-
To σχήμα παραμένει το ίδιο (Δε γνωρίζω αν και ο αντικαταστάτης έχει ανατεθεί στους Ιταλούς) ενώ στο εσωτερικό άλλο ένα μικρό αποκτά τα όργανα στι κέντρο...
-
To σχήμα παραμένει το ίδιο (Δε γνωρίζω αν και ο αντικαταστάτης έχει ανατεθεί στους Ιταλούς) ενώ στο εσωτερικό άλλο ένα μικρό αποκτά τα όργανα στι κέντρο...
-
To σχήμα παραμένει το ίδιο (Δε γνωρίζω αν και ο αντικαταστάτης έχει ανατεθεί στους Ιταλούς) ενώ στο εσωτερικό άλλο ένα μικρό αποκτά τα όργανα στι κέντρο...
-
τι στο καλό έχουν πάθει ολοι με τα οργανα στο κέντρο!
-
Έχουν χαμηλότερο κόστος γιατί δεν χρειάζονται χωριστά ταμπλό για δεξιοτίμονες και αριστεροτίμονες εκδόσεις.
-
Σ'αυτή την κατηγορία νομίζω ότι το matiz χάνει πλέον καθαρά από το kia picanto.
http://www.kia.gr/Kia/models/picanto/ -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Έχουν χαμηλότερο κόστος γιατί δεν χρειάζονται χωριστά ταμπλό για δεξιοτίμονες και αριστεροτίμονες εκδόσεις.Απ'ό,τι βλέπω στη φωτογραφία, σε αυτό το ταμπλώ ίσως ισχύει, αλλά γενικά δεν είναι όλα συμμετρικά. Το Yaris πχ δε θα μπορούσε να έχει το ίδιο ταμπλώ.
-
Τα όργανα στο κέντρο είναι πολύ πρακτικά, όσοι τα απεχθάνονται μάλλον δεν έχουν οδηγήσει αυτοκίνητο με όργανα στο κέντρο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τα όργανα στο κέντρο είναι πολύ πρακτικά, όσοι τα απεχθάνονται μάλλον δεν έχουν οδηγήσει αυτοκίνητο με όργανα στο κέντρο.Εχω οδηγήσει Yaris, Υ & Xsara Picasso. Και τα τρία μου άρεσαν πάρα πολύ. Οχι για τη θέση του πίνακα οργάνων όμως.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Έχουν χαμηλότερο κόστος γιατί δεν χρειάζονται χωριστά ταμπλό για δεξιοτίμονες και αριστεροτίμονες εκδόσεις.NTOIIINNNGGGGG!!!!!
Άυτό το είπες για αστείο ετσί;;; -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τα όργανα στο κέντρο είναι πολύ πρακτικά, όσοι τα απεχθάνονται μάλλον δεν έχουν οδηγήσει αυτοκίνητο με όργανα στο κέντρο.Στο Yaris ειδικά βολεύουν αλλά στα Primera και Y δε τα βρίκα και τόσο βολικά.
-
Εμείς έχουμε στην οικογένοια Twingo & Υaris και τα ταμπλό τους μου φαίνονται εξαιρετικά εργονομικά.
-
Τα όργανα στο κέντρο ξεδιπλώνουν τις αρετές του οδηγού σε όλους τους συνεπιβάτες με αριθμούς (στροφές / λεπτό στα κόκκινα , χλμ / ώρα ) και κάνουν πιο συχνή την έκφραση 'Μπαμπά μην τρέχεις'
-
Νομίζω ότι στο Yaris τα όργανα είναι στραμμένα προς τον οδηγό, είναι μάλλον δυσδυάκριτα από το δεξί κάθισμα, εκτός αν κάθεσαι πολύ πίσω.
Όσο για το κόστος που είπα ότι είναι μειωμένο, με μια ματιά μου φάνηκε ότι ο αριθμός εξαρτημάτων είναι μεγαλύτερος για ένα ταμπλό με τα όργανα στη μέση, αλλά τα εξαρτήματα αυτά είναι απλούστερα στην κατασκευή. Η πλήρης συμμετρία δε, κάνει πολύ φτηνότερα τα καλούπια. Για παράδειγμα, μπορεί το ντουλαπάκι και η περιοχή που μπαίνει το τιμόνι να βγουν από το ίδιο καλούπι και στη συνέχεια να ανοίξουν διαφορετικά οι τρύπες; Χώρια ότι λύνουν το πρόβλημα της ομοιοχρωμίας ανάμεσα σε διαφορετικά υλικά: κάνουμε την κονσόλα (που είναι σκληρή) εντελώς άλλο χρώμα (το πουλάμε και για μοντέρνο) και δεν ανησυχούμε για το πώς θα φαίνετε. Συγκρίνεται αυτό με τα 4 διαφορετικά υλικά που έχω στο σχεδόν μονοκόμματο ταμπλώ της BMW και που όλα μοιάζουν το ίδιο μαύρο;
-
Ναι αλλα για εμένα προσωπικά τα όργανα στο κέντρο του ταμπλό ειναι απαγορευτικό...
-
Το Picanto για μένα είναι το ομορφότερο της κατηγορίας...όλα τα άλλα..
-
Τα όργανα τα βάζουν στη μέση για λόγους ντιζάιν. Μπορεί να παίζει και η ορατότητα του οδηγού. Το ταχύμετρο του Yaris δεν είναι ορατό στον συνοδηγο, αλλά, αν θυμάμαι καλά, ούτε και στους επιβάτες.
-
Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
Τα όργανα τα βάζουν στη μέση για λόγους ντιζάιν. Μπορεί να παίζει και η ορατότητα του οδηγού.Mε τα όργανα στη μέση μπορείς να έχεις περισσότερες θήκες ή παραπάνω ντουλαπάκια στο ταμπλό. Για αυτό και τα περισσότερα αυτοκίνητα με όργανα στη μέση είναι πολυμορφικά.
Το ταχύμετρο του Yaris δεν είναι ορατό στον συνοδηγο, αλλά, αν θυμάμαι καλά, ούτε και στους επιβάτες.
Ο πίσω αριστερά με αρκετή προσπάθεια θα καταφέρει να δεί ένα μικρό μέρος του στροφόμετρου.
-
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Τα όργανα στο κέντρο είναι πολύ πρακτικά, όσοι τα απεχθάνονται μάλλον δεν έχουν οδηγήσει αυτοκίνητο με όργανα στο κέντρο.
Στο Yaris ειδικά βολεύουν αλλά στα Primera και Y δε τα βρίκα και τόσο βολικά.
Στο Xtrail βολεύουν επίσης, αλλά ο συνοδηγός δεν μπορεί να τα δει εύκολα. Οι υπόλοιποι επιβάτες τα βλέπουν μια χαρά...
Chevrolet M3X (Daewoo Matiz)