-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ,ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΠΙΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΕΤΟΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ,ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΟΤΙ 'ΠΟΡΩΘΗΚΑΝ',ΔΕΝ ΜΟΥ ΜΕΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΟΥ.Η ΟΠΟΙΑ (ΚΡΙΤΙΚΗ) ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Κύριε el-em σε καμμία περίπτωση δεν επιδοκίμασα αυτό το γράψιμο.Απλά έτσι όπως το παρακολουθούσα από το pc o τρόπος που διάβαζε μου μετέδιδε την ένταση του αγώνα σε ΜΕΓΑΛΟ βαθμό.Αυτό εννοούσα ότι ΠΟΡΩΘΗΚΑ(νομιζα ότι ΕΓΩ οδηγουσα).Εξάλλου αν διαβάσατε καλά ρώτησα αν κάποιος οδηγός ή συνοδηγός θα μπορούσε να μου πει αν είναι αυτός ο ενδεδειγμένος τρόπος συνοδήγησης.Σίγουρα το δικό σας διάβασμα είναι το ιδανικό(σας έχω δει in car με βωβω με focus στη ιταλια να πηγαίνετε αέρα πατέρα και να διαβάζετε απίστευτα σταθερά και ατάραχα και χωρίς κανένα αγχοςhttp://www.youtube.com/watch?v=ysnUHpJKn0c)αλλά δεν μπορούν να το κάνουν όλοι.
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ,ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΠΙΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΕΤΟΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ,ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΟΤΙ 'ΠΟΡΩΘΗΚΑΝ',ΔΕΝ ΜΟΥ ΜΕΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΟΥ.Η ΟΠΟΙΑ (ΚΡΙΤΙΚΗ) ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Κύριε el-em σε καμμία περίπτωση δεν επιδοκίμασα αυτό το γράψιμο.Απλά έτσι όπως το παρακολουθούσα από το pc o τρόπος που διάβαζε μου μετέδιδε την ένταση του αγώνα σε ΜΕΓΑΛΟ βαθμό.Αυτό εννοούσα ότι ΠΟΡΩΘΗΚΑ(νομιζα ότι ΕΓΩ οδηγουσα).Εξάλλου αν διαβάσατε καλά ρώτησα αν κάποιος οδηγός ή συνοδηγός θα μπορούσε να μου πει αν είναι αυτός ο ενδεδειγμένος τρόπος συνοδήγησης.Σίγουρα το δικό σας διάβασμα είναι το ιδανικό(σας έχω δει in car με βωβω με focus στη ιταλια να πηγαίνετε αέρα πατέρα και να διαβάζετε απίστευτα σταθερά και ατάραχα και χωρίς κανένα αγχοςhttp://www.youtube.com/watch?v=ysnUHpJKn0c)αλλά δεν μπορούν να το κάνουν όλοι.
μπορουν... αλλα με συνεχομενη εμπλοκη...πραγμα στις μερες μας δυσκολο.
-
EΔΩ ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ,ΜΙΚΡΕ ΜΟΥ.
ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΙΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ.
ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟΙ (ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΙ ΚΑΤ'ΕΠΕΚΤΑΣΗ) ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΣΑΝ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΑΙΡΙ ΤΟΥΣ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΤΡΙΤΟ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ Ρ.SOLBERG ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ.
ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΑΝ Ο PHIL MILLS ΤΡΕΞΕΙ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΟΔΗΓΟ,ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΑΛΟΣ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ?ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ά ρε Λώρη, πόσο δίκιο έχεις! Ποιά είναι όμως τα αντικειμενικά κριτήρια; Κακά τα ψέμματα, ο συνοδηγός έχει την τύχη του οδηγού του συνήθως, αν και συμβαίνει και αντίθετο μερικές φορές. Καλός οδηγός ΄, κορυφαίο αυτοκίνητο, σπουδαία ομάδα, έχουν σαν αποτέλεσμα συνήθως ένα πολύ καλό οδηγό, γιατί όχι και πρωταθλητή. Ο συνοδηγός βέβαια, θα ονομαστεί πολύ καλος συνοδηγός ή και πρωταθλητής, έστω και αν μέσα στο αυτοκίνητο παίζουν ξύλο! Από την άλλη, τα παραπάνω απαιτούν προϋπολογισμό. Αν δεν υπάρχει, όσο καλός και να είναι ο ένας ή και οι δύο του πληρώματος, το αποτέλεσμα θα παραμείνει μετριότητα. Για παράδειγμα αν ήσουν συνοδηγός μου, θα ήσουν άλλος ένας συνοδηγός. Το πιό βασικό όμως μια και αναφερόμαστε στη γειτονιά μας, είναι ότι πλέον ο συνοδηγός -ΔΥΣΤΥΧΩΣ- δεν παίζει και τον πρώτο ρόλο όπως θα έπρεπε να είναι. Και ό λόγος; Οι 10 ημέρες δοκιμών σου επιτρέπουν (όχι σε σένα) να μάθεις απ' έξω και ανακατωτά 3 ή 4 ειδικές, σαν ανάβαση. Άρα; Αν ο οδήγός αποστηθίζει, ουσιαστικά πάει μόνος του. Αν όχι, βοηθάει και λίγο ο συνοδηγός. Δεν είναι όμως έτσι τα ράλι ! Τουλάχιστον όπως γίνονται στον πολιτισμένο κόσμο. Εκεί ο οδηγός μαθαίνει να περιγράφει και ο ταλαντούχος συνοδηγός να διαβάζει στην ώρα του και με τον ρυθμό του οδηγού για να έρθει η επιτυχία.
Το αστείο είναι στην όλη κατάσταση, ότι κάποιο πλήρωμα μπορεί όντως να κάνει δύο ή τρία περάσματα, αλλά αυτό πλέον δεν έχει καμμία σημασία. Δεν μπορείς να πάρεις στα σοβαρά για rallymen ούτε τον οδηγό και φυσικά ούτε τον συνοδηγό. (Βεβαίως τον οδηγό τον λαμβάνεις σοβαρά για πολύ καλό οδηγό αγώνων, αλλά όχι για ράλι).
Όταν όμως, πριν 2 περίπου χρόνια στην Ιταλία κερδίσατε ειδική σε αγώνα του CIR, βγαίνει το καπέλλο
και λες 'μπράβο' και χειροκροτάς, αναγνωρίζοντας το ταλέντο του πληρώματος.
'Αρα, άσε τη 'συνοδηγό' να λέει ότι θέλει και όπως το καταλαβαίνει ο οδηγός της, γιατί πλέον εκ προϊμίου θεωρούμε ότι έχουν κάνει άπειρα περάσματα, οπότε μπορεί όλα να περιλαμβάνονται στις σημειώσεις.Μιά και ανέφερες τον 'Πέτρο', πιστεύεις ότι δεν θα πάει πλέον καλά επειδή άλλαξε συνοδηγό; Δεν νομίζω.
Τελειώνοντας, επειδή πιστεύω ότι ο συνοδηγός πρέπει να ανεβεί στη θέση που του ταιριάζει και οι 'πρωταθλητές' (στα ράλι) να ξαναγίνουν ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ, μήπως θα έπρεπε να σκεφτούμε τον περιορισμό των αναγνωρίσεων, μπας και πάει λίγο μπροστά το έρημο το σπορ; ( Δεν υπονοώ ότι για την κατάντια του φταίνε μόνο οι πολλές ημέρες δοκιμών).
Με εκτίμηση
Λάμπης Κουρτέσης -
Παντως εχουμε και παραδειγματα που αποδεικνυουν οτι πρεπει να ταιριαζει το πληρωμα γενικως και ειδικως που λεει και ο δασκαλος
Πχ Francois Duval!
Με κανενα συνοδηγο δεν ταιριαξε ιδιαιτερα καλα, και στους οποιους επερριπτε τις ευθυνες για κακα αποτελεσματα. -
Τελικά όταν έχεις μια γυναίκα δίπλα σου δεν μπορείς να ησυχάσεις ούτε στιγμή!
-
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
EΔΩ ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ,ΜΙΚΡΕ ΜΟΥ.
ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΙΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ.
ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟΙ (ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΙ ΚΑΤ'ΕΠΕΚΤΑΣΗ) ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΣΑΝ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΑΙΡΙ ΤΟΥΣ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΤΡΙΤΟ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ Ρ.SOLBERG ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ.
ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΑΝ Ο PHIL MILLS ΤΡΕΞΕΙ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΟΔΗΓΟ,ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΑΛΟΣ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ?ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ά ρε Λώρη, πόσο δίκιο έχεις! Ποιά είναι όμως τα αντικειμενικά κριτήρια; Κακά τα ψέμματα, ο συνοδηγός έχει την τύχη του οδηγού του συνήθως, αν και συμβαίνει και αντίθετο μερικές φορές. Καλός οδηγός ΄, κορυφαίο αυτοκίνητο, σπουδαία ομάδα, έχουν σαν αποτέλεσμα συνήθως ένα πολύ καλό οδηγό, γιατί όχι και πρωταθλητή. Ο συνοδηγός βέβαια, θα ονομαστεί πολύ καλος συνοδηγός ή και πρωταθλητής, έστω και αν μέσα στο αυτοκίνητο παίζουν ξύλο! Από την άλλη, τα παραπάνω απαιτούν προϋπολογισμό. Αν δεν υπάρχει, όσο καλός και να είναι ο ένας ή και οι δύο του πληρώματος, το αποτέλεσμα θα παραμείνει μετριότητα. Για παράδειγμα αν ήσουν συνοδηγός μου, θα ήσουν άλλος ένας συνοδηγός. Το πιό βασικό όμως μια και αναφερόμαστε στη γειτονιά μας, είναι ότι πλέον ο συνοδηγός -ΔΥΣΤΥΧΩΣ- δεν παίζει και τον πρώτο ρόλο όπως θα έπρεπε να είναι. Και ό λόγος; Οι 10 ημέρες δοκιμών σου επιτρέπουν (όχι σε σένα) να μάθεις απ' έξω και ανακατωτά 3 ή 4 ειδικές, σαν ανάβαση. Άρα; Αν ο οδήγός αποστηθίζει, ουσιαστικά πάει μόνος του. Αν όχι, βοηθάει και λίγο ο συνοδηγός. Δεν είναι όμως έτσι τα ράλι ! Τουλάχιστον όπως γίνονται στον πολιτισμένο κόσμο. Εκεί ο οδηγός μαθαίνει να περιγράφει και ο ταλαντούχος συνοδηγός να διαβάζει στην ώρα του και με τον ρυθμό του οδηγού για να έρθει η επιτυχία.
Το αστείο είναι στην όλη κατάσταση, ότι κάποιο πλήρωμα μπορεί όντως να κάνει δύο ή τρία περάσματα, αλλά αυτό πλέον δεν έχει καμμία σημασία. Δεν μπορείς να πάρεις στα σοβαρά για rallymen ούτε τον οδηγό και φυσικά ούτε τον συνοδηγό. (Βεβαίως τον οδηγό τον λαμβάνεις σοβαρά για πολύ καλό οδηγό αγώνων, αλλά όχι για ράλι).
Όταν όμως, πριν 2 περίπου χρόνια στην Ιταλία κερδίσατε ειδική σε αγώνα του CIR, βγαίνει το καπέλλο
και λες 'μπράβο' και χειροκροτάς, αναγνωρίζοντας το ταλέντο του πληρώματος.
'Αρα, άσε τη 'συνοδηγό' να λέει ότι θέλει και όπως το καταλαβαίνει ο οδηγός της, γιατί πλέον εκ προϊμίου θεωρούμε ότι έχουν κάνει άπειρα περάσματα, οπότε μπορεί όλα να περιλαμβάνονται στις σημειώσεις.Μιά και ανέφερες τον 'Πέτρο', πιστεύεις ότι δεν θα πάει πλέον καλά επειδή άλλαξε συνοδηγό; Δεν νομίζω.
Τελειώνοντας, επειδή πιστεύω ότι ο συνοδηγός πρέπει να ανεβεί στη θέση που του ταιριάζει και οι 'πρωταθλητές' (στα ράλι) να ξαναγίνουν ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ, μήπως θα έπρεπε να σκεφτούμε τον περιορισμό των αναγνωρίσεων, μπας και πάει λίγο μπροστά το έρημο το σπορ; ( Δεν υπονοώ ότι για την κατάντια του φταίνε μόνο οι πολλές ημέρες δοκιμών).
Με εκτίμηση
Λάμπης ΚουρτέσηςΑΣ ΤΟ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΛΑΜΠΗ ΜΟΥ.
ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΣΟΥ,ΠΑΛΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ 'ΕΝΑΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ'. ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΕΝΑΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ 'ΚΑΛΟ'. ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ 'ΤΟ ΕΧΕΙ' Η 'ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ'.
ΑΝ Ο ΟΔΗΓΟΣ (ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ) ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ,ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΞΥΛΟ,ΔΙΟΤΙ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ,ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 4-5 ΔΙΟΤΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΚΟ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΛΟ.ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΜΑΣ,ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΑΣΠΑΖΟΝΤΑΙ.
ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ΤΟΝ ΑΝΕΦΕΡΑ ΣΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ. ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ,ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟ,ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΕΙ.
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ 'ΣΥΝΟΔΗΓΟ',ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΗΝ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ,ΑΠΛΩΣ Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΠΟΥ ΕΙΣΕΠΡΑΞΕ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ (ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ) ΔΕΝ ΤΑ ΑΞΙΖΕ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΩ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΙ ΜΗ ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΤΟ 'ΛΑΘΟΣ' ΣΑΝ 'ΣΩΣΤΟ'.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
νάτο το κράτος
http://www.youtube.com/watch?v=DzbspSE- ... re=related
-
CONTENUUUUUUUUUUUUUUUUTO!!!
-
-
edit mod
-
Κατά την άποψή μου το πλήρωμα θέλει δουλειά.
Το βασικότερο όμως που βγαίνει από την ανταλλαγή απόψεων (κατά την άποψή μου πάντοτε) είναι ότι καλό είναι να αφήσουν κάποιοι τα καλάμια, ιδιαίτερα όταν πιστεύουν ότι το έχουν κάτω από τα πόδια τους.
΄Εχουμε δει και έχουμε ακούσει περιστατικά, ακλόμη και απο πληρώματα με επιδόσεις, που είναι γιά να γελάς.
Οι νέοι οδηγοί να βρουν έναν πρώτα απ΄όλα φίλο τους που μπορούν να περνάνε πολλές ώρες μαζί και με κοινό στόχο και να προσδπαθήσουν να συλλέξουν τεχνικές, τρόπους και μεθόδους, να ακούσουν και αυτούς που έχουν ήδη κάποια πείρα και μετά να βρούν το δρόμο που τους βοελύει περισσότερο. ΄Οταν φθάσουν σε κάποιο επίπεδο πρέπει να επανεξατάζουν συνεχώς αυτό που κάνουν και να προσπαθήσουν εκτός από το ναβγάλει άλογα το μοτέρ , να βρουν και τον τρόπο που σε 'πάει' χωρίς άγηχος, γρήγορα και με ασφάλεια.
Το πάθος πάντα επιβραβεύεται κατ΄αρχήν και σε δεύτερη φάση καλό είναι να βλέπεις που σου κάνει κακό.
Οι υπόλοιποι γκουρού ας βρουν τον τρόπο να πλασάρουν περισσότερο επικοδομητικά τις απόψεις τους, ειδικά όρταν ο χώρος βωά
Ο βασιλιάς είναι γυμνός.
ΜΠΕΚΑΣ -
Οι υπόλοιποι γκουρού ας βρουν τον τρόπο να πλασάρουν περισσότερο επικοδομητικά τις απόψεις τους, ειδικά όρταν ο χώρος βωά
Συγγνώμη γιά το -Ω-, μου έβγαλε το μάτι. Ρίζα -Βω- υπάρχει σε ελάχιστες λέξεις στην Ελληνική, όπως βωβός (ο βουβός), βώλος (είχαμε παιδιά), βωμολοχώ (αισχρολογώ), βωξίτης (εξ ου και η γνωστή ειδική) κ.λ.π.
. Η τεχνολογία βλέπεις με έχει αφήσει πίσω και μου ξεφεύγουν μαργαριτάρια.
ΜΠΕΚΑΣ -
Ο χρήστης ΜΠΕΚΑΣ έγραψε:
Οι υπόλοιποι γκουρού ας βρουν τον τρόπο να πλασάρουν περισσότερο επικοδομητικά τις απόψεις τους, ειδικά όρταν ο χώρος βωάΣυγγνώμη γιά το -Ω-, μου έβγαλε το μάτι. Ρίζα -Βω- υπάρχει σε ελάχιστες λέξεις στην Ελληνική, όπως βωβός (ο βουβός), βώλος (είχαμε παιδιά), βωμολοχώ (αισχρολογώ), βωξίτης (εξ ου και η γνωστή ειδική) κ.λ.π.
