-
αυτο που δειχνεις δεν εχει ημιακαμπτο
ο ημιακαμπτος ειναι για τους gaijin που ειναι υποδεεστεροι και τρωνε με πιρουνι μαγειρευοντας το ψαρι τους
στην ευρωπη δε τα χρειαζομαστε αυτα οι δρομοι μας ειναι τελειοι, οχι σαν τις ιαπωνιας
-
-
ναι αυτο ειναι gaijin-edition
-
vargas ούτε να σε πλήρωνε η Honda για να συκοφαντείς την VW ...
-
το ευρωπαικο type r έρχεται με ημιακαμπτο
-
Nα τα ξαναπουμε ?? ΕΧΩ TSI K MAΛΙΣΤΑ ΔΙΛΙΤΡΟ οχι τα γνωστα κουβαδακια των 1.4 που μια βγαζουν safe mode και δεν πανε , μια η Ν75 , επισης ξαφνικα αποφασιζουν να κοβουν γκαζι με το ετσι θελω ....http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=33281 , η τρεμουν στο ρελαντι χωρις λογο ...http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=33907 , μπεκ , αντλιες νερου , πολλαπλασιαστες κλπ κλπ...θαυματα θαυματα τρεχτε να παρετε ολοι απο ενα κ αφηστε το ταπεινο cr-z με τις μπαταριες του ...Κ γω ειμαι σουπερ ευχαριστημενος με το πασσατ μεχρι που προχτες χωρις προφανη λογο η εξατμιση ειπε να σπασει.... να γουσταρουμε λιγακι , α επισης εχω αλλαξει κ αισθητηρα Λ 2 φορες . Κ μου λετε μετα για τσι κλπ , αν εγω ειμαι τρελαμενος χοντακιας κ μου τα χωνει η χοντα για να λεω οτι λεω εσεις με ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΑ προβληματα που το παιζετε κουλ κ δεν τρεχει τπτ μωρε , τι σας δινει το γκρουπ καμια γκομενα?
το πιο ωραιο προβλημα παντως ηταν αυτο ...http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=30058 , παραθυρα που ανεβοκατεβαινουν μονα τους ..χαχαχαχαχα , σκιζει το γκρουπ ...
-
ποια επιβεβαιωμενα προβληματα μωρε?
αυτα (τα οποια δεν ειναι φανταστικα σαν το γκαζι που κοβεται ) σε τι ποσοστο εμφανιζονται?
δε σου λεω οτι δεν υπαρχουν προβληματα, αλλα μη το γ@μαμε κιολας
και πες μου τι σχεση εχουν ολα αυτα με το οτι το crz ειναι μαπα?
-
μαπα το βγαζεις εσυ κ ο κικιζας επειδη του παει κοντρα στο σουπερ εξωτικο σιροκο που δεν προκειται να παρει ποτε ... Κ ρωταω κ ξαναρωταω το οδηγησατε ρε παιδια ? Κ κανεις δεν δινει μια σαφη απαντηση ...Μην με πιεζεις ομως κιουση ανοιχτο ειναι το vwclub.... , τα ξερεις τα εχεις δει μην μου το παιζεις κινεζος . Κ δεν λεω για τον διλιτρο τον κινητηρα που ειναι εντυπωσιακα δυνατος παντου , αλλα για τα 1.4 που αν αρχισουμε τα p.m , θα μου λες κ συ τα ιδια , πως ενταξει δεν ειναι κ οτι πιο αξιοπιστο στην αγορα κλπ κλπ ...Αφηστε λοιπον την χαζη ερωτηση κ αν οι μπαταριες ξεθυμανουν ...Κανεις δεν λεει πως εχει επιδοσεις (εγω τουλαχιστον δεν το λεω) αλλα στριβει εντυπωσιακα καλα , κ πιστεψε με επειδη ετυχε να το οδηγησω ειναι σαφεστατα πιο σπορ απο το σιροκο .
