-
Απίστευτο, κι όμως αληθινό!
Όπως ανακοίνωσε η Tροχαία, δεν θα επιτρέπεται η διέλευση των οχημάτων αυτών από τις σήραγγες μέχρι τις 30 Oκτωβρίου και θα εκτρέπονται προς Kόρινθο μέσω της παλαιάς εθνικής οδού. Σύμφωνα με πληροφορίες, η απαγόρευση εκδόθηκε για λόγους ασφαλείας, καθώς στις σήραγγες δεν έχουν ενεργοποιηθεί συστήματα πυρασφάλειας.
Αν κατάλαβα καλά, θα κάνουν τρεις μήνες χωρίς σύστημα πυρασφάλειας, για να προλάβουν τους Ολυμπιακούς;
Και μήπως ξέρει κανείς περισσότερες λεπτομέρειες, κατά πόσο είναι ελλειπή ή/και ανωλοκλήρωτα τα συστήματα ασφαλείας στις σήραγγες;
Δε θέλω να κατηγορώ άδικα ή να διασπείρω φήμες περί ανικανότητας του δημοσίου, ή να παραπονιέμαι συνεχώς και αορίστως για την ελληνική πραγματικότητα. Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο είναι απαραίτητα τα συστήματα ασφαλείας που αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν. Αλλά επιτρέψτε μου να ανησυχώ, και ίσως να διαλέξω εναλλακτική διαδρομή, όταν οι ίδιοι δεν αφήνουν τα φορτηγά να περνάνε για 'λόγους ασφαλείας'.
-
Απίστευτο, κι όμως αληθινό!
Όπως ανακοίνωσε η Tροχαία, δεν θα επιτρέπεται η διέλευση των οχημάτων αυτών από τις σήραγγες μέχρι τις 30 Oκτωβρίου και θα εκτρέπονται προς Kόρινθο μέσω της παλαιάς εθνικής οδού. Σύμφωνα με πληροφορίες, η απαγόρευση εκδόθηκε για λόγους ασφαλείας, καθώς στις σήραγγες δεν έχουν ενεργοποιηθεί συστήματα πυρασφάλειας.
Αν κατάλαβα καλά, θα κάνουν τρεις μήνες χωρίς σύστημα πυρασφάλειας, για να προλάβουν τους Ολυμπιακούς;
Και μήπως ξέρει κανείς περισσότερες λεπτομέρειες, κατά πόσο είναι ελλειπή ή/και ανωλοκλήρωτα τα συστήματα ασφαλείας στις σήραγγες;
Δε θέλω να κατηγορώ άδικα ή να διασπείρω φήμες περί ανικανότητας του δημοσίου, ή να παραπονιέμαι συνεχώς και αορίστως για την ελληνική πραγματικότητα. Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο είναι απαραίτητα τα συστήματα ασφαλείας που αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν. Αλλά επιτρέψτε μου να ανησυχώ, και ίσως να διαλέξω εναλλακτική διαδρομή, όταν οι ίδιοι δεν αφήνουν τα φορτηγά να περνάνε για 'λόγους ασφαλείας'.
-
Απίστευτο, κι όμως αληθινό!
Όπως ανακοίνωσε η Tροχαία, δεν θα επιτρέπεται η διέλευση των οχημάτων αυτών από τις σήραγγες μέχρι τις 30 Oκτωβρίου και θα εκτρέπονται προς Kόρινθο μέσω της παλαιάς εθνικής οδού. Σύμφωνα με πληροφορίες, η απαγόρευση εκδόθηκε για λόγους ασφαλείας, καθώς στις σήραγγες δεν έχουν ενεργοποιηθεί συστήματα πυρασφάλειας.
Αν κατάλαβα καλά, θα κάνουν τρεις μήνες χωρίς σύστημα πυρασφάλειας, για να προλάβουν τους Ολυμπιακούς;
Και μήπως ξέρει κανείς περισσότερες λεπτομέρειες, κατά πόσο είναι ελλειπή ή/και ανωλοκλήρωτα τα συστήματα ασφαλείας στις σήραγγες;
Δε θέλω να κατηγορώ άδικα ή να διασπείρω φήμες περί ανικανότητας του δημοσίου, ή να παραπονιέμαι συνεχώς και αορίστως για την ελληνική πραγματικότητα. Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο είναι απαραίτητα τα συστήματα ασφαλείας που αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν. Αλλά επιτρέψτε μου να ανησυχώ, και ίσως να διαλέξω εναλλακτική διαδρομή, όταν οι ίδιοι δεν αφήνουν τα φορτηγά να περνάνε για 'λόγους ασφαλείας'.
-
Διευκρίνιση: τώρα παρατήρησα ότι το άρθρο λέει συγκεκριμένα για φορτηγά μεταφοράς επικίνδυνων φορτίων όπως είναι τα βυτιοφόρα μεταφοράς καυσίμων. Υποθέτω ότι άλλα φορτηγά μάλλον θα επιτρέπονται...
Δεν παύει όμως να αποτελεί δείγμα βιασύνης παράδοσης έργου, με πιθανό αντίκτυπο στην ασφάλεια όλων μας.
-
Να μην πας απο την σηραγγα και να το πεις και σε αλλους να μην πανε,ισως ετσι καταφερουμε οι υπολοιποι να περασουμε την Κακιά σκάλα σε λιγότερο απο 3 ώρες
-
Στα οχήματα μεταφοράς επικίνδυνων φορτίων έχουν τεθεί περιορισμοί στην κυκλοφορία τους, καθώς ενδεχόμενο ατύχημα αυτών ειδικά σε περιορισμένους χώρους εγκυμονεί τεράστιους κινδύνους για τα υπόλοιπα οχήματα.
Τέτοιοι περιορισμοί ισχύουν στη ναυσιπλοϊα, σε τμήματα της Αττικής Οδού (παρά την ύπαρξη συστημάτων πυρασφάλειας), στη σήραγγα Πρέβεζα-Άκτιο και μελλοντικά στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου.Μια άλλη παράμετρος στο θέμα ασφάλεια μεταφορών είναι και η διεθνής τρομοφοβία που δυστυχώς λόγω Ολυμπιακών αγγίζει και εμάς. Το ενδεχόμενο τα οχήματα μεταφοράς επικίνδυνων φορτίων να αποτελέσουν στόχο χτυπήματος (με ότι αυτό συνεπάγεται ειδικά σε κλειστούς χώρους) δεν νομίζω να μην έχει ληφθεί υπόψη.
Γιάννης
-
Στην Αττική Οδό που όλες οι σύραγγες πληρούν όλες τις προϋποθέσεις ασφαλείας σε ότι αφορά πυρκαγιά κτλ, τα βυτιοφόρα και τα οχήματα με εύφλεκτα υλικά απαγορεύεται να περνάνε ούτως ή άλλως... Δεν ξέρω αν θα ισχύσει και στην Κακιά Σκάλα αυτό, την είδηση την άκουσα κι εγώ χωρίς διευκρίνιση πάντως για το ποια ακριβώς φορτηγά εννοεί.
-
Άκουσα ότι στο Άκτιο, κάθε πρωί (γύρω στις 5-6 νομίζω) η σήραγγα κλείνει για λίγο και τα φορτηγά με επικίνδυνα φορτία περνάνε κονβόι.
-
Εχω την εντύπωση πως η ίδια απαγόρευση φορτηγών με επικίνδυνες ύλες ισχύει στα περισσότερα μεγάλα tunnel στην Ευρώπη (GeorgeTabs ?)
-
Και πολυ καλα θα κανουν να τα απαγορευσουν.... ειδικα τα βυτιοφορα καυσιμων, και οχι μονο απο τις συραγγες ,αλλα και απο ημερες με μεγαλη κινηση , λογο τεραστιας επικινδυνοτητας.... θυμαστε τι ειχε γινει κοντα στην Λαμία πριν μερικά χρονια...ΜΑΚΕΛΕΙΟ.
-
Γεια σε ολους
Δεν ήταν με υγρά καυσιμα αλλα με προπάνιο!!!! που τούμπαρε και είχαν κατσει ολοι σε πολυ κοντινή απόσταση απο οτι έπρεπε ή όριζε η πυροσβεστική.....
Για τους πυροσβέστες που έριχναν αφρό γνώριζαν οτι μπορεί να γινει κατι κακό..... 'τα τυχερα του επαγγέλματος' για του ς υπολοιπους 'περίεργους' ειναι ενα στοιχειο ελληνικό μολις γίνει καποιο ατύχημα σταματάμε να δούμε και όχι να βοηθήσουμε φοβούμενοι μήπως λερώσουμε κανένα κάθισμα!!!!
Οι περισσότεροι οδηγοί βυτιοφόρων στα φορτηγα υπάρχει κοφτης στα [b]80χλμ[/b] για όλους και ξέρουν οτι 'μαγκιές' με το βυτιο δεν κάνεις..... Ξέρουν επίσης οτι η μεταφορά Υγρών ΔΕΝ έχει καμια σχέση με την μεταφορά Στερεού φορτίου. Για να πάρεις Αδεια μεταφοράς καυσίμων Περνάς απο σχολή στην ΛΑΜΙΑ με πολύ διάβασμα και με πολύ μηχανολογία....
(ο πεθερός μου είναι οδηγός Βυτιοφορού και κάνει καθε μέρα πρέβεζα-ελευσίνα και τα γνωρίζω απο πρώτο χέρι) -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εχω την εντύπωση πως η ίδια απαγόρευση φορτηγών με επικίνδυνες ύλες ισχύει στα περισσότερα μεγάλα tunnel στην Ευρώπη (GeorgeTabs ?)Θα σε γελάσω... Δεν το γνωρίζω.
Αυτό που γνωρίζω όμως είναι πως δεν έχω δει στην Ελβετία ούτε μία φορά (!!!!) βυτιοφόρο στον αυτοκινητόδρομο.
Κυριολεκτώ, ούτε μία φορά!!!Χθες είδα σε μια Agip της γειτονιάς ένα βυτίο να τους γεμίζει τις δεξαμενές, (11 το πρωί περίπου) και είχε Ιταλικές πινακίδες. Κάπως ήρθε... Πώς; Άγνωστο...
Ίσως να τους αφήνουν τις ώρες που δεν έχει κίνηση (2-4 το πρωί πχ). Πάντως και 2-4 το βράδυ που ταξίδεψα δεν έτυχε να δω...
Μετά το ατύχημα στο τούνελ του Αγίου Γοτθάρδου (17,4 χμ) έγιναν πολύ αυστηροί στα μεγάλα τράνζιτ τούνελ. Τουλάχιστον 150 μέτρα από φορτηγό σε φορτηγό, περιορισμός των διελεύσεων φορτηγών ανά ημέρα (εμπορικών, όχι επιβατηγών), αναμονή και πάλι αναμονή σε ουρές χιλιομέτρων ειδικά για φορτηγά...
Βέβαια εδώ 'φοριέται' πολύ το να φορτώνουν τα φορτηγά στο τρένο και να διασχίζουν έτσι την χώρα. Νομίζω μάλιστα πως κάποιες κατηγορίες υποχρεούνται... Μένω κοντά στον κεντρικό άξονα του τρένου, και τους βλέπω από το μπαλκόνι. Ίσως έτσι να γίνεται και με τα βυτιοφόρα, αλλά ούτε και στο τρένο τα έχω δει!!!
-
Ο χρήστης VolvoAmazone έγραψε:
Γεια σε ολους
Δεν ήταν με υγρά καυσιμα αλλα με προπάνιο!!!! που τούμπαρε και είχαν κατσει ολοι σε πολυ κοντινή απόσταση απο οτι έπρεπε ή όριζε η πυροσβεστική.....
Για τους πυροσβέστες που έριχναν αφρό γνώριζαν οτι μπορεί να γινει κατι κακό..... 'τα τυχερα του επαγγέλματος' για του ς υπολοιπους 'περίεργους' ειναι ενα στοιχειο ελληνικό μολις γίνει καποιο ατύχημα σταματάμε να δούμε και όχι να βοηθήσουμε φοβούμενοι μήπως λερώσουμε κανένα κάθισμα!!!!
Οι περισσότεροι οδηγοί βυτιοφόρων στα φορτηγα υπάρχει κοφτης στα 80χλμ για όλους και ξέρουν οτι 'μαγκιές' με το βυτιο δεν κάνεις..... Ξέρουν επίσης οτι η μεταφορά Υγρών ΔΕΝ έχει καμια σχέση με την μεταφορά Στερεού φορτίου. Για να πάρεις Αδεια μεταφοράς καυσίμων Περνάς απο σχολή στην ΛΑΜΙΑ με πολύ διάβασμα και με πολύ μηχανολογία....
(ο πεθερός μου είναι οδηγός Βυτιοφορού και κάνει καθε μέρα πρέβεζα-ελευσίνα και τα γνωρίζω απο πρώτο χέρι)Στα Καμμένα Βούρλα όντως ήταν προπάνιο αλλά δεν τούμπαρε.
Το σταμάτησε η Τροχαία για έλεγχο σε λανθασμένο και επικίνδυνο σημείο και έπεσε πάνω του φορτηγάκι με αποτέλεσμα να αρπάξει φωτιά.
Η πραγματοποιηθείσα ανάλυση του 'δένδρου' σφαλμάτων (fault tree analysis) που οδήγησαν στην έκρηξη, επιρρίπτει ευθύνες στην Τροχαία για την ακινητοποίηση του οχήματος σε επικίνδυνο σημείο και στον οδηγό του βυτιοφόρου γιατί δεν απομάκρυνε το όχημα μετά τη σύγκρουση αλλά προτίμησε να τραπεί σε φυγή.
Οι πυροσβέστες που δυστυχώς δε βρίσκονται εν ζωή έπεσαν θύματα άγνοιας (δική τους ή του επικεφαλή τους) στην αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών. Οι περισσότεροι πυροσβέστες δε γνωρίζουν καν τους κωδικούς που φέρουν αυτά τα οχήματα στις ειδικές πορτοκαλί πινακίδες!!
Η ικανότητα του οδηγού μεταφοράς τέτοιου είδους εμπορευμάτων πιστοποιείται κατά ADR και οι εξετάσεις δε γίνονται μόνο στη Λαμία.
Το όχημα επίσης πιστοποιείται κατά ADR και πρέπει να φέρει ειδικό εξοπολισμό ασφαλείας (φλογοπαγίδες στην εξάτμιση, πυροσβεστήρες, περιοριστή ταχύτητας κτλ) και επιθεωρείται ανά τακτά χρονικά διαστήματα (όχι μόνο έλεγχο ΚΤΕΟ).Γιάννης
-
Έχεις Δίκιο σε αυτά που λές.....απλά δεν ήθελα να ανφέρω όλες τις λεπτομέρειες που υπάρχουν για να φτάσεις να γίνεις οδηγός Μεταφοράς Καυσίμων.....
-
Εγώ μόλις σήμερα άκουσα στις ειδήσεις ότι μια νταλίκα έπαθε λάστιχο μέσα στο τούνελ κι εκθίαζαν το ότι η κίνηση δε διακόπηκε. Επομένως τα φορτηγά φαίνεται να περνάνε κανονικά.
-
Πράγματι, μού φάνηκε να γίνεται χαμός από φορτηγά.
Πάντως βυτιοφόρο δεν πήρε το μάτι μου.
Για να δούμε...
-
Τα βυτία στην επιστροφή πάνε από την παλιά εθνική μέχρι τον Οκτώβριο...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ίσως να τους αφήνουν τις ώρες που δεν έχει κίνηση (2-4 το πρωί πχ). Πάντως και 2-4 το βράδυ που ταξίδεψα δεν έτυχε να δω...
Ετσι γινεται σε ολες τις πολιτισμένες χωρες,εδω κυριαρχεί η λογική του 'ότι κάτσει' προκειμένου να συντηρείται το χάος που βολεύει τους 'φύλακες'
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Εχω την εντύπωση πως η ίδια απαγόρευση φορτηγών με επικίνδυνες ύλες ισχύει στα περισσότερα μεγάλα tunnel στην Ευρώπη (GeorgeTabs ?)