. Η τεχνολογία βλέπεις με έχει αφήσει πίσω και μου ξεφεύγουν μαργαριτάρια.
ΜΠΕΚΑΣΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΙΟΣ
-
Επ' αυτου οι αποψεις δυ'ι'στανται
-
Ο χρήστης ΜΠΕΚΑΣ έγραψε:
Οι νέοι οδηγοί να βρουν έναν πρώτα απ΄όλα φίλο τους που μπορούν να περνάνε πολλές ώρες μαζίΓια συνοδήγηση θα πάνε ή για μπύρες; Συμβουλές κι αυτές!
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Οι υπόλοιποι γκουρού ας βρουν τον τρόπο να πλασάρουν περισσότερο επικοδομητικά τις απόψεις τους, ειδικά όρταν ο χώρος βωά
Συγγνώμη γιά το -Ω-, μου έβγαλε το μάτι. Ρίζα -Βω- υπάρχει σε ελάχιστες λέξεις στην Ελληνική, όπως βωβός (ο βουβός), βώλος (είχαμε παιδιά), βωμολοχώ (αισχρολογώ), βωξίτης (εξ ου και η γνωστή ειδική) κ.λ.π.
. Η τεχνολογία βλέπεις με έχει αφήσει πίσω και μου ξεφεύγουν μαργαριτάρια.
ΜΠΕΚΑΣΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΙΟΣ
Κύριε EL-EM
Μου πήρε πολύ χρόνο να καταλάβω γιά ποιό λόγο η εκ μέρους σας επίθεση.
Τελικά κατάλαβα ότι μάλλον σας ενόχλησε η ετυμολογική ρίζα -βω-. Ζητώ συγγνώμην αν έδωσα αφορμή να παρεξηγήσετε το κειμενάκι. Μόνο αυτό δεν είχα κατά νου. Αυτό που γράφω το εννοώ, αφού αν ανοίξετε ένα λεξικό θα δείτε ελάχιστες λέξεις με ρίζα βω.
Ως εκ τούτου σας επιστρέψω έντονα στον χρακτηρισμό ΑΣΤΕΙΟΣ. Σας ταιριάζει περισσότερο.ΜΠΕΚΑΣ
-
Ο χρήστης ΜΠΕΚΑΣ έγραψε:
Οι υπόλοιποι γκουρού ας βρουν τον τρόπο να πλασάρουν περισσότερο επικοδομητικά τις απόψεις τους, ειδικά όρταν ο χώρος βωά
Συγγνώμη γιά το -Ω-, μου έβγαλε το μάτι. Ρίζα -Βω- υπάρχει σε ελάχιστες λέξεις στην Ελληνική, όπως βωβός (ο βουβός), βώλος (είχαμε παιδιά), βωμολοχώ (αισχρολογώ), βωξίτης (εξ ου και η γνωστή ειδική) κ.λ.π.
. Η τεχνολογία βλέπεις με έχει αφήσει πίσω και μου ξεφεύγουν μαργαριτάρια.
ΜΠΕΚΑΣΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΙΟΣ
Κύριε EL-EM
Μου πήρε πολύ χρόνο να καταλάβω γιά ποιό λόγο η εκ μέρους σας επίθεση.
Τελικά κατάλαβα ότι μάλλον σας ενόχλησε η ετυμολογική ρίζα -βω-. Ζητώ συγγνώμην αν έδωσα αφορμή να παρεξηγήσετε το κειμενάκι. Μόνο αυτό δεν είχα κατά νου. Αυτό που γράφω το εννοώ, αφού αν ανοίξετε ένα λεξικό θα δείτε ελάχιστες λέξεις με ρίζα βω.
Ως εκ τούτου σας επιστρέψω έντονα στον χρακτηρισμό ΑΣΤΕΙΟΣ. Σας ταιριάζει περισσότερο.ΜΠΕΚΑΣ
ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΙΟΣ
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Οι υπόλοιποι γκουρού ας βρουν τον τρόπο να πλασάρουν περισσότερο επικοδομητικά τις απόψεις τους, ειδικά όρταν ο χώρος βωά
Συγγνώμη γιά το -Ω-, μου έβγαλε το μάτι. Ρίζα -Βω- υπάρχει σε ελάχιστες λέξεις στην Ελληνική, όπως βωβός (ο βουβός), βώλος (είχαμε παιδιά), βωμολοχώ (αισχρολογώ), βωξίτης (εξ ου και η γνωστή ειδική) κ.λ.π.
