-
Τι φτηνά και ακριβά λέτε ρε παιδιά; Εμένα σαν καταναλωτή με νοιάζει το κράτος να κάνει τους ελέγχους που προβλέπονται και ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ για να είναι οκ και ο ακριβός και ο φτηνός πρατηριούχος και γω να επιλέξω με τα κριτήρια μου.
Γιατί αλλιώς τι πρέπει να κάνω; Να μυρίσω τα δάχτυλά μου ή να το στρίψω κορόνα-γράμματα; Γιατί πρέπει πάντα το μπαλάκι να πάει σε μένα τον καταναλωτή; Δεν είναι δικαίωμά μου, το κράτος μου να έχει μηχανισμούς ελέγχου που να με προστατεύουν; Οτιδήποτε άλλο παραπέμπει σε ζούγκλα. Και αφήστε κατά μέρους τα ρητά περί φθηνών και ακριβών πρατηρίων. Το πα και θα το ξαναπώ: 'ο φόβος φυλάει τα έρημα' -
Ερώτηση:
Το τρίτο δεκαδικό (0,00Χ) τι λόγο ύπαρξης έχει και γιατί αναγράφεται στις ταμπέλες, από τη στιγμή που δεν υπάρχει νόμισμα που να το υποστηρίζει; -
Ο χρήστης Archi έγραψε:
Ερώτηση:
Το τρίτο δεκαδικό (0,00Χ) τι λόγο ύπαρξης έχει και γιατί αναγράφεται στις ταμπέλες, από τη στιγμή που δεν υπάρχει νόμισμα που να το υποστηρίζει;Μάλλον δεν έχεις δει λογαριασμό COSMOTE (ΤΕΣΣΕΡΑ δεκαδικά !! )...
Πέρα από την πλάκα, το '9' σαν τρίτο δεκαδικό ενεργεί ενθαρρυντικά για κάποιους 'καταναλωτές' σ' αυτήν τη χώρα . -
Βασικά παίζει κανονικοτατα ρόλο στην διαμόρφωση της τελικής τιμής. Θα βάλεις πολλά λίτρα, δεν θα πας να βάλεις μόνο 1 λίτρο για να σου ζητηθεί το τρίτο δεκαδικό...
-
Μα σε ένα σύνηθες φουλάρισμα με 30 λίτρα η αξία του 3ου δεκαδικού είναι μηδαμινή, ένα-δυο ευρωλεπτά.. Μάλλον για ψυχολογικούς λόγους το έχουν αφήσει...
-
Αλλιως 'χτυπαει' στο ματι το 1,499 και αλλιως το 1,50
-
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
Αν εχεις ορεξη να ψαξεις κατσε και βρες σε τι τιμες πουλουσαν τα τελευταια 2-3 πρατηρια που πιαστηκαν με τα τσιπακια... Ψαξε το Avin στην Αθηνα, ψαξε το Cyclon στην Θεσσαλονικη!
Σε ποιο cyclon αναφερεσαι; Καποιο λινκ; Ή εστω πμ.
-
Παιδιά μια ερώτηση προς όσους έχουν εμπειρία εξωτερικού. Στις υπόλοιπες χώρες της ευρώπης και δη της ευρωζώνης συμβαίνει αυτό το κακό χάλι με νοθευμένα καύσιμα και πειραγμένες αντλίες για εδώ μαζεύτηκαν όλες οι πατέντες?
-
Α σόρρυ, δεν είχα καταλάβει ότι εννοείτε το 1.499 σε σχέση με το 1.500.
Νόμιζα ότι μιλάτε γενικά για το 3ο δεκαδικό της τιμής. -
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Παιδιά μια ερώτηση προς όσους έχουν εμπειρία εξωτερικού. Στις υπόλοιπες χώρες της ευρώπης και δη της ευρωζώνης συμβαίνει αυτό το κακό χάλι με νοθευμένα καύσιμα και πειραγμένες αντλίες για εδώ μαζεύτηκαν όλες οι πατέντες?οταν η Ελλαδα εχει 2πλασια πρατηρια απο τη Γερμανια, ειναι λογικο οι πρατηριουχοι να 'μην βγαινουν' πουλωντας σε λογικες τιμες, επειδη εχουν χαμηλο τζιρο (σε σχεση με τη Γερμανια). Ετσι, 'αναγκαζονται' ειτε να κλεβουν στις αντλιες ειτε να νοθευουν το προιον.
επισης, οταν σπασει ο διαολος το ποδι του και πιασουν καποιον, το προστιμο ειναι αστειο μπροστα στο κερδος που εχει ηδη βγαλει, επομενως δεν υπαρχει κανενας λογος να αλλαξουν πρακτικη.
με λιγα λογια, θα πρεπει να κλεισει το 50-70% των πρατηριων προκειμενου οι υπολοιποι να κερδιζουν ικανοποιητικα λεφτα στηριζομενοι στον τζιρο και οχι στην κλοπη.
ειμαι σιγουρος οτι αν με καποιο μαγικο τροπο απο αυριο ελεγχονταν ολα τα πρατηρια καθε μηνα, τα λουκετα θα ηταν εκατονταδες ανα εβδομαδα.
παρολαυτα, η τιμη της βενζινης θα επεφτε ελαχιστα, καθως οπως σωστα εχει ειπωθει, περιπου 1€/λιτρο ειναι μονο οι φοροι του κρατους. Το κερδος ομως για τον καταναλωτη θα ηταν σημαντικο, καθως η ποιοτητα του καυσιμου θα ηταν πολυ καλη, και δεν θα τον εκλεβαν στη ποσοτητα. Υπολογιστε οτι αν μια αντλια κλεβει 7% (συνηθες σε αυτους που πιανουν), στα 50 λιτρα ο πρατηριουχος εχει βαλει στην τσεπη του 5€ επιπλεον 'μαυρα'. Επι 200 διελευσεις τη μερα, ειναι 1000€ μεροκαματο.
το κρατος ΔΕΝ θελει να λυθει το προβλημα, διαφορετικα θα το ειχε λυσει σε 10 μερες...
-
Ο χρήστης Archi έγραψε:
Ερώτηση:
Το τρίτο δεκαδικό (0,00Χ) τι λόγο ύπαρξης έχει και γιατί αναγράφεται στις ταμπέλες, από τη στιγμή που δεν υπάρχει νόμισμα που να το υποστηρίζει;Στα 30 κ.μ(30000 λτ) καυσίμου (ενδεικτικά) των δεξαμενών του πρατηρίου , η διαφορά 0,001*30000=30Ε
που είναι το μεροκάματο του υπαλληλου στην αντλία !!!(εντάξει χωρίς τις ασφαλιστικές κρατήσεις) -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αλλιως 'χτυπαει' στο ματι το 1,499 και αλλιως το 1,50Και φυσικά δεν έχουν σκοπό να μας δελεάσουν με ένα 1.49, οπότε τους βολεύει αυτή η τακτική.
-
Ο χρήστης Archi έγραψε:
Ερώτηση:
Το τρίτο δεκαδικό (0,00Χ) τι λόγο ύπαρξης έχει και γιατί αναγράφεται στις ταμπέλες, από τη στιγμή που δεν υπάρχει νόμισμα που να το υποστηρίζει;Όλοι οι παραπάνω λόγοι συν αυτόν:
Μες τη παραζάλη της ημέρας, το 1.496 ισούται με το 1.469. Αλλά το 1.5 ποτέ δεν είναι ίσο με το 1.47. -
Με τα τρία δεκαδικά εγώ κάνω άλλο παιχνίδι. Πάντα είχα καλή μνήμη και με συγκινούσαν οι ιστορικές ημερομηνίες. Έτσι η τιμή 1.453 είναι η άλωση της Πόλης. Το 1.526 μια ναυμαχία του Οθωμανικού ναυτικού, το 1.583 η ναυμαχία της Ναυπάκτου. Προ του σοκ ανόδου ήμασταν στην περίοδο των πρώτων σταυροφοριών και συχνά πυκνά έβρισκα βενζίνη σε τιμή Σχίσματος Εκκλησιών 1.054. Τώρα βάζω σε τιμή χρονιάς πώλησης Κύπρου στη Βενετία, 1.489. Ελπίζω να μη φτάσουμε σε τιμές Κιουτσούκ Καϊναρτζή, Λάμπρου Κατσώνη ή Φιλικής Εταιρίας...
-
Μας βλέπω να φτάνουμε την ολυμπιάδα του Πεκίνου!
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Μας βλέπω να φτάνουμε την ολυμπιάδα του Πεκίνου!Υπάρχει σίγουρα σε 100άρα στην Κρήτη.
-
-
Ο χρήστης imago έγραψε:
Με τα τρία δεκαδικά εγώ κάνω άλλο παιχνίδι. Πάντα είχα καλή μνήμη και με συγκινούσαν οι ιστορικές ημερομηνίες. Έτσι η τιμή 1.453 είναι η άλωση της Πόλης. Το 1.526 μια ναυμαχία του Οθωμανικού ναυτικού, το 1.583 η ναυμαχία της Ναυπάκτου. Προ του σοκ ανόδου ήμασταν στην περίοδο των πρώτων σταυροφοριών και συχνά πυκνά έβρισκα βενζίνη σε τιμή Σχίσματος Εκκλησιών 1.054. Τώρα βάζω σε τιμή χρονιάς πώλησης Κύπρου στη Βενετία, 1.489. Ελπίζω να μη φτάσουμε σε τιμές Κιουτσούκ Καϊναρτζή, Λάμπρου Κατσώνη ή Φιλικής Εταιρίας...αναμείνατε γαλλική επανάσταση
-
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
'Ολοι που πουλανε φθηνα δεν ειναι λαμογια. Αλλα ολα τα λαμογια πουναλε φθηνα!'Διαφωνώ καθέτως και οριζοντίως, μετά από εμπειρία τουλάχιστον 4 ετών... Βάζω από τα πιο φθηνά πρατήρια της ανατολικής μεριάς του πολεοδομικού συγκροτήματος και δεν είχα προβλήματα ούτε με νοθεία, ούτε με κλέψιμο ποσότητας.
Για τη νοθεία στο καύσιμο φαίνεται από το μοτέρ, για την ποσότητα, πάντα το γεμίζω (και συνήθως με αναμμένο λαμπάκι) οπότε έχω μια αρκετά καλή εικόνα του πόσο πρέπει να βάλει και το συγκρίνω με το τι μπαίνει. Όχι απολύτου ακρίβειας μέθοδος, αλλά πιστεύω αρκετά κοντά στην αλήθεια...
-
Ο χρήστης imago έγραψε:
Με τα τρία δεκαδικά εγώ κάνω άλλο παιχνίδι. Πάντα είχα καλή μνήμη και με συγκινούσαν οι ιστορικές ημερομηνίες. Έτσι η τιμή 1.453 είναι η άλωση της Πόλης. Το 1.526 μια ναυμαχία του Οθωμανικού ναυτικού, το 1.583 η ναυμαχία της Ναυπάκτου. Προ του σοκ ανόδου ήμασταν στην περίοδο των πρώτων σταυροφοριών και συχνά πυκνά έβρισκα βενζίνη σε τιμή Σχίσματος Εκκλησιών 1.054. Τώρα βάζω σε τιμή χρονιάς πώλησης Κύπρου στη Βενετία, 1.489. Ελπίζω να μη φτάσουμε σε τιμές Κιουτσούκ Καϊναρτζή, Λάμπρου Κατσώνη ή Φιλικής Εταιρίας...Η ναυμαχία της Ναυπάκτου έγινε το 1571 και όχι το 1583 και όσο για τη 'ναυμαχία' που λες το 1526, υποψιάζομαι ότι εννοείς τη μάχη του Μοχάτς του Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπή, δεν είναι ναυμαχία (mohácsi, την έχω αναφέρει εδώ viewtopic.php?f=13&t=18868&start=555 και επόμενα)
Βενζίνη ώρα μηδέν!
