-
Ας βάλουμε εδώ τα πιο αργά αυτοκίνητα που έχουμε οδηγήσει ποτέ, μαζί με μία σύντομη περιγραφή.
Ξεκινάω:
Fiat Punto αυτόματο (νομίζω 1.2): Πραγματικό σαλιγκάρι. Δεν θα το έπαιρνα ούτε για μέσα στην πόλη. Στη μικρή διαδρομή που το πήγα χρειάστηκε να περάσω μια διασταύρωση χωρίς φανάρι. Περίμενα κανα 5λεπτο να βρώ αρκετά μεγάλο κενό για να μπώ. Επίσης υπερβολικά 'χαλαρός' μετατροπέας ροπής που σου έδινε την εντύπωση σαν να οδηγείς χειροκίνητο αυτοκίνητο με το συμπλέκτη μονίμως μισοπατημένο.VW Golf 1.6 αυτόματο: Τα ίδια με το Punto, αλλά οριακά πιο γρήγορο.
Hyundai Galloper 3.5 αυτόματο: Ίσως όχι τόσο αργό σε απόλυτα νούμερα, αλλά περίμενα καλύτερες επιδόσεις απο κινητήρα 3.5
-
Ας βάλουμε εδώ τα πιο αργά αυτοκίνητα που έχουμε οδηγήσει ποτέ, μαζί με μία σύντομη περιγραφή.
Ξεκινάω:
Fiat Punto αυτόματο (νομίζω 1.2): Πραγματικό σαλιγκάρι. Δεν θα το έπαιρνα ούτε για μέσα στην πόλη. Στη μικρή διαδρομή που το πήγα χρειάστηκε να περάσω μια διασταύρωση χωρίς φανάρι. Περίμενα κανα 5λεπτο να βρώ αρκετά μεγάλο κενό για να μπώ. Επίσης υπερβολικά 'χαλαρός' μετατροπέας ροπής που σου έδινε την εντύπωση σαν να οδηγείς χειροκίνητο αυτοκίνητο με το συμπλέκτη μονίμως μισοπατημένο.VW Golf 1.6 αυτόματο: Τα ίδια με το Punto, αλλά οριακά πιο γρήγορο.
Hyundai Galloper 3.5 αυτόματο: Ίσως όχι τόσο αργό σε απόλυτα νούμερα, αλλά περίμενα καλύτερες επιδόσεις απο κινητήρα 3.5
-
Ας βάλουμε εδώ τα πιο αργά αυτοκίνητα που έχουμε οδηγήσει ποτέ, μαζί με μία σύντομη περιγραφή.
Ξεκινάω:
Fiat Punto αυτόματο (νομίζω 1.2): Πραγματικό σαλιγκάρι. Δεν θα το έπαιρνα ούτε για μέσα στην πόλη. Στη μικρή διαδρομή που το πήγα χρειάστηκε να περάσω μια διασταύρωση χωρίς φανάρι. Περίμενα κανα 5λεπτο να βρώ αρκετά μεγάλο κενό για να μπώ. Επίσης υπερβολικά 'χαλαρός' μετατροπέας ροπής που σου έδινε την εντύπωση σαν να οδηγείς χειροκίνητο αυτοκίνητο με το συμπλέκτη μονίμως μισοπατημένο.VW Golf 1.6 αυτόματο: Τα ίδια με το Punto, αλλά οριακά πιο γρήγορο.
Hyundai Galloper 3.5 αυτόματο: Ίσως όχι τόσο αργό σε απόλυτα νούμερα, αλλά περίμενα καλύτερες επιδόσεις απο κινητήρα 3.5
-
Fiat Seicento 900. Χρησιμοποιείται σαν δεύτερο αλλά ενίοτε ταξιδεύει. Καλό και επαρκές στην πόλη, απαράδεκτα αργό στο ταξίδι, μια ασφαλής προσπέραση θέλει μεγάλη προετοιμασία (όχι μόνο ψυχολογική) και ιδανικές συνθήκες πίεσης και θερμοκρασίας σε κατηφορικό οδόστρωμα και με κεκτημένη από ώρα ταχύτητα χωρίς κόντρα άνεμο... κτλ κτλ...
Toyota Corolla 77' (Το πισωκίνητο)... Χρησιμοποιήθηκε πολλά χρόνια σαν πρώτο και μοναδικό. Α, καλά, το Seicento είναι γρήγορο... Και να σκεφτήτε ότι το φορτώναμε κιόλας... Βλάβη πάντως δεν έβγαλε μετά από... 600.000Km
-
Σιγά τα ωά...
Γιαπωνέζικο νοικιασμένο (νομίζω Honda?) 1000κ.ε., αυτόματο.
Αν.ταχύτητα: 110χαω
0-100: σχεδόν ποτέ -
Seat cordoba 1.4 8v...
Θελεις μαστιγια, χαλιναρια και λοιπα αξεσουαρ για να δαμασεις τα αλογα και να προσπερασεις...
Suzuki alto 600cc ήταν συγγενη, και δεν υπαρχει πλεον σαν αυτοκινητο μετα απο τρακα. (ευτηχως ηταν απο τον συνοδηγο και δεν καθοταν κανεις, γιατι το αμαξι με 20χλμ/ω εγινε βιδες.) ειναι κατι το απιστευτο η λαμαρινα που ειχε.Υγ. Το αλτο εν τω μεταξυ μεχρι τα 40-50 ειναι πολυ σβελτο! το βοηθαει που ειναι ~600κιλα! (ειναι πιο σβελτο απο το κορντομπα.)
-
Fiat 