-
Καλησπέρα σε όλους,
Ονομάζομαι Χρήστος, είμαι νέο μέλος στο forum το οποίο και παρακολουθώ αρκετά τον τελευταίο καιρό.
Πριν από ένα μήνα αγόρασα ένα μεταχειρισμένο Corolla 1.4 vvti sol μοντέλο 2/2007 με 40000 km.Μετά από 1000 δικά μου χιλιόμετρα μπορώ να πω ότι το αυτοκίνητο είναι αντάξιο των προσδοκιών που είχα αναζητώντας ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Πριν το αγοράσω το πήγα σε φίλο σε αντιπροσωπεία (λόγω κυρίως μη ύπαρξης βιβλίου service) και αφού το έλεγξε αυτός (μηχανικός) και ο φανοποιός της αντιπροσωπείας μου είπαν ότι το αυτοκίνητο είναι πεντακάθαρο από τρακάρισμα και σοβαρές βλάβες.
Κάτι το οποίο παρατήρησα πριν μερικές μέρες είναι ότι όταν ο κινητήρας είναι ζεστός και λειτουργεί στο ρελαντί, το στροφόμετρο δείχνει περίπου 200 στροφές/min!!!!!! Μου κάνει ιδιάιτερη εντύπωση καθώς συνήθως στο ρελαντί οι στροφές είναι γύρω στις 600-700/min. Επίσης στις 3000 στροφές με 5η το αυτοκίνητο έχει 120km/h τα οποία μου φαίνονται πολλά για τον κυβισμό και την ιπποδύναμή του. Σου δίνει την εντύπωση ότι δείχνει 300-400 στροφές λιγότερες από τις πραγματικές (και λόγω θορύβου το συμπεραίνω αυτό-διορθώστε με αν κάνω λάθος!!!!).
Κατά τα άλλα δεν ανάβει κανένα λαμπάκι για ένδειξη σφάλματος ή το γενικό (κίτρινο) λαμπάκι του κινητήρα και οι επιδόσεις του φαίνονται πολύ ικανοποιητικές!
Μπορεί να υπάρχει σφάλμα στον αισθητήρα του στροφομέτρου? Πρέπει να το πάω στην αντιπροσωπεία να το ελέγξουν μήπως είναι κάτι σοβαρότερο? Γνωρίζει κάποιος αν διορθώνεται κάτι τέτοιο και πόσο εύκολο είναι καθώς και πόσο μπορεί να κοστίζει????Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις και συμβουλές και καλά ταξίδια σε όλους εν όψει καλοκαιριού!!!!
-
Καλησπέρα σε όλους,
Ονομάζομαι Χρήστος, είμαι νέο μέλος στο forum το οποίο και παρακολουθώ αρκετά τον τελευταίο καιρό.
Πριν από ένα μήνα αγόρασα ένα μεταχειρισμένο Corolla 1.4 vvti sol μοντέλο 2/2007 με 40000 km.Μετά από 1000 δικά μου χιλιόμετρα μπορώ να πω ότι το αυτοκίνητο είναι αντάξιο των προσδοκιών που είχα αναζητώντας ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Πριν το αγοράσω το πήγα σε φίλο σε αντιπροσωπεία (λόγω κυρίως μη ύπαρξης βιβλίου service) και αφού το έλεγξε αυτός (μηχανικός) και ο φανοποιός της αντιπροσωπείας μου είπαν ότι το αυτοκίνητο είναι πεντακάθαρο από τρακάρισμα και σοβαρές βλάβες.
Κάτι το οποίο παρατήρησα πριν μερικές μέρες είναι ότι όταν ο κινητήρας είναι ζεστός και λειτουργεί στο ρελαντί, το στροφόμετρο δείχνει περίπου 200 στροφές/min!!!!!! Μου κάνει ιδιάιτερη εντύπωση καθώς συνήθως στο ρελαντί οι στροφές είναι γύρω στις 600-700/min. Επίσης στις 3000 στροφές με 5η το αυτοκίνητο έχει 120km/h τα οποία μου φαίνονται πολλά για τον κυβισμό και την ιπποδύναμή του. Σου δίνει την εντύπωση ότι δείχνει 300-400 στροφές λιγότερες από τις πραγματικές (και λόγω θορύβου το συμπεραίνω αυτό-διορθώστε με αν κάνω λάθος!!!!).
Κατά τα άλλα δεν ανάβει κανένα λαμπάκι για ένδειξη σφάλματος ή το γενικό (κίτρινο) λαμπάκι του κινητήρα και οι επιδόσεις του φαίνονται πολύ ικανοποιητικές!
Μπορεί να υπάρχει σφάλμα στον αισθητήρα του στροφομέτρου? Πρέπει να το πάω στην αντιπροσωπεία να το ελέγξουν μήπως είναι κάτι σοβαρότερο? Γνωρίζει κάποιος αν διορθώνεται κάτι τέτοιο και πόσο εύκολο είναι καθώς και πόσο μπορεί να κοστίζει????Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις και συμβουλές και καλά ταξίδια σε όλους εν όψει καλοκαιριού!!!!
-
Καλησπέρα σε όλους,
Ονομάζομαι Χρήστος, είμαι νέο μέλος στο forum το οποίο και παρακολουθώ αρκετά τον τελευταίο καιρό.
Πριν από ένα μήνα αγόρασα ένα μεταχειρισμένο Corolla 1.4 vvti sol μοντέλο 2/2007 με 40000 km.Μετά από 1000 δικά μου χιλιόμετρα μπορώ να πω ότι το αυτοκίνητο είναι αντάξιο των προσδοκιών που είχα αναζητώντας ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Πριν το αγοράσω το πήγα σε φίλο σε αντιπροσωπεία (λόγω κυρίως μη ύπαρξης βιβλίου service) και αφού το έλεγξε αυτός (μηχανικός) και ο φανοποιός της αντιπροσωπείας μου είπαν ότι το αυτοκίνητο είναι πεντακάθαρο από τρακάρισμα και σοβαρές βλάβες.
Κάτι το οποίο παρατήρησα πριν μερικές μέρες είναι ότι όταν ο κινητήρας είναι ζεστός και λειτουργεί στο ρελαντί, το στροφόμετρο δείχνει περίπου 200 στροφές/min!!!!!! Μου κάνει ιδιάιτερη εντύπωση καθώς συνήθως στο ρελαντί οι στροφές είναι γύρω στις 600-700/min. Επίσης στις 3000 στροφές με 5η το αυτοκίνητο έχει 120km/h τα οποία μου φαίνονται πολλά για τον κυβισμό και την ιπποδύναμή του. Σου δίνει την εντύπωση ότι δείχνει 300-400 στροφές λιγότερες από τις πραγματικές (και λόγω θορύβου το συμπεραίνω αυτό-διορθώστε με αν κάνω λάθος!!!!).
Κατά τα άλλα δεν ανάβει κανένα λαμπάκι για ένδειξη σφάλματος ή το γενικό (κίτρινο) λαμπάκι του κινητήρα και οι επιδόσεις του φαίνονται πολύ ικανοποιητικές!
Μπορεί να υπάρχει σφάλμα στον αισθητήρα του στροφομέτρου? Πρέπει να το πάω στην αντιπροσωπεία να το ελέγξουν μήπως είναι κάτι σοβαρότερο? Γνωρίζει κάποιος αν διορθώνεται κάτι τέτοιο και πόσο εύκολο είναι καθώς και πόσο μπορεί να κοστίζει????Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις και συμβουλές και καλά ταξίδια σε όλους εν όψει καλοκαιριού!!!!
-
Aν το συνδεσουν στο τεστερ θα δεις ποσο λαθος δειχνει ,αν δειχνει ,το στροφομετρο.Αν και 200σαλ στο ρελαντι ειναι πολυ χαμηλο και αφυσικο.Συνηθως εχουν και καρφακι που δεν επιτρεπει να πεσει τοσο χαμηλα η βελονα.
-
Καλησπέρα.
Για αρχή, θα ήθελα να μου πεις τι έγινε με το βιβλίο service. Αν όντως δεν υπάρχει και δεν μπορούν να πιστοποιηθούν οι συντηρήσεις από πουθενά, τότε χάνεις σχεδόν τρία χρόνια εγγύησης σε κιβώτιο- κινητήρα.Αυτό είναι το πρώτο που πρέπει να δεις σε μια αντιπροσωπεία Toyota, χρησιμοποιώντας τον αριθμό πλαισίου. Αν λοιπόν ισχύει η εγγύηση, κοίτα μήπως το περάσουν σε αυτή αν όντως υπάρχει πρόβλημα. Αν δεν ισχύει η εγγύηση γενικώς και υπάρχει πρόβλημα, ρώτα μια τιμή για επισκευή εντός δικτύου. Αν η τιμή είναι
τότε στείλε μου ένα πμ, να κοιτάξουμε για μεταχειρισμένο ανταλλακτικό και τοποθέτηση εκτός δικτύου. -
200 στροφες στο ρελαντι......απλα δεν γινεται οποτε το κοιτας στο συνεργειο
120χλμ με 5η και 3000στροφες απολυτα φυσιολογικο αφου αυτο εχει να κανει με την κλιμακωση του κιβωτιου και οχι με τον κυβισμο.... -
Καλημέρα,
Mετά από επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο στη Θεσσαλονίκη, και αφού ελέγξανε δυναμό, μπαταρία, και tester για βλάβες, μου είπαν ότι δε βλέπουν βλαβη πουθενά και ότι το πρόβλημα λύνεται μόνο με αντικατάσταση του καντράν με καινούριο ή μεταχειρισμένο!
Επειδή η τιμή του καινούριου είναι εξωπραγματική (500+€), μάλλον σκέφτομαι να κατευθυνθώ σε λύση μεταχειρισμένου!
Έχει κάποιος ιδέα που μπορώ να βρω μεταχειρισμένο και πόσο μπορεί να κοστίζει????
Ευχαριστώ για τη βοήθεια! -
Αφού το αυτοκίνητο δεν έχει πρόβλημα και κατά τα άλλα το στροφόμετρο δουλεύει σωστά γιατί να αλλάξεις τον πίνακα οργάνων μόνο και μόνο επειδή η βελόνα δείχνει άλλα γι' άλλα στο ρελαντί;
-
Ενας φιλος μου εχει corolla σαν τη δικια σου αλλα 1.6 και στα 120χλμ εχει περιπου 3500 σαλ.Αποκλειεται να εχει τοσο μακρυ κιβωτιο το 1.4
-
Μην το αλλάξεις, δεν είναι ανάγκη.
Μια εύλογη ερώτηση, το ταχύμετρο το έλεγξες ότι δουλεύει καλά;
-
Με λίγο ψάξιμο πάντως βρίσκεις καντράν πολύ φθηνά.
-
O δείκτη χάνει μόνο προς τα κάτω? Δλδ, στο ρελαντί σου δείχνει 300 (συνήθως τα κορόλλα είναι στις 700). Κόφτη πόσο σου δείχνει? Δλδ αν σου δείχνει και ψηλά -400 στροφές, μήπως ο προηγούμενος είχε βγάλει κανέναν δείκτη και απλά δεν τον έβαλε σωστά?
Επίσης το τέστερ δεν δείχνει τις στροφές του μοτέρ?
-
Εμένα πάντως έχει διαφορά ανάμεσα στην τιμή του στροφομέτρου και στις ενδείξεις στροφών του μυστικού μενού. Η διαφορά δεν είναι σταθερή αλλού μπορεί να είναι πάνω από 100 στροφές κι αλλού σχεδόν να συμπίπτουν. Θεωρώ ότι η ηλεκτρονική ένδειξη είναι πιο πιθανό να δείχνει πιο σωστά αλλά δεν θα έβαζα και το χέρι μου στη φωτιά! Γενικά προβλέπεται το στροφόμετρο του αυτοκινήτου σαν όργανο όχι εξαιρετικής ακρίβειας και όχι προσεκτικά καλιμπραρισμένο να χάνει κερδίζει 200 και βάλε στροφές (και όχι πάντα το ίδιο). Αν όμως κάτι έχει αλλάξει ή η διαφορά είναι περισσότερη καλύτερα να τσεκαριστεί.
Σε ενός φίλου μου το Primera κάποια στιγμή αρνιόταν να δείχνει κάτω από 4000.... μέτά ξύπναγε και έδειχνε μάλλον σωστά! -
Λοιπόν όταν είχα το Laguna πριν μου διαλύσει αυτός που με τράκαρε το έκανε και σε εμένα.Όταν ρώτησα στο Service μου είπαν ότι για κάποιο λόγο κάποιες φορές κόλαγε κάποιος μηχανισμός που είχε το κοντερ ο οποίος όταν το έσβηνα και το ξαναάναβα επανερχόταν(εάν μάρσαρα νωρίτερα αλλιώς ).Και κάτι άλλο.Όταν το κάνει αυτό το στροφόμετρο δείχνει λάθος στροφες σ' όλο το φάσμα της λειτουργίας του δηλαδή 500 στροφές κάτω.Εμένα μου το έκανε όταν είχα κρυές εκκινήσεις συνήθως.
-
Πρόβλημα με τα στροφόμετρα είχαν αρκετά 206. Είτε ξεκινούσαν σωστά και μετά άρχιζαν να δείχνουν 1000 και 1500 στροφές λιγότερο (ρελαντί στις -500...), είτε κολλούσαν στις 7.500 ακόμα και με το διακόπτη κλειστό!
onyx!, σίγουρα η ένδειξη του μενού είναι η σωστή, καθώς πρέπει να είναι αυτή που χρησιμοποιεί και ο εγκέφαλος. Δεν υπάρχει καμία δυσκολία στην καταγραφή μιας ακριβούς τιμής σ.α.λ.. Η αναλογική απεικόνιση με δείκτη μπορεί να υποφέρει λίγο, οδηγώντας σε μικροαποκλίσεις.ΥΓ: Οδήγησα ένα A3 πρόσφατα και παρατήρησα το εξής στο στροφόμετρο: Όταν είναι στο ρελαντί, ο δείκτης καρφώνεται στο 800 ανεξαρτήτως αν δουλεύει στις 700, 750, 900 σ.α.λ. Έτσι ο οδηγός είναι 'ήσυχος' και δεν παραξενεύεται από μικροδιακυμάνεις που μπορεί να υπάρχουν λόγω λειτουργίας A/C, ηλεκτρικών φορτίων, φρένων κ.λπ.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
.... ένα A3 πρόσφατα και παρατήρησα το εξής στο στροφόμετρο: Όταν είναι στο ρελαντί, ο δείκτης καρφώνεται στο 800 ανεξαρτήτως αν δουλεύει στις 700, 750, 900 σ.α.λ. Έτσι ο οδηγός είναι 'ήσυχος' και δεν παραξενεύεται από μικροδιακυμάνεις που μπορεί να υπάρχουν λόγω λειτουργίας A/C, ηλεκτρικών φορτίων, φρένων κ.λπ.Γενικά υπάρχει μια τάση 'ομαλοποίησης' των ενδείξεων για να μην ανησυχεί ο μέσος χρήστης... Πχ σε BMW έχουν ρυθμιζόμενο θερμοστάτη που ανάλογα με τις συνθήκες (φορτίο, θερμοκρασίες κλπ) πάει από 85-115 αλλά η ένδειξη μένει στη μέση!
Για το στροφόμετρο όπως λες, είναι εύκολο να μετρήσεις σωστά τις στροφές, στην απεικόνιση με τη βελόνα είναι που μπαίνουν οι ανακρίβειες....
Λανθασμένη Ένδειξη στροφομέτρου????