-
Δεν νομιζω οτι μιλαμε για διαστημικη τεχνολογια. Μεχρι και ο σαντουιτσας στη Καντινα στα Ελληνικα Διυληστηρια γνωριζει τη γεμιζουν τα βυτια που τροφοδοτουν ΟΛΕΣ τις εταιρειες στην Ελλαδα. Ολοι βαζουμε την ιδια βενζινη με μερικα καθαριστικα προσθετα (καθαρο μαρκετινγκ) που ριχνουν καποιες πολυθεθνικες για να δικαιολογησουν την υψηλοτερη τιμη.
Εαν καποιος πιστευει οτι χρειαζεται -τουλαχιστον- επιταχυντή σωματιδιων μηκους 11 χιλιομετρων για να βελτιωσει λιγο το αυτοκινητο του , μπορει απλα να παραμεινει στα εργοστασιακα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου του.
Καποιος αλλος μπορει να πιστευει οτι δεν χρειαζεται εργαστηριο σε διαστημικο σταθμο για να οξυγονωσει λιγο παραπανω το μιγμα που καιει.
Το χρονομετρο ειναι ο τελικος κριτης ολων μας και τουλαχιστον με αυτο τα παω πολυ καλα
-
Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
Δεν νομιζω οτι μιλαμε για διαστημικη τεχνολογια. Μεχρι και ο σαντουιτσας στη Καντινα στα Ελληνικα Διυληστηρια γνωριζει τη γεμιζουν τα βυτια που τροφοδοτουν ΟΛΕΣ τις εταιρειες στην Ελλαδα. Ολοι βαζουμε την ιδια βενζινη με μερικα καθαριστικα προσθετα (καθαρο μαρκετινγκ) που ριχνουν καποιες πολυθεθνικες για να δικαιολογησουν την υψηλοτερη τιμη.Εαν καποιος πιστευει οτι χρειαζεται -τουλαχιστον- επιταχυντή σωματιδιων μηκους 11 χιλιομετρων για να βελτιωσει λιγο το αυτοκινητο του , μπορει απλα να παραμεινει στα εργοστασιακα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου του.
Καποιος αλλος μπορει να πιστευει οτι δεν χρειαζεται εργαστηριο σε διαστημικο σταθμο για να οξυγονωσει λιγο παραπανω το μιγμα που καιει.
Το χρονομετρο ειναι ο τελικος κριτης ολων μας και τουλαχιστον με αυτο τα παω πολυ καλα
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ
-
Επειδή κάποιος γνωστός επέμενε για 1/4 γραμμάριο ναφθαλίνης για 25,7 λίτρα βενζίνης υπάρχει καμμία γνώμη. Vlasis ?
-
Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
Δεν νομιζω οτι μιλαμε για διαστημικη τεχνολογια. Μεχρι και ο σαντουιτσας στη Καντινα στα Ελληνικα Διυληστηρια γνωριζει τη γεμιζουν τα βυτια που τροφοδοτουν ΟΛΕΣ τις εταιρειες στην Ελλαδα. Ολοι βαζουμε την ιδια βενζινη με μερικα καθαριστικα προσθετα (καθαρο μαρκετινγκ) που ριχνουν καποιες πολυθεθνικες για να δικαιολογησουν την υψηλοτερη τιμη.Εαν καποιος πιστευει οτι χρειαζεται -τουλαχιστον- επιταχυντή σωματιδιων μηκους 11 χιλιομετρων για να βελτιωσει λιγο το αυτοκινητο του , μπορει απλα να παραμεινει στα εργοστασιακα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου του.
Καποιος αλλος μπορει να πιστευει οτι δεν χρειαζεται εργαστηριο σε διαστημικο σταθμο για να οξυγονωσει λιγο παραπανω το μιγμα που καιει.
Το χρονομετρο ειναι ο τελικος κριτης ολων μας και τουλαχιστον με αυτο τα παω πολυ καλα
Η εποχή που τα αυτοκίνητα δεχόντουσαν τροποποιήσεις και 'πειράγματα' από το μαστρο-Μήτσο της γειτονιάς πέρασαν ανεπιστρεπτί.
Το τι θα κάνει κάποιος με την περιουσία του είναι καθαρά προσωπικό θέμα αλλά αυτό δε σημαίνει ότι μπορεί να δώσει και μια έγκυρη αξιόπιστη πρόταση-λύση.
Εκτός και αν θεωρούμε ότι ζούμε στο 'Ελλαδιστάν' όπως αναφέρεται στην υπογραφή.Γιάννης
-
Φιλε Γιαννη δεν διαφωνω με το σκεπτικο σου οτι οποιαδηποτε αποψη πρεπει να αποδεικνυεται με επιχειρηματα.
Απλα τα αποδεικτικα στοιχεια και η βιβλιογραφια θα ειναι στο βιβλιο που γραφω. Δεν μπορεις να συμπιεσεις ενα πανεστιστημιακο συγγραμμα σε ενα ποστ. Τουλαχιστον αυτο εμαθα σπουδαζοντας computer engineering στις ΗΠΑ.
ΤΟΝΥ μακρια απο ναφθαλινες. Αφηνουν deposits στις βαλβιδες.
sorry για τα ορθογραφικα, τη κανω για το σπιτι, καλο βραδυ σε ολους
-
Εγώ έχω χρησιμοποιήσει 3 τέτοια προϊόντα της Valvoline/Pyroil.
