panda, Bravo, Brava, Punto mk1 mk2 mk3, Grande Punto, Stilo, Seicento κλπ που δεν μπορώ να θυμηθώ, να σαπίζουν?
                                        Προς τι λοιπόν αυτή η διασπορά, ανακριβών και προκατειλημμένων, ταμπελών???

                                        ΥΓ Για τα Ιαπωνέζικα ξέχασα να γράψω ότι αν θες να στριψεις και δεν έχεις μειώσει την ταχύτητα στα 10 χαω αγοράζεις χωράφια... (κολλημένος απο Toyota Corola, Datsun 120 Y, Subaru 600 και άλλα πολλά)

                                        Ε μαααα!!!!

                                        Για τα ford οι αδύναμοι , αργόστροφοι καλύτερα κινητήρες ισχύουν ακόμα .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ο χρήστης audipassion έγραψε:
                                          Για τα ford οι αδύναμοι , αργόστροφοι καλύτερα κινητήρες ισχύουν ακόμα .

                                          Για τους νεότερους VTCi δεν θα έλεγα ότι ισχύει πια. Για τους παλαιότερους Zetec και Duratec έχεις δίκιο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            charmak66 last edited by

                                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                            Μήπως ξέρει κανείς τι διαφορά(και αν) έχουν τα Punto Sporting από τα απλά πέρα από τα προφανή;

                                            Εκτός δηλαδή από το κιβώτιο έχουν άλλες διαφορές σε μηχανικά μέρη ή σε τίποτα ενισχύσεις;

                                            Έχουν διαφορετικά ελατήρια-αμορτισέρ. Είναι λίγο χαμηλότερα και σαφώς σκληρότερα από τα απλά.
                                            Άλλες αλλαγές δεν ξέρω, δεν έχουν πάντως ενισχύσεις στο σασί, ενώ και τα φρένα, είναι στα ίδια...

                                            Νομιζω οτι εχει και 5 αλογα επιπλεον απο το 5θυρο αν μιλαμε για το μκ2β 1,4 .

                                            ΓΙα το mkIIb:
                                            -Ίδια άλογα, 95

                                            • Σκληρότερα ελατήρια, αλλά δε νομίζω να είναι χαμηλότερο το σπορτιγκ
                                            • Ταμπλώ με ασημί πλαστικουριό στη μέση αντί για τη διχρωμία πάνω κάτω.
                                            • 15ζάντες αλουμινίου στον στανταρ εξοπλισμό αντί για τις στάνταρ 14άρες σιδερένιες του απλού.
                                            • 6άρι κιβώτιο
                                            • Απλό ac αντί για διζωνικό κλιμαστισμό (χαρντκοριά )
                                            • Μπακετοειδή καθίσματα
                                            • Προφυλακτήρες με ζμπορ λουκ

                                            Έχει κανείς ιδέα πόσο κάνουν τα εμπρός φανάρια; Valeo μεν, αλλά όχι αγορασμένα απ την φιατ. Τα δικά μου είναι απλά σε απαράδεκτη κατάσταση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 146 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr