-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Το πρόβλημα με τα 8 ευρώ δεν είναι αν θα τα δώσεις 3-4 φορές το χρόνο που πας ταξίδι, αλλά αν δουλεύεις κοντά στο αεροδρόμιο και θα πρέπει να τα δίνεις κάθε μέρα, τότε το κόστος είναι υπερβολικά υψηλό...Το μετρο του αεροδρομίου σε κατεβάζει στο αεροδρόμιο και γύρω απο το αεροδρόμιο δεν υπάρχει (με ελάχιστες εξαιρέσεις) τίποτα. Δεν μπορεί να λέμε ότι δεν συμφέρει το εισητήριο τους λίγους υπαλλήλους συγκριτικά με τον όγκο των επιβατών και σε αυτούς να προσαρμοστεί η τιμολογιακή πολιτική. Το μετρό πήγε στο αεροδρόμιο για το αεροδρόμιο και η χρέωση για αυτό είναι.
-
Ο χρήστης Giorgos έγραψε:
Το θέμα για μένα είναι αλλού! Αν και κατά πόσο σαν πολίτες δεχόμαστε να έχουμε αυτήν την παροχή με το συγκεκριμένο αντίτιμο αναλογιζόμενοι το τι παρέχουμε εμείς στις δουλειές μας και τι αντίτιμο πέρνουμε εμείς για τις δικές μας παροχές...
Για τα προηγούμενα κατέθεσα την άποψη μου οπότε και δεν επαναλαμβάνομαι.
Για το δεύτερο σκέλος της απάντησης σου θα σου απαντήσω ένα πράγμα.
Όταν δεν είμαστε ευχαριστημένοι απο τις αποδοχές μας, και ότι άλλο, πρέπει να βρούμε τρόπο να αντιδράσουμε εμείς και να βρούμε λύση στο πρόβλημα μας και όχι να κατηγορούμε την 'κοινωνία'
Αυτοί είναι οι κανόνες του παιχνιδιού και θα πρέπει να προσαρμοστούμε για να επιβιώσουμε. Αν έχουμε τέτοιου είδους προβλήματα μήπως θα πρέπει αυτές τις 2 ώρες που θα σπαταλήσουμε στο πήγαινε-έλα να κάνουμε κάτι ποιο αποδοτικό για τον εαυτό μας?
Το πάμε όμως πολύ στο φιλοσοφικό και θα κουράσουμε. Ίσως κάποια στιγμή τα πούμε στο... metro πρός αεροδρόμιο ]Cu
-
Δηλαδη επειδη το χρησιμοποιω λιγο παει να πει οτι πρεπει να τα ακουμπαω??? Δεν εχει λογικη αυτο.
Η θεωρειται το μετρο μεσο πολυτελειας???
Και υπαρχουν και αλλες στασεις εκτος απο το αεροδρομιο ...Χρυσοπληρωνουμε τα εισητηρια για αεροπλανο, καροτσακια, σταθμευση κλπ τωρα πρεπει να τα ακουμπαμε και στο τρενο...
Εκτος αν εσυ interland γενηθηκες πλουσιος...Στο αεροδρομιο συνηθως πας με εναν ακομη για να κουβαλησει κ αυτος τπτ, παρεα κλπ. Με το μετρο αν πας 2 ατομα λοιπον με την προσφορα (!) δινεις 12Ε πηγαινε + 8Ε επιστροφη=20Ε....
Ακομα και με την προσφορα παλι ασυμφορο ειναι διοτι> 3 ατομα χ 6Ε =18Ε + επιστροφη =36Ε ..
Εξοδα οχηματος... Κατω απο 20Ε...Για μια τοσο μικρη αποσταση πανω απο 2Ε με τα Ελληνικα δεδομενα ειναι πολυ.Και επειδη ειναι αεροδρομιο πρεπει να με γδυσουν??? Δεν τη καταλαβαινω αυτη την λογικη.Σπατοσημο ακομα δινουμε για το ρημαδι θα τα σκαμε και στο τρενο????
Αμαξακι λοιπον ανετα και ωραια και αστους Μετριτες να ζητανε 8ευρα απο θυματα....
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
...αλλά μένω κοντά σε είσοδο) και να πάω και να έρθω δεν κοστίζει πάνω από 8 ευρώ συνολικά.
Αντίθετα για το μετρό θέλω 16 ευρώ + λεωφορείο μέχρι την στάση + περισσότερη ώρα + δεν πάω με την ίδια άνεση αλλά κουβαλάω βαλίτσες. Αλλά το τραγικό είναι σε σύκριση με το λεωφορείο που κοστίζει κάτω από 3 ευρώ. Εγώ μέχρι 5 (και αυτά με βαριά καρδιά) θα έδινα για μετρό στο αεροδρόμιο.
Φίλε μου δεν θέλω να σου αλλάξω γνώμη, απλά καταθέτω την δική μου!
Συνεχίζεις να κάνεις ένα σημαντικό λάθος.
Όταν πηγαίνεις με το αυτοκίνητο, το αυτοκίνητο πηγαίνει και έρχετε ενώ όταν πας με το metro μόνο πηγαίνεις οπότε και το κόστος είναι 8€.
Όταν χρειαστεί να γυρίσεις το αυτοκίνητο θα παέι και θα έρθει και το Metro μόνο θα έρθει οπότε πάλι 8 ευρω.Τώρα σχετικά με το που μένει ο καθένας και ειδικές περιπτώσεις δεν είναι ζήτημα συγκεκριμένου θέματος. Μιλάμε σε μια κατάσταση κατά μέσω όρο. Το λέω για να μην βγεί κάποιος και πει: εγώ ρε φίλε έχω το toyota prius και πάω τσάμπα.
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Για το δεύτερο σκέλος της απάντησης σου θα σου απαντήσω ένα πράγμα.
Όταν δεν είμαστε ευχαριστημένοι απο τις αποδοχές μας, και ότι άλλο, πρέπει να βρούμε τρόπο να αντιδράσουμε εμείς και να βρούμε λύση στο πρόβλημα μας και όχι να κατηγορούμε την 'κοινωνία'
Αυτοί είναι οι κανόνες του παιχνιδιού και θα πρέπει να προσαρμοστούμε για να επιβιώσουμε. Αν έχουμε τέτοιου είδους προβλήματα μήπως θα πρέπει αυτές τις 2 ώρες που θα σπαταλήσουμε στο πήγαινε-έλα να κάνουμε κάτι ποιο αποδοτικό για τον εαυτό μας?
Το πάμε όμως πολύ στο φιλοσοφικό και θα κουράσουμε. Ίσως κάποια στιγμή τα πούμε στο... metro πρός αεροδρόμιοΔεν κατηγόρησα πουθενά την κοινωνία για τις αποδοχές μου. Συμφωνώ ότι είναι κάτι που εν μέρει μπορώ να το ρυθμίσω εγώ με βάση παράγοντες που δεν χωράνε σε αυτό το θέμα συζήτησης. Δεν μπορώ να δεχτώ όμως αδιαμαρτύρητα κάτι που προσωπικά θεωρώ υπερτιμημένο σε σχέση πάντα με το μέσο μισθό.
Μακάρι κάποια στιγμή να τα πούμε και από κοντά, όχι όμως στο μετρό επειδή είναι ακριβό. Πιο πιθανό στο λεωφορείο με κάμποσα ευρώ λιγότερα.
Ερώτηση:
Ποιός καφές είναι ακριβότερος; Αυτός που πίνεις στη Σαντορίνη με 4 ευρώ ή αυτός που πίνεις στο πλαστικό στο λιμάνι με 3 ευρώ; (οκ, και οι 2 ακριβοί είναι αλλά ας μην κατηγορήσουμε πάλι την κοινωνία)
Συνειρμικά αν το πάρεις θα δεις γιατί τελικά θα προτιμήσω το αυτοκίνητό μου για να πάω τη γυναίκα μου στο αεροδρόμιο και δε θα την πετάξω μέχρι το μετρό. Αν τώρα δεν έχει αποσκευές η καλύτερη για μένα λύση συνεχίζει να είναι το λεωφορείο. -
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Το πρόβλημα με τα 8 ευρώ δεν είναι αν θα τα δώσεις 3-4 φορές το χρόνο που πας ταξίδι, αλλά αν δουλεύεις κοντά στο αεροδρόμιο και θα πρέπει να τα δίνεις κάθε μέρα, τότε το κόστος είναι υπερβολικά υψηλό...
Το μετρο του αεροδρομίου σε κατεβάζει στο αεροδρόμιο και γύρω απο το αεροδρόμιο δεν υπάρχει (με ελάχιστες εξαιρέσεις) τίποτα. Δεν μπορεί να λέμε ότι δεν συμφέρει το εισητήριο τους λίγους υπαλλήλους συγκριτικά με τον όγκο των επιβατών και σε αυτούς να προσαρμοστεί η τιμολογιακή πολιτική. Το μετρό πήγε στο αεροδρόμιο για το αεροδρόμιο και η χρέωση για αυτό είναι.
Το 'κοντά' στο αεροδρόμιο είναι σχετικό. Για εμένα και αρκετούς (πολλούς) άλλους που μένουμε στα ανατολικά προάστια (Βραβρώνα, Λούτσα, Κερατέα, Μαρκόπουλο, ακόμα και Ν Μάκρη ή Ραφήνα, ήταν μια ευκαιρία να αφήνουμε επιτέλους το αυτοκίνητο και να κινηθούμε με ΜΜΜ γιατί εργαζόμαστε στο κέντρο. Είτε να πάμε μέχρι το αεροδρόμιο (περίπου 10-15 λεπτά δρόμος) , είτε μια δυο στάσεις πιο κάτω θα ήταν μια ανάσα στην κίνηση της πρωτεύουσας συνολικά (αφού η δόμηση σ'αυτές τις περιοχές έχει αυξηθεί τρομαχτικά τα τελευταία χρόνια και όλο και περισσότεροι αθηναίοι μετακομίζουν εκεί -κάνοντας πράξη τα λόγια περι αποκέντρωσης-...) .
Όπως λοιπόν καταλαβαίνεις είναι πολλοί αυτοί που θα χρησιμοποιούσαν -και μάλισταν περίμεναν πως και πως-τον προαστιακό αν οι τιμές του ήταν νορμαλ.
Δεν πειράζει, θα συνεχίσουμε να παίρνουμε τα αυτοκίνητα μας να ρυπαίνουμε το περιβάλλον, να κάνουμε τη ζωή των λοιπών πολιτών -και τη δική μας- δύσκολη ψάχνοντας με τις ώρες για παρκινγκ(αφού στις στάσεις του μετρό δεν αρκούν -ή δεν υπάρχουν- οι θέσεις στάθμευσης) κλπ κλπΑποκέντρωση στα χαρτιά λοιπόν και όχι στην πράξη αφού δεν βοηθούν με τίποτα τους πολίτες που το προσπαθούν...
-
[quote='interland.gr']
Συνεχίζεις να κάνεις ένα σημαντικό λάθος.
Όταν πηγαίνεις με το αυτοκίνητο, το αυτοκίνητο πηγαίνει και έρχετε ενώ όταν πας με το metro μόνο πηγαίνεις οπότε και το κόστος είναι 8 -
Na ρωτήσω κάτι - πόσο είναι το εισιτήριο για ενδιάμεσες στάσεις? Δηλαδή - π.χ. - από Πλακεντίας μέχρι Κηφισίας?
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Το κράτος θα έπρεπε να δίνει το καλό παράδειγμα (τι λέω ο άνθρωπος!)Μα το δίνει!
Θέλει να μας κάνει να νιώσουμε ανώτεροι από τους υπόλοιπους ευρωπαίους εταίρους γι'αυτό ανεβάζει τις τιμές! Πχ το εισιτήριο στον προαστιακό του Παρισιού κοστίζει 6.4 ευρώ, των Βρυξελλών 4.75 κλπ -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Θέλει να μας κάνει να νιώσουμε ανώτεροι από τους υπόλοιπους ευρωπαίους εταίρους γι'αυτό ανεβάζει τις τιμές! Πχ το εισιτήριο στον προαστιακό του Παρισιού κοστίζει 6.4 ευρώ, των Βρυξελλών 4.75 κλπΑν θυμάμαι καλά (τελευταία φορά πέρισι το Δεκέμβρη) το εισιτήριο με το RAR από CDG για Chatelet ήταν 7.5 ευρώ (και πάλι φθηνότερο από τα 8 τα δικά μας, για ίδια απόσταση περίπου).
Η πλάκα είναι αυτό που ανέφερε παραπάνω ο onyx!, ότι αφού ανακοίνωσαν τα 8 ευρώ μετά κατάλαβαν πως από 2 άτομα και πάνω συμφέρει το ταξί, οπότε έβγαλαν αυτές τις βλακείες για 'παρέα' κτλ.
Πάντως σε σχέση με τα 2.93 του λεωφορείου τα 8 είναι πολύ ακριβά.
-
Παραδωθηκε ο νεος σταθμος Χαλανδριου μαζι με χωρο σταθμευσης..
Ωραια μεχρι εδω...Μετα ομως ανεφεραν... Αρχικα θα ειναι δωρεαν και μετα τους Ολυμπιακους θα καταβαλεται αντιτιμο....
Παρε μετρο μετα σου λεει.
Αυτος λοιπον που δουλευει κεντρο και λεει ας παρω το μετρο πλεον αν ειναι να δινει (λεμε τωρα) 6+ ευρω στο 8ωρο για σταθμευση θα το χρησιμοποιησει??
Δεν νομιζω... Εκει που παει να γινει μια σωστη δουλεια παλι μπαινουν στη μεση τα λευτα.
Ασε το ρημαδι το παρκινκ τσαμπα μηπως και ξεπηξει αυτη η πολη!!Το ιδιο ισχυει και για την Πλακεντιας
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά (τελευταία φορά πέρισι το Δεκέμβρη) το εισιτήριο με το RAR από CDG για Chatelet ήταν 7.5 ευρώ (και πάλι φθηνότερο από τα 8 τα δικά μας, για ίδια απόσταση περίπου).Ίσως να μην θυμάμαι καλά εγώ τότε...
Πάντως η διαπίστωση είναι, ότι είναι φτηνότερα σε μια χώρα με μισθούς που εμείς θα τους παίρνουμε σε δέκα (και αν) χρόνια -
-
ΠΡΟΣ ΙΝΤΕRLAND.GR KANETE ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΛΙΓΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ. ΔΗΛΑΔΗ ΟΣΟΙ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΜΕΤΡΟ-ΟΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ?
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΝΕΙ ΠΧ. ΣΤΗΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΕΙ?
ΜΕ ΤΙ ΘΑ ΠΑΕΙ [ΟΤΑΝ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΑΕΡ/ΚΩΣ] ΧΑΖΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΟ ΚΟΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ? ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟΤΕ? ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΝΑ ΤΑΞΙ
ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ 20 ΕΥΡΩ-ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΘΑ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΙΣΕΙ ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΑΕΡ/ΚΩΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΑΖΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.ΤΟ ΜΕΤΡΟ-ΟΣΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟ ΑΝ ΕΙΧΕ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ-ΠΑΝΤΩΣ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΣΥΡΜΟΥΣ ΑΔΕΙΟΙ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΝ -
Από ταχύτητα πάντως καλά πάει ο προ-αστειακός. Τόνιζαν με έμφαση στις ειδήσεις την υπερβολική ταχύτητα των... 120χλμ./ώρα. (Για τρένο σε εντελώς κλειστή διαδρομή είναι λίγα) Σήμερα έκανα 'κόντρες' με τρένο πηγαίνοντας αεροδρόμιο Λίγο πάνω από το όριο να πηγαίνεις και το ξεπερνάς άνετα
-
Aπο autotriti.gr
Το πλήθος των εισιτηρίων (απλά, για το αεροδρόμιο, 24ωρης ισχύος, για τα λεωφορεία-εξπρές, εβδομαδιαία) αποτελεί πρόβλημα και παράλληλα γρίφο για τον υπάλληλο στο εκδοτήριο του σταθμού της Εθνικής Άμυνας. Πολλοί συρμοί εξακολουθούν να τερματίζουν τη διαδρομή τους στην Εθνική Άμυνα δημιουργώντας σύγχυση στους επιβάτες. Οι καθυστερήσεις των συρμών με προορισμό το «Ελευθέριος Βενιζέλος» είναι συχνές και φτάνουν πολλές φορές τα 15 λεπτά. Εξάλλου οι οθόνες που έχουν τοποθετηθεί για να ενημερώνουν σχετικά με την ώρα άφιξης του επόμενου συρμού είναι εκτός λειτουργίας. Ο τελικός χρόνος που χρειάστηκε για την άφιξη στο αεροδρόμιο, μαζί με την αναμονή και τις μετεπιβιβάσεις, άγγιξε τα 51 λεπτά. Ωστόσο να σημειωθεί ότι τα βαγόνια διαθέτουν κλιματισμό και εξασφαλίζουν περισσότερη ησυχία σε σύγκριση με τους συμβατικούς συρμούς. Πρόβλημα, πάντως, αποτελεί και η ταχύτητα των συρμών, καθώς είναι αξιοσημείωτα αργή.
Στα εκδοτήρια του Προαστιακού, στο σταθμό τού «Ελευθέριος Βενιζέλος», δεν υπήρχε προσωπικό για να εξυπηρετήσει το κοινό. Γρίφο, προς λύση, αποτελεί και το μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων. Πρόκειται για ιδιότροπη μηχανή, αφού χρειάζεται χρόνο 2-3 λεπτών για να μας εκδώσει εισιτήριο. Το βαγόνι του Προαστιακού είναι 20-30 εκατοστά κάτω από το ύψος της αποβάθρας με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα επικίνδυνο σκαλί. Ο συρμός χρειάστηκε 40 λεπτά για να φτάσει στο σταθμό Λαρίσης και συνυπολογίζοντας τον χρόνο αναμονής στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», το κοινό χρειάζεται περίπου μία ώρα για να φτάσει στην Αθήνα, από το αεροδρόμιο.
ΑΚΡΙΒΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