Έφυγε ο αέρας; έστρωσε; ή κολοκύθια
Latest posts made by zoopmakis
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ναι, στο Δερβένι το έβαλα και τώρα του κάνω πορείες για να δω εάν θα μου βγάλει τίποτα.
Χθες καθώς κατέβαινα από Πανόραμα μου γύρισε σε βενζίνη αλλά με το πορτοκαλί φωτάκι αναμμένο ότι έχει γκάζι, (όμως ο υπολογιστής ταξιδιού άρχισε να μειώνει τα χλμ για το επόμενο βενζινάδικο) όταν έφθασα στην Όλγας (το trip control, άρχισε να αυξάνει τα χλμ), το φωτάκι πάντα πορτοκαλί. Δεν ξέρω τι γίνετε, θα το παρακολουθήσω...Πάντως, τα παιδιά εκεί φαίνονται διατεθειμένα να βοηθήσουν και να κάνουν τις όποιες ρυθμίσεις. Έτσι τουλάχιστο είπαν...
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Εγώ έβαλα υγραέριο της ICOΜ JTG στο Nissan Qashqai 2L 4x4 που έχω και τα προβλήματα που παρατήρησα είναι τα εξής :
- Το στροφόμετρο στο ρελαντί με αέριο είναι στις 600 στροφές
- Όταν πατάω το γκάζι από τις 3.000 μέχρι τις 4.000 στροφές, μου ρετάρει 4,5 φορές αλλά συνεχίζει μετά κανονικά. (το πήγα μέχρι 6.500 για να δοκιμάσω)
- Στην ανηφόρα της καρδίας (για Χαλκιδική) με 5η, πάλι στις 3.500 με 4.000 στροφές μου ρετάρισε.
- Όταν σβήσω και ανάψω πάλι το κινητήρα μετά από 3-4 ώρες το στροφόμετρο, δεν πάει πάνω από 200 στροφές και θέλει πάτημα το πετάλ του γκαζιού για να πάρει μπρος. (Σημείωση: όσο είχα μόνο βενζίνη δεν πάτησα ποτέ γκάζι για να πάρει μπροστά το Nissan)
- Τέλος η δεξαμενή χωράει 58 λίτρα (66 δεξαμενή) και κάποια στιγμή, ενώ η ένδειξη ήταν στο 1/2 αυτό έκανε το γνωστό ήχο (τα 3 πι) ότι έχει αδειάσει και γύρισε σε βενζίνη. Πήγα το γέμισα και πήρε 31 λίτρα.
Το αέριο το έχω 2 εβδομάδες και μου είπαν ότι τα κάνει όλα αυτά γιατί έχει αέρα η δεξαμενή.
όποιος ξέρει κάτι ας μου απαντήσει.
Ευχαριστώ