. Η τεχνολογία βλέπεις με έχει αφήσει πίσω και μου ξεφεύγουν μαργαριτάρια.
ΜΠΕΚΑΣΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΙΟΣ
Κύριε EL-EM
Μου πήρε πολύ χρόνο να καταλάβω γιά ποιό λόγο η εκ μέρους σας επίθεση.
Τελικά κατάλαβα ότι μάλλον σας ενόχλησε η ετυμολογική ρίζα -βω-. Ζητώ συγγνώμην αν έδωσα αφορμή να παρεξηγήσετε το κειμενάκι. Μόνο αυτό δεν είχα κατά νου. Αυτό που γράφω το εννοώ, αφού αν ανοίξετε ένα λεξικό θα δείτε ελάχιστες λέξεις με ρίζα βω.
Ως εκ τούτου σας επιστρέψω έντονα στον χρακτηρισμό ΑΣΤΕΙΟΣ. Σας ταιριάζει περισσότερο.ΜΠΕΚΑΣ
ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΙΟΣ
Τώρα κατάλαβα την ουσία των διαπληκτισμών σου μέσα στο χώρο αυτό με διάφορους άλλους.
Η θέση σου και ο τρόπος που υπερασπίζεσαι την όποια κατάσταση σε αφορά είναι ανάξια λόγου και προσοχής και ως εκ τούτου κλείνει γιά εμένα το θέμα εδώ.
ΜΠΕΚΑΣ -
Αστείος δεν είναι ποτέ αυτός που κάνει χιούμορ! Αστείος είναι αυτός που δεν το καταλαβαίνει!!!!
-
Ποιός ο στόχος μίας συμμετοχής σε έναν αγώνα; Η νίκη, τί άλλο;
Ποιός ο ενδεδειγμένος τρόπος να φτάσεις στο στόχο σου; Ποιός άλλος απο αυτόν που σε οδηγεί στη νίκη!
Αφήνοντας πίσω το video απο το οποίο ξεκίνησε η συζήτηση, πάω στο φετεινό Αχαιός. Νίκη στην κατηγορία και 8ος χρόνος γενικής σε ειδική, χωρίς συμπλέκτη και πίσω φρένα.
Τί θέλω να πω; Απλά ότι ο τρόπος συνοδήγησης είναι σωστός απο τη στιγμή που οδηγεί στη νίκη. Έτσι πρέπει να αξιολογείται, πώς αλλιώς;
Το ότι ο καθείς έχει το δικό του τρόπο να φτάνει στη νίκη, δε σημαίνει ότι ο ένας τρόπος είναι ο σωστός και ο άλλος λάθος! Ακόμη και στην 'απόλυτη' F1, ο καθένας έχει το δικό του τρόπο οδήγησης. Πόσο λοιπόν πιό 'ελεύθερη' είναι η συνοδήγηση σε έναν αγώνα Rally, όπου οι ¨κανόνες' είναι πιό χαλαροί;
Έχω συνοδηγήσει σε Ακρόπολις με δανεικές σημειώσεις (!!!). Του Βαζάκα απο τη μία, που έγραφε κάθε 500 μέτρα και του ΣΧ απο την άλλη που κατέγραφε και την πετρούλα. Είχαν διαφορά σε επιδόσεις; Δε νομίζω, μιά και τους δύο δύσκολα τους έπιανες με ίδιο αυτοκίνητο. Ο καθείς λοιπόν με τον τρόπο του. Τρόπο που αξιολογείται απο τις επιδόσεις και μόνο.
Ολοκληρώνοντας; Ένα μεγάλο μπράβο στην Αννα που όχι μόνο δε φοβάται με το ρυθμό του Γιώργου με το 'θεριό', αλλά έχει και το κουράγιο να τον πιέσει να πάει πιό γρήγορα. Και μάλιστα χωρίς πρότερη εμπειρία, παρότι το να κινήσε στο πλάι του Στέφανου - Ατταρτ - ακόμη και σε παιδικό κάθισμα, μόνο εύκολο δεν είναι.
Απίστευτη συνοδηγός!!!!!