Το ένα ήταν καθαριστικό κάρτερ. Το βάζεις μέσα στο λάδι πριν το αλλάξεις, βάζεις τη μηχανή μπροστά για 10 λεπτά και μετά αδειάζεις το λάδι όπως είναι ζεστό για να απομακρύνει τα κατάλοιπα. Το έκανα μια φορά στα 100.000km (σημαδιακό νούμερο). Τώρα αν καθάρισε πραγματικά περισσότερο δεν μπορώ να το ξέρω...
Έχω χρησιμοποιήσει και καθαριστικό για βενζίνη. Μπαίνει στο ρεζερβουάρ και υποτίθεται ότι καθαρίζει το καρμπυρατέρ και τα μπεκ ψεκασμού. Το προτοχρησιμοποίησα σε αυτοκίνητο με 70.000km και είδα ότι κάτι πρέπει να έκανε, αφού μετά ένιωθα το αυτοκίνητο να έχει καλύτερη απόκριση. Το έβαλα κι άλλες φορές, αλλά δεν είδα διαφορά από κει και πέρα. Να υποθέσω πώς ό,τι ήταν να καθαρίσει καθάρισε; Τώρα τυπικά το χρησιμοποιώ στο παλιό αυτοκίνητο πριν κάθε δεύτερο σέρβις (ανά 15.000km). Στο καινούργιο δεν το έχω βάλει ποτέ.
Τέλος έχω χρησιμοποιήσει octane booster. Μπορώ να πώ ότι το μείγμα είχε την ίδια επίδραση όπως και η σούπερ αμόλυβδη. Τώρα αν συμφέρει περισσότερο από το να την βάζεις έτοιμη εξαρτάται. Με τις νέες τιμές της βενζίνης μάλλον όχι. Αλλά τουλάχιστον ξέρω ότι φτιάχνω σούπερ αμόλυβδη -γιατί δεν εμπιστεύομαι πολλά πρατήρια. Τέλος πάντων, έχω μερικά μπουκαλάκια στην αποθήκη και βάζω που και που στο καινούργιο αυτοκίνητο όταν πηγαίνω ταξίδι.
-
Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
Φιλε Γιαννη δεν διαφωνω με το σκεπτικο σου οτι οποιαδηποτε αποψη πρεπει να αποδεικνυεται με επιχειρηματα.Απλα τα αποδεικτικα στοιχεια και η βιβλιογραφια θα ειναι στο βιβλιο που γραφω. Δεν μπορεις να συμπιεσεις ενα πανεστιστημιακο συγγραμμα σε ενα ποστ. Τουλαχιστον αυτο εμαθα σπουδαζοντας computer engineering στις ΗΠΑ.
ΤΟΝΥ μακρια απο ναφθαλινες. Αφηνουν deposits στις βαλβιδες.
sorry για τα ορθογραφικα, τη κανω για το σπιτι, καλο βραδυ σε ολους
Εν αναμονή λοιπόν,
Πάντα με φιλική διάθεση
Γιάννης -
Βρε Vlassis, εγώ που συμφωνώ μαζί σου, δεν μου λες κανένα μυστικό;
Α, επίσης, το ΖΧ μου μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως πειραματόζωο σε αντάλλαγμα
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Τέλος έχω χρησιμοποιήσει octane booster. Μπορώ να πώ ότι το μείγμα είχε την ίδια επίδραση όπως και η σούπερ αμόλυβδη. Τώρα αν συμφέρει περισσότερο από το να την βάζεις έτοιμη εξαρτάται. Με τις νέες τιμές της βενζίνης μάλλον όχι. Αλλά τουλάχιστον ξέρω ότι φτιάχνω σούπερ αμόλυβδη -γιατί δεν εμπιστεύομαι πολλά πρατήρια. Τέλος πάντων, έχω μερικά μπουκαλάκια στην αποθήκη και βάζω που και που στο καινούργιο αυτοκίνητο όταν πηγαίνω ταξίδι.
Για πόσα οκτάνια μιλάμε;Διάβασα σε περιοδικό βελτιώσεων για 3,για 7 και για 7 με νιτρομεθανόλη(14,5€).Ξέρει κάτι κάποιος περί τούτου;
-
Ο χρήστης IBIZA1_0 έγραψε:
.... 7 με νιτρομεθανόλη(14,5€).Ξέρει κάτι κάποιος περί τούτου;Αν η νιτρομεθανόλη έχει σχέση με τα ειδικά καύσιμα που καίνε στα dragster τότε παράγει πολύ περισσότερη θερμότητα (άρα και ισχύ) και μπορεί να αυξήσει τις θερμοκρασίες.... προσοχή λοιπόν στην αναλογία....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
.... 7 με νιτρομεθανόλη(14,5€).Ξέρει κάτι κάποιος περί τούτου;
Αν η νιτρομεθανόλη έχει σχέση με τα ειδικά καύσιμα που καίνε στα dragster τότε παράγει πολύ περισσότερη θερμότητα (άρα και ισχύ) και μπορεί να αυξήσει τις θερμοκρασίες.... προσοχή λοιπόν στην αναλογία....
Εχω δεί 'χταπόδι' κατακίτρινο (ήταν καί νύχτα βέβαια) από θερμοκρασία.
Ανετα θά τρυπούσε άν τό χτυπούσες μέ ένα κατσαβίδι. -
Φίλοι μου, μακρυά από πρόσθετα λαδιού!!
Διαβάστε εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες:http://www.bobistheoilguy.com/images/lucas/lucas.htm
http://theoildrop.server101.com/ubb/ult ... =forum;f=5
Πρόσθετα καύσης και λίπανσης