Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A1
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A1
    • 1
    • 2
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 109
    • 110
    • 40 / 110
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    245
    2190
    4638
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      Ο χρήστης morpheus έγραψε:
      Δεν είναι μόνο το image που θα με κάνει να προτιμήσω ένα Audi/Bmw απο ένα Peugeot/Fiat...

      αλλά;
      Τι θα σε κάνει να προτιμήσεις ενα ιμπιζα Απο ένα μεταμφιεσμενο ιμπιζ πέρα Απο το ντιζαιν και το σήμα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cosneo last edited by

        Ο χρήστης morpheus έγραψε:
        Δεν είναι μόνο το image που θα με κάνει να προτιμήσω ένα Audi/Bmw απο ένα Peugeot/Fiat...

        Φυσικά. Για ένα S4, μια 320, μια M5 ή ένα A5 κλπ.
        Αλλά για το Α1 με τα 86 άλογα που υπάρχει σε Ibiza, Polo, Fabia, Roomster και στο μέλλον σε ... Golf, Leon, Altea, Octavia, A3 κλπ μόνο το Image και άντε και η 'καλύτερη' ποιότητα του εσωτερικού! Από το Α1 1,4 122ΗΡ και πέρα αρχίζει να έχει περισσότερη αξία, ουσία και λόγο ύπαρξης.

        Όσο για τα υπόλοιπα ανταγωνιστικά και μη, premium mini, supermini, μεσαία, μεγάλα κλπ δεν διαφωνώ με κανέναν και για να υπάρχουν και να πωλούνται σημαίνει οτι τα θέλει ο κόσμος, υπάρχει ζήτηση ή εξυπηρετούν κάποιους σκοπούς. ... ακόμα και το 'πλαστικό' Smart έχει κάποια υπέρ για κάποιους!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasgti last edited by

          Ο χρήστης red_monster έγραψε:

          Δεν είναι μόνο το image που θα με κάνει να προτιμήσω ένα Audi/Bmw απο ένα Peugeot/Fiat...

          αλλά;
          Τι θα σε κάνει να προτιμήσεις ενα ιμπιζα Απο ένα μεταμφιεσμενο ιμπιζ πέρα Απο το ντιζαιν και το σήμα;

          Ο ίδιος λόγος που κάνει ορισμένους να προτιμούν το μεταμφιεσμένο G.Punto

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

            Δεν είναι μόνο το image που θα με κάνει να προτιμήσω ένα Audi/Bmw απο ένα Peugeot/Fiat...

            αλλά;
            Τι θα σε κάνει να προτιμήσεις ενα ιμπιζα Απο ένα μεταμφιεσμενο ιμπιζ πέρα Απο το ντιζαιν και το σήμα;

            εσυ δηλαδη μονο για αυτα προτιμησες mito απο punto?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

              Δεν είναι μόνο το image που θα με κάνει να προτιμήσω ένα Audi/Bmw απο ένα Peugeot/Fiat...

              αλλά;
              Τι θα σε κάνει να προτιμήσεις ενα ιμπιζα Απο ένα μεταμφιεσμενο ιμπιζ πέρα Απο το ντιζαιν και το σήμα;

              εσυ δηλαδη μονο για αυτα προτιμησες mito απο punto?

              όχι...
              Εμένα έχει cuore sportivo...

              Πήραν το abarth punto , του βαλαν ένα όμορφο κουκουλι , ένα πιασαρικο σήμα και βουαλα... Έτσι και αλλιώς ομως , το αμπαρθ ήταν εξαρχής καλό αυτοκίνητο , το ντιζαιν του δεν ήταν του γουστου μου...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                ε και το ibiza δε το λες κουκλι σε σχεση με τα αλλα αδερφακια του

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                  ε και το ibiza δε το λες κουκλι σε σχεση με τα αλλα αδερφακια του

                  και άσχημο και αμπαλο οδηγηκα...
                  Ωραία βάση για να ξεκινήσεις...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    θες να μιλησουμε για δεσμους με corsa? οτιδηποτε αμπαλο απο τη στιγμη που δεν ειναι τελειως παρταλι μπορει να κανει παπαδες..

                    θυμησου κατι tempra που εγιναν αλφα κατα το παρελθον

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster last edited by

                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                        θες να μιλησουμε για δεσμους με corsa? οτιδηποτε αμπαλο απο τη στιγμη που δεν ειναι τελειως παρταλι μπορει να κανει παπαδες..

                        θυμησου κατι tempra που εγιναν αλφα κατα το παρελθον

                        το πλαίσιο είναι κοινό με το κορσα...
                        Αν οδηγησεις opc θα δεις ότι έχει πλαισιαρα και παραολα τα πολλά του ατια δεν καταφέρνει να το φέρει σε δύσκολη θέση...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          morpheus last edited by

                          Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                          Δεν είναι μόνο το image που θα με κάνει να προτιμήσω ένα Audi/Bmw απο ένα Peugeot/Fiat...

                          αλλά;
                          Τι θα σε κάνει να προτιμήσεις ενα ιμπιζα Απο ένα μεταμφιεσμενο ιμπιζ πέρα Απο το ντιζαιν και το σήμα;

                          Ξαναδιάβασε σε παρακαλώ τι έγραψα...
                          Η απάντηση μου ήταν συγκεκριμένη για συγκεκριμένες μάρκες... δεν ανέφερα πουθενά τα ibiza/polo...
                          Αλλά αν έψαχνα χαμηλού κυβισμού οικονομικό μικρό, ναι, πολύ πιθανό να κοιτούσα πχ το polo ή το ibiza και όχι το Α1... σαφώς και δεν βγάζει νόημα να 'στριμωχτείς' σε αυτή την κατηγορία...
                          Αν είχα όμως το μαρούλι ή έψαχνα για 2ο, 3ο, 4ο αυτοκίνητο, φυσικά και θα πήγαινα σε A1, Mini...
                          Και οι λόγοι είναι και το σήμα... και το design... και η ποιότητα υλικών και συναρμογής... και η (μικρή στην περίπτωση του A1, μεγάλη στην περίπτωση του Mini) διαφοροποίηση στο οδηγικό κομμάτι...
                          Όσο για τα στοιχεία που μοιράζονται, μην θεωρείς δεδομένο πως τα ίδια parts χρησιμοποιούνται απο όλους τους κατασκευαστές με τον ίδιο τρόπο...
                          Και η 147 είχε πολύ καλά υλικά (όσα ήταν πρώτη μούρη τουλάχιστον) και στην πρώτη λακούβα το έπαιζες over ή under για το πόσα απο αυτά θα παραμείνουν στη θέση τους...

                          Κατα τα άλλα συμφωνώ με cosneo...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            ggab last edited by

                            μην αγχωνεστε για το αν ειναι καλο και αν θα πουλησει...........πιστευω οτι θα ειναι πολυ καλο αλλα θα παει οπως το παλιο αδερφι του το Α2 ακλαφτο
                            οι καιροι που καποιος εδινε το κατι παραπανω για το πουλ μουρ πανε ανεπιστρεπτει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              morpheus last edited by

                              Το Α2 μάλλον παραήταν καλό για την εποχή (και την κατηγορία) του... αυτό δείχνει να ακολουθεί την πεπατημένη...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Το Α2 ήταν πολύ όμορφο και μοντέρνο εξωτερικά αλλά μηχανολογικά ήταν μέτριο σαν εκτέλεση με βάση τα χαρακτηριστικά του ενώ ήταν και αρκετά ακριβό.

                                Ένα yaris είχε παρόμοιους χώρους, ήταν ελαφρύτερο και ταυτόχρονα είχε καλύτερη παθητική ασφάλεια. Το αλουμινένιο πλαίσιο του Α2 στην πράξη δεν του έδινε κανένα πλεονέκτημα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cosneo last edited by

                                  Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                  οι καιροι που καποιος εδινε το κατι παραπανω για το πουλ μουρ πανε ανεπιστρεπτει

                                  Από πότε γίνεται αυτό?
                                  Τα στατιστικά του ΣΕΑΑ δεν δείχνουν κάτι τέτοιο!
                                  Οι premium βλέπω να έχουν τις ίδιες απώλειες (λόγω κρίσης) με τους άλλους κατασκευαστές.

                                  Η Audi θεωρώ πως είναι η μόνη εταιρία της VAG με τους περισσότερους νεοτερισμούς που δείχνει να πετυχαίνουν. Μικρομεσαίο Α3, κουπέ TT και Α5, SUV Q5 και Q7 κλπ. Το Α1 δεν είναι καν σε καμιά extreme κατηγορία αλλά στα supermini που όλοι έχουν μερίδιο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikosxeng last edited by

                                    για καποιον γνωστη του γκρουπ ο 1.2 86 ποιο θα ειναι το φθηνοτερο που θα μπαινει; και πιο το ελαφρυτερο απο τα οικονομικα παντα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      audipassion last edited by

                                      Το φθηνότερο είναι η fabia ελαφρύτερο το ibiza όταν βγεί αλλά έρχεται και το lupo σε κανά χρόνο φθηνότερο και ελαφρύτερο , ελπίζω να μην σε μπέρδεψα .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        morpheus last edited by

                                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                        Ένα yaris είχε παρόμοιους χώρους, ήταν ελαφρύτερο και ταυτόχρονα είχε καλύτερη παθητική ασφάλεια. Το αλουμινένιο πλαίσιο του Α2 στην πράξη δεν του έδινε κανένα πλεονέκτημα.

                                        -------------- Audi A2 (5 doors) 1.2tdi / 1.4 --- Toyota Yaris (3 doors) 1.3 / 1.4tdi
                                        Length: ---------------------3.826 mm -------------------------------------- 3.615 mm
                                        Kerb weight: ---------- 855 kg / 895 kg ------------------------------ 975 kg / 920 kg
                                        Drag coefficient: ------ 0.250 / 0.280 -------------------------------------- 0.300
                                        Euroncap: --------------------- 4 ------------------------------------------------- 4

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Εγώ αναφερόμουν στο Yaris της ίδιας χρονολογίας με το Α2, όχι το σημερινό. Το πρώτο Yaris (που κυκλοφορούσε όταν παρουσιάστηκε το Α2) ζύγιζε 820 κιλά (1.3Sol) και παρ'όλο που και τα 2 είχαν 4 αστέρια το Yaris είχε συνολικά την μεγαλύτερη βαθμολογία EuroNCAP στην κατηγορία του (μιλάω για μέσα 2000).

                                          Το Α2 ζύγιζε 895κιλά και είχε Cd0.28 (άσχετο με το αλουμινένιο πλαίσιο αυτό βέβαια). Τα 855 και 0.25 που αναφέρεις είναι της ειδικής έκδοσης 3lt (στην κατανάλωση πάει αυτό) που ήταν πιο ακριβή και σχετικά περιορισμένης παραγωγής και ενδιαφέροντος.

                                          Το συμπέρασμα είναι πως το Α2 αν και ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον σχεδιαστικά (προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ όπως και τα περισσότερα Audi της εποχής αυτής) και είχε το τεχνολογικό highlight του αλουμινένιου πλαισίου, επί της ουσίας δεν ήταν τίποτα ιδιαίτερα παρά ένα ποιοτικό (αλλά όχι ιδιαίτερα άνετο) supermini.

                                          Η A-class με τα μειονεκτήματα και τις ιδιαιτερότητές της είναι ένα πολύ πιο ξεχωριστό αυτοκίνητο και ας μην είναι αλουμινένια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                            Η A-class με τα μειονεκτήματα και τις ιδιαιτερότητές της είναι ένα πολύ πιο ξεχωριστό αυτοκίνητο και ας μην είναι αλουμινένια.

                                            για την aclass της τοτε εποχης μιλας?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 40 / 110
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr