-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@redmonster
Τα κιτρινα?
Αυτη που οδηγησες ηταν ΜΟΝΟ με αλλαγμενα τα αμορτισερ?, ελατηρια ειχε τα δικα της?
Ηταν καθολου χαμηλωμενη, αν ναι ποσο?δεν ξέρω πια koni ήταν...
μπορώ να μάθω όμως...
τα ελατήρια ήταν τα εργοστασιακά, άρα δεν υπήρχε χαμήλωμα...η βελτίωση είναι τρομερή... πολύ πιο άνετη ...
το πίσω μέρος πάταγε πολύ καλύτερα, το ένιωθες σε κάθε στροφή...
χαζοαναπηδήσεις σε στροφές με εγκάρσιες ανωμαλίες απλά δεν υπήρχαν...
700ε με τοποθέτηση... -
700; Τίποτα ρυθμιζόμενα μήπως;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
700; Τίποτα ρυθμιζόμενα μήπως;μου είπε οτι τις έπαιρνε και φθηνότερα αλλά δεν το πολυέψαξε...
ρυθμ είναι... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
700; Τίποτα ρυθμιζόμενα μήπως;
μου είπε οτι τις έπαιρνε και φθηνότερα αλλά δεν το πολυέψαξε...
ρυθμ είναι...Oταν αλλαξεις βαλε αυτα σαν του φιλου σου, μαζι με λιγο πιο χαμηλα ελατηρια 1-1,5εκατοστο, ιδιο παχος σπειρας (το ιδιο σφιχτα γενικα οπως τα προηγουμενα), και θα οδηγεις αλλο αυτοκινητο...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
700; Τίποτα ρυθμιζόμενα μήπως;
μου είπε οτι τις έπαιρνε και φθηνότερα αλλά δεν το πολυέψαξε...
ρυθμ είναι...Oταν αλλαξεις βαλε αυτα σαν του φιλου σου, μαζι με λιγο πιο χαμηλα ελατηρια 1-1,5εκατοστο, ιδιο παχος σπειρας (το ιδιο σφιχτα γενικα οπως τα προηγουμενα), και θα οδηγεις αλλο αυτοκινητο...
και χωρίς χαμήλωμα έκανε παπάδες...
τα ηλεκ/κα εμπαιναν πολύ πιο αργά και γενικά νιώθεις οτι έχεις κάνει μια βελτίωση σε όλους τους τομείς χωρίς να υστερείς σε σχέση με το εργοστασιακό set up...
αν δεν φάνε τα ψωμιά τους οι παλιές δεν τις αλλάζω εποχή που είναι...
καλά να είμαστε ... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
οδήγησα μίτο με ρυθμ koni και εντυπωσιάστηκα... βελτιώθηκε παντού (ακόμα και στην άνεση) ...
στην πρώτη αλλαγή αμορτισέρ σίγουρα θα την προτιμήσω...@redmonster
Τα κιτρινα?
Αυτη που οδηγησες ηταν ΜΟΝΟ με αλλαγμενα τα αμορτισερ?, ελατηρια ειχε τα δικα της?
Ηταν καθολου χαμηλωμενη, αν ναι ποσο?η ρυθμιζόμενη δεν έχει τα δικά της ελατήρια ;
700 πάντως για ρυθμιζόμενη είναι λίγα.
στο δικό μου μια αξιοπρεπής λύση τύπου Bilstein ή KW κοστίζει 1500.
-
Λογικά μιλάτε για τα Koni fsd.
Είναι μόνο αμορτισέρ και δεν χαμηλώνει το αμάξι.
Δεν γνωρίζω αν είναι ρυθμιζόμενες ως προς τη σκληρότητά τους.Πρέπει να είναι εξαιρετική επιλογή και είναι στα υπ' όψιν.
-
@elteo
λογικά οι μπιλσταιν θα είναι ακριβότερη φίρμα + ότι μιλάμε για μεγαλύτερο όχημα...
Γενικώς δεν έχω ιδέα τι παίζει με αναρτήσεις ...
Ήμουν πάντα κατα οποιασδήποτε βελτίωσης ...
Αλλά τώρα , σαν να μου κλείνουν το μάτι... -
Ο χρήστης Panos272 έγραψε:
Λογικά μιλάτε για τα Koni fsd.
Είναι μόνο αμορτισέρ και δεν χαμηλώνει το αμάξι.
Δεν γνωρίζω αν είναι ρυθμιζόμενες ως προς τη σκληρότητά τους.Πρέπει να είναι εξαιρετική επιλογή και είναι στα υπ' όψιν.
δεν ξέρω ποιες Loni είναι...
Τις εχεις οδηγήσει και ΕΣΥ;;
Εντυπώσεις;
Με εργοστασιακα ελατηρια ήταν; -
η ρυθμιζόμενη έχει δικό της ενσωματωμένο ελατήριο.
Τα Koni fsd δεν είναι ρυθμιζόμενη.
coilover = ρυθμιζόμενη
-
Coilover είναι όταν είναι γόνατο με ελατήριο.
Το 'ρυθμιζόμενη' μπορεί να αναφέρεται στη δυνατότητα ρύθμισης του αμορτισέρ, δεν σημαίνει πως πάει κατ' ανάγκην πακέτο με ελατηριόνι.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Coilover είναι όταν είναι γόνατο με ελατήριο.Το 'ρυθμιζόμενη' μπορεί να αναφέρεται στη δυνατότητα ρύθμισης του αμορτισέρ, δεν σημαίνει πως πάει κατ' ανάγκην πακέτο με ελατηριόνι.
+1
Η coilover παει πακετο μαζι με τα ελατηρια, για αυτο και ρωτησα τι εχει κανει ακριβως ο φιλος. Αρα λογικα, πρεπει να πηρε ρυθμιζομενη, απολυτως συμβατη για Mito και περασε μεσα τα εργοστασιακα ελατηρια...
@redmonster
Αν μπορεις, ζητα περισσοτερες λεπτομερειες απο το φιλο σου, να μας φυγει και εμας η απορια, να μαθουμε και μερικα πραγματα για after-market αναρτησεις. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
700 πάντως για ρυθμιζόμενη είναι λίγα.στο δικό μου μια αξιοπρεπής λύση τύπου Bilstein ή KW κοστίζει 1500.
700 ευρώ για ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, μόνο και όχι μαζί με ελατήρια
Η τιμή των 1500 είναι πάνω κάτω η ίδια για όλα τα αυτοκίνητα από τις επιλογές που αναφέρεις.
Πρόκειται για set ελατηρίου με αμορτισέρ, και επειδή το ελατήριο τυλίγεται πάνω στην μπουκάλα του αμορτισέρ την λέμε coilover....η ρυθμιζόμενη έχει δικό της ενσωματωμένο ελατήριο.
Τα Koni fsd δεν είναι ρυθμιζόμενη.
coilover = ρυθμιζόμενη
Tα Koni FSD είναι αυτορυθμιζόμενα, μέσω μιας εσωτερικής βαλβίδας που αντιλαμβάνεται τις ανωμαλίες του δρόμου, υπάρχουν επίσης τα Koni κίτρινου χρώματος μπουκάλας που είναι ρυθμιζόμενα με το χέρι με ένα ειδικο ρυθμιστικό αλενάκι.
Και τα 2 ρυθμίζουν αποσβέσεις. Τα μεν FSD αυτορυθμίζονται, τα δε κίτρινα τα μαλακώνεις ή τα σκληραίνεις εσύ....Προφανώς αυτά θα είχε η Mito του red monster.Coilover είναι όταν είναι γόνατο με ελατήριο.
Το 'ρυθμιζόμενη' μπορεί να αναφέρεται στη δυνατότητα ρύθμισης του αμορτισέρ, δεν σημαίνει πως πάει κατ' ανάγκην πακέτο με ελατηριόνι.
Ακριβώς αυτό
-
ενδιαφέροντα αυτά που λέτε.
θα τα χω υπόψιν μου τα fsd.
-
Κάποιος από το alfisti πέρασε σε MiTo τις Koni fsd και λέει τα καλύτερα, προφανώς σε αυτόν αναφέρθηκε ο monster.
Είναι όντως αυτορυθμιζόμενες και δουλεύουν και με τα 'μαμά' ελατήρια, οπότε δεν χαμηλώνει το αμάξι.
Η τιμή τους είναι γύρω στα 700 ευρώ, δεν είναι και λίγα για αμορτισέρ μόνο.
Κάπου εκεί ξεκινάνε και οι επώνυμες coilover και φτάνουν μέχρι όσο θες.
Π.χ. για τη Delta που έψαξα σε coilover Bilstein υπάρχει στα 800 ευρώ
http://www.yatego.com/ego-carstyle/p,4b89249e054ac,4908943a6b7620_4,lancia-delta-bilstein-b14-pss-gewindefahrwerk
Αλλά εγώ 3 και 4 mm δεν χαμηλώνω τα αμάξια μου με τίποτα, οπότε 'κοιτάω' προς τα ακριβά fsd.
Κάθε εμπειρία με αυτά είναι φυσικά ευπρόσδεκτη. -
Ο χρήστης Panos272 έγραψε:
Αλλά εγώ 3 και 4 mm δεν χαμηλώνω τα αμάξια μου με τίποτα, οπότε 'κοιτάω' προς τα ακριβά fsd.
Κάθε εμπειρία με αυτά είναι φυσικά ευπρόσδεκτη.Εννοεις μαλλον 3-4ποντους (εκατοστα, cm) Που ειναι οντως παρα πολυ, γιατι 3-4mm
δεν ειναι τιποτα απολυτως...
Προσωπικα παντως θεωρω οτι 1-1,5cm ειναι ιδανικο χαμηλωμα για Mito.
Την 'προσγειωνει' οσο πρεπει, δινοντας αμεσοτερη αισθηση, μειωνοντας σχεδον στο ελαχιστο περιττες αναπηδησεις-κλισεις, και την κανει και πιο ομορφη αισθητικα.
Σε συνδυασμο με καλυτερα αμορτισερ θα πρεπει να μεταμορφωνεται κυριολεκτικα... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αλλά εγώ 3 και 4 mm δεν χαμηλώνω τα αμάξια μου με τίποτα, οπότε 'κοιτάω' προς τα ακριβά fsd.
Κάθε εμπειρία με αυτά είναι φυσικά ευπρόσδεκτη.Εννοεις μαλλον 3-4ποντους (εκατοστα, cm) Που ειναι οντως παρα πολυ, γιατι 3-4mm
δεν ειναι τιποτα απολυτως...
Προσωπικα παντως θεωρω οτι 1-1,5cm ειναι ιδανικο χαμηλωμα για Mito.
Την 'προσγειωνει' οσο πρεπει, δινοντας αμεσοτερη αισθηση, μειωνοντας σχεδον στο ελαχιστο περιττες αναπηδησεις-κλισεις, και την κανει και πιο ομορφη αισθητικα.
Σε συνδυασμο με καλυτερα αμορτισερ θα πρεπει να μεταμορφωνεται κυριολεκτικα...Λάθος, 30-40 mm έπρεπε να γράψω.
Φυσικά με τα Koni fsd μπορείς να αλλάξεις συχρόνως και τα ελατήρια και να τη χαμηλώσεις όσο θες.
Για 1-1,5 πόντους θα έλεγα ότι είναι οριακά αποδεκτό (για μένα).Αν και δεν έχω εμπειρία σε τέτοιας μορφής μετατροπές, αυτό που βλέπω είναι ότι αν θες μικρομεταβολές πας σε πιο καλά (από τα μαμά) αμορτισέρ ή συνδυασμό αμορτισέρ - ελατήρια για λίγο χαμήλωμα, ενώ αν θες πιο extreme καταστάσεις πας σε coilover αναρτήσεις.
Χρήμα να υπάρχει...... -
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Το TCT πότε θα είναι διαθέσιμο στη ΜΙΤΟ;Σεπτέμβρη στην ιταλική αγορά.
-
Τα αμορτισέρ είναι όντως τα fsd περασμένα στα εργοστασιακα ελατηρια...
Το αυτοκίνητο φοράει 18αρες και η διάφορα στην άνεση είναι τρομακτική...
Δεν έχει καμία σχέση με αλφιστι κλπ φορά... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τα αμορτισέρ είναι όντως τα fsd περασμένα στα εργοστασιακα ελατηρια...
Το αυτοκίνητο φοράει 18αρες και η διάφορα στην άνεση είναι τρομακτική...
Δεν έχει καμία σχέση με αλφιστι κλπ φορά...ΟΚ, αρκετά ενδιαφέρουσα λύση, thanks !!!
Alfa Romeo Mi.Τo 2008