-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Για να πω την αλήθεια.
Μέσα απο τουτο το thread, έχω μάθει τα ΠΑΝΤΑ για αυτό το αμάξι!
Νιώθω οχι απλά οτι το έχω πάει κάποια βόλτα, αλλά οτι ζώ μαζί του εδω και δυο χρόνια!Τον κόβω φέτες δηλαδή, οτι χαλάρα, βαζω κατω και μηχανικό της Αλφα .-
αμα ειχε μια διαφορετικη μουρη πιστευω οτι θα ηταν 100 κλασεις ανωτερο παντως αυτα τα ρετρο φωτα δεν ταιριαζουν με το δυναμικο στυλ που περασαν σε ολο το αλλο αμαξι
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Για να πω την αλήθεια.
Μέσα απο τουτο το thread, έχω μάθει τα ΠΑΝΤΑ για αυτό το αμάξι!
Νιώθω οχι απλά οτι το έχω πάει κάποια βόλτα, αλλά οτι ζώ μαζί του εδω και δυο χρόνια!Τον κόβω φέτες δηλαδή, οτι χαλάρα, βαζω κατω και μηχανικό της Αλφα .-
αμα ειχε μια διαφορετικη μουρη πιστευω οτι θα ηταν 100 κλασεις ανωτερο παντως αυτα τα ρετρο φωτα δεν ταιριαζουν με το δυναμικο στυλ που περασαν σε ολο το αλλο αμαξι
Κοίτα, να πω την μαύρη αλήθεια μου, πχ την Mito, γουρουνάκι την ανέβαζα, γουρουνάκι την κατέβαζα... όταν την είδα απο κοντά... συνέχισα να την ανεβοκατεβάζω το ίδιο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ί ...
ΚΑΜΙΑ προσφορά ή έκπτωση! Μάλιστα στην (εσκεμμένα αφελή) ερώτησή μου αν υπάρχει κάποια έκπτωση για μετρητά η απάντηση ήταν: 'η τιμή αυτή είναι για μετρητά κύριε...'.
Υπάρχουν μερικά ετοιμοπαράδοτα κομμάτια... μάλιστα μου βρήκαν ετοιμοπαράδοτη 170άρα σε κόκκινο μεταλλικό με το σπορ πακέτο και δέρμα μικροφίμπρα, όπως ακριβώς την ήθελα!
Περίμενε μερικούς μήνες ακόμα και σε περιμένει τουλάχιστο ένα χιλιάρικο έκπτωση, όχι μόνο λόγω κρίσης αλλά και λόγω ότι αυτή είναι η συνήθης συμπεριφορά της άλφα στην Ελλάδα.
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Τον κόβω φέτες δηλαδή, οτι χαλάρα, βαζω κατω και μηχανικό της Αλφα .-
Άμα είναι ξανθιά, βυζαρού την βάζω κάτω κι εγώ...
Έλα, τώρα που ήμαστε μόνοι μας και δεν μας ακούει κανείς... με ζαντίερες ή χωρίς;
Δεν παλεύεστε ρε
παει στο funniest -
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Kικιζα εισαι επισημα Αλφιστα!?!?Καλοριζικηηηη!!Περιμενω βολτα-καφεδακι με τα εργαλειαΟχι βρε συ, εχουμε δρομο ακομα, απλα βλεπω τι παιζει στην αγορα...
Απο την στιγμη που το rocco 160 με xenon και sport πακετο εμπιπτει σε φορο πολυτελειας
και παει στα 28κ , ειναι αυτοματως απαγορευτικο για το δικο μου budget τουλαχιστον...
Στα 25κ περιπου, η Gulietta 170 (η οποια δεν εμπιπτει ετσι κι αλλιως σε φορο πολυτελειας) με καποια extra, δειχνει μια αρκετα καλη περιπτωση, εφοσον πρωτη προτεραιοτητα ειναι η οδηγικη ευχαριστηση... -
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
ί ...
ΚΑΜΙΑ προσφορά ή έκπτωση! Μάλιστα στην (εσκεμμένα αφελή) ερώτησή μου αν υπάρχει κάποια έκπτωση για μετρητά η απάντηση ήταν: 'η τιμή αυτή είναι για μετρητά κύριε...'.
Υπάρχουν μερικά ετοιμοπαράδοτα κομμάτια... μάλιστα μου βρήκαν ετοιμοπαράδοτη 170άρα σε κόκκινο μεταλλικό με το σπορ πακέτο και δέρμα μικροφίμπρα, όπως ακριβώς την ήθελα!
**Περίμενε μερικούς μήνες ακόμα **και σε περιμένει τουλάχιστο ένα χιλιάρικο έκπτωση, όχι μόνο λόγω κρίσης αλλά και λόγω ότι αυτή είναι η συνήθης συμπεριφορά της άλφα στην Ελλάδα.
+1
Aπο Σεπτεμβρη-Οκτωβρη, η αγορα θα 'κατσει' απο ρευστο γενικα...
Τελη του χρονου, που θελουν να κλεισουν και 'στοχους' οι πωλητες-καταστηματα
θα κανουν τρελες εκπτωσεις, παραλληλα θα εχει περασει και το κρισιμο εξαμηνο της παραγωγης, ωστε να μην μπεις στην κατηγορια των B-testers... -
**Aφαιρεθηκαν τα τελευταια **
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Kικιζα εισαι επισημα Αλφιστα!?!?Καλοριζικηηηη!!Περιμενω βολτα-καφεδακι με τα εργαλεια
Οχι βρε συ, εχουμε δρομο ακομα, απλα βλεπω τι παιζει στην αγορα...
Απο την στιγμη που το rocco 160 με xenon και sport πακετο εμπιπτει σε φορο πολυτελειας
και παει στα 28κ , ειναι αυτοματως απαγορευτικο για το δικο μου budget τουλαχιστον...
Στα 25κ περιπου, η Gulietta 170 (η οποια δεν εμπιπτει ετσι κι αλλιως σε φορο πολυτελειας) με καποια extra, δειχνει μια αρκετα καλη περιπτωση, εφοσον πρωτη προτεραιοτητα ειναι η οδηγικη ευχαριστηση...WTF???? Μ'αρεσει παντως η Τζουλιεττα αν και μπροστα,κλασσικα,με χαλαει καπως απλα κατα τη γνωμη μου μακρια απο ασπρη!Πραγματικα ειναι το πρωτο αμαξι που απο κοντα δεν μου αρεσε τοσο οσο στις φωτο και πιστευω πως γι'αυτο καθαρα ευθυνεται το χρωμα που εχουν ολοι φαγωθει να πλασσαρουν!
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Kικιζα εισαι επισημα Αλφιστα!?!?Καλοριζικηηηη!!Περιμενω βολτα-καφεδακι με τα εργαλεια
Οχι βρε συ, εχουμε δρομο ακομα, απλα βλεπω τι παιζει στην αγορα...
Απο την στιγμη που το rocco 160 με xenon και sport πακετο εμπιπτει σε φορο πολυτελειας
και παει στα 28κ , ειναι αυτοματως απαγορευτικο για το δικο μου budget τουλαχιστον...
Στα 25κ περιπου, η Gulietta 170 (η οποια δεν εμπιπτει ετσι κι αλλιως σε φορο πολυτελειας) με καποια extra, δειχνει μια αρκετα καλη περιπτωση, εφοσον πρωτη προτεραιοτητα ειναι η οδηγικη ευχαριστηση...WTF???? Μ'αρεσει παντως η Τζουλιεττα αν και μπροστα,κλασσικα,με χαλαει καπως απλα κατα τη γνωμη μου μακρια απο ασπρη!Πραγματικα ειναι το πρωτο αμαξι που απο κοντα δεν μου αρεσε τοσο οσο στις φωτο και πιστευω πως γι'αυτο καθαρα ευθυνεται το χρωμα που εχουν ολοι φαγωθει να πλασσαρουν!
μα το ασπρο δεν πουλιεται εξω και εδω ολοι το θελουν ασπρο?
-
πέτυχα κόκκινη για όσους διαμαρτύρονται πραγματικά άλλη αίσθηση φωτο σε λίγο
-
να και η φωτο πολύ βρόμικη όμως βρε παιδιά http://img534.imageshack.us/img534/959/054bop.jpg
http://img716.imageshack.us/img716/6559/064su.jpg -
-
πρεπει να κανω μια βολτα στο ικονιο μπας και πετυχω τιποτα νεο
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Οχι βρε συ, εχουμε δρομο ακομα, απλα βλεπω τι παιζει στην αγορα...
Απο την στιγμη που το rocco 160 με xenon και sport πακετο εμπιπτει σε φορο πολυτελειας
και παει στα 28κ , ειναι αυτοματως απαγορευτικο για το δικο μου budget τουλαχιστον...
Στα 25κ περιπου, η Gulietta 170 (η οποια δεν εμπιπτει ετσι κι αλλιως σε φορο πολυτελειας) με καποια extra, δειχνει μια αρκετα καλη περιπτωση, εφοσον πρωτη προτεραιοτητα ειναι η οδηγικη ευχαριστηση...Γρηγορη απο ποια τιμη και πανω ακριβως εμπιπτει σε φορο πολυτελειας;
Και γιατι δεν ελαφραινεις λιγο το rocco απο εξοπλισμο να ερθει πιο φτηνα;
Δεν νομιζω οτι στα 25.000 η giulietta εχει xenon και αλλα πολλά που θες να έχει το rocco... -
Rosso Alfa (ή competizione με χαλασμενο φωτισμο)
-
Σήμερα είχαμε το πρώτο μας ραντεβού με την Ιουλιέτα!! Nero Etna 170hp Distinctive με 17αρες και Continental SportContact 3 225/4.
Οδική συμπεριφορά
- Η Ιταλίδα δεν έχει χάσει τίποτα από το Alfaness έστω κι αυτό είναι σε μια πιο μοντέρνα μορφή του. Έχει κάτι που σε ελκύει και σου φτιάχνει τη διάθεση όταν είσαι μέσα και σε κάνει να θες να έρχεσαι σε επαφή μαζί της.
- Πολύ καλός ο multiair αλλά δεν συγκρίνεται όπως είναι λογικό με τον Tbi. Ανεβάζει απροβλημάτιστα μέχρι τις 6.500σαλ χωρίς να σκάει ψηλά, αν και θα περίμενα τράβηγμα από λίγο πιο χαμηλά. Οι επιδόσεις της μου φάνηκαν πολύ καλύτερες από τις μετρήσεις των άχρηστων στα περιοδικά ενώ οι ρεπρίζ με 2α, 3η, 4η είναι το φόρτε της.
- Στήσιμο και ηλεκτρονικά είναι το highlight του αυτοκινήτου!! Πολύ καλό τιμόνι (δεν είναι 147, αλλά καλό) με σωστό βάρος και ιδιαίτερα άμεσο, συνεργάζεται τέλεια με όλο το μπροστινό σύστημα και το φανταστικό E-Q2. Το τελευταίο δουλεύει στην πράξη κάνοντας 'μάγκα' τον οδηγό και μου έδωσε την εντύπωση ότι ήταν ακόμα αποδοτικότερο από όταν το είχα δοκιμάσει σε Mito. Στις στροφές της Βαρυμπόμπης η Giulietta εμφάνισε τάσεις υποστροφής (στο άθλιο οδόστρωμα) αλλά εκεί που έλεγες ότι θα έβγαζε μούτρα και άφηνες λίγο το γκάζι, εκείνη έμοιαζε να ζητάει περισσότερο! Και όντως έτσι ήταν καθώς το αμάξι ζητάει αρκετό γκάζι για να δουλέψει το 'μπλοκέ' και να βάλει τα μούτρα μέσα και τελικά να στρίψει με ταχύτητες που δεν έχει ονειρευτεί η 147 μου. Αντίστοιχα ερχόταν η υπερστροφή, δηλ με προσπάθεια αλλά ευτυχώς χωρίς να πνίγεται από τα καλορυθμισμένα ηλεκτρονικά.
Εσωτερικό
- Από τις λίγες απογοητεύσεις ήταν το εσωτερικό και κυρίως τα πλαστικά του από το ύψος των ματιών και κάτω. Οι Ιταλοί την κάνανε πάλι τη μαλακία τους και αφήσανε εντελώς απροκάλυπτα τα 'φτηνά' κομμάτια του εσωτερικού χωρίς καμιά διάθεση να τα κρύψουν κάπως. Η κονσόλα από τον κλιματισμό και κάτω είναι γτπ(!) ενώ και τα πλαστικά ψηλά και χαμηλά στις πόρτες είναι επιπέδου Bravo. Συνολικά το εσωτερικό είναι μια κλάση κάτω από την 159 πράγμα που δεν δικαιολογείται βάση της ηλικιακής διαφοράς που έχουν τα δυο μοντέλα. Από την άλλη οι χώροι μου έκαναν φοβερή εντύπωση καθώς είναι μακράν πιο ευρύχωρο από όλους τους βασικούς ανταγωνιστές.
Γενικά
Προσωπικά την έπαιρνα χθες. Είναι ότι πιο ενδιαφέρον έχω οδηγήσει εδώ και καιρό και κατά τη γνώμη μου δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης με τα διάφορα χαρτόκουτα τύπου Golf, Α3, Leon κτλ. Μακράν πιο θελκτική, πιο διασκεδαστική και πιο οδηγοκεντρική. Τα ηλεκτρονικά της, ενώ είχα πάει προκατειλημμένος, με ενθουσίασαν ενώ και το τρίπτυχο τιμόνι-φρένα-ανάρτηση θυμίζουν Alfa Romeo. Το μόνο που μένει είναι να έρθει και η QV γιατί οι ελληνικές αντιπροσωπείες δεν δέχονται πλέον παραγγελείες για Brera( )!!
-
@stefan147
Την ιδια πρεπει να οδηγησαμε...
Σου αρεσε η διαδρομη στις στροφες?
Παντως για τον tbi τουλαχιστον στην 159 οπως τον ειδα διαφωνω.
Ενω εχει περισσοτερη δυναμη-ροπη (σιγουρα στην ελαφρυτερη Gulietta θα φαινεται ακομα περισσοτερο), ειναι ξενερωτο εως εκνευριστικο -ειδικα για AR- να 'τελειωνει' στις 6,000σαλ
οταν αντιστοιχα ξερεις οτι ξυπναει στις 3,000σαλ και στροφαρει για πλακα...
Η m-air εχει μεγαλυτερο ευρος-βαθος αλλα και ρυθμισιμοτητα στο γκαζι.
Αν ειχε και αμεσο ψεκασμο, θα μιλαγαμε για τον καλυτερο κινητηρα παραγωγης μεχρι ΚΑΙ τα 1600κυβικα... -
Αν και off topic, γιατι δεν δεχονται αλλες παραγγελιες για την Brera???
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Αν και off topic, γιατι δεν δεχονται αλλες παραγγελιες για την Brera???Ξέρω εγώ; Μπορεί να τους τελείωσε η μοκέτα...
-
λήξη παραγωγής
Alfa Romeo Giulietta