-
εγω τι να σου πω απο pm για την αξιοπιστια του 160?
για το 2λιτρο να σου πω..το μονο που ξερω παντως διαβαζοντας ολα αυτα τα club ειναι οτι οι μισοι φανταζονται οτι ακουνε πραγματα και οι αλλοι μισοι πληρωνουν τους 'πειραματισμους' τους και απο οτι θυμαμαι ουτε εσυ εισαι στοκ..
λιγα ειναι τα προβληματα που οντως συμβαινουν ( οπως η N75) και ακομα λιγοτερα τα πολυ σοβαρα
εγω η μονη αναξιοπιστια που εχω διαπιστωσει ειναι οι πολλαπλασιαστες που ειναι κατι κλασσικο σε vag και ενα θεματακι με το δισκο που ειχε συγκεκριμενα το μοντελο μου στα πρωτα κομματια, παρολα αυτα ομως εχω 50,000 χλμ και οχι το πολυ 30 οπως καποιοι με φοβιζαν
εχουν φτασει πολλοι κατοχοι vag να εχουν φοβιες με τις μαλακιες που διαβαζουν στο νετ, ελεος πλεον
ειχα φιλο μου που ειχε φαει σκαλωμα οτι και καλα κατι ακουγε στο dsg του και τελικα εδω και 1.5 χρονο λειτουργει ρολοιεδω και πολυ καιρο δεν ασχολουμαι με αυτες τις μαλακιες πραγματικα δεν υπαρχει νοημα..
ακομα και στο s3 φορουμ τα ιδια.. εχω παψει να μπαινω καιρο..και για να μην ειμαι αλλο off topic , σου λεω, οκ εχει στησιμο, εμφανιση ποιοτητα κτλ..
ειναι ή δεν ειναι σκατα τα υβριδικα για να τελειωνει το θεμα..
εχουν θεση σε σπορ μοντελα τετοια μοτερ που χανουν τη μεγιστη δυβαμη τους πανευκολα προσθετοντας σημαντικο βαρος ναι ή ου ?
ειναι ή δεν ειναι τσιμπημενο το crz?ας λυσουμε πρωτα αυτα και ασε το golf..
-
Για να σου πω την αληθεια υβριδικο δεν θα παιρνα ποτε , θα παιρνα ενα iq που μια χαρα καιει λιγο κ ειναι κ σχετικα παντα...αυτοκινητο . Πσρολαυτα αν σε καποιον αρεσουν το θεωρω καλη επιλογη. Επισης γενικα μιλωντας στα φορουμ δεν μπορεις να βγαλεις ακρη στην περιπτωση που ζητησεις μια γνωμη σε ενα θεμα ...Ακους κ βλεπεις τα παντα ..
-
α μπραβο αφου συμφωνουμε κατα βαθος (εστω και αν εχουμε διαφορετικες αποψεις σε βασικα θεματα), γιατι διαφωνουμε εκει που δεν υπαρχει λογος?
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Nα τα ξαναπουμε ?? ΕΧΩ TSI K MAΛΙΣΤΑ ΔΙΛΙΤΡΟ οχι τα γνωστα κουβαδακια των 1.4 που μια βγαζουν safe mode και δεν πανε , μια η Ν75 , επισης ξαφνικα αποφασιζουν να κοβουν γκαζι με το ετσι θελω ....http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=33281 , η τρεμουν στο ρελαντι χωρις λογο ...http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=33907 , μπεκ , αντλιες νερου , πολλαπλασιαστες κλπ κλπ...θαυματα θαυματα τρεχτε να παρετε ολοι απο ενα κ αφηστε το ταπεινο cr-z με τις μπαταριες του ...Κ γω ειμαι σουπερ ευχαριστημενος με το πασσατ μεχρι που προχτες χωρις προφανη λογο η εξατμιση ειπε να σπασει.... να γουσταρουμε λιγακι , α επισης εχω αλλαξει κ αισθητηρα Λ 2 φορες . Κ μου λετε μετα για τσι κλπ , αν εγω ειμαι τρελαμενος χοντακιας κ μου τα χωνει η χοντα για να λεω οτι λεω εσεις με ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΑ προβληματα που το παιζετε κουλ κ δεν τρεχει τπτ μωρε , τι σας δινει το γκρουπ καμια γκομενα?το πιο ωραιο προβλημα παντως ηταν αυτο ...http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=30058 , παραθυρα που ανεβοκατεβαινουν μονα τους ..χαχαχαχαχα , σκιζει το γκρουπ ...
Συνεχιζεις το offtopic και την λασπομαχια στο group...
Τυχαινει να εχω ασχοληθει αρκετα με τους TSI.
Oλα τα θεματα που αναφερεις εχουν να κανουν κυριως με την ελλειψη πληροφορησης-τεχνογνωσιας των Ελληνικων συνεργειων.
Η Ν75 εμφανισε σε καποια πρωτα αυτοκινητα αστοχια υλικου.
Αντικατασταθηκε σε οσα μετα απο μετρηση, ειχαν απωλεια πιεσης.
Το ιδιο συνεβη και με το μαγνητικο κομπλερ που εκανε θορυβο.
Τα παραθυρα εχουν να κανουν κυριως με τους after market συναγερμους που βαζουν αρκετοι, οι οποιοι πολυ συχνα μπερδευουν-παρεμβαινουν στις συχνοτητες των ηλεκτρονικων του αυτοκινητου.
Κατι παρομοιο ειχε εμφανιστει και σε οσα ειχαν ηλιοροφη.
Τωρα αν εσυ εχεις 'καει' απο VW, αυτο ΔΕΝ σημαινει οτι το CRZ ειναι καλυτερο απο το Scirocco. -
Ο χρήστης vargas έγραψε:
μαπα το βγαζεις εσυ κ ο κικιζας επειδη του παει κοντρα στο σουπερ εξωτικο σιροκο που δεν προκειται να παρει ποτε ... Κ ρωταω κ ξαναρωταω το οδηγησατε ρε παιδια ? Κ κανεις δεν δινει μια σαφη απαντηση ...Μην με πιεζεις ομως κιουση ανοιχτο ειναι το vwclub.... , τα ξερεις τα εχεις δει μην μου το παιζεις κινεζος . Κ δεν λεω για τον διλιτρο τον κινητηρα που ειναι εντυπωσιακα δυνατος παντου , αλλα για τα 1.4 που αν αρχισουμε τα p.m , θα μου λες κ συ τα ιδια , πως ενταξει δεν ειναι κ οτι πιο αξιοπιστο στην αγορα κλπ κλπ ...Αφηστε λοιπον την χαζη ερωτηση κ αν οι μπαταριες ξεθυμανουν ...Κανεις δεν λεει πως εχει επιδοσεις (εγω τουλαχιστον δεν το λεω) αλλα στριβει εντυπωσιακα καλα , κ πιστεψε με επειδη ετυχε να το οδηγησω ειναι σαφεστατα πιο σπορ απο το σιροκο .Kαταρχας μαπα προσωπικα δεν το εβγαλα, αλλα σιγουρα υπερτιμημενο στην Ελληνικη αγορα και υποδυεστερη προταση συνολικα απο το Scirocco, στα ιδια χρηματα.
Αυτο δεν εχει να κανει με την προσωπικη μου προτιμηση στο τελευταιο, ουτε με το αν το παρω ή οχι. Ειναι γεγονος, το αναφερουν ολα τα σοβαρα εντυπα-ηλεκτρονικα στην Ευρωπη. Ειναι ομορφο, trendy παιχνιδιαρικο, συμπαθητικο το CRZ, αλλα στο δρομο συνολικα ΔΕΝ μπορει να σταθει στα ισια με το Scirocco.
Οδηγησες το Scirocco και το Honda ηταν πιο σπορ?
Σε τι ηταν πιο σπορ? Στο οτι σε αφημα γκαζιου, εβγαζε την ουρα εξω?
Δοκιμασες να το τοποθετησεις γρηγορα σε στροφη, και ειχε ακριβεστερο μπροστινο συστημα απο το Scirocco?
Μηπως τα χλμ εισοδου-εξοδου σε στροφη και τα ορια του CRZ ειναι πιο χαμηλα απο του Scirocco και εσυ αυτη την νευρικοτητα-παιχνιδι με την ουρα (με το ESP off) το θεωρεις ως 'σπορ' κρατημα? -
_
Fifth Gear Web TV - Honda CR-Z Road Test
δεν τραβά το ρημάδι...
γιατί να μην βάλουν ένα μικρό τουρμπίδι ; 117g/km CO2 έχει το crz στους ρύπους, 132g/km έχει ο multiair 1.4Τ 140hp ... big deal παναϊα'μ.
-
Το θεμα ειναι για το HONDA CR-Z και οχι αν βγαζει προβληματα το Golf. Μην βγαινετε εκτος θεματος[mod]
-
Το βλέπετε λάθος το όλο θέμα. Το CRZ είναι περισσότερο gadget παρά σπορ αυτοκίνητο με την κλασσική έννοια. Ως το πρώτο υβριδικό που θέλει να έχει και την ταμπέλα του σπορ, σαφώς δεν είναι και ολοκληρωμένο. Όντως μια έκδοση με υπετροφοδοτούμενο κινητήρα + διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο + ηλεκτροκινητήρα + kers (γιατί όχι; )να είχε ακόμα καλύτερη οικονομία, ακόμα καλύτερες επιδόσεις, ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον.
Παρόλα αυτά είναι η πρώτη απόπειρα. Σίγουρα δεν είναι αυτό που περίμεναν οι redliners, έναν κόφτη στις 10.000 στροφές, να του κοτσάρουν και ένα κομπρέσορα και μετά να πάνε στο ΕΛ.ΒΕΝ να κοντράρουν τα Airbus (γιατί εκτός από ευθεία δεν θα μπορούσαν να το πάνε αλλού).
Το θέμα υβριδικό σπορ κάθε άλλο παρά ανέκδοτο είναι, κάτι που θα αποδείξει αρκετά σύντομα η Porsche...Πάντως σε ότι τεστ έχω δει σε περιοδικό ή στο internet δεν έχω δει αυτό που αναφέρετε περί φτυσίματος μπαταριών μετά από κάποια λεπτά. Πώς προέκυψε αυτό το στόρυ;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Πάντως σε ότι τεστ έχω δει σε περιοδικό ή στο internet δεν έχω δει αυτό που αναφέρετε περί φτυσίματος μπαταριών μετά από κάποια λεπτά. Πώς προέκυψε αυτό το στόρυ;Από το τεστ του Drive.
-
Ωραίο το σύστημα με τα δεντράκια ...
τι αλλη βλακεία θα δούμε... -
Και τι λένε οι πανεπιστήμονες; Ότι θέλει να πιάσεις κατήφορο για να γιομίσει;
Μου κάνει εντύπωση γιατί και το ολλανδικό τεστ που πόσταρα και αυτό του 5th gear δεν αναφέρει κάτι σχετικό. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Και τι λένε οι πανεπιστήμονες; Ότι θέλει να πιάσεις κατήφορο για να γιομίσει;
Μου κάνει εντύπωση γιατί και το ολλανδικό τεστ που πόσταρα και αυτό του 5th gear δεν αναφέρει κάτι σχετικό.Απλα στην 2η συνεχόμενη μέτρηση ρεπρίζ μένεις από δύναμη καθώς αδειάζει η μπαταρία! Δηλαδή δυο συνεχόμενες νταλίκες ΔΕΝ προσπερνας!
NEO HONDA CR-Z