Θα σε γελάσω... Δεν το γνωρίζω.
Αυτό που γνωρίζω όμως είναι πως δεν έχω δει στην Ελβετία ούτε μία φορά (!!!!) βυτιοφόρο στον αυτοκινητόδρομο.
Κυριολεκτώ, ούτε μία φορά!!!Χθες είδα σε μια Agip της γειτονιάς ένα βυτίο να τους γεμίζει τις δεξαμενές, (11 το πρωί περίπου) και είχε Ιταλικές πινακίδες. Κάπως ήρθε... Πώς; Άγνωστο...
Ίσως να τους αφήνουν τις ώρες που δεν έχει κίνηση (2-4 το πρωί πχ). Πάντως και 2-4 το βράδυ που ταξίδεψα δεν έτυχε να δω...
Μετά το ατύχημα στο τούνελ του Αγίου Γοτθάρδου (17,4 χμ) έγιναν πολύ αυστηροί στα μεγάλα τράνζιτ τούνελ. Τουλάχιστον 150 μέτρα από φορτηγό σε φορτηγό, περιορισμός των διελεύσεων φορτηγών ανά ημέρα (εμπορικών, όχι επιβατηγών), αναμονή και πάλι αναμονή σε ουρές χιλιομέτρων ειδικά για φορτηγά...
Βέβαια εδώ 'φοριέται' πολύ το να φορτώνουν τα φορτηγά στο τρένο και να διασχίζουν έτσι την χώρα. Νομίζω μάλιστα πως κάποιες κατηγορίες υποχρεούνται... Μένω κοντά στον κεντρικό άξονα του τρένου, και τους βλέπω από το μπαλκόνι. Ίσως έτσι να γίνεται και με τα βυτιοφόρα, αλλά ούτε και στο τρένο τα έχω δει!!!
Αυτο ΝΑΙ ειναι αντικείμενο μελέτης, πως διάολο μεταφέρουν τα καυσιμά τους οι Ελβετοί? Διυληστηρια δεν εχουν, εχουν? Αποθήκες σίγουρα θα έχουν αλλα που? αν έχουν. Τελικα τι γίνετε σε ατη τη χώρα? με γάλα απο τις αγελάδες κινούντε τα αυτοκίνητα?
-
Η πραγματοποιηθείσα ανάλυση του 'δένδρου' σφαλμάτων (fault tree analysis) που οδήγησαν στην έκρηξη, επιρρίπτει ευθύνες στην Τροχαία για την ακινητοποίηση του οχήματος σε επικίνδυνο σημείο και στον οδηγό του βυτιοφόρου γιατί δεν απομάκρυνε το όχημα μετά τη σύγκρουση αλλά προτίμησε να τραπεί σε φυγή.
Οι πυροσβέστες που δυστυχώς δε βρίσκονται εν ζωή έπεσαν θύματα άγνοιας (δική τους ή του επικεφαλή τους) στην αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών. Οι περισσότεροι πυροσβέστες δε γνωρίζουν καν τους κωδικούς που φέρουν αυτά τα οχήματα στις ειδικές πορτοκαλί πινακίδες!!Εχεις δικιο σε οσα αναφερεις παραπανω εκτος απο το οτι ο οδηγος τραπηκε σε φυγει. Αντιθετα εμεινε κοντα στο βυτιοφορο και εμποδισε να πλησιασει κοσμος μεχρι τελευταια στιγμη και γιαυτο ειναι και αυτος θυμα του ατυχηματος.
Εαν η αναλυση των αιτιων του ατυχηματος επιρριπτει ευθυνες στον οδηγο δεν το γνωριζω αλλα το σκεπτικο να απομακρυνθει ενα φλεγομενο βυτιοφορο με προπανιο μου φαινεται τουλαχιστον περιεργο για τον λογο να παει που;
Σήραγγες Κακιάς Σκάλας: Οχι στα φορτηγά λόγω... ασφάλειας!!!