Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σήραγγες Κακιάς Σκάλας: Οχι στα φορτηγά λόγω... ασφάλειας!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σήραγγες Κακιάς Σκάλας: Οχι στα φορτηγά λόγω... ασφάλειας!!!
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    12
    19
    85
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      avel last edited by

      Απίστευτο, κι όμως αληθινό!

      (Από άρθρο στο autotriti.gr)

      Όπως ανακοίνωσε η Tροχαία, δεν θα επιτρέπεται η διέλευση των οχημάτων αυτών από τις σήραγγες μέχρι τις 30 Oκτωβρίου και θα εκτρέπονται προς Kόρινθο μέσω της παλαιάς εθνικής οδού. Σύμφωνα με πληροφορίες, η απαγόρευση εκδόθηκε για λόγους ασφαλείας, καθώς στις σήραγγες δεν έχουν ενεργοποιηθεί συστήματα πυρασφάλειας.

      Αν κατάλαβα καλά, θα κάνουν τρεις μήνες χωρίς σύστημα πυρασφάλειας, για να προλάβουν τους Ολυμπιακούς;

      Και μήπως ξέρει κανείς περισσότερες λεπτομέρειες, κατά πόσο είναι ελλειπή ή/και ανωλοκλήρωτα τα συστήματα ασφαλείας στις σήραγγες;

      Δε θέλω να κατηγορώ άδικα ή να διασπείρω φήμες περί ανικανότητας του δημοσίου, ή να παραπονιέμαι συνεχώς και αορίστως για την ελληνική πραγματικότητα. Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο είναι απαραίτητα τα συστήματα ασφαλείας που αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν. Αλλά επιτρέψτε μου να ανησυχώ, και ίσως να διαλέξω εναλλακτική διαδρομή, όταν οι ίδιοι δεν αφήνουν τα φορτηγά να περνάνε για 'λόγους ασφαλείας'.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        avel last edited by

        Απίστευτο, κι όμως αληθινό!

        (Από άρθρο στο autotriti.gr)

        Όπως ανακοίνωσε η Tροχαία, δεν θα επιτρέπεται η διέλευση των οχημάτων αυτών από τις σήραγγες μέχρι τις 30 Oκτωβρίου και θα εκτρέπονται προς Kόρινθο μέσω της παλαιάς εθνικής οδού. Σύμφωνα με πληροφορίες, η απαγόρευση εκδόθηκε για λόγους ασφαλείας, καθώς στις σήραγγες δεν έχουν ενεργοποιηθεί συστήματα πυρασφάλειας.

        Αν κατάλαβα καλά, θα κάνουν τρεις μήνες χωρίς σύστημα πυρασφάλειας, για να προλάβουν τους Ολυμπιακούς;

        Και μήπως ξέρει κανείς περισσότερες λεπτομέρειες, κατά πόσο είναι ελλειπή ή/και ανωλοκλήρωτα τα συστήματα ασφαλείας στις σήραγγες;

        Δε θέλω να κατηγορώ άδικα ή να διασπείρω φήμες περί ανικανότητας του δημοσίου, ή να παραπονιέμαι συνεχώς και αορίστως για την ελληνική πραγματικότητα. Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο είναι απαραίτητα τα συστήματα ασφαλείας που αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν. Αλλά επιτρέψτε μου να ανησυχώ, και ίσως να διαλέξω εναλλακτική διαδρομή, όταν οι ίδιοι δεν αφήνουν τα φορτηγά να περνάνε για 'λόγους ασφαλείας'.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          avel last edited by

          Απίστευτο, κι όμως αληθινό!

          (Από άρθρο στο autotriti.gr)

          Όπως ανακοίνωσε η Tροχαία, δεν θα επιτρέπεται η διέλευση των οχημάτων αυτών από τις σήραγγες μέχρι τις 30 Oκτωβρίου και θα εκτρέπονται προς Kόρινθο μέσω της παλαιάς εθνικής οδού. Σύμφωνα με πληροφορίες, η απαγόρευση εκδόθηκε για λόγους ασφαλείας, καθώς στις σήραγγες δεν έχουν ενεργοποιηθεί συστήματα πυρασφάλειας.

          Αν κατάλαβα καλά, θα κάνουν τρεις μήνες χωρίς σύστημα πυρασφάλειας, για να προλάβουν τους Ολυμπιακούς;

          Και μήπως ξέρει κανείς περισσότερες λεπτομέρειες, κατά πόσο είναι ελλειπή ή/και ανωλοκλήρωτα τα συστήματα ασφαλείας στις σήραγγες;

          Δε θέλω να κατηγορώ άδικα ή να διασπείρω φήμες περί ανικανότητας του δημοσίου, ή να παραπονιέμαι συνεχώς και αορίστως για την ελληνική πραγματικότητα. Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο είναι απαραίτητα τα συστήματα ασφαλείας που αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν. Αλλά επιτρέψτε μου να ανησυχώ, και ίσως να διαλέξω εναλλακτική διαδρομή, όταν οι ίδιοι δεν αφήνουν τα φορτηγά να περνάνε για 'λόγους ασφαλείας'.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            avel last edited by

            Διευκρίνιση: τώρα παρατήρησα ότι το άρθρο λέει συγκεκριμένα για φορτηγά μεταφοράς επικίνδυνων φορτίων όπως είναι τα βυτιοφόρα μεταφοράς καυσίμων. Υποθέτω ότι άλλα φορτηγά μάλλον θα επιτρέπονται...

            Δεν παύει όμως να αποτελεί δείγμα βιασύνης παράδοσης έργου, με πιθανό αντίκτυπο στην ασφάλεια όλων μας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tiger last edited by

              Να μην πας απο την σηραγγα και να το πεις και σε αλλους να μην πανε,ισως ετσι καταφερουμε οι υπολοιποι να περασουμε την Κακιά σκάλα σε λιγότερο απο 3 ώρες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                servmx last edited by

                Στα οχήματα μεταφοράς επικίνδυνων φορτίων έχουν τεθεί περιορισμοί στην κυκλοφορία τους, καθώς ενδεχόμενο ατύχημα αυτών ειδικά σε περιορισμένους χώρους εγκυμονεί τεράστιους κινδύνους για τα υπόλοιπα οχήματα.
                Τέτοιοι περιορισμοί ισχύουν στη ναυσιπλοϊα, σε τμήματα της Αττικής Οδού (παρά την ύπαρξη συστημάτων πυρασφάλειας), στη σήραγγα Πρέβεζα-Άκτιο και μελλοντικά στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου.

                Μια άλλη παράμετρος στο θέμα ασφάλεια μεταφορών είναι και η διεθνής τρομοφοβία που δυστυχώς λόγω Ολυμπιακών αγγίζει και εμάς. Το ενδεχόμενο τα οχήματα μεταφοράς επικίνδυνων φορτίων να αποτελέσουν στόχο χτυπήματος (με ότι αυτό συνεπάγεται ειδικά σε κλειστούς χώρους) δεν νομίζω να μην έχει ληφθεί υπόψη.

                Γιάννης

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giorgos last edited by

                  Στην Αττική Οδό που όλες οι σύραγγες πληρούν όλες τις προϋποθέσεις ασφαλείας σε ότι αφορά πυρκαγιά κτλ, τα βυτιοφόρα και τα οχήματα με εύφλεκτα υλικά απαγορεύεται να περνάνε ούτως ή άλλως... Δεν ξέρω αν θα ισχύσει και στην Κακιά Σκάλα αυτό, την είδηση την άκουσα κι εγώ χωρίς διευκρίνιση πάντως για το ποια ακριβώς φορτηγά εννοεί.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Άκουσα ότι στο Άκτιο, κάθε πρωί (γύρω στις 5-6 νομίζω) η σήραγγα κλείνει για λίγο και τα φορτηγά με επικίνδυνα φορτία περνάνε κονβόι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Εχω την εντύπωση πως η ίδια απαγόρευση φορτηγών με επικίνδυνες ύλες ισχύει στα περισσότερα μεγάλα tunnel στην Ευρώπη (GeorgeTabs ?)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gfon last edited by

                        Και πολυ καλα θα κανουν να τα απαγορευσουν.... ειδικα τα βυτιοφορα καυσιμων, και οχι μονο απο τις συραγγες ,αλλα και απο ημερες με μεγαλη κινηση , λογο τεραστιας επικινδυνοτητας.... θυμαστε τι ειχε γινει κοντα στην Λαμία πριν μερικά χρονια...ΜΑΚΕΛΕΙΟ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          volvoamazone last edited by

                          Γεια σε ολους
                          Δεν ήταν με υγρά καυσιμα αλλα με προπάνιο!!!! που τούμπαρε και είχαν κατσει ολοι σε πολυ κοντινή απόσταση απο οτι έπρεπε ή όριζε η πυροσβεστική.....
                          Για τους πυροσβέστες που έριχναν αφρό γνώριζαν οτι μπορεί να γινει κατι κακό..... 'τα τυχερα του επαγγέλματος' για του ς υπολοιπους 'περίεργους' ειναι ενα στοιχειο ελληνικό μολις γίνει καποιο ατύχημα σταματάμε να δούμε και όχι να βοηθήσουμε φοβούμενοι μήπως λερώσουμε κανένα κάθισμα!!!!
                          Οι περισσότεροι οδηγοί βυτιοφόρων στα φορτηγα υπάρχει κοφτης στα [b]80χλμ[/b] για όλους και ξέρουν οτι 'μαγκιές' με το βυτιο δεν κάνεις..... Ξέρουν επίσης οτι η μεταφορά Υγρών ΔΕΝ έχει καμια σχέση με την μεταφορά Στερεού φορτίου. Για να πάρεις Αδεια μεταφοράς καυσίμων Περνάς απο σχολή στην ΛΑΜΙΑ με πολύ διάβασμα και με πολύ μηχανολογία....
                          (ο πεθερός μου είναι οδηγός Βυτιοφορού και κάνει καθε μέρα πρέβεζα-ελευσίνα και τα γνωρίζω απο πρώτο χέρι)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Ο χρήστης nass έγραψε:
                            Εχω την εντύπωση πως η ίδια απαγόρευση φορτηγών με επικίνδυνες ύλες ισχύει στα περισσότερα μεγάλα tunnel στην Ευρώπη (GeorgeTabs ?)

                            Θα σε γελάσω... Δεν το γνωρίζω.
                            Αυτό που γνωρίζω όμως είναι πως δεν έχω δει στην Ελβετία ούτε μία φορά (!!!!) βυτιοφόρο στον αυτοκινητόδρομο.
                            Κυριολεκτώ, ούτε μία φορά!!!

                            Χθες είδα σε μια Agip της γειτονιάς ένα βυτίο να τους γεμίζει τις δεξαμενές, (11 το πρωί περίπου) και είχε Ιταλικές πινακίδες. Κάπως ήρθε... Πώς; Άγνωστο...

                            Ίσως να τους αφήνουν τις ώρες που δεν έχει κίνηση (2-4 το πρωί πχ). Πάντως και 2-4 το βράδυ που ταξίδεψα δεν έτυχε να δω...

                            Μετά το ατύχημα στο τούνελ του Αγίου Γοτθάρδου (17,4 χμ) έγιναν πολύ αυστηροί στα μεγάλα τράνζιτ τούνελ. Τουλάχιστον 150 μέτρα από φορτηγό σε φορτηγό, περιορισμός των διελεύσεων φορτηγών ανά ημέρα (εμπορικών, όχι επιβατηγών), αναμονή και πάλι αναμονή σε ουρές χιλιομέτρων ειδικά για φορτηγά...

                            Βέβαια εδώ 'φοριέται' πολύ το να φορτώνουν τα φορτηγά στο τρένο και να διασχίζουν έτσι την χώρα. Νομίζω μάλιστα πως κάποιες κατηγορίες υποχρεούνται... Μένω κοντά στον κεντρικό άξονα του τρένου, και τους βλέπω από το μπαλκόνι. Ίσως έτσι να γίνεται και με τα βυτιοφόρα, αλλά ούτε και στο τρένο τα έχω δει!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              servmx last edited by

                              Ο χρήστης VolvoAmazone έγραψε:
                              Γεια σε ολους
                              Δεν ήταν με υγρά καυσιμα αλλα με προπάνιο!!!! που τούμπαρε και είχαν κατσει ολοι σε πολυ κοντινή απόσταση απο οτι έπρεπε ή όριζε η πυροσβεστική.....
                              Για τους πυροσβέστες που έριχναν αφρό γνώριζαν οτι μπορεί να γινει κατι κακό..... 'τα τυχερα του επαγγέλματος' για του ς υπολοιπους 'περίεργους' ειναι ενα στοιχειο ελληνικό μολις γίνει καποιο ατύχημα σταματάμε να δούμε και όχι να βοηθήσουμε φοβούμενοι μήπως λερώσουμε κανένα κάθισμα!!!!
                              Οι περισσότεροι οδηγοί βυτιοφόρων στα φορτηγα υπάρχει κοφτης στα 80χλμ για όλους και ξέρουν οτι 'μαγκιές' με το βυτιο δεν κάνεις..... Ξέρουν επίσης οτι η μεταφορά Υγρών ΔΕΝ έχει καμια σχέση με την μεταφορά Στερεού φορτίου. Για να πάρεις Αδεια μεταφοράς καυσίμων Περνάς απο σχολή στην ΛΑΜΙΑ με πολύ διάβασμα και με πολύ μηχανολογία....
                              (ο πεθερός μου είναι οδηγός Βυτιοφορού και κάνει καθε μέρα πρέβεζα-ελευσίνα και τα γνωρίζω απο πρώτο χέρι)

                              Στα Καμμένα Βούρλα όντως ήταν προπάνιο αλλά δεν τούμπαρε.
                              Το σταμάτησε η Τροχαία για έλεγχο σε λανθασμένο και επικίνδυνο σημείο και έπεσε πάνω του φορτηγάκι με αποτέλεσμα να αρπάξει φωτιά.
                              Η πραγματοποιηθείσα ανάλυση του 'δένδρου' σφαλμάτων (fault tree analysis) που οδήγησαν στην έκρηξη, επιρρίπτει ευθύνες στην Τροχαία για την ακινητοποίηση του οχήματος σε επικίνδυνο σημείο και στον οδηγό του βυτιοφόρου γιατί δεν απομάκρυνε το όχημα μετά τη σύγκρουση αλλά προτίμησε να τραπεί σε φυγή.
                              Οι πυροσβέστες που δυστυχώς δε βρίσκονται εν ζωή έπεσαν θύματα άγνοιας (δική τους ή του επικεφαλή τους) στην αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών. Οι περισσότεροι πυροσβέστες δε γνωρίζουν καν τους κωδικούς που φέρουν αυτά τα οχήματα στις ειδικές πορτοκαλί πινακίδες!!
                              Η ικανότητα του οδηγού μεταφοράς τέτοιου είδους εμπορευμάτων πιστοποιείται κατά ADR και οι εξετάσεις δε γίνονται μόνο στη Λαμία.
                              Το όχημα επίσης πιστοποιείται κατά ADR και πρέπει να φέρει ειδικό εξοπολισμό ασφαλείας (φλογοπαγίδες στην εξάτμιση, πυροσβεστήρες, περιοριστή ταχύτητας κτλ) και επιθεωρείται ανά τακτά χρονικά διαστήματα (όχι μόνο έλεγχο ΚΤΕΟ).

                              Γιάννης

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                volvoamazone last edited by

                                Έχεις Δίκιο σε αυτά που λές.....απλά δεν ήθελα να ανφέρω όλες τις λεπτομέρειες που υπάρχουν για να φτάσεις να γίνεις οδηγός Μεταφοράς Καυσίμων.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stradale last edited by

                                  Εγώ μόλις σήμερα άκουσα στις ειδήσεις ότι μια νταλίκα έπαθε λάστιχο μέσα στο τούνελ κι εκθίαζαν το ότι η κίνηση δε διακόπηκε. Επομένως τα φορτηγά φαίνεται να περνάνε κανονικά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    avel last edited by

                                    Πράγματι, μού φάνηκε να γίνεται χαμός από φορτηγά.

                                    Πάντως βυτιοφόρο δεν πήρε το μάτι μου.

                                    Για να δούμε...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      volvoamazone last edited by

                                      Τα βυτία στην επιστροφή πάνε από την παλιά εθνική μέχρι τον Οκτώβριο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tiger last edited by

                                        Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                                        Ίσως να τους αφήνουν τις ώρες που δεν έχει κίνηση (2-4 το πρωί πχ). Πάντως και 2-4 το βράδυ που ταξίδεψα δεν έτυχε να δω...

                                        Ετσι γινεται σε ολες τις πολιτισμένες χωρες,εδω κυριαρχεί η λογική του 'ότι κάτσει' προκειμένου να συντηρείται το χάος που βολεύει τους 'φύλακες'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          deggman last edited by

                                          Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                                          Εχω την εντύπωση πως η ίδια απαγόρευση φορτηγών με επικίνδυνες ύλες ισχύει στα περισσότερα μεγάλα tunnel στην Ευρώπη (GeorgeTabs ?)

                                          Θα σε γελάσω... Δεν το γνωρίζω.
                                          Αυτό που γνωρίζω όμως είναι πως δεν έχω δει στην Ελβετία ούτε μία φορά (!!!!) βυτιοφόρο στον αυτοκινητόδρομο.
                                          Κυριολεκτώ, ούτε μία φορά!!!

                                          Χθες είδα σε μια Agip της γειτονιάς ένα βυτίο να τους γεμίζει τις δεξαμενές, (11 το πρωί περίπου) και είχε Ιταλικές πινακίδες. Κάπως ήρθε... Πώς; Άγνωστο...

                                          Ίσως να τους αφήνουν τις ώρες που δεν έχει κίνηση (2-4 το πρωί πχ). Πάντως και 2-4 το βράδυ που ταξίδεψα δεν έτυχε να δω...

                                          Μετά το ατύχημα στο τούνελ του Αγίου Γοτθάρδου (17,4 χμ) έγιναν πολύ αυστηροί στα μεγάλα τράνζιτ τούνελ. Τουλάχιστον 150 μέτρα από φορτηγό σε φορτηγό, περιορισμός των διελεύσεων φορτηγών ανά ημέρα (εμπορικών, όχι επιβατηγών), αναμονή και πάλι αναμονή σε ουρές χιλιομέτρων ειδικά για φορτηγά...

                                          Βέβαια εδώ 'φοριέται' πολύ το να φορτώνουν τα φορτηγά στο τρένο και να διασχίζουν έτσι την χώρα. Νομίζω μάλιστα πως κάποιες κατηγορίες υποχρεούνται... Μένω κοντά στον κεντρικό άξονα του τρένου, και τους βλέπω από το μπαλκόνι. Ίσως έτσι να γίνεται και με τα βυτιοφόρα, αλλά ούτε και στο τρένο τα έχω δει!!!

                                          Αυτο ΝΑΙ ειναι αντικείμενο μελέτης, πως διάολο μεταφέρουν τα καυσιμά τους οι Ελβετοί? Διυληστηρια δεν εχουν, εχουν? Αποθήκες σίγουρα θα έχουν αλλα που? αν έχουν. Τελικα τι γίνετε σε ατη τη χώρα? με γάλα απο τις αγελάδες κινούντε τα αυτοκίνητα?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pinatsis-kyriakos last edited by

                                            Η πραγματοποιηθείσα ανάλυση του 'δένδρου' σφαλμάτων (fault tree analysis) που οδήγησαν στην έκρηξη, επιρρίπτει ευθύνες στην Τροχαία για την ακινητοποίηση του οχήματος σε επικίνδυνο σημείο και στον οδηγό του βυτιοφόρου γιατί δεν απομάκρυνε το όχημα μετά τη σύγκρουση αλλά προτίμησε να τραπεί σε φυγή.
                                            Οι πυροσβέστες που δυστυχώς δε βρίσκονται εν ζωή έπεσαν θύματα άγνοιας (δική τους ή του επικεφαλή τους) στην αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών. Οι περισσότεροι πυροσβέστες δε γνωρίζουν καν τους κωδικούς που φέρουν αυτά τα οχήματα στις ειδικές πορτοκαλί πινακίδες!!

                                            Εχεις δικιο σε οσα αναφερεις παραπανω εκτος απο το οτι ο οδηγος τραπηκε σε φυγει. Αντιθετα εμεινε κοντα στο βυτιοφορο και εμποδισε να πλησιασει κοσμος μεχρι τελευταια στιγμη και γιαυτο ειναι και αυτος θυμα του ατυχηματος.
                                            Εαν η αναλυση των αιτιων του ατυχηματος επιρριπτει ευθυνες στον οδηγο δεν το γνωριζω αλλα το σκεπτικο να απομακρυνθει ενα φλεγομενο βυτιοφορο με προπανιο μου φαινεται τουλαχιστον περιεργο για τον λογο να παει που;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr