-
Αποκλείεται να τα έχει.
Θα έχεις προβλήματα (διαρροές καυσίμου ή υποπίεσης) αν ξεβιδώσουν μπεκ και άλλα εξαρτήματα από την εισαγωγή.
Καλύτερα να ρουφήξει ο κινητήρας λίγο γρέζι. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αποκλείεται να τα έχει.Πώς το γνωρίζεις; Μου είχαν πει οτι στο kit περιλαμβάνεται ότι χρειάζεται κατά περίπτωση.
Κι αν είναι να λυθεί η πολλαπλή εισαγωγής δε νομίζω οτι δε θα λάβουν τα κατάλληλα μέτρα ώστε ο κινητήρας να δουλεύει όπως προβλέπεται, αφού το πρόβλημα θα δημιουργηθεί και στο σύστημα υγραεριοκίνησης (μια που ο εγκέφαλός τους διαβάζει τις παραμέτρους από την κεντρική μονάδα του αυτοκινήτου).
Τέσπα, σύντομα θα έχουμε απάντηση και γι αυτό. -
κοιταξτε σε τι αυτοκινητα εχει τοποθετηθει το ICOM JTG
Δλδ αυτοι οι ανθρωποι με αυτα τα αυτοκινητα ειχαν θεμα με την τιμη της βενζίνης? θα τρελαθουμε ? ? ?
Youtube Video -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Η υγραεριοκινηση μου τα μασαει, λεει παντα τη βγαζουμε αλλα μπορει να μην χρειαστει και αλλα τετοια...Ολοι οι αλλοι(Λογοθετης ,Διαμαντοπουλος κ.α) λενε δεν υπαρχει λογος να βγει και ουτε πεφτει το παραμικρο μεσα στην μηχανη! Αυτοι μου λενε οτι μονο σε ειδικες περιπτωσεις βγαινει η πολλαπλη για να τρυπηθει, οταν δεν υπαρχει χωρος για το καταλληλο σημειο...Παιδια ειναι σοβαρο αυτο, δεν μπορει με τοση ανεση να τρυπανε αλουμινιο σε αμαξια πανακριβα χιλιαδων ευρω με κινδυνο να γινει χοντρη ζημια απο τα γρεζια(κατι που θα φανει σχεδον αμεσα!)
Στην υγραεριοκινηση ειχα δει μια φορα ενα cherokee αλλα δεν νομιζω να ειχαν βγαλει μονο πολλαπλη αλλα ολο το καπακι...δεν ξερω τι ειχε συμβει...η μιση μηχανη ελειπε παντως...Αν έκανα την μετατροπή στο δικό μου αμάξι δεν θα έβγαζα την εισαγωγή αλλά θα είχα δίπλα στο τρυπάνι μια ηλεκτρική σκούπα να ρουφάει.
Να ξέρεις ότι τα λαστιχάκια (φλάντζες) είναι μιας χρήσης, δηλαδή ότι ξεβιδώσεις πάνω στην εισαγωγή πρέπει να βάλεις καινούριο λαστιχάκι και είναι μεγάλος μπελάς.Ότι και να κάνεις θα πέσει λίγο γρέζι στην εισαγωγή (το τελευταίο) και λίγα ρινίσματα καθώς το τρυπάνι καθαρίζει τη τρύπα.
Μάλλον θα φύγουν ανώδυνα από τον κύλινδρο (να μη σφηνώσουν πουθενά) και θα πάνε να καθήσουν μπροστά στον καταλύτη.Διπλα στο τρυπανι τι να το κανεις? Το θεμα ειναι τι πεφτει απο πισω...δηλαδη μεσα στην εισαγωγη...
Και παλι ετσι παιζουμε με την τυχη μας, αν παει κανενα γρεζι και γδαρει κανα κυλινδρο??Απο την αλλη αμφιβαλλω πολυ για αυτους που λενε οτι την βγαζουν τελειως...οπως σωστα λες θελει και νεες φλατζες αλλιως θα υπαρχει απωλεια πιεσης κτλ... ποιος θα καθετε να αγοραζει νεες φλατζες?
-
υπάρχει ενα θεματακι που θελω αν αναφέρω, και να ρωτησω αν συμβαινει και σε αλλους...
Οταν κινούμαι με πολυ χαμηλές ταχύτητες (πχ 1η-2α μέσα σε μποτιλιάρισμα λόγω πορείας) το υγραέριο... δεν την παλέυει. Στο ξεκίνημα το γκάζι θελει παραπάνω πάτημα για να ανεβάσει στροφές και να φύγει το αυτοκίνητο. Αλλιώς ακούς κάτι σαν 'γαργάρες' απο την εξάτμιση. Σαν αν μην πηγαίνει αρκετο καύσιμο στον κινητήρα, και ξεκινάει προβληματικά.
Αυτο ειναι το ενα. Το αλλο ειναι αν εχει παρατηρήσει κανεις το ίδιο σύμπτωμα, αλλα όταν είναι 1-2 λίτρα πριν του τελειώσει το υγραέριο. Μπορει το σύστημα να κρατήσει σταθερη την πίεση του υγραερίου μέσα του, ανεξαρτήτως ποσότητας ? Γιατι και όταν πάει να τελειώσει, πάλι καταλαβαίνω οτι κάτι δεν πάει καλα. Οταν φουλάρω πάει κανονικά παντως. -
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
υπάρχει ενα θεματακι που θελω αν αναφέρω, και να ρωτησω αν συμβαινει και σε αλλους...
Οταν κινούμαι με πολυ χαμηλές ταχύτητες (πχ 1η-2α μέσα σε μποτιλιάρισμα λόγω πορείας) το υγραέριο... δεν την παλέυει. Στο ξεκίνημα το γκάζι θελει παραπάνω πάτημα για να ανεβάσει στροφές και να φύγει το αυτοκίνητο. Αλλιώς ακούς κάτι σαν 'γαργάρες' απο την εξάτμιση. Σαν αν μην πηγαίνει αρκετο καύσιμο στον κινητήρα, και ξεκινάει προβληματικά.
Αυτο ειναι το ενα. Το αλλο ειναι αν εχει παρατηρήσει κανεις το ίδιο σύμπτωμα, αλλα όταν είναι 1-2 λίτρα πριν του τελειώσει το υγραέριο. Μπορει το σύστημα να κρατήσει σταθερη την πίεση του υγραερίου μέσα του, ανεξαρτήτως ποσότητας ? Γιατι και όταν πάει να τελειώσει, πάλι καταλαβαίνω οτι κάτι δεν πάει καλα. Οταν φουλάρω πάει κανονικά παντως.Μαλλον θες εκ νεου ρυθμιση..ποιος ειναι ο μαστορας σου και τι συστημα φορας??
-
το icom jtg 5ης γενιας.
-
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
το icom jtg 5ης γενιας.Πηγαινε το συντομοτερο να το δει ο μαστορας...
Ποσο καιρο στο κανει? Απο την αρχη που το πηρες με υγραεριο?Μαλιστα λενε οτι αυτα τα συστηματα δεν παιρνουν ρυθμιση..δουλευουν αντιγραφοντας τον μαμα εγκεφαλο...
Μηπως παιζει κανενα μπεκ ελλατωματικο ή η αντλια μηπως...
Οταν μαθεις πες μας... -
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
το icom jtg 5ης γενιας.παραξενο παντως να σου κανει τετοια το ICOM. Τι να πω. Δε πας απο το συνεργειο που στο περασε να ζητησεις/απαιτησεις εξηγησεις?
-
δεν ειναι τοσο δραματικα τα πραγματα... μου εχει ξανατυχει στο παρελθον. Νομιζω οτι καθε 2 μηνες μια τετοια ρυθμιση την θέλει. Την προηγουμενη φορα με ενα αναλογικό όργανο μέτρησης ήρθαν και είδαν κατι στη βενζίνη, ισως μια τάση, και εκει που σταμάτησε η βελόνα ρύθμισαν και του υγραερίου.
-
Σε συνέχεια όσων έχουν ειπωθεί στη συγκεκριμένη συζήτηση, θα ήθελα να ενημερώνουμε σωστά τους ενδιαφερόμενους. Υπάρχουν διάφορα συστήματα για υγραέριο και προφανώς σημαντικό ρόλο παίζει και ο εγκαταστάτης. Εγώ πρόσφατα έβαλα το σύστημα ICOM σε Opel ASTRA 1.4 (2007). Προς το παρόν (2 ημέρες) δεν έχω παρατηρήσει κάποιο πρόβλημα εκτός του ότι για την ίδια διαδρομή που κάνω κάθε μέρα (360 km) πλέων έχω τουλάχιστον 40% μείωση στα έξοδα. Θα επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες από την χρήση του υγραερίου στο αυτοκίνητό μου. Να ενημερώσω απλώς ότι για την εγκατάσταση έγινε άνοιγμα της πολλαπλής εισαγωγής και στην συνέχεια έγινε η εισαγωγή του συστήματος υγραερίου (μπεκ, κτλ). Αυτό βέβαια πήρε περισσότερο χρόνο (2-3 ημέρες) αλλά ελπίζω να οδηγήσει σε μεγαλύτερη διάρκεια ζωής για το αυτοκίνητο...
-
μετά από περίπου ένα μήνα από την τοποθέτηση υγραερίου στο Xsara picasso 1.8 είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Έχω βάλει σύστημα της BRC με ξεχωριστά μπεκ.
Την τοποθέτηση έκανε το συνεργείο που πηγαίνω το αυτοκίνητο, έγινε σε 2 μέρες και αν παρουσιαστεί κάτι θα τους φέρω το αυτοκίνητο στο κεφάλι!
Από θέμα απόδοσης του κινητήρα δεν εχω καταλάβει διαφορά προς το χειρότερο όπως μου είπε ο ίδιος ο μάστορας. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι το αυτοκίνητο τραβάει το ίδιο, άσχετα με την εξωτερική θερμοκρασία (κάτι που με τη βενζίνη απλά δε γίνεται).
Επι της ουσίας, με 28 ευρώ και τιμή υγραερίου 0,65€ (δηλαδή περίπου 43 λίτρα LPG) το αυτοκίνητο βγάζει 430-460 χιλιόμετρα, δηλαδή καίω περίπου 10 λίτρα ανά 100 χλμ, δηλαδή 6,5€ περίπου (το οποίο γίνεται το πολύ 7,5 € αν συνυπολογίσουμε ότι το πρωϊ το αυτοκίνητο παίρνει μπροστά με βενζίνη).
Με τη βενζίνη το κόστος για 100 χλμ είναι περίπου 9 λίτρα Χ 1,5€ = 13,50€Η διαφορά είναι μεγάλη ιδίως αν κάποιος κάνει περισσότερα από 20000 ανα έτος.
Ελπίζω μόνο η τιμή του LPG να παραμείνει ως έχει, μακρυά δηλαδή από την τιμή της βενζίνης!
-
Έκανα κι εγώ το πρώτο μου ταξίδι, με το αυτοκίνητο όχι πολύ φορτωμένο μιας και πηγαίναμε για διήμερο, αλλά ούτε και άδειο. Πήγαμε Ζάκυνθο, για διήμερο (Κυριακή - Δευτέρα), και από τα 584χλμ της Διαδρομής (πήγαινε - έλα), κάλυψα τα 500 με υγραέριο και τα υπόλοιπα αναγκαστικά με βενζίνη, λόγω έλλειψης ανεφοδιασμού. Δεν περίμενα να καλύψω τόσα πολλά με δεξαμενή 80λτ δηλαδή 64λτ, αλλά λόγω συνθηκών (ώρα - έργα) έκανα συντηρητική οδήγηση. Η μέση μου κατανάλωση δηλαδή με υγραέριο ήταν 12.8λτ όταν για την αντίστοιχη οδήγηση με βενζίνη θα ήταν περίπου 11,5λτ.
Σε επιδόσεις δεν μπορώ να πω ότι είδα διαφορά. Τρείς - τέσσερις φορές που κόλησα το γκάζι στο πάτωμα, για να κάνω προσπέραση (είναι αυτόματο), ανταποκρίθηκε μια χαρά.Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής: Το Σαββάτο το βράδυ που γέμισα πριν φύγω στο πρατήριο της Μεταμόρφωσης, ήταν ουρά οι Πακιστανοί και γέμιζαν φιάλες, από την ίδια αντλία που έβαζα στο αυτοκίνητο μου, με έναν ειδικό αντάπτορα.
Άρα είναι πολύ πιθανόν και σε μέρη όπως η Ζάκυνθος (που δεν έχει πρατήριο Autogas), αν υπάρχει πρατήριο που να γεμίζει τις φιάλες για οικιακή και επαγγελματική χρήση (μάλλον υπάρχει), να μπορεί να ανεφοδιάσει και το αυτοκίνητο.Ξέρει κανείς αν αυτό που λέω είναι κατ' αρχήν εφικτό?
Κάτι τέτοιο όπως καταλαβαίνετε θα έλυνε τα χέρια σε πολύ κόσμο είτε που ταξιδεύει συχνά, είτε που μένει στην επαρχία σε μέρη που δεν υπάρχει δυνατότητα ανεφοδιασμού. -
Ο χρήστης Michael1924 έγραψε:
Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής: Το Σαββάτο το βράδυ που γέμισα πριν φύγω στο πρατήριο της Μεταμόρφωσης, ήταν ουρά οι Πακιστανοί και γέμιζαν φιάλες, από την ίδια αντλία που έβαζα στο αυτοκίνητο μου, με έναν ειδικό αντάπτορα.αυτό είναι πολύ άσχημο που κάνει ο τύπος της μεταμόρφωσης!!! σου προτείνω να πηγαίνεις στον άλλο που είναι επι της Δεκελίας και όχι σε αυτον στην Ναυπλίου!!!!
Άρα είναι πολύ πιθανόν και σε μέρη όπως η Ζάκυνθος (που δεν έχει πρατήριο Autogas), αν υπάρχει πρατήριο που να γεμίζει τις φιάλες για οικιακή και επαγγελματική χρήση (μάλλον υπάρχει), να μπορεί να ανεφοδιάσει και το αυτοκίνητο.
Ξέρει κανείς αν αυτό που λέω είναι κατ' αρχήν εφικτό?
Κάτι τέτοιο όπως καταλαβαίνετε θα έλυνε τα χέρια σε πολύ κόσμο είτε που ταξιδεύει συχνά, είτε που μένει στην επαρχία σε μέρη που δεν υπάρχει δυνατότητα ανεφοδιασμού.Οχι αυτό δεν είναι ευφυκτό!! δεν γίνεται αυτό....
Ομως για σενα υπάρχει λύση : Σε 20 ημερες - 1 μήνα ανοίγει πρατήριο υγραερίου στην Πάτρα (http://www.gasprice.gr/main/showgasstation.asp?stationid=3970&urlto=mystations_new.asp). οπότε δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα!
Εκτός και αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις αυτό : http://www.alibaba.com/product-tp/105698479/LPG_Transfer_Pump.html
για να γελάσει και ο κάθε πικραμένος -
Ο χρήστης Michael1924 έγραψε:
Έκανα κι εγώ το πρώτο μου ταξίδι, με το αυτοκίνητο όχι πολύ φορτωμένο μιας και πηγαίναμε για διήμερο, αλλά ούτε και άδειο. Πήγαμε Ζάκυνθο, για διήμερο (Κυριακή - Δευτέρα), και από τα 584χλμ της Διαδρομής (πήγαινε - έλα), κάλυψα τα 500 με υγραέριο και τα υπόλοιπα αναγκαστικά με βενζίνη, λόγω έλλειψης ανεφοδιασμού. Δεν περίμενα να καλύψω τόσα πολλά με δεξαμενή 80λτ δηλαδή 64λτ, αλλά λόγω συνθηκών (ώρα - έργα) έκανα συντηρητική οδήγηση. Η μέση μου κατανάλωση δηλαδή με υγραέριο ήταν 12.8λτ όταν για την αντίστοιχη οδήγηση με βενζίνη θα ήταν περίπου 11,5λτ.εγω αυτο το 'δηλαδη' δεν καταλαβα τι εννοείς... Φούλαρες την 80αρα δεξαμενή σου και έβαλες μόνο 64 λίτρα?
Πως κανεις τις μετρήσεις σου ? -
Το φτιαξες το δικο σου προβλημα?
-
καλησπέρα σας
Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει τοποθετήσει κάποιος το σύστημα ALDESA και ποιες οι εντυπώσεις του? -
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
εγω αυτο το 'δηλαδη' δεν καταλαβα τι εννοείς... Φούλαρες την 80αρα δεξαμενή σου και έβαλες μόνο 64 λίτρα?
Πως κανεις τις μετρήσεις σου ?Όπως ορίζεται από σχετικό νόμο, η πλήρωση της δεξαμενής μπορεί να φτάνει το πολύ μέχρι το 80% της συνολικής χωρητικότητας της, ήτοι 64 λίτρα για μια 80άρα δεξαμενή.
-
Ο χρήστης LEFT έγραψε:
καλησπέρα σας
Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει τοποθετήσει κάποιος το σύστημα ALDESA και ποιες οι εντυπώσεις του?Ειναι Τουρκικο κιτ και ειναι καλο..οπως τα ιταλικα. Απλα επειδη το τοποθετουν λιγοι εχω αμφιβολια αν στο μελλον χρειαστει καποια ρυθμιση που θα βρω ανθρωπο να δουλευει αυτη τη μαρκα περαν απο αυτον που το εγκατεστησε.
-
οχι δεν πήγα γιατι εμφανίζεται πολύ σπάνια, και δε θελω να γινομαι κουραστικος για μικροπράγματα. Ισως και εγω ο ίδιος να είμαι υπερβολικός. Αν μου ξανακανει τιποτα περιεργα παντως θα το παω.
Πρώτη μου κίνηση όμως θα είναι να αλλάξω πρατήριο, μήπως και φταίει το καύσιμο. Με εναν τεχνικό που μίλησα στο μαγαζί παλαιότερα, μου είπε οτι τους καλοκαιρινούς μήνες το ποσοστό προπανο/βουτανίου αλλάζει τελείως. Συγκεκριμένα ενω το ποσοστό του υγραερίου είναι 30% προπάνιο και 70% βουτάνιο, για κάποιους λόγους κόβουν τελείως το προπάνιο (το ακριβό) και το κάνουν 100% βουτάνιο (δεν ξερω αν ευσταθεί χημικά, αν δλδ αυτο μετα ειναι υγραέριο). Εξου και υπάρχει αυτη η μειωμένη απόδοση το καλοκαίρι.
Υγραεριοκίνηση!