-
-
Οταν λέμε ότι πάει παντού , το εννοούμε...
http://www.youtube.com/watch?v=fVCc-LM-BY4&feature=related
Youtube Video -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Οταν λέμε ότι πάει παντού , το εννοούμε...
http://www.youtube.com/watch?v=fVCc-LM-BY4&feature=related
Youtube VideoΠραγματι εντυπωσιακο αλλα ποσες φορες θα το κανει αυτο χωρις να σκουριασει ? ειναι που ειναι ψιλομπουρδελα τα φιατ με τις λαμαρινες τους αυτος το βαζει και μεσ΄την θαλασσα
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
ειναι που ειναι ψιλομπουρδελα τα φιατ με τις λαμαρινες τους αυτος το βαζει και μεσ΄την θαλασσα
-
Το Panda μ' αρέσει πολύ σε όλες τις εκδοσεις του.
Τουλάχιστον οι Έλληνες το τίμησαν είτε σαν 1,1 με άβαφους προφυλακτήρες είτε σαν 4κίνητο. Αν είχε και μια καλύτερη εξέλιξη με τα τωρινά δεδομένα δεν θα χρειαζόταν η Fiat για αρκετά χρόνια ακόμα να μιλάει για διάδοχο. -
Εκείνο το 'θάψτε το αυτοκίνητο του άλλου ατιμωρητί' δεν γίνεται να το ξανα-ανοίξουμε; Με εξερεθίζετε με αυτά τα Panda που διαβάζω...!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Εκείνο το 'θάψτε το αυτοκίνητο του άλλου ατιμωρητί' δεν γίνεται να το ξανα-ανοίξουμε; Με εξερεθίζετε με αυτά τα Panda που διαβάζω...!Θες να αμολήσω τον corsair?
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Εκείνο το 'θάψτε το αυτοκίνητο του άλλου ατιμωρητί' δεν γίνεται να το ξανα-ανοίξουμε; Με εξερεθίζετε με αυτά τα Panda που διαβάζω...! -
Ξεκολλήστε βρεεεεεε!!!!
Με την ίδια λογική του: 'Τα Fiat σαπίζουν'... θα μπορούσα να πω, αν ήμουν κολλημένος στο παρελθόν:
Τα Vag, έχουν χάλια αερόψυκτους κινητήρες, δεν κρατάνε, δεν φρενάρουν και καίνε τα άντερά τους για τα 30 άλογα που έχουν...( κολλημένος απο σκαραβαίους)
Τα Ford έχουν αδύναμους κινητήρες και φρένα, ασε που έχουν άξονα με σούστες πίσω και ταμπούρα παντού...(κολημένος απο 1,1 εσκορτ)
Τα Opel...το ίδιο... (κολημένος απο το kadett 1ης και 2ης, αλλά και 3ης γενιάς)
Τα Citroen, έχουν πρόβλημα στα υδραυλικά (κολλημένος απο ασυντήρητους βατράχους)
Tα Peugeot, παρουσιάζουν πρόβλημα στα ωστήρια (κολλημένος απο 404 ασυντήρητα)
κλπ κλπ κλπ κλπ...
Εκεί θα μείνουμε? Εχω πάρα πολλά επιχειρήματα...
Έχει δει άραγε κανείς Ritmo, Regata, tipo, Tempra, Panda, Bravo, Brava, Punto mk1 mk2 mk3, Grande Punto, Stilo, Seicento κλπ που δεν μπορώ να θυμηθώ, να σαπίζουν?
Προς τι λοιπόν αυτή η διασπορά, ανακριβών και προκατειλημμένων, ταμπελών???ΥΓ Για τα Ιαπωνέζικα ξέχασα να γράψω ότι αν θες να στριψεις και δεν έχεις μειώσει την ταχύτητα στα 10 χαω αγοράζεις χωράφια... (κολλημένος απο Toyota Corola, Datsun 120 Y, Subaru 600 και άλλα πολλά)
Ε μαααα!!!!
-
Κολλημένεεε!!!
Εχεις απόλυτο δίκιο!
-
jUST TROLLING
-
Το βραζιλιάνικο Fiat Idea f/l.
-
Πήρα λάδια για το t-jet μοτεράκι του punto κ είδα οτι είναι μεν pure energy 5-40 αλλά για multi-air. Δίπλα στην καλυπτόμενη οδηγία της fiat 9.5555 έχει κ μια συμπληρωματική.
Μπορώ να το χρησιμοποιήσω ή τελικά είναι μόνο για τα νέα μοτεράκια ? -
Ο χρήστης navouxodonosoras έγραψε:
Πήρα λάδια για το t-jet μοτεράκι του punto κ είδα οτι είναι μεν pure energy 5-40 αλλά για multi-air. Δίπλα στην καλυπτόμενη οδηγία της fiat 9.5555 έχει κ μια συμπληρωματική.
Μπορώ να το χρησιμοποιήσω ή τελικά είναι μόνο για τα νέα μοτεράκια ?Aφου καλυπτει την fiat 9.5555 (και την ACEA C3) εισαι οκ.
(Η συμπληρωματικη ειναι η F603 C07?)
-
Μήπως ξέρει κανείς τι διαφορά(και αν) έχουν τα Punto Sporting από τα απλά πέρα από τα προφανή;
Εκτός δηλαδή από το κιβώτιο έχουν άλλες διαφορές σε μηχανικά μέρη ή σε τίποτα ενισχύσεις;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Μήπως ξέρει κανείς τι διαφορά(και αν) έχουν τα Punto Sporting από τα απλά πέρα από τα προφανή;Εκτός δηλαδή από το κιβώτιο έχουν άλλες διαφορές σε μηχανικά μέρη ή σε τίποτα ενισχύσεις;
Έχουν διαφορετικά ελατήρια-αμορτισέρ. Είναι λίγο χαμηλότερα και σαφώς σκληρότερα από τα απλά.
Άλλες αλλαγές δεν ξέρω, δεν έχουν πάντως ενισχύσεις στο σασί, ενώ και τα φρένα, είναι στα ίδια... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μήπως ξέρει κανείς τι διαφορά(και αν) έχουν τα Punto Sporting από τα απλά πέρα από τα προφανή;
Εκτός δηλαδή από το κιβώτιο έχουν άλλες διαφορές σε μηχανικά μέρη ή σε τίποτα ενισχύσεις;
Έχουν διαφορετικά ελατήρια-αμορτισέρ. Είναι λίγο χαμηλότερα και σαφώς σκληρότερα από τα απλά.
Άλλες αλλαγές δεν ξέρω, δεν έχουν πάντως ενισχύσεις στο σασί, ενώ και τα φρένα, είναι στα ίδια...Νομιζω οτι εχει και 5 αλογα επιπλεον απο το 5θυρο αν μιλαμε για το μκ2β 1,4 .
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Ξεκολλήστε βρεεεεεε!!!!
Με την ίδια λογική του: 'Τα Fiat σαπίζουν'... θα μπορούσα να πω, αν ήμουν κολλημένος στο παρελθόν:
Τα Vag, έχουν χάλια αερόψυκτους κινητήρες, δεν κρατάνε, δεν φρενάρουν και καίνε τα άντερά τους για τα 30 άλογα που έχουν...( κολλημένος απο σκαραβαίους)
Τα Ford έχουν αδύναμους κινητήρες και φρένα, ασε που έχουν άξονα με σούστες πίσω και ταμπούρα παντού...(κολημένος απο 1,1 εσκορτ)
Τα Opel...το ίδιο... (κολημένος απο το kadett 1ης και 2ης, αλλά και 3ης γενιάς)
Τα Citroen, έχουν πρόβλημα στα υδραυλικά (κολλημένος απο ασυντήρητους βατράχους)
Tα Peugeot, παρουσιάζουν πρόβλημα στα ωστήρια (κολλημένος απο 404 ασυντήρητα)
κλπ κλπ κλπ κλπ...
Εκεί θα μείνουμε? Εχω πάρα πολλά επιχειρήματα...
Έχει δει άραγε κανείς Ritmo, Regata, tipo, Tempra, Panda, Bravo, Brava, Punto mk1 mk2 mk3, Grande Punto, Stilo, Seicento κλπ που δεν μπορώ να θυμηθώ, να σαπίζουν?
Προς τι λοιπόν αυτή η διασπορά, ανακριβών και προκατειλημμένων, ταμπελών???ΥΓ Για τα Ιαπωνέζικα ξέχασα να γράψω ότι αν θες να στριψεις και δεν έχεις μειώσει την ταχύτητα στα 10 χαω αγοράζεις χωράφια... (κολλημένος απο Toyota Corola, Datsun 120 Y, Subaru 600 και άλλα πολλά)
Ε μαααα!!!!
Για τα ford οι αδύναμοι , αργόστροφοι καλύτερα κινητήρες ισχύουν ακόμα .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Για τα ford οι αδύναμοι , αργόστροφοι καλύτερα κινητήρες ισχύουν ακόμα .Για τους νεότερους VTCi δεν θα έλεγα ότι ισχύει πια. Για τους παλαιότερους Zetec και Duratec έχεις δίκιο.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μήπως ξέρει κανείς τι διαφορά(και αν) έχουν τα Punto Sporting από τα απλά πέρα από τα προφανή;
Εκτός δηλαδή από το κιβώτιο έχουν άλλες διαφορές σε μηχανικά μέρη ή σε τίποτα ενισχύσεις;
Έχουν διαφορετικά ελατήρια-αμορτισέρ. Είναι λίγο χαμηλότερα και σαφώς σκληρότερα από τα απλά.
Άλλες αλλαγές δεν ξέρω, δεν έχουν πάντως ενισχύσεις στο σασί, ενώ και τα φρένα, είναι στα ίδια...Νομιζω οτι εχει και 5 αλογα επιπλεον απο το 5θυρο αν μιλαμε για το μκ2β 1,4 .
ΓΙα το mkIIb:
-Ίδια άλογα, 95- Σκληρότερα ελατήρια, αλλά δε νομίζω να είναι χαμηλότερο το σπορτιγκ
- Ταμπλώ με ασημί πλαστικουριό στη μέση αντί για τη διχρωμία πάνω κάτω.
- 15ζάντες αλουμινίου στον στανταρ εξοπλισμό αντί για τις στάνταρ 14άρες σιδερένιες του απλού.
- 6άρι κιβώτιο
- Απλό ac αντί για διζωνικό κλιμαστισμό (χαρντκοριά )
- Μπακετοειδή καθίσματα
- Προφυλακτήρες με ζμπορ λουκ
Έχει κανείς ιδέα πόσο κάνουν τα εμπρός φανάρια; Valeo μεν, αλλά όχι αγορασμένα απ την φιατ. Τα δικά μου είναι απλά σε απαράδεκτη κατάσταση.
FIAT FORUM