-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ποιος τρελος θα επαιρνε τον ΟΣΕ σε αυτο το χαλι;
Την ΟΑ την πηρε ο Βγενοπουλος αφου μας φορτωσε ο Χατζδακης ενα σκασμο απο πλουσιοσυνταξιουχους, και ενω ειχε κανονισει πιθανον και το επικειμενο μονοπώλιο με συγχωνευση της aegean.Προτιμούσες να έκλεινε ή να μας χρέωνε κι αυτή 300εκ το χρόνο; Αυτές ήταν οι επιλογές.
-
αμα παρει τον οσε μια σοβαρη εταιρεια αμερικανικη η ευρωπαικη ισως και δουμε ασπρη μερα μεχρι τοτε./.
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Ποιος τρελος θα επαιρνε τον ΟΣΕ σε αυτο το χαλι;
Την ΟΑ την πηρε ο Βγενοπουλος αφου μας φορτωσε ο Χατζδακης ενα σκασμο απο πλουσιοσυνταξιουχους, και ενω ειχε κανονισει πιθανον και το επικειμενο μονοπώλιο με συγχωνευση της aegean.Προτιμούσες να έκλεινε ή να μας χρέωνε κι αυτή 300εκ το χρόνο; Αυτές ήταν οι επιλογές.
Οι πολιτικές επιλογές των τελευταίων 30 ετών κατάντησαν τον ΟΣΕ(κι όχι μόνο) σ
αυτά τα χάλια,κάποιον θα εκτελέσει εν ψυχρώ αυτός ο ηλίθιος λαός? Οι πολιτικά άχρηστοι κι ανίκανοι να κυβερνήσουν έφεραν τη χώρα σ
αυτό το χάλι και τώρα τα ίδια μούτρα παρουσιάζονται ως οι σωτήρες?
Και φυσικά δε συμβαίνει τπτ,λάθη έκαναν οι άνθρ......ε τα λαμόγια κανείς τους δεν απολογείται.Τίγρη τα ίδια θα γίνουν κι εδώ,ότι είναι επιζήμιο κατά την ελληνική λαμογιακή πολιτική είναι κερδοφόρο για τους ιδιώτες και τους ξένους επενδυτές.
Τα περισσευάμενα καθήκια οι αθώοι συνδικαλιστές εργαζόμενοι του μόχθου στον ΟΣΕ θα συνταξιοδοτηθούν ή θα μετατεθούν σε άλλες θέσεις του δημοσίου,δηλ και τους κηφήνες θα πληρώνουμε πάλι και τον ΟΣΕ θα δώσουμε σε ξένα χέρια γιατί κανένας Γάλλος δεν είναι τόσο βλάκας να απασχολεί τον μπατζανάκη του υπουργού.
Με λίγα λόγια σ`αυτόν τον τόπο δεν είναι κανείς υπευθυνος.Δεν είναι χαζοί οι Γάλλοι μην ανησυχείς,εμείς είμαστε μαλάκες.
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Ποιος τρελος θα επαιρνε τον ΟΣΕ σε αυτο το χαλι;
Την ΟΑ την πηρε ο Βγενοπουλος αφου μας φορτωσε ο Χατζδακης ενα σκασμο απο πλουσιοσυνταξιουχους, και ενω ειχε κανονισει πιθανον και το επικειμενο μονοπώλιο με συγχωνευση της aegean.Προτιμούσες να έκλεινε ή να μας χρέωνε κι αυτή 300εκ το χρόνο; Αυτές ήταν οι επιλογές.
Προτιμουσα να εκλεινε χωρις να μας φορτωσουν ουτε εναν συνταξιουχο ετων 40!
Αφου ηθελε να κανει τον καλο (με ξενα χρηματα παντα) ο κυριος υπουργος ας ελεγε: Συνταξη 500€ ή μεταταξη στο δημόσιο.Ετσι οπως εγινε τελικα το πραγμα,ολοι ελεγαν οτι δεν τους συμφερει να πανε να δουλεψουν γιατι η συνταξη ειναι παχυλη!http://elkosmos.gr/index.php?option=com ... Itemid=281
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Προτιμουσα να εκλεινε χωρις να μας φορτωσουν ουτε εναν συνταξιουχο ετων 40!
Μα είτε έκλεινε είτε όχι πάλι τους περισσαύμενους το δημόσιο δηλ εμείς θα τους χρεωνόμασταν,δεν μπορείτε να το καταλάβετε αυτό?
Αφου ηθελε να κανει τον καλο (με ξενα χρηματα παντα) ο κυριος υπουργος
Τα ίδια λέμε
** ας ελεγε: Συνταξη 500€ ή μεταταξη στο δημόσιο**.Ετσι οπως εγινε τελικα το πραγμα,ολοι ελεγαν οτι δεν τους συμφερει να πανε να δουλεψουν γιατι η συνταξη ειναι παχυλη!
Πάλι τα ίδια
Οχι γιατί να πάνε στο δημόσιο πάλι,περισσευάμενοι δεν είναι?
Με βίσμα δεν μπήκαν?
Ε ας τους πληρώνει μια ζωή απ την τσέπη του το λαμόγιο που τους διόρισε συν τα αποτελέσματα αυτών των επιλογών.
Οσοι μπήκαν με 'αξιοκρατικό' τρόπο να τους πληρώνουν οι υπουργοί απ την τσέπη τους πάλι που αποφάσισαν να προσλάβουν προσωπικό για κομματικά ωφέλη σε ένα ήδη υπὲρβαρο δημόσιο σε επίπεδο προσωπικού.
Αν αποφασισουν να τους συνταξιοδοτήσουν πάλι να τους πληρώνουν απ την τσέπη τους.
Ηξεραν τι εκαναν ας πληρώσουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το τίμημα. -
Το ενδιαφέρον της Γαλλίας για τον εκσυγχρονισμό και την εκμετάλλευση του ΟΣΕ επιβεβαιώθηκε στη συνάντηση του υπουργού Μεταφορών Δημήτρη Ρέππα με τον Γάλλο ομόλογό του Ντομινίκ Μπισερό. Μάλιστα ο τελευταίος είπε ότι ήδη βρίσκονται στην Ελλάδα εκπρόσωποι των Γαλλικών Σιδηροδρόμων και οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε καλό δρόμο.
Στη συνάντηση οι δύο άνδρες συζήτησαν επίσης τις δυνατότητες συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών γενικά στον τομέα των μεταφορών.
«Η Γαλλία μέσω της εταιρίας των Γαλλικών Σιδηροδρόμων και άλλων φορέων ενδιαφέρεται πάρα πολύ για τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων στην Ελλάδα», είπε ο Γάλλος υπουργός μετά την συνάντησή του με τον υπουργό Μεταφορών Δημήτρη Ρέππα, όπως αναφέρει το Reuters.
Ο κ. Μπισερό ενημέρωσε μάλιστα ότι ήδη βρίσκονται στη χώρα εκπρόσωποι της εθνικής γαλλικής εταιρίας των σιδηροδρόμων, οι οποίοι συζητούν με τους Έλληνες αξιωματούχους και ότι οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε καλό δρόμο.
Από την πλευρά του ο υπουργός Δ.Ρέππας επιβεβαίωσε ότι το θέμα του ΟΣΕ κυριάρχησε στη συνάντηση, σημειώνοντας ότι οι Γαλλικοί Σιδηρόδρομοι, είναι μια εταιρία πολύ γνωστή σε όλο τον κόσμο για την ποιότητα και ασφάλεια των υπηρεσιών που προσφέρει.
Πρόσθεσε επίσης ότι ο Γάλλος υπουργός εξέφρασε το ενδιαφέρον της κυβέρνησής του για μια πολύ πιο στενή συνεργασία μεταξύ των Γαλλικών και Ελληνικών Σιδηροδρόμων, τόσο όσον αφορά στην υποδομή, στο δίκτυο και στον εκσυγχρονισμό του και όσο αφορά επίσης τη συνεργασία στον τομέα της εκμετάλλευσης, των σιδηροδρομικών υπηρεσιών, στις μεταφορές δηλαδή, εμπορευματικές και επιβατικές.
Ιδιαίτερη μνεία έγινε επίσης και για την αξιοποίηση των σταθμών και της ακίνητης περιουσίας που διαθέτουν οι Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι.
Κατά τον κ. Ρέππα η συνεργασία αυτή μπορεί να επεκταθεί και στον τομέα των κατασκευών, με τη συνεργασία της ΕΡΓΟΣΕ με την αντίστοιχη γαλλική εταιρεία, για έργα στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό.
Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο των σχεδιαζόμενων αποκρατικοποιήσεων, η κυβέρνηση ανακοίνωσε τον προηγούμενο μήνα την πρόθεσή της να πωλήσει το 49% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε στρατηγικό επενδυτή και να εκχωρήσει το management, καθώς και να προχωρήσει σε συμβάσεις παραχώρησης για την κατασκευή και εκμετάλλευση των εμπορευματικών κέντρων Θριασίου και Θεσσαλονίκης.
Ο υπουργός ΥΜΔ υπενθύμισε ότι -όπως είπε και την προηγούμενη εβδομάδα στη Βουλή- επίκειται η ανακοίνωση του προγράμματος εξυγίανσης των Ελληνικών Σιδηροδρόμων, το οποίο, όπως είπε, είναι μια καλή αφετηρία που προκαλεί το ενδιαφέρον ξένων επενδυτών ή ξένων κρατών και «πιστεύω ότι η Γαλλία και οι Γαλλικοί Σιδηρόδρομοι μπορεί να αποτελέσουν ένα ιδεώδη συνεργάτη, εταίρο των Ελληνικών Σιδηροδρόμων, στην πορεία τους προς την εξυγίανση και την ανάπτυξη».
Στη διάρκεια της συνάντησης, που έγινε σε πολύ φιλικό κλίμα, οι δύο υπουργοί συζήτησαν επίσης θέματα που αφορούν τη συνεργασία στους τομείς των αστικών συγκοινωνιών, της οδικής ασφάλειας, καθώς και στον γενικότερο τομέα των μεταφορών.
Ο κ. Ρέππας ενημέρωσε τον Γάλλο ομόλογό του για το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο και το αντίστοιχο στη Θεσσαλονίκη, για το νέο Διεθνές Αεροδρόμιο στο Καστέλι της Κρήτης, τους αυτοκινητόδρομους στην περιοχή της Αθήνας, τη νέα γραμμή Μετρό αλλά και για άλλα, μικρότερης εμβέλειας, που συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον της γαλλικής κυβέρνησης.
Από την πλευρά του ο κ. Μπισερό επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον των Γάλλων για συνεργασία στον τομέα των σιδηροδρόμων, καθώς και για άλλα ζητήματα, όπως το άνοιγμα και ο εκσυγχρονισμός των αεροδρομίων και της εναέριας κυκλοφορίας, οι αυτοκινητόδρομοι, οι γραμμές του Μετρό και του Τραμ και
ουτε μαντης να μουν
-
Δεν μου λέτε κάτι;
Οι γάλλοι ενδιαφέρονται ουσιαστικά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δηλαδή τα ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ.
Υποτίθεται ότι η υποδομή ανήκει στο κράτος και αυτό φροντίζει να φτιαχτούν και να συντηρηθούν οι γραμμές. Οι γάλλοι περιμένουν ότι αυτό το κόστος δεν τους επιβαρύνει.
Σωστό ή Λάθος; -
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Όχι βρε TGD, εγώ περιμένω να μας φέρουν κανά αποσυρόμενο TGV (τα Atlantique της δεκαετίας του '80 θα μας έκαναν μια χαρά ), να αρχίσουν δρομολόγια και να ανακράξουμε και εμείς οι ιθαγενείς 'εύρηκα, εύρηκα' που θα δούμε τραίνα της προκοπής (όπως ο ένδοξος πρόγονός μας πριν χιλιάδες χρόνια).Το επόμενο βήμα θα ήταν να μας οργανώσουν τις εμπορευματικές μεταφορές, τις οποίες τις 'δουλεύουν' πολύ καλά στην χώρα τους (άσχετα αν μπαίνουν μέσα εκατ. ευρώ κάθε χρόνο απ΄αυτές οι SNCF-λεπτομέρεια) !
Μόνο αν γινόταν Shinkansen το σύστημα θα ήταν κερδοφόρο, θα επιβίωνε,θα είχε δουλειά πολύς κόσμος και όλοι οι υπόλοιποι θα χαιρόμασταν σιδηρόδρομο.
Αλλά δεν θα γίνει ποτέ, γιατί πολλοί στην χώρα δεν θα δέχονταν ιαπωνική διοίκηση στον ΟΣΕ (με ότι αυτό συνεπάγεται-ο Nozomi μπορεί να εξηγήσει- ) ενώ την ίδια στιγμή αυτοί οι ίδιοι πολλοί δέχτηκαν συνέταιρο στην τσέπη τους και στη ζωή τους το ΔΝΤ. Άρα sweet dreams η κουβέντα.... -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Ποιος τρελος θα επαιρνε τον ΟΣΕ σε αυτο το χαλι;
Την ΟΑ την πηρε ο Βγενοπουλος αφου μας φορτωσε ο Χατζδακης ενα σκασμο απο πλουσιοσυνταξιουχους, και ενω ειχε κανονισει πιθανον και το επικειμενο μονοπώλιο με συγχωνευση της aegean.Προτιμούσες να έκλεινε ή να μας χρέωνε κι αυτή 300εκ το χρόνο; Αυτές ήταν οι επιλογές.
Οι πολιτικές επιλογές των τελευταίων 30 ετών κατάντησαν τον ΟΣΕ(κι όχι μόνο) σ
αυτά τα χάλια,κάποιον θα εκτελέσει εν ψυχρώ αυτός ο ηλίθιος λαός? Οι πολιτικά άχρηστοι κι ανίκανοι να κυβερνήσουν έφεραν τη χώρα σ
αυτό το χάλι και τώρα τα ίδια μούτρα παρουσιάζονται ως οι σωτήρες?
Και φυσικά δε συμβαίνει τπτ,λάθη έκαναν οι άνθρ......ε τα λαμόγια κανείς τους δεν απολογείται.Τίγρη τα ίδια θα γίνουν κι εδώ,ότι είναι επιζήμιο κατά την ελληνική λαμογιακή πολιτική είναι κερδοφόρο για τους ιδιώτες και τους ξένους επενδυτές.
Τα περισσευάμενα καθήκια οι αθώοι συνδικαλιστές εργαζόμενοι του μόχθου στον ΟΣΕ θα συνταξιοδοτηθούν ή θα μετατεθούν σε άλλες θέσεις του δημοσίου,δηλ και τους κηφήνες θα πληρώνουμε πάλι και τον ΟΣΕ θα δώσουμε σε ξένα χέρια γιατί κανένας Γάλλος δεν είναι τόσο βλάκας να απασχολεί τον μπατζανάκη του υπουργού.
Με λίγα λόγια σ`αυτόν τον τόπο δεν είναι κανείς υπευθυνος.Δεν είναι χαζοί οι Γάλλοι μην ανησυχείς,εμείς είμαστε μαλάκες.
Δεν έχουμε εικονίδιο για χειροκρότημα...συνεπώς
Και για τους επίδοξους επενδυτές
Ειδικά για τα εμπορευματικά....που ο ΟΣΕ κατάφερε να είναι ζημιογόνος!!!! -
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Αλλά δεν θα γίνει ποτέ, γιατί πολλοί στην χώρα δεν θα δέχονταν ιαπωνική διοίκηση στον ΟΣΕ (με ότι αυτό συνεπάγεται-ο Nozomi μπορεί να εξηγήσει- ) .
Γιατί ο ελληνας θέλει να ειναι μονος του να σουφρώνει και να ρουφιανεύει τους πάντες και ταυτόχρονα να ρητορεύει σε πολιτικό επίπεδο όπως τον βολεύει και το αποτέλεσμα?
Ολα καλά........α ρε μαστίγιο που θέλουμε -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Αλλά δεν θα γίνει ποτέ, γιατί πολλοί στην χώρα δεν θα δέχονταν ιαπωνική διοίκηση στον ΟΣΕ (με ότι αυτό συνεπάγεται-ο Nozomi μπορεί να εξηγήσει- ) .
Γιατί ο ελληνας θέλει να ειναι μονος του να σουφρώνει και να ρουφιανεύει τους πάντες και ταυτόχρονα να ρητορεύει σε πολιτικό επίπεδο όπως τον βολεύει και το αποτέλεσμα?
Ολα καλά........α ρε μαστίγιο που θέλουμε[/quote]Mάκη το υπογραμμισμένο είναι τελείως έξω από τις αρχές μου, αλλά δυστυχώς μάλλον αποτελεί μια πικρή αλήθεια....
-
Μακάρι να πάρουν οι Γάλλοι τον ΟΣΕ μπας και γίνει κάτι.
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Αλλά δεν θα γίνει ποτέ, γιατί πολλοί στην χώρα δεν θα δέχονταν ιαπωνική διοίκηση στον ΟΣΕ (με ότι αυτό συνεπάγεται-ο Nozomi μπορεί να εξηγήσει- ) .
Γιατί ο ελληνας θέλει να ειναι μονος του να σουφρώνει και να ρουφιανεύει τους πάντες και ταυτόχρονα να ρητορεύει σε πολιτικό επίπεδο όπως τον βολεύει και το αποτέλεσμα?
Ολα καλά........α ρε μαστίγιο που θέλουμε[/quote]Mάκη το υπογραμμισμένο είναι τελείως έξω από τις αρχές μου, αλλά δυστυχώς μάλλον αποτελεί μια πικρή αλήθεια....
Φίλε μου έχω τόσο άχτι τον νεοκωλοέλληνα όσο δεν μπορείς να φανταστείς.
Που να λειτουργήσει ρε παιδιά το φίδι με τις αρχες του τρισμέγιστου Ιάπωνα?
Ο μέσος διανοητικά ανάπηρος αλλά πολύξερος δεν είναι θέση να καταλάβει στοιχειωδώς ούτε τις βασικές αρχές του kaizen και θα αντέξει αυτό το 'prama' που λέγεται ιαπωνικό αφεντικό?
Τη γυναίκα μου τη ρουφιάνευε μια συνάδελφος επί μονιμου βάσεως (δουλευταρού δεν καταλαβαινει χριστό και συναμα ΝΤΟΜΠΡΑ) και τελικά την πιάσανε να κλέβει και πήρε τον πούλο.
Αυτός είναι Ο ΜΕΣΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ. -
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Εγώ φίλε δεν έχω την απαίτηση να γίνει ο Έλληνας Ιάπωνας (και ας μοιάζουμε όσον αφορά την Ιστορία κτλ.), αλλά Γάλλος... Γάλλος μπορεί να γίνει ?
Δεν νομίζω να ζητάμε τρελά...Τι να γίνει?
Γάλλος?
Τους Γάλλους γιατί τους έχετε ρε παιδιά,για λίγο ποιό πάνω απ τους Αφγανούς?Ιστορικά δε μιας και αναφέρθηκε,όταν οι Γάλλοι πήραν τα παλούκια και διαμόρφωσαν την ιστορία και την ανάπτυξη της Ευρώπης ο Ελληνας έλεγε den 'δεν ήμαν εγώ αφέντη`μ αυτός ήταν',κοινώς δηλ ραγιάς όπως και περέμεινε μέχρι τις μέρες μας.
-
Όλα αυτά οι Γάλλοι; Τι στο διάολο σε λάθος χώρα μάλλον ζώ
Άντε με το καλό να πάρουν και τον ΟΣΕ και τους εύχομαι να βγάλουν και άκρη και να τα οργανώσουν όλα και να σπάσουν και τα καρτέλ. Βασικά είμαι σίγουρος οτι θα το πετύχουν το τελεύταιο γιατί χαζοί δεν είναι. Πάντως η SNCF έχει κέρδη αποκλειστικά χάρη στα TGV όλα τα άλλα την βάζουν λίγο ή ελάχιστα μέσα. -
delete
-
Κοίτα
Εφόσον ο ισολογισμός τους είναι θετικός δεν τους ενδιαφέρει
Γι αυτούς είναι λίγα γιατί μπορούν Και τα τοπικά, corail, ter κλπ τους βάζουν μέσα αλλά και πάλι δεν καίγονται.
Α και οι γραμμές δεν κατασκευάζονται με λέφτα του κράτους, η χρηματοδότηση είναι μεικτή. Sncf, region και κράτος -
delete
ΟΣΕ