Jul 10, 2010, 2:15 AM

Ο χρήστης vargas έγραψε:
Nα τα ξαναπουμε ?? ΕΧΩ TSI K MAΛΙΣΤΑ ΔΙΛΙΤΡΟ οχι τα γνωστα κουβαδακια των 1.4 που μια βγαζουν safe mode και δεν πανε , μια η Ν75 , επισης ξαφνικα αποφασιζουν να κοβουν γκαζι με το ετσι θελω ....http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=33281 , η τρεμουν στο ρελαντι χωρις λογο ...http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=33907 , μπεκ , αντλιες νερου , πολλαπλασιαστες κλπ κλπ...θαυματα θαυματα τρεχτε να παρετε ολοι απο ενα κ αφηστε το ταπεινο cr-z με τις μπαταριες του ...Κ γω ειμαι σουπερ ευχαριστημενος με το πασσατ μεχρι που προχτες χωρις προφανη λογο η εξατμιση ειπε να σπασει.... να γουσταρουμε λιγακι , α επισης εχω αλλαξει κ αισθητηρα Λ 2 φορες . Κ μου λετε μετα για τσι κλπ , αν εγω ειμαι τρελαμενος χοντακιας κ μου τα χωνει η χοντα για να λεω οτι λεω εσεις με ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΑ προβληματα που το παιζετε κουλ κ δεν τρεχει τπτ μωρε , τι σας δινει το γκρουπ καμια γκομενα?

το πιο ωραιο προβλημα παντως ηταν αυτο ...http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=30058 , παραθυρα που ανεβοκατεβαινουν μονα τους ..χαχαχαχαχα , σκιζει το γκρουπ ...

Συνεχιζεις το offtopic και την λασπομαχια στο group...
Τυχαινει να εχω ασχοληθει αρκετα με τους TSI.
Oλα τα θεματα που αναφερεις εχουν να κανουν κυριως με την ελλειψη πληροφορησης-τεχνογνωσιας των Ελληνικων συνεργειων.
Η Ν75 εμφανισε σε καποια πρωτα αυτοκινητα αστοχια υλικου.
Αντικατασταθηκε σε οσα μετα απο μετρηση, ειχαν απωλεια πιεσης.
Το ιδιο συνεβη και με το μαγνητικο κομπλερ που εκανε θορυβο.
Τα παραθυρα εχουν να κανουν κυριως με τους after market συναγερμους που βαζουν αρκετοι, οι οποιοι πολυ συχνα μπερδευουν-παρεμβαινουν στις συχνοτητες των ηλεκτρονικων του αυτοκινητου.
Κατι παρομοιο ειχε εμφανιστει και σε οσα ειχαν ηλιοροφη.
Τωρα αν εσυ εχεις 'καει' απο VW, αυτο ΔΕΝ σημαινει οτι το CRZ ειναι καλυτερο απο το Scirocco.