-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Εβαλα και γω 4ης γενιας στον Λογοθετη. Εχω κανει καμια 200 χιλιομετρα.Ουτε λαμπακια ουτε κομπιασματα ουτε τιποτα, εχω παρατηρησει περισσοτερο νευρο απο οτι με την βενζινη, γενικα σαν να μην υπαρχει το συστημα.Ας ελπισουμε να συνεχισει ετσι.μολις εχτες, πηγαινοντας σε εναν φιλο να πλύνω το αυτοκίνητό μου, με ρώτησε για το υγραέριο και του είπα οτι ναι μεν συμφέρει, αλλα ακομα δεν ειναι... stable η 5η έκδοση του icom. Τότε εκεινος με κοίταξε περίεργα και μου είπε οτι αν και στη Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν αρκετοί με υγραέριο, κανεις κ για τιποτα δεν εχει παραπονεθεί. Μάλλον έχει να κάνει το 4ης γενιάς σύστημα αέριου ψεκασμού, που ειναι περισσότερο τεσταρισμένο απο το 5ης γενιάς υγρού ψεκασμου που έχω εγω. Μάλιστα τις εγκαταστάσεις εδω τις κάνει ο Gas Θεωδόρου. Τι να πω... μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε την 6η γενιά, για να 'κλέψουμε' καμια αντλία....
-
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
Κ όμως δεν είναι καθόλου ρεαλιστική. Αν κάθε μήνα κάνεις 85 ευρω απόσβεση, πόσα... 85αρια χρειάζονται μέχρι τα 2500 ευρω που δαπανησες για την μετατροπη ? 29 μήνες. Η αλλιώς κάτι λιγότερο απο 2,5 χρόνια.
Σωστή επισήμανση! Προφανώς ξέχασα να αναφέρω κάτι στους υπολογισμούς μου: Κάνω κατά μέσο όρο και άλλα 5000 χλμ. το χρόνο σε διάφορα ταξίδια (κίνηση σε αυτοκινητόδρομους, εντός κι εκτός Ελλάδας).
Η εκτίμηση για τον 1,5 χρόνο για απόσβεση έγινε με βάση τα δεδομένα μου σ' αυτό εδώ το υπολογιστήρι:
http://www.tipandgo.de/gasrechner/autog ... er-af.html
Βάζω τιμή βενζίνης: 1,60 ευρώ (για την 100άρα BP ultimate που χρησιμοποιούσα ως τώρα, ίσως να είναι και λίγο)
Τιμή υγραερίου: 0,68
Μέση κατανάλωση 13,20 λίτρα/100 χλμ. (τόση ακριβώς είναι η μέση πραγματική κατανάλωσή μου)
Χιλιόμετρα το χρόνο: 17000 (έχω κάνει 17600 το τελευταίο χρόνο).
Το συγκεκριμένο υπολογιστήρι υποθέτει αύξηση κατανάλωσης κατά 10% λόγω υγραερίου.Ίδωμεν...
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Εβαλα και γω 4ης γενιας στον Λογοθετη. Εχω κανει καμια 200 χιλιομετρα.Ουτε λαμπακια ουτε κομπιασματα ουτε τιποτα, εχω παρατηρησει περισσοτερο νευρο απο οτι με την βενζινη, γενικα σαν να μην υπαρχει το συστημα.Ας ελπισουμε να συνεχισει ετσι.Το κιτ μπαίνει σε όλα τα αμάξια. Μετά ο εγκαταστάτης πρέπει να το ρυθμίσει για να δουλεύει για το δικό σου αμάξι.
Τέλεια δεν ρυθμίζεται (θέλει εγκαταστάσεις που δεν υπάρχουν)
αλλά τουλάχιστον πρέπει να ρυθμίζεται έτσι ώστε ο κινητήρας να δουλεύει στρωτά και να μη καταλαβαίνεις κακή λειτουργία.Αν δεν δουλεύει στρωτά ο κινητήρας, ο εγκαταστάτης δεν το ρύθμισε καθόλου καλά.
-
Εγώ έβαλα υγραέριο της ICOΜ JTG στο Nissan Qashqai 2L 4x4 που έχω και τα προβλήματα που παρατήρησα είναι τα εξής :
- Το στροφόμετρο στο ρελαντί με αέριο είναι στις 600 στροφές
- Όταν πατάω το γκάζι από τις 3.000 μέχρι τις 4.000 στροφές, μου ρετάρει 4,5 φορές αλλά συνεχίζει μετά κανονικά. (το πήγα μέχρι 6.500 για να δοκιμάσω)
- Στην ανηφόρα της καρδίας (για Χαλκιδική) με 5η, πάλι στις 3.500 με 4.000 στροφές μου ρετάρισε.
- Όταν σβήσω και ανάψω πάλι το κινητήρα μετά από 3-4 ώρες το στροφόμετρο, δεν πάει πάνω από 200 στροφές και θέλει πάτημα το πετάλ του γκαζιού για να πάρει μπρος. (Σημείωση: όσο είχα μόνο βενζίνη δεν πάτησα ποτέ γκάζι για να πάρει μπροστά το Nissan)
- Τέλος η δεξαμενή χωράει 58 λίτρα (66 δεξαμενή) και κάποια στιγμή, ενώ η ένδειξη ήταν στο 1/2 αυτό έκανε το γνωστό ήχο (τα 3 πι) ότι έχει αδειάσει και γύρισε σε βενζίνη. Πήγα το γέμισα και πήρε 31 λίτρα.
Το αέριο το έχω 2 εβδομάδες και μου είπαν ότι τα κάνει όλα αυτά γιατί έχει αέρα η δεξαμενή.
όποιος ξέρει κάτι ας μου απαντήσει.
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης zoopmakis έγραψε:
Εγώ έβαλα υγραέριο της ICOΜ JTG στο Nissan Qashqai 2L 4x4 που έχω και τα προβλήματα που παρατήρησα είναι τα εξής :- Το στροφόμετρο στο ρελαντί με αέριο είναι στις 600 στροφές
- Όταν πατάω το γκάζι από τις 3.000 μέχρι τις 4.000 στροφές, μου ρετάρει 4,5 φορές αλλά συνεχίζει μετά κανονικά. (το πήγα μέχρι 6.500 για να δοκιμάσω)
- Στην ανηφόρα της καρδίας (για Χαλκιδική) με 5η, πάλι στις 3.500 με 4.000 στροφές μου ρετάρισε.
- Όταν σβήσω και ανάψω πάλι το κινητήρα μετά από 3-4 ώρες το στροφόμετρο, δεν πάει πάνω από 200 στροφές και θέλει πάτημα το πετάλ του γκαζιού για να πάρει μπρος. (Σημείωση: όσο είχα μόνο βενζίνη δεν πάτησα ποτέ γκάζι για να πάρει μπροστά το Nissan)
- Τέλος η δεξαμενή χωράει 58 λίτρα (66 δεξαμενή) και κάποια στιγμή, ενώ η ένδειξη ήταν στο 1/2 αυτό έκανε το γνωστό ήχο (τα 3 πι) ότι έχει αδειάσει και γύρισε σε βενζίνη. Πήγα το γέμισα και πήρε 31 λίτρα.
Το αέριο το έχω 2 εβδομάδες και μου είπαν ότι τα κάνει όλα αυτά γιατί έχει αέρα η δεξαμενή.
όποιος ξέρει κάτι ας μου απαντήσει.
Ευχαριστώ
φιλε μου που το εβαλες; εγω το τοποθετησα στο δερβενι.σε ρωτω γιατι υποτιθεται στη θεσνικη μονο αυτος ειναι αντιπροσωπος της ICOΜ JTG. εγω εχω τα εξης προβληματα με 1000 χλμ ως τωρα - ξεκιναει με τη δευτερη προσπαθεια οταν κρυωσει ο κινητηρας , στην κατηφορα καρδιας μια φορα με ελαφρυ γκαζι γυρισε απο μονο του στη βενζινη. στην αρχη κομπιαζε κι αναψε λαμπακι κινητηρα και μετα εσβησε μονο του κι εστρωσε. ρεταρισματα δεν εχω και το σανιδωνω πιο πολυ γιατι παει οντως πιο γρηγορα .και μενα μου αναερανε πως θα στρωσει καλυτερα οταν φυγει ο αερας απο δεξαμενη. εχουμε τον ιδιο εγκαταστατη;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εβαλα και γω 4ης γενιας στον Λογοθετη. Εχω κανει καμια 200 χιλιομετρα.Ουτε λαμπακια ουτε κομπιασματα ουτε τιποτα, εχω παρατηρησει περισσοτερο νευρο απο οτι με την βενζινη, γενικα σαν να μην υπαρχει το συστημα.Ας ελπισουμε να συνεχισει ετσι.
Το κιτ μπαίνει σε όλα τα αμάξια. Μετά ο εγκαταστάτης πρέπει να το ρυθμίσει για να δουλεύει για το δικό σου αμάξι.
Τέλεια δεν ρυθμίζεται (θέλει εγκαταστάσεις που δεν υπάρχουν)
αλλά τουλάχιστον πρέπει να ρυθμίζεται έτσι ώστε ο κινητήρας να δουλεύει στρωτά και να μη καταλαβαίνεις κακή λειτουργία.Αν δεν δουλεύει στρωτά ο κινητήρας, ο εγκαταστάτης δεν το ρύθμισε καθόλου καλά.
οχι μονο στρωτα αλλα και πιο ησυχα απο την βενζινη λειτουργει.
-
Ναι, στο Δερβένι το έβαλα και τώρα του κάνω πορείες για να δω εάν θα μου βγάλει τίποτα.
Χθες καθώς κατέβαινα από Πανόραμα μου γύρισε σε βενζίνη αλλά με το πορτοκαλί φωτάκι αναμμένο ότι έχει γκάζι, (όμως ο υπολογιστής ταξιδιού άρχισε να μειώνει τα χλμ για το επόμενο βενζινάδικο) όταν έφθασα στην Όλγας (το trip control, άρχισε να αυξάνει τα χλμ), το φωτάκι πάντα πορτοκαλί. Δεν ξέρω τι γίνετε, θα το παρακολουθήσω...Πάντως, τα παιδιά εκεί φαίνονται διατεθειμένα να βοηθήσουν και να κάνουν τις όποιες ρυθμίσεις. Έτσι τουλάχιστο είπαν...
-
Έφυγε ο αέρας; έστρωσε; ή κολοκύθια
-
Ο χρήστης zoopmakis έγραψε:
Έφυγε ο αέρας; έστρωσε; ή κολοκύθιασε μενα εχοντας διανυσει με το φορντ μοντεο 800 χλμ εκανε ενα μονο ρεταρισμα στο ρελαντι στην αρχη.δεξαμενη τυπου ρεζερβας 60 λιτρων.ποσα χλμ εχεις κανει;κανε υπομονη θα στρωσει.παρε με αν εχεις αποριες στο κινητο εχεις μηνυμα
-
Ο χρήστης γιαννης1971 έγραψε:
Έφυγε ο αέρας; έστρωσε; ή κολοκύθια
σε μενα εχοντας διανυσει με το φορντ μοντεο 800 χλμ εκανε ενα μονο ρεταρισμα στο ρελαντι στην αρχη.δεξαμενη τυπου ρεζερβας 60 λιτρων.ποσα χλμ εχεις κανει;κανε υπομονη θα στρωσει.παρε με αν εχεις αποριες στο κινητο εχεις μηνυμα
Και εγώ έχω κάνει τη μετατροπή στο Δερβένη για το ICOM. Το μόνο πρόβλημα που είχα στην αρχή ήτανε κάποια μικρά κοψίματα (συνήθως ανεπαίσθητα) σε σταθερή πορεία ( > 120 km/h). Μετά από 4000 - 5000 km το φαινόμενο αυτό δεν εμφανίζεται όπως στην αρχή και μάλιστα σε 1 γέμισμα δεν το έκανε καθόλου. Θα πρότεινα αρχικά να αφήσετε το υγραέριο να τελειώσει τελείως και μετά να ξαναδοκιμάσετε. Επίσης παρατήρησα σταθερή απόδοση με το υγραέριο του Δερβενίου και του EKO στο αεροδρόμιο, ενώ σε κάποιο άλλο το φαινόμενο του ρεταρίσματος ήταν πιο συχνό. Ίσως να είναι η ιδέα μου αλλά τουλάχιστον τώρα το έχω δοκιμάσει σε ευθείες, με 5 άτομα και στη Θάσο και γενικότερα τα πλεονεκτήματα από τα ελάχιστα μειονεκτήματα (λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση, σπάνιο ρετάρισμα εν κινήση) είναι ορατά.
-
Ο χρήστης Michael1924 έγραψε:
Και εγώ δεν έχω δει κάποιο πρόβλημα (ακόμα τουλάχιστον) μετά από 2.000χλμ (σε κάτι λιγότερο από τρεις εβδομάδες).
Φτύστε με να μην αβασκαθώ
Έχω 4ης γενιάς από τον Σπάθη (Συνεργάτης του Θεοδόρου).Πόσο καταναλώνεις με βενζίνη ?
τι κατανάλωση έχεις τώρα μέ το υγραέριο ? -
Ο χρήστης DAK to indalma έγραψε:
Και εγώ δεν έχω δει κάποιο πρόβλημα (ακόμα τουλάχιστον) μετά από 2.000χλμ (σε κάτι λιγότερο από τρεις εβδομάδες).
Φτύστε με να μην αβασκαθώ
Έχω 4ης γενιάς από τον Σπάθη (Συνεργάτης του Θεοδόρου).Πόσο καταναλώνεις με βενζίνη ?
τι κατανάλωση έχεις τώρα μέ το υγραέριο ?Εγώ με το ICOM έχω παρατηρήσει αύξηση 1 lt / 100 km περίπου αλλά με καλή απόδοση ακόμη και σε ανηφόρες που χρειάστηκε να προσπεράσω...(ίσως και καλύτερη από βενζίνη αλλά θέλω περισσότερο χρόνο για να έχω αξιόπιστες επιδόσεις από το σύστημα).
-
Ο χρήστης DAK to indalma έγραψε:
Και εγώ δεν έχω δει κάποιο πρόβλημα (ακόμα τουλάχιστον) μετά από 2.000χλμ (σε κάτι λιγότερο από τρεις εβδομάδες).
Φτύστε με να μην αβασκαθώ
Έχω 4ης γενιάς από τον Σπάθη (Συνεργάτης του Θεοδόρου).Πόσο καταναλώνεις με βενζίνη ?
τι κατανάλωση έχεις τώρα μέ το υγραέριο ?Το αυτοκίνητο μου είναι γενικά βαρύ και ο τρόπος οδήγησης παίζει μεγάλο ρόλο στην κατανάλωση. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι στα πρατήρια άλλες φορές αν έχει πίεση η αντλία τους μπορεί να σε παραγεμίσουν (πάνω από το 80%) και άλλες να μην φτάσουν κάν αυτό το όριο, είναι πολύ δύσκολο να μετρήσεις με ακρίβεια την κατανάλωση σε υγραέριο.
Να εξηγήσω τι εννοώ:
Με γεμάτο τεπόζιτο ξεκινάω ταξίδι. Αδειάζει στα 500χλμ, και όταν πάω για γέμισμα (Jetoil Χαλάνδρι) παίρνει 66λίτρα (με όριο 64 για 80άρα δεξαμενή). Μέση κατανάλωση 13.2 λίτρα (εξαιρετικά).
Μετά από 230 χλμ. πάω στη Shell Βάρης Κορωπίου και παίρνει 40 λίτρα. Ενώ περίμενα γύρω στα 32 λίτρα. Να σημειώσω εδώ ότι το είχε αφήσει ώρα και προς το τέλος γέμιζε σιγά - σιγά αλλά συνέχιζε να γεμίζει.
Έφυγα σίγουρος ότι με έχει παραγεμίσει (πιθανότατα πάνω από 70λίτρα ίσως και 75), μη θέλωντας να πιστέψω ότι είχαν κατανάλωση 17,4 λίτρα.
Το ίδιο βράδυ μετά από 90 χλμ πάω να ξαναγεμίσω γιατί έφευγα ταξίδι. Επιβεβαιώθηκα ότι με είχε παραγεμίσει γιατί δεν πήρε σταγόνα!(στο πρατήριο της Μεταμόρφωσης). Που σημαίνει ότι η Shell με είχε γεμίσει με πάνω από 66 λίτρα που μου είχε βάλει η Jetoil και γι' αυτό μου έδειξε τόσο μεγάλη κατανάλωση αλλά και δεν μπορούσε να με γεμίσει ο επόμενος.
Γυρνάω από ταξίδι (550χλμ με υγραέριο) και πάω επίτηδες στην ίδια Shell για να δω πόσο θα μου βάλει από άδειο τελείως.
Με το ζόρι μου έβαλε 59 λίτρα (δυο μέρες μετά είχε ξεμείνει από υγραέριο το πρατήτιο πουσημαίνει ότι μάλλον ήταν στα τελειώματα). Κάνω 280 χλμ και ξαναπάω για γέμισμα στο Ελληνικό αυτή τη φορά. Δεν ήμουν τελείως άδειως αλλά ήμουν με κόκκινο λαμπάκι για κάμποσα χλμ. Μου έβαλε 60 λίτρα, από κάποιο σημείο και μετά αργά αλλά σταθερά και φαινόταν ότι πάλι με παραγέμιζε. Η πίεση που έδειχνε η αντλία του ήταν γύρω στο 10 (δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό, αλλά τόσο είχε και η shell όταν με παραγέμισε, ενώ η πίεση στην αντλία της jetoil στην Μεταμόρφωση όταν δεν μπορούσε να βάλει σταγόνα ήταν οριακά κάτω από 5).Τις φορές που καταλαβαίνω ότι με παραγεμίζει, το πρώτο λαμπάκι από τα 4 σβήνει μετά από 120-130 χλμ ενώ όταν τα καταλαβαίνω ότι σταμαστάει σχετικά γρήγορα, γιατί η αντλία δεν έχει πίεση, σβήνει μετά από 80 περίπου χλμ.
Τώρα αν κατάλαβε κανείς πόσο καίω με ακρίβεια ας με ενημερώσει κι εμένα. Αν ξεκινάς να μετράς από γεμάτο ρεζερβουάρ που δεν ξέρεις αν έχει μέσα 60 ή 64 ή 66 ή 75 λίτρα, δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για την κατανάλωση σου.
Το σίγουρο είναι ότι στα ταξίδια (με οικονομική οδήγηση και στις δύο περιπτώσεις) ίσως και να έρχεται μία η άλλη με τη βενζίνη. Στο 2ο ταξίδι που αναφέρω ακόμα και αν υποτεθεί ότι μου είχε βάλει 70 λίτρα στην δεξαμενή πριν ξεκινήσω, βγάζοντας 550χλμ σημαίνει ότι η κατανάλωση μου ήταν 12,7λίτρα (ακόμα πιο εξαιρετική).Με τη Βενζίνη με κανονική οδήγηση είχα 14-14,5 λίτρα ανά 100 χλμ, με σχετικά οικονομική οδήγηση είχα κατανάλωση 13λίτρα. Άντε με πολύ οικονομική οδήγηση να έπεφτε στα 12-12,5λίτρα.
Αυτά!
Sorry για το μεγάλο post, αλλά δεν μπορούσα να εξηγήσω χωρίς περιγραφή -
Χαιρετώ όλους τους χρήστες, γνώστες και μη πάνω στο υγραέριο!
Έχω μερικές ερωτήσεις σχετικά με το σύστημα 5ης γενίας...
Λέτε οτι ψεκάζει υγρό... δηλαδή στέλνει μεσα στον κύλινδρο υγρό... αλλά αν γνωρίζω καλά τα υγρα δε συμπιέζονται!!!
Επίσεις λέτε οτι ανεβάζει την ιπποδύναμη...δηλαδη ένα καύσιμο πολύ μικρότερης θερμογόνου δύναμης απο τη βενζίνη είναι αποδοτικότερο!!!
Για τον ίδιο λόγο δεν υπάρχει καμία περίπτωση να έχουμε μικρότερη κατανάλωση από την βενζίνη. Ούτε καν ίση!!!
Όσα δηλαδή έγραψαν ο Joule, ο Pascal, ο Boyle, ο Mariotte, ο Rankine είναι λάθος;
Τέλος για να σας λυθεί η απορία αν υπάρχει 6ης γενιάς η όχι έχω ένα γείτωνα ο οποίος έχει ένα Cayenne με συστημα 6ης γενιάς. Το εβαλε στη Βουλγαρία με 900 ευρώ. Η διαφορά του από το 5ης γενιάς ειναι ότι ξεκινά απ'ευθείας με υγραέριο και όχι με βενζίνη όπως τα άλλα συστήματα και έχει μικρότερη κατανάλωση από τα άλλα συστήματα, αλλά πάντα μεγαλυτερη από τη βενζίνη.
Πληροφοριακά στη Βουλγαρία βάζουν υγραέριο εδώ και πολλά χρόνια. Μέχρι και σε κινητήρες diesel! Θεωρώ πως είναι πολύ καλοί εγκαταστάτες!
Για να μη φανώ προπέτης και οτι κατηγορώ του έλληνες στο δικό μου το αυτοκίνητο έβαλα το Icom γιατί θεωρώ πως αυτή τη στιγμή ειναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην Ελλάδα. Ακριβό μεν αξιόπιστο δε! Κανένα πρόβλημα, καμία διακοπή στον κινητήρα, ευκολη γρήγορη και απλή εγκατάσταση. -
Ο χρήστης thakaberis έγραψε:
Χαιρετώ όλους τους χρήστες, γνώστες και μη πάνω στο υγραέριο!
Έχω μερικές ερωτήσεις σχετικά με το σύστημα 5ης γενίας...
Λέτε οτι ψεκάζει υγρό... δηλαδή στέλνει μεσα στον κύλινδρο υγρό... αλλά αν γνωρίζω καλά τα υγρα δε συμπιέζονται!!!
Επίσεις λέτε οτι ανεβάζει την ιπποδύναμη...δηλαδη ένα καύσιμο πολύ μικρότερης θερμογόνου δύναμης απο τη βενζίνη είναι αποδοτικότερο!!!
Για τον ίδιο λόγο δεν υπάρχει καμία περίπτωση να έχουμε μικρότερη κατανάλωση από την βενζίνη. Ούτε καν ίση!!!
Όσα δηλαδή έγραψαν ο Joule, ο Pascal, ο Boyle, ο Mariotte, ο Rankine είναι λάθος;
Τέλος για να σας λυθεί η απορία αν υπάρχει 6ης γενιάς η όχι έχω ένα γείτωνα ο οποίος έχει ένα Cayenne με συστημα 6ης γενιάς. Το εβαλε στη Βουλγαρία με 900 ευρώ. Η διαφορά του από το 5ης γενιάς ειναι ότι ξεκινά απ'ευθείας με υγραέριο και όχι με βενζίνη όπως τα άλλα συστήματα και έχει μικρότερη κατανάλωση από τα άλλα συστήματα, αλλά πάντα μεγαλυτερη από τη βενζίνη.
Πληροφοριακά στη Βουλγαρία βάζουν υγραέριο εδώ και πολλά χρόνια. Μέχρι και σε κινητήρες diesel! Θεωρώ πως είναι πολύ καλοί εγκαταστάτες!
Για να μη φανώ προπέτης και οτι κατηγορώ του έλληνες στο δικό μου το αυτοκίνητο έβαλα το Icom γιατί θεωρώ πως αυτή τη στιγμή ειναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην Ελλάδα. Ακριβό μεν αξιόπιστο δε! Κανένα πρόβλημα, καμία διακοπή στον κινητήρα, ευκολη γρήγορη και απλή εγκατάσταση.Συμφωνώ με τον αναγνώστη του φόρουμ. Στην αρχή νόμιζα ότι έχω μικρότερη κατανάλωση με το ICOM. Όμως σιγά-σιγά διαπίστωσα ότι έχω σίγουρα μεγαλύτερη κατανάλωση από την βενζίνη χωρίς όμως να χάσω την απόδοση. Το σύστημα που ξεκινάει απευθείας χωρίς υγραέριο υπάρχει και στην Ελλάδα και το παρέχει σε κινητήρες FSI, TSI (http://www.ygraeriokinisi.gr/fsi.html).
-
Ο χρήστης thakaberis έγραψε:
Χαιρετώ όλους τους χρήστες, γνώστες και μη πάνω στο υγραέριο!
Έχω μερικές ερωτήσεις σχετικά με το σύστημα 5ης γενίας...
Λέτε οτι ψεκάζει υγρό... δηλαδή στέλνει μεσα στον κύλινδρο υγρό... αλλά αν γνωρίζω καλά τα υγρα δε συμπιέζονται!!!
Επίσεις λέτε οτι ανεβάζει την ιπποδύναμη...δηλαδη ένα καύσιμο πολύ μικρότερης θερμογόνου δύναμης απο τη βενζίνη είναι αποδοτικότερο!!!
Για τον ίδιο λόγο δεν υπάρχει καμία περίπτωση να έχουμε μικρότερη κατανάλωση από την βενζίνη. Ούτε καν ίση!!!
Όσα δηλαδή έγραψαν ο Joule, ο Pascal, ο Boyle, ο Mariotte, ο Rankine είναι λάθος;
Τέλος για να σας λυθεί η απορία αν υπάρχει 6ης γενιάς η όχι έχω ένα γείτωνα ο οποίος έχει ένα Cayenne με συστημα 6ης γενιάς. Το εβαλε στη Βουλγαρία με 900 ευρώ. Η διαφορά του από το 5ης γενιάς ειναι ότι ξεκινά απ'ευθείας με υγραέριο και όχι με βενζίνη όπως τα άλλα συστήματα και έχει μικρότερη κατανάλωση από τα άλλα συστήματα, αλλά πάντα μεγαλυτερη από τη βενζίνη.
Πληροφοριακά στη Βουλγαρία βάζουν υγραέριο εδώ και πολλά χρόνια. Μέχρι και σε κινητήρες diesel! Θεωρώ πως είναι πολύ καλοί εγκαταστάτες!
Για να μη φανώ προπέτης και οτι κατηγορώ του έλληνες στο δικό μου το αυτοκίνητο έβαλα το Icom γιατί θεωρώ πως αυτή τη στιγμή ειναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην Ελλάδα. Ακριβό μεν αξιόπιστο δε! Κανένα πρόβλημα, καμία διακοπή στον κινητήρα, ευκολη γρήγορη και απλή εγκατάσταση.α) φυσικά και τα υγρα δεν συμπιέζονται... αλλα αυτο τι σχέση έχει? Και η βεζνίνη υγρό είναι.
β) δεν ειπε κανεις οτι ανεβάζει ιπποδύναμη.... Το πολύ να υπάρχει μια άυξηση 0,01%. Αυτο που μας ενδιαφέρει είναι να μην ΧΑΝΕΙ δυναμη.
γ) 900 ευρω για εναν κινητήρα που εχει πόσες βαλβίδες ? 6? 8? Και μάλιστα τελευταιας τεχνολογιας? Απιστευτο μου φαίνεται.... Εκτος κ αν εκει στη Βουλγαρια πεινάνε οι εγκαταστάτες πιο πολύ απο εμάς. Οπως είχε πει κ ο Χαρρυ Κλύν, 'με μια colinos βγαζεις γκομενα...'
δ) Αν η μόνη διαφορά της 6ης (αν υπαρχει) με της 5ης γενιάς είναι μόνο οτι... ξεκινάει με υγραέριο, ζήτω που τη μαμήσαμε!!! Τρόμπα ψάχνουμε πιο 'αποδωτικιά'...
ε) Αξιόπιστο το 5ης γενιάς ? Θα είσαι απο τους λίγους τυχερούς μάλλον. Γιατι εδω, μεσα στο φορουμ, δεν θα βρεις ούτε εναν με 5ης να μην εχει πρόβληματα. Εγω εχω σταματησει να προμοτάρω την υγραεριοκίνηση, ακριβως γιατι ακόμα δεν είναι 100% stable. Διάβασε τις προηγούμενες σελίδες... ό,τι πρόβλημα θες, θα το βρείς. -
Σημερα το δευτερο γεμισμα, 29 λιτρα με 240 χλμ. Καταναλωση 12l/100km.
Το τουσον το 2.0 ειναι.
Προβλημα ακομη κανενα, με 4ης γενιας. Αποδοση χαμενη ΚΑΘΟΛΟΥ, μην πω οτι τραβαει καλυτερα χαλημα! -
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
Για να μη φανώ προπέτης και οτι κατηγορώ του έλληνες στο δικό μου το αυτοκίνητο έβαλα το Icom γιατί θεωρώ πως αυτή τη στιγμή ειναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην Ελλάδα. Ακριβό μεν αξιόπιστο δε! Κανένα πρόβλημα, καμία διακοπή στον κινητήρα, ευκολη γρήγορη και απλή εγκατάσταση.
ε) Αξιόπιστο το 5ης γενιάς ? Θα είσαι απο τους λίγους τυχερούς μάλλον. Γιατι εδω, μεσα στο φορουμ, δεν θα βρεις ούτε εναν με 5ης να μην εχει πρόβληματα. Εγω εχω σταματησει να προμοτάρω την υγραεριοκίνηση, ακριβως γιατι ακόμα δεν είναι 100% stable. Διάβασε τις προηγούμενες σελίδες... ό,τι πρόβλημα θες, θα το βρείς.
Συμφωνώ και επαυξάνω, ακόμη και στο εξωτερικό το ICOM δείχνει να είναι μεν καινοτόμο αλλά με προβλήματα τα οποία πρέπει να επιλύονται. Εγώ έχω στείλει και επίσημο email στην επιχείρηση αλλά περιμένω ακόμα email....
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Σημερα το δευτερο γεμισμα, 29 λιτρα με 240 χλμ. Καταναλωση 12l/100km.
Το τουσον το 2.0 ειναι.
Προβλημα ακομη κανενα, με 4ης γενιας. Αποδοση χαμενη ΚΑΘΟΛΟΥ, μην πω οτι τραβαει καλυτερα χαλημα!Aν υποθέσουμε ότι η δεξαμενή έχει αέρα μέσα και σε κάθε γέμισμα θα παίρνει και λίγο παραπάνω από το προηγούμενο, σημαίνει ότι ίσως να είναι λίγο μικρότερη η κατανάλωση στο μέλλον.
Απ' ότι μου είχαν πει μετά τα 5-6 πρώτα γεμίσματα φεύγει ο αέρας τελείως. Βέβαια υπάρχουν κάτι τσακάλια στα πρατήρια, που μόλις την έχουν ψιλογεμίσει, βάζουν ένα στυλό ή κατσαβίδι και βγάζει τον αέρα πιο γρήγορα. -
Δεύτερο γέμισμα ...
Βλέπω μία αύξηση στην κατανάλωση από 10,5 της βενζίνης σε 12 Lt/100 στο αέριο , αλλά δεν κάνω οικολογική και οικονομική οδήγηση γιατί θέλω να ελένγξω την συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Εχω παρατηρήσει μέχρι στιγμής ότι έχει καλύτερο τράβηγμα στις χαμηλές στροφές , και ανεβάζει πιο γρήγορα στροφές από ότι με την βενζίνη.
Το μόνο παράξενο είναι ότι όταν βρίσκομαι σε ανηφόρα με δευτέρα , δεν ανεβάζει στροφές όπως κάνει με την βενζίνη...θα το παρατηρήσω διεξοδικότερα και θα επανέλθω
Υγραεριοκίνηση!