-
Τα πιο **κουφά **που διαβάζω είναι πως το Ibiza είναι χειρότερο από το Fiesta, αλλά το Polo μπορεί να 'ναι καλύτερο.
Φαντάζομαι αυτό οφείλεται μόνο στο διαφορετικό ταμπλό
γιατί στην πραγματικότητα δύο κατασκευαστικά πανομοιότυπα αυτοκίνητα Polo-Ibiza
δε γίνεται να θεωρούνται ότι δεν έχουν μεταξύ τους σχέση (!),
τα υπόλοιπα είναι απλά φανφάρες για να τα γράφει ο 'σχετικός' τύπος και να τα χαύτει ο κόσμος.
Επίσης ένα δεύτερο ότι το Ibiza δεν έχει κινητήρες, ενώ τα ξαδερφάκια του από το γκρουπ έχουν.Για το πρώτο η διαφορά Polo-Ibiza κρίνεται στο ζούληγμα των πλαστικών του ταμπλό.
Αν αυτό αρκεί για να κάνει τέτοια διαφορά, τότε οκ μια και όλα τα άλλα είναι πλέον υποκειμενικά.Για το δεύτερο τί να πει κανείς όταν η γκάμα των κινητήρων τους είναι ...ίδια.
Πρώτα γιατί το Ibiza όχι απλά δεν υστερεί αλλά και όταν το Ibiza είχε τον 1.4TSI 180 ίππων (+7άρι DSG),
ήταν το πρώτο και μόνο μικρό VAG που είχε τον συγκεκριμένο κινητήρα
(και τότε οι φωνές κάποιων ...ειδημόνων πάλι από το 4tf
έλεγαν είτε ότι δεν βγαίνουν στην πράξη αυτά τα άλογα,
είτε ο 1.4TSI 180 αλόγων του Ibiza δεν είναι άλλος από τον 1.4TSΙ 170 αλόγων του Golf,
αλλά μόνη της η SEAT διαφημίζει ...δήθεν τους 180 ίππους
ενώ από την άλλη και το 7άρι DSG είναι ελαττωματικό έως κακό
εξ'ού και το παραχώρησε η VW για να το χρησιμοποιήσει πρώτη η SEAT στο Ibiza- όχι τίποτε άλλο αλλά για να θυμόμαστε τί αρλούμπες λεγόταν από συνφορουμίτες).
Μετά γιατί και o 1.2TSI είναι επίσης διαθέσιμος και στο Ibiza (πχ http://media.seat.com/en/seat-news/555- ... lidad.html),
μόνο που η ελληνική αντιπροσωπεία κοιμάται και δεν έχει βγει να τον προδιαφημίσει.Για το ...κυρίως θέμα ούτε ψήφισα αλλά και ούτε με ενδιαφέρει να απαντήσω
με την έννοια ότι δεν ενδιαφέρομαι να κάνω επίδειξη προτίμησης,
απλά βλέποντας ότι εκφράζονται επιπόλαια απόψεις
υπογραμμίζω ότι περισσότερο δείχνουν την επίδραση του μάρκετινγκ στην ψυχολογία του κοινού. -
Στη διαμαχη Polo- Ibiza ειναι ξεκαθαρα θεμα προτεραιοτητων. Οποιος θελει κατι σπορ παει στο Ibiza. Οποιος θελει κατι ποιο ανετο παει στο Fabia. Και οποιος θελει κατι πιο ολοκληρωμενο παει στο Polo (ειδαλλως ολοι θα επαιρναν το Ibiza)
Κατα τη γνωμη μου τα φαουλ του τωρινου Ibiza ειναι το μουντο εσωτερικο και καποια εργονομικα λαθη. Κατα τα αλλα ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο με και με καλη τιμη. Οταν θα ερθει με τον 1.2 tsi πιστευω θα ειναι σε θεση να κλεψει κοινο απο το Polo
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Επισης σε θεμα εμφανισης
Κατα τα αλλα ο κινητηρας πρεπει να ειναι
Εκεινος ο κινητηρας δεν βγαζει 105 αλογα για κανεναν λογο....Αμα εβγαζε 105 αλογα καθαρα θα ηταν ενα τικ ποιο αργο απο το fiesta και οχι λιγο ποιο γρηγορο.
Μιλάμε για 0-100 τώρα ή για ρεπρίζ? Πόσο γράφει το Fabia?
Στα ρεπριζ φυσικα αγαπητε θα ηταν ποιο γρηγορο το polo λογο τουρμπινας.Για 0-100 λεω. Το Fabia 0-100 γραφει 10,2.Το fiesta 9,9 και το polo 9,7.Σημειωτεων το fiesta ειναι το ελαφρυτερο.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Στα ρεπριζ φυσικα αγαπητε θα ηταν ποιο γρηγορο το polo λογο τουρμπινας.Για 0-100 λεω. Το Fabia 0-100 γραφει 10,2.Το fiesta 9,9 και το polo 9,7.Σημειωτεων το fiesta ειναι το ελαφρυτερο.
Α, τις εργοστασιακές έχεις, οκ.
Στο Fiesta τα εξής είναι τα θετικά :
- Ευχάριστο οδηγικά
- Καλό τιμόνι
- Καλό κιβώτιο
- Ωραία εμφάνιση
- λογική συντήρηση
- δεν είναι τόσο ποιοτικό όσο ο τύπος έγραψε
- λίγο σκληρό το Sport για τους απίστευτους δρόμους μας (45/40άρι προφίλ γαρ)
- μιτζιριές της Ford σε κάποια εξοπλισμού θέματα.
Σε γενικές γραμμές αξίζει η αγορά του έναντι του Ibiza. Στα χαρτιά , εμφανίζεται πιο αδύναμο και σίγουρα πάσχει σε θέμα εσωτερικού , imho.
Επιλογές είναι αυτές βέβαια, οτι αρέσει στο καθένα το παίρνει και είναι πιο ευχαριστημένος.
ΥΓ Πληροφοριακά, το 9.9 είναι αρκετά απαισιόδοξο
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Στη διαμαχη Polo- Ibiza ειναι ξεκαθαρα θεμα προτεραιοτητων. Οποιος θελει κατι σπορ παει στο Ibiza. Οποιος θελει κατι ποιο ανετο παει στο Fabia. Και οποιος θελει κατι πιο ολοκληρωμενο παει στο Polo (ειδαλλως ολοι θα επαιρναν το Ibiza)Κατα τη γνωμη μου τα φαουλ του τωρινου Ibiza ειναι το μουντο εσωτερικο και καποια εργονομικα λαθη. Κατα τα αλλα ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο με και με καλη τιμη. Οταν θα ερθει με τον 1.2 tsi πιστευω θα ειναι σε θεση να κλεψει κοινο απο το Polo
το μόνο σπορ στοιχείο που έχει το 1.4 ατμος ιμπιζ είναι τα καθίσματα του...
Κατα τα αλλά μοιάζει με το πόλο...
Μόνο που το πόλο έχει ένα μοτέρ 1.2 tsi που δεν αφήνει αδιάφορο...
Τώρα αν μιλάμε για το ακραίο κούπες αυτό παίζει σε άλλη κατηγορία τιμής , όπου η qv και το rc δείχνουν το δρόμο... -
τωρα λετε για σουπερ μινι γενικα..?
εγω γιατι καταλαβα super mini με κινητηρα 1,6 16V..? τα υπολοιπα που παιζουν ειναι clio GT 128ps και swift sport..
απο ολα αυτα κατα τη γνωμη μου τα clio και το fiesta προκρινονται χαλαρα
-
ταμπουρα πισω;;;;
μη αεριζομενοι δισκοι μπροστα;;;;δεν πιστευω.....
χωρις esp;;;;
παντως οχι fiesta -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ταμπουρα πισω;;;;
μη αεριζομενοι δισκοι μπροστα;;;;δεν πιστευω.....
χωρις esp;;;;
παντως οχι fiestaΤάμπουρα πίσω. Μειονέκτημα αλλά όχι τραγικό καθώς δεν υπερθερμαίνονται ποτέ σχεδόν.
Αεριζόμενοι δίσκοι μπροστά.
ESP υπάρχει εξτρά (πλήρως απενεργοποιούμενο! ) γία όσους δεν την παλεύουν άνευ. -
Πλεον το Fiesta εχει στανταρ esp
-
Συγγνώμη, ποιο είναι το τελευταίο αυτοκίνητο που είχε απλούς ( όχι αεριζόμενους) δίσκους μπροστά και πότε;
-
Μαλλον στο μυαλλο του ggab υπαρχουν ακομα
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Μαλλον στο μυαλλο του ggab υπαρχουν ακομαωχ ο FORD
-
για δειτε ρε παιδες που πλεον, αυτοκινητο που δεν εχει ESP θεωρειται λιγο....
αυτη ειναι η νεα ταση της εποχης απο οτι φαινεται.... λιγοτερη μηχανολογια, περισσοτερα ηλεκτρονικα, περισσοτερους παθητικους οδηγους (μεταφορεις).....
( )
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
για δειτε ρε παιδες που πλεον, αυτοκινητο που δεν εχει ESP θεωρειται λιγο....αυτη ειναι η νεα ταση της εποχης απο οτι φαινεται.... λιγοτερη μηχανολογια, περισσοτερα ηλεκτρονικα, περισσοτερους παθητικους οδηγους (μεταφορεις).....
( )
Ακριβώς έτσι το βλέπω και εγώ το θέμα. Ωχ, τώρα θα πέσουν όλοι να μας φάνε
Δεν το θεωρώ σωστό να μαθαίνουν όλοι πλέον να οδηγάνε με ESP και να βασόζονται σε αυτό. Ναι κάποιες φορές είναι καλό να υπάρχει αλλά ακταλαβαίνετε τί εννοώ.
Και βέβαια να οδηγάω αυτοκίνητο με μη απανεργοποιήσιμο ESP δεν θα ήθελα ούτε να το διανοηθώ
Πάντως προσωπικά το γεγονός ότι έμαθα να οδηγάω σε αυτοκίνητο χωρίς ESP και ABS μόνο καλό μου έχει κάνει. -
Σωστοι οι παικτες ποιο πανω.Δεν διαφωνω οτι οταν ενα αμαξι συγχρονο εχει καποια α συστηματα ασφαλειας για να κανει τη ζωη μας ποιο ευκολη και ποιο ασφαλη(υμαρτον ανθρωποι ειμαστε εχουμε δει τι γινεται στους δρομους με διαφορα παραδειγματα ).Αλλα θα φτασει η ασφαλεια σε ενα σημειο που η οδηγηση ακομα και σε εμας που μας αρεσει να οδηγαμε να γινεται βαρετη και ενα κοινο πραγμα χωρις ενδιαφερον.Και οπως ειπε ο Γιαννης φτασαμε να λεμε οτι ενα αυτοκινητο με ενα παρα πολυ καλο μηχανικο συνολο να λεγεται ανεπαρκες επειδη δεν εχει ESP και στη θεση του μπορεις να προτιμησεις ενα Yaris η ενα Jazz με τα οποια βαριεσαι τη ζωη σου .
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Yaris η ενα Jazz με τα οποια βαριεσαι τη ζωη σου .Μπορείς και με αυτά Τζώρτζη να παίξεις, dun worry.Δεν θα σε ενθαρρύνει αλλά μια χαρά θα
παίξεις αν το θες. -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Yaris η ενα Jazz με τα οποια βαριεσαι τη ζωη σου .
Μπορείς και με αυτά Τζώρτζη να παίξεις, dun worry.Δεν θα σε ενθαρρύνει αλλά μια χαρά θα
παίξεις αν το θες.Μπα μαλλον θα τα γεμισω με λαστιχο να τα κανω συγκρουομενα ετσι οπως ειναι.
-
Επειδη πριν απο 2-3 μηνες εψαχνα αυτοκινητο ενδιαφερθηκα κ για το fiesta το 1600 το οποιο κ οδηγησα.
Το μονο που μου αρεσε, ειναι οτι το με ολα αυτα τα μαρσπιε,χαμηλωμενους προφυλακτηρες,διαχυτες κλπ φαινεται πολυ ομορφο εξωτερικα.Αλλα κ το εσωτερικο του ειναι πολυ νεανικο κ ιδιαιτερο!
Τωρα στο δρομο...... η αναρτηση....Χαλια μαυρα!Πολυ σκληρη για καθημερινη χρηση και για ταξιδια.Αν πεσεις σε καμια λακουβα θα βγεις με καταγμα στην μεση.Ειπαμε ειναι μια σβελτη εκδοση του fiesta αλλα οχι κ τοσο σκληρη αναρτηση για τα 120 ατμοσφαιρικα αλογα.Ολη την ωρα ακουγα τα μπαμ-μπουμ που εκανε οποτε ειχε ανωμαλιες ο δρομος.
Και αυτα τα ταμπουρα πισω....Αυτοκινητο που το ακολουθει η λεξη sport και φοραει ταμπουρα πισω ειναι απλα γελοιο! -
Ο χρήστης Dr_tolis έγραψε:
Επειδη πριν απο 2-3 μηνες εψαχνα αυτοκινητο ενδιαφερθηκα κ για το fiesta το 1600 το οποιο κ οδηγησα.Το μονο που μου αρεσε, ειναι οτι το με ολα αυτα τα μαρσπιε,χαμηλωμενους προφυλακτηρες,διαχυτες κλπ φαινεται πολυ ομορφο εξωτερικα.Αλλα κ το εσωτερικο του ειναι πολυ νεανικο κ ιδιαιτερο!
Τωρα στο δρομο...... η αναρτηση....Χαλια μαυρα!Πολυ σκληρη για καθημερινη χρηση και για ταξιδια.Αν πεσεις σε καμια λακουβα θα βγεις με καταγμα στην μεση.Ειπαμε ειναι μια σβελτη εκδοση του fiesta αλλα οχι κ τοσο σκληρη αναρτηση για τα 120 ατμοσφαιρικα αλογα.Ολη την ωρα ακουγα τα μπαμ-μπουμ που εκανε οποτε ειχε ανωμαλιες ο δρομος.
Και αυτα τα ταμπουρα πισω....Αυτοκινητο που το ακολουθει η λεξη sport και φοραει ταμπουρα πισω ειναι απλα γελοιο!Σχετικά με τις αναρτήσεις γιατί έχουν πολλοί αυτό το παράπονο δεν σας αναγκάζει κανένας να πάρετε το 1.6 sport μπορείτε αντί γι' αυτό να πάρετε το 1.6 titanium 3d με το οποίο δεν χάνεις την εμφάνιση του 3πορτου και έχεις νορμάλ αναρτήσεις και νορμάλ 15άρες ζάντες.
-
Η σπορ η μαλακό δηλαδή;;
Δεν υπάρχει μέση λύση...;;
Μην τρελαθούμε...
Η σιτροεν πως το κάνει με το ds3 ...;
που φοράει και 17αρες...
seat ibiza 1.6 sc vs ford fiesta 1.6 s