-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
....................Σε εμενα ειναι αισθητη κυριως στις χαμηλες στροφες. Νιωθεις να εχει περισσοτερο lag. Ωστοσο μετα τις 2500σαλ που ανεβαζει περισσοτερη πιεση ειναι τοση η ροπη που δεν σε ενοχλει καθολου.
Αυτό παρατήρησα σήμερα (με 39 βαθμούς Κελσίου) , όντως μετά τις 2500σαλ το ξέσπασμα υπήρχε. Πιο χαμηλά υπήρχε πτώση.
-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Μειωση αποδοσης για δυο κυριως λογους. Λογω υψηλης θερμοκαριας εχουμε μικροτερη πυκνοτητα αερα αρα και μικροτερη μαζα αερα στον ιδιο ογκο. Ο αλλος λογος ειναι οτι λογο της υψηλης εξωτερικης θερμοκρασιας η αποδοτικοτητα του intercooler πεφτει αρα ο εισερχομενος αερας εχει υψηλοτερη θερμοκρασια με αποτελεσμα ο knock sensor να μειωνει το αβανς για να προλαβει το φαινομενο της αυταναφλεξης. Σε εμενα ειναι αισθητη κυριως στις χαμηλες στροφες. Νιωθεις να εχει περισσοτερο lag. Ωστοσο μετα τις 2500σαλ που ανεβαζει περισσοτερη πιεση ειναι τοση η ροπη που δεν σε ενοχλει καθολου.Επιτέλους, διάβασα κάτι παραπάνω από όσα ήξερα ως τώρα! Ίσως γι'αυτό να δικαιολογείται λίγο μεγαλύτερη πτώση της απόδοσης απ'οσο περίμενα με κάτι μπακαλίστικους υπολογισμούς που είχα κάνει λίγο καιρό πριν. Thanx man!
Το ζόρι στις χαμηλές στροφές μου είναι αισθητότατο με το κλιματιστικό αναμμένο. Μόλις φυσήξει το τουρμποαεράκι τα παίρνει όλα ο τουρμποάνεμος πάντως!
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
Επιτέλους, διάβασα κάτι παραπάνω από όσα ήξερα ως τώρα! Ίσως γι'αυτό να δικαιολογείται λίγο μεγαλύτερη πτώση της απόδοσης απ'οσο περίμενα με κάτι μπακαλίστικους υπολογισμούς που είχα κάνει λίγο καιρό πριν. Thanx man!
Το ζόρι στις χαμηλές στροφές μου είναι αισθητότατο με το κλιματιστικό αναμμένο. Μόλις φυσήξει το τουρμποαεράκι τα παίρνει όλα ο πάντως!
-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Μειωση αποδοσης για δυο κυριως λογους. Λογω υψηλης θερμοκαριας εχουμε μικροτερη πυκνοτητα αερα αρα και μικροτερη μαζα αερα στον ιδιο ογκο. Ο αλλος λογος ειναι οτι λογο της υψηλης εξωτερικης θερμοκρασιας η αποδοτικοτητα του intercooler πεφτει αρα ο εισερχομενος αερας εχει υψηλοτερη θερμοκρασια με αποτελεσμα ο knock sensor να μειωνει το αβανς για να προλαβει το φαινομενο της αυταναφλεξης. Σε εμενα ειναι αισθητη κυριως στις χαμηλες στροφες. Νιωθεις να εχει περισσοτερο lag. Ωστοσο μετα τις 2500σαλ που ανεβαζει περισσοτερη πιεση ειναι τοση η ροπη που δεν σε ενοχλει καθολου.αυταναφλεξη Απο τι;;
Απο 20 βαθμούς παραπάνω στην ατμόσφαιρα ;; -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Μειωση αποδοσης για δυο κυριως λογους. Λογω υψηλης θερμοκαριας εχουμε μικροτερη πυκνοτητα αερα αρα και μικροτερη μαζα αερα στον ιδιο ογκο. Ο αλλος λογος ειναι οτι λογο της υψηλης εξωτερικης θερμοκρασιας η αποδοτικοτητα του intercooler πεφτει αρα ο εισερχομενος αερας εχει υψηλοτερη θερμοκρασια με αποτελεσμα ο knock sensor να μειωνει το αβανς για να προλαβει το φαινομενο της αυταναφλεξης. Σε εμενα ειναι αισθητη κυριως στις χαμηλες στροφες. Νιωθεις να εχει περισσοτερο lag. Ωστοσο μετα τις 2500σαλ που ανεβαζει περισσοτερη πιεση ειναι τοση η ροπη που δεν σε ενοχλει καθολου.
αυταναφλεξη Απο τι;;
Απο 20 βαθμούς παραπάνω στην ατμόσφαιρα ;;Δεν εννοεί αυτό φαντάζομαι...
-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Μειωση αποδοσης για δυο κυριως λογους. Λογω υψηλης θερμοκαριας εχουμε μικροτερη πυκνοτητα αερα αρα και μικροτερη μαζα αερα στον ιδιο ογκο. Ο αλλος λογος ειναι οτι λογο της υψηλης εξωτερικης θερμοκρασιας η αποδοτικοτητα του intercooler πεφτει αρα ο εισερχομενος αερας εχει υψηλοτερη θερμοκρασια με αποτελεσμα ο knock sensor να μειωνει το αβανς για να προλαβει το φαινομενο της αυταναφλεξης. Σε εμενα ειναι αισθητη κυριως στις χαμηλες στροφες. Νιωθεις να εχει περισσοτερο lag. Ωστοσο μετα τις 2500σαλ που ανεβαζει περισσοτερη πιεση ειναι τοση η ροπη που δεν σε ενοχλει καθολου.+1
Πολύ σωστά!!! -
Ο χρήστης canonis έγραψε:
Μειωση αποδοσης για δυο κυριως λογους. Λογω υψηλης θερμοκαριας εχουμε μικροτερη πυκνοτητα αερα αρα και μικροτερη μαζα αερα στον ιδιο ογκο. Ο αλλος λογος ειναι οτι λογο της υψηλης εξωτερικης θερμοκρασιας η αποδοτικοτητα του intercooler πεφτει αρα ο εισερχομενος αερας εχει υψηλοτερη θερμοκρασια με αποτελεσμα ο knock sensor να μειωνει το αβανς για να προλαβει το φαινομενο της αυταναφλεξης. Σε εμενα ειναι αισθητη κυριως στις χαμηλες στροφες. Νιωθεις να εχει περισσοτερο lag. Ωστοσο μετα τις 2500σαλ που ανεβαζει περισσοτερη πιεση ειναι τοση η ροπη που δεν σε ενοχλει καθολου.
+1
Πολύ σωστά!!!τι ΠΟΛΥ σωστά;;;
Τι σχεση έχει η προπορεια με την αυξημένη εξωτερική θερμοκρασία;; -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Τελικα μετα απο πολλες δοκιμες διαπιστωσα οτι και να υπαρχει μειωση στην αποδοση του τουρμπο λογω ζεστης δεν την αντιλαμβανεται καποιος!Με κλιματισμο και 38 βαθμους επιταχυνε οπως παντα (δυνατα) και εφτασε μεχρι 220 χλμ ,κοντερισια βεβαια.Πολυ καλα πιστευω!
Το επιβεβαίωσες με κλήση και αφαίρεση πινακίδων? -έχεις μέρες να φανείς-....
-
δεν ξέρω αν το είδε κανείς πάντως στην ιταλική σελιδα της Fiat στην επιλογη έκδοσης για το Bravo υπάρχουν πλέον και οι επιλογές του 1.4 Multiair Turbo 16v 140cv Start&Stop Dynamic με αρχική τιμή 20.700Ευρώ, και 1.4 Multiair Turbo 16v 140cv Start&Stop Emotion με αρχική τιμή 21.700Ευρώ!
καθόλου άσχημα μπορώ να πω... άντε να έλθουν και στην ελλάδα..
(http://www.fiat.it/cgi-bin/pbrand.dll/F ... elKey=1981) -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Μειωση αποδοσης για δυο κυριως λογους. Λογω υψηλης θερμοκαριας εχουμε μικροτερη πυκνοτητα αερα αρα και μικροτερη μαζα αερα στον ιδιο ογκο. Ο αλλος λογος ειναι οτι λογο της υψηλης εξωτερικης θερμοκρασιας η αποδοτικοτητα του intercooler πεφτει αρα ο εισερχομενος αερας εχει υψηλοτερη θερμοκρασια με αποτελεσμα ο knock sensor να μειωνει το αβανς για να προλαβει το φαινομενο της αυταναφλεξης. Σε εμενα ειναι αισθητη κυριως στις χαμηλες στροφες. Νιωθεις να εχει περισσοτερο lag. Ωστοσο μετα τις 2500σαλ που ανεβαζει περισσοτερη πιεση ειναι τοση η ροπη που δεν σε ενοχλει καθολου.
+1
Πολύ σωστά!!!τι ΠΟΛΥ σωστά;;;
Τι σχεση έχει η προπορεια με την αυξημένη εξωτερική θερμοκρασία;;Όταν λες προπορεία τι εννοείς???????????
-
Ο χρήστης canonis έγραψε:
Όταν λες προπορεία τι εννοείς???????????
ο ΝΙΚΟΛΑΣ λέει κάτι τεχνικό και εσυ συμφωνείς χωρίς να ξέρεις για τι λέει;
προπορεια ανάφλεξης είναι η μηχανολογικό ονομασία του αβανς...
Ξέρεις τι είναι ;
Αν ναι ,καταλαβαίνεις ότι αυτό που γράφει ο φίλος είναι λάθος... -
Και οι δυο λογοι που γραφει ειναι το ιδιο πραγμα και δεν νομιζω να εχει καμια σχεση το αβανς .
-
Παιδια, εφτασα τα 1250χμ και ειπα χτες να δοκιμασω για λιγο το σπορ κουμπι! Εμεινα ενθουσιασμενος! Χωρις βυθισματα στο γκαζι (μεχρι την μεση) το τουρμπο μπαινει πιο νωρις (ετσι νομιζω τουλαχιστον!), το γκαζι ανταποκρινεται πολυ καλητερα και το τιμονι ειναι επιτελους βαρυ!
Εκανα και ταξιδακι μικρο χτες (250χμ) και με 3 ατομα και δυο σκυλους, φουλ κλιμα, ειμουν στα 8,5 με 9λτ/100χμ. Καθολου ασχημα αν σκεφτεις οτι πατησα (χαλαρα παντα) μεχρι 170χμαω για να δω πως παει (πολυ καλο πατημα εχει το ατιμο. Η κοπελα μου που φοβαται τρελα τις υψηλες ταχυτητες δεν το πιστευε οτι παμε με 170).
Απολυτα ευχαριστημενος!!!!By the way, προαναφλεξη δεν ειναι οταν η βενζινη εκρυγνηται στον κυλινδρο πριν δωσει σπιθα το μπουζι? (πολυ χονδρικα) με αποτελεσμα τα γνωστα 'πυρακια'?
-
Ο χρήστης blashyrkh έγραψε:
By the way, προαναφλεξη δεν ειναι οταν η βενζινη εκρυγνηται στον κυλινδρο πριν δωσει σπιθα το μπουζι? (πολυ χονδρικα) με αποτελεσμα τα γνωστα 'πυρακια'?
Ναι αυτο ειναι αλλα δεν νομιζω οτι σχετιζεται με την θερμοκρασια του εισερχομενου αερα.
-
Ο χρήστης blashyrkh έγραψε:
Παιδια, εφτασα τα 1250χμ και ειπα χτες να δοκιμασω για λιγο το σπορ κουμπι! Εμεινα ενθουσιασμενος! Χωρις βυθισματα στο γκαζι (μεχρι την μεση) το τουρμπο μπαινει πιο νωρις (ετσι νομιζω τουλαχιστον!), το γκαζι ανταποκρινεται πολυ καλητερα και το τιμονι ειναι επιτελους βαρυ!
Εκανα και ταξιδακι μικρο χτες (250χμ) και με 3 ατομα και δυο σκυλους, φουλ κλιμα, ειμουν στα 8,5 με 9λτ/100χμ. Καθολου ασχημα αν σκεφτεις οτι πατησα (χαλαρα παντα) μεχρι 170χμαω για να δω πως παει (πολυ καλο πατημα εχει το ατιμο. Η κοπελα μου που φοβαται τρελα τις υψηλες ταχυτητες δεν το πιστευε οτι παμε με 170).
Απολυτα ευχαριστημενος!!!!By the way, προαναφλεξη δεν ειναι οταν η βενζινη εκρυγνηται στον κυλινδρο πριν δωσει σπιθα το μπουζι? (πολυ χονδρικα) με αποτελεσμα τα γνωστα 'πυρακια'?
Αντε επιτέλους να το ευχαριστηθείς!!!
Εβαλες τους σκύλους μέσα???? ...εγω πάντως έδωσα όρκο ότι οι δικοί μου δεν θα μπούν ποτέ!(είναι και μαλλιαροί και μεγαλόσωμοι γμτ)
Μ αρεσε αυτό που λες με την κοπελιά σου!
Μου θύμισε τη γυναίκα μου.
Άντε καλά Sportιβικα χιλιόμετρα! -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
By the way, προαναφλεξη δεν ειναι οταν η βενζινη εκρυγνηται στον κυλινδρο πριν δωσει σπιθα το μπουζι? (πολυ χονδρικα) με αποτελεσμα τα γνωστα 'πυρακια'?
Ναι αυτο ειναι αλλα δεν νομιζω οτι σχετιζεται με την θερμοκρασια του εισερχομενου αερα.
Περισσοτερο αβανς --> Περισσοτερος χρονος καυσης --> Περισσοτερη δυναμη
Περισσοτερος χρονος καυσης = μεγαλυτερες πιθανότητες για προαναφλεξη
Οσο δεν έχεις καλή απαγωγή θερμοτητας στον θάλαμο, έχεις αυξημένες πιθανοτητες για
προαναφλεξη.
3 τροποι υπαρχουν σε εναν υπερτροφοδοτουμενο κινητηρα για να μειωσεις θερμοκρασια θαλαμου:
i) Μειώνεις πιεση ii)αυξανεις καυσιμο για να εχεις υπερπλουσιο μειγμα (συμφωνα με τις
προδιαγραφες ρυπων αυτο ειναι απαγορευτικο) iii)μειωνεις την προπορεια αναφλεξης (αβανς) -
Ο χρήστης blashyrkh έγραψε:
Παιδια, εφτασα τα 1250χμ και ειπα χτες να δοκιμασω για λιγο το σπορ κουμπι! Εμεινα ενθουσιασμενος! Χωρις βυθισματα στο γκαζι (μεχρι την μεση) το τουρμπο μπαινει πιο νωρις (ετσι νομιζω τουλαχιστον!), το γκαζι ανταποκρινεται πολυ καλητερα και το τιμονι ειναι επιτελους βαρυ!
Εκανα και ταξιδακι μικρο χτες (250χμ) και με 3 ατομα και δυο σκυλους, φουλ κλιμα, ειμουν στα 8,5 με 9λτ/100χμ. Καθολου ασχημα αν σκεφτεις οτι πατησα (χαλαρα παντα) μεχρι 170χμαω για να δω πως παει (πολυ καλο πατημα εχει το ατιμο. Η κοπελα μου που φοβαται τρελα τις υψηλες ταχυτητες δεν το πιστευε οτι παμε με 170).
Απολυτα ευχαριστημενος!!!!By the way, προαναφλεξη δεν ειναι οταν η βενζινη εκρυγνηται στον κυλινδρο πριν δωσει σπιθα το μπουζι? (πολυ χονδρικα) με αποτελεσμα τα γνωστα 'πυρακια'?
Ωραία δεν είναι η αίσθηση όταν οι μπροστινές ρόδες μαγκώνουν στην άσφαλτο και πετάγεται η Μόνικα μπροστά? Αρκετή ροπή και απο χαμηλά !!! Συνταγή ευτυχίας
Και ο δικός μου 'κόφτης' έχει μετατοπιστεί απο τα 130 στα 160..... Στις στροφές όμως η αντίδραση είναι η ίδια....
-
'The knock sensor responds to spark knock caused by Pre-detonation of the Air/Fuel mixture. As the flame front moves out from the spark plug ignition point, pressure waves in the chamber crash into the piston or cylinder walls resulting in a sound known as a knock or ping. This is caused by using a fuel with a low octane rating, overheating, or over advanced timing.'
Στα αγγλικα αλλα πιστευω οτι καταλαβαίνετε. Η ζέστη (θερμος αερας στην εισαγωγη) ΜΠΟΡΕΙ να προκαλεσει πυρακια οπως λεει και παραπανω. Εγω παντος στο παλιο μου μπραβο κατω απο τις 2,500 στροφες ειχα παντα πυρακια χειμωνα /καλοκαιρι !!! Το αυτοκινητο εφτασε τα 150.000 χωρις το παραμικρο προβλημα! Ειχα βαλει και κατοσταρα με προσθετο οκτανιων (βαση των υπολογισμων μου ειχα 108 οκτάνια σε καπια φαση στο ντεποζιτο!) αλλα και παλι αν εβαζα καμια 4η με 1500 στροφες, κοπανουσε ασχημα.
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
................
Και ο δικός μου 'κόφτης' έχει μετατοπιστεί απο τα 130 στα 160..... **Στις στροφές όμως η αντίδραση είναι η ίδια.... **:vava:Σου έχω τη λύση!
Αν της αρέσει το διάβασμα , προμήθευσέ την με κανένα περιοδικό - βιβλίο και λύνεται το πρόβλημα!
(στη δική μου δουλεύει!).. -
Νικόλα τα έχεις μπλέξει στο μυαλό σου και τα έχεις κάνει...
μην γράφεις για τεχνικά ζητήματα αν δεν είσαι σίγουρος...
Η προπορεια δεν αλλάζει σε σχέση με την εξωτερική θερμοκρασία αλλά ανάλογα με την ποιότητα της βενζίνης , δηλαδή με την ικανότητα της βενζίνης να συμπιεζεται χωρίς να αυταναφλεγεται...
Fiat Bravο 2007