Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υπαρκτό δίλημμα στα 90.000+ ευρώ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Υπαρκτό δίλημμα στα 90.000+ ευρώ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 1 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    169
    302
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Διατίθενται 90.000+ ευρώ για αγορά γερμανικής λιμουζίνας, καραφούλ εξοπλισμένης. Κίνηση μόνο εθνική και επαρχία (υπάρχει λόγος σοβαρός), χλμ 15.000 ετησίως, διάρκεια κατοχής μια δεκαετία.

      Οι υποψήφιοι :

      α. Audi A6 3.000 TFSI Quattro (290 ΗΡ compressor, 420 Nm ροπή , 9,4 λ/100χλμ μέση ) ή

      b. Αudi A6 3.000 TDI Quattro (240 ΗΡ turbo, 500 Nm ροπή, 7,1 λ/100χλμ μέση )

      Tι να προτιμηθεί και, κυρίως, γιατί?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        Διατίθενται 90.000+ ευρώ για αγορά γερμανικής λιμουζίνας, καραφούλ εξοπλισμένης. Κίνηση μόνο εθνική και επαρχία (υπάρχει λόγος σοβαρός), χλμ 15.000 ετησίως, διάρκεια κατοχής μια δεκαετία.

        Οι υποψήφιοι :

        α. Audi A6 3.000 TFSI Quattro (290 ΗΡ compressor, 420 Nm ροπή , 9,4 λ/100χλμ μέση ) ή

        b. Αudi A6 3.000 TDI Quattro (240 ΗΡ turbo, 500 Nm ροπή, 7,1 λ/100χλμ μέση )

        Tι να προτιμηθεί και, κυρίως, γιατί?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by

          Διατίθενται 90.000+ ευρώ για αγορά γερμανικής λιμουζίνας, καραφούλ εξοπλισμένης. Κίνηση μόνο εθνική και επαρχία (υπάρχει λόγος σοβαρός), χλμ 15.000 ετησίως, διάρκεια κατοχής μια δεκαετία.

          Οι υποψήφιοι :

          α. Audi A6 3.000 TFSI Quattro (290 ΗΡ compressor, 420 Nm ροπή , 9,4 λ/100χλμ μέση ) ή

          b. Αudi A6 3.000 TDI Quattro (240 ΗΡ turbo, 500 Nm ροπή, 7,1 λ/100χλμ μέση )

          Tι να προτιμηθεί και, κυρίως, γιατί?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johnkyr last edited by

            άλλο ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dstou last edited by

              Άμα αρχίσουμε τα άλλα είναι θέμα χρόνου να βγει κάποιος και να προτείνει Citroen c5 turbo, Opel Insignia κ.α.
              Mόνο μεταξύ των δύο παρακαλώ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tasosdev last edited by

                To b γιατί έχει μεγαλύτερη ροπή και λιγότερη κατανάλωση

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  thymios last edited by

                  αν σου πω οτι το πετρέλαιο έχει χαμηλότερη κατανάλωση, αποτελεί ρεαλιστικό επιχείρημα για αγορά αυτού του επιπέδου?

                  Σοβαρά τώρα, με βάση τα τελευταία πετρελαιοκίνητα που έχω οδηγήσει και εκτός GTI κατηγορίας, χαλαρά πετρέλαιο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    toxotis last edited by

                    για το σκοπο που το θες θα σου συνιστουσα μια MERCEDES υπερκαταληλη για εθνικες οδους.....και υπερχλιδατη φουλ του υπερθετικου βαθμου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nonos last edited by

                      Με τη λογικη οτι εχουμε να κανουμε με χιλιομετροφαγο θα επελεγα την περισσοτερη ροπη και χαμηλοτερη καταναλωση-φτηνοτερο καυσιμο..
                      TDI λοιπον απο εμενα..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Χιλιομετροφάγος ένα ΙΧ με 15.000 χλμ. ετησίως δεν είναι. Ένας μέσος όρος χρήσης, ναι.
                        Τι να πω εγώ μόνο με ένα Τζίμνυ 1.300 κάνω 40.000 χλμ. σε εθνική και αγροτικούς, χώρια τα υπόλοιπα αυτοκίνητά μου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          cosneo last edited by

                          90.000€ για το ... Α6.
                          Bενζίνη. Τα χιλιόμετρα που πρόκειται να κάνει δεν είναι και τόσο δαπανηρά για ένα καθαρότερο και λιγότερο ριψοκίνδυνο καυσιμο!
                          Φαντάζομαι το diesel -παρα την ηχομονωση- θα ακούγεται κιόλας! Και για 90.000€ θα ήθελα να ακούω καλύτερους ήχους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by

                            Ο χρήστης dstou έγραψε:
                            Χιλιομετροφάγος ένα ΙΧ με 15.000 χλμ. ετησίως δεν είναι. Ένας μέσος όρος χρήσης, ναι.
                            Τι να πω εγώ μόνο με ένα Τζίμνυ 1.300 κάνω 40.000 χλμ. σε εθνική και αγροτικούς, χώρια τα υπόλοιπα αυτοκίνητά μου.

                            Εχεις δικιο το περασα στο κουτουρου το 15000km..
                            Απλα εγω κολλησα στο χαρακτηρα του αυτοκινητου περισσοτερο..
                            Δεν την αλλαζω την αποφαση μου παντως..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos last edited by

                              BMW 535i από μένα. Και ήχος, και επιδόσεις και καίει λογικά στην Εθνική.

                              Αν θέλει Audi ντε και καλά...Α6 diesel τότε.

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coopers_jcw last edited by

                                Μαλλον οσοι νομιζετε οτι εχει ηχο ΤΑΧΙ ενα turbo diesel 3λιτρο και πανω μοτερ(κατηγοριας BMW AUDI ) ......μαλλον δεν εχετε κανει ποτε ταξιδι με ενα τετοιο .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  popol-ros last edited by

                                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/329122/
                                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/644365/

                                  δεχομαι και τα ρεστα σε μορφη επιταγης... δεν υπαρχει προβλημα!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mad_max_geo last edited by

                                    http://www.car.gr/classifieds/cars/view/688808/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης cooperS_JCW έγραψε:
                                      Μαλλον οσοι νομιζετε οτι εχει ηχο ΤΑΧΙ ενα turbo diesel 3λιτρο και πανω μοτερ(κατηγοριας BMW AUDI ) ......μαλλον δεν εχετε κανει ποτε ταξιδι με ενα τετοιο .

                                      Τα ίδια μας έλεγαν και τα 2λιτρα της BMW αλλά τα διάφορα video άλλο έδειξαν....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        Ο χρήστης cooperS_JCW έγραψε:
                                        Μαλλον οσοι νομιζετε οτι εχει ηχο ΤΑΧΙ ενα turbo diesel 3λιτρο και πανω μοτερ(κατηγοριας BMW AUDI ) ......μαλλον δεν εχετε κανει ποτε ταξιδι με ενα τετοιο .

                                        Με Mercedes E class (W212) diesel ΤΑΧΙ έχω κάνει μόνο (μικρότερος απο 3λιτρος πρέπει να ήταν, μάλλον 250 CDi) και κάτι άκουγα.
                                        Τα υπόλοιπα ταξίδια γίνονται με βενζινοκίνητα!

                                        Εκείνο που σκέφτομαι είναι αν για ένα όχημα 90.000€ πόσο βασικό κριτήριο είναι η κατανάλωση (και ίσως και το κόστος καυσίμου) ή τα λοιπά μηχανικά χαρακτηριστικά/επιδόσεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leftgalan last edited by

                                          3.0 diesel που το έχω και αχτι όσο και να μην υπολογίζεις το χρήμα . . είναι όμορφο να μην καις πολύ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Είμαι έχων και κατέχων και μπορώ να δίνω μεσούσης της κρίσης 90 χιλιάρικα για μια κουρσάρα. Δεν έχει σημασία το πόθεν. Δούλεψα,έκλεψα,κληρονόμησα,έσφαξα ένα οικοπεδάκι-προίκα στο χωριό του παππού, είναι όλα άνευ σημασίας. Τα έχω και τα δίνω, αυτό μετράει, και απ' όλα μου γυάλισε το Άουδι.

                                            Έχω τη δυνατότητα να πάρω το βενζινοκίνητο Α6, αυτό με τον κομπρέσσορα. Να ταξιδεύω με τα λιγότερα ντεσιμπέλ από οτιδήποτε όμοιό του (νταξ΄τα ίδια με την Ε), να έχω μέγιστη ροπάκλα στις 2.500 σαλ και άμα θέλω να το στίψω να μου δίνει τα 0-100 σε 5,9'' μετρημένα και τα 50-80 σε 2,9,'' που δεν τα βρίσκω ούτε στα περισσότερα όμοιά του κουρσάτα V8.

                                            Γιατί να συμβιβαστώ με το πετρέλαιο? Για 400 ευρώ το χρόνο οικονομία σε καύσιμα ή για να σώσω τον πλανήτη εκπέμποντας λιγότερο διοξείδιο? Και από πάνω να ακούω και κλακέτες, εν είδη ψαρόβαρκας με μαλκότσι, ή όταν ξεκινάω από το κλειστό γκαράζ μου να εισπνέω την ντιζελούμπα ?
                                            You must be joking. C' mon πετρελαιολάτρες μου, give me some arguments πλιζ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 1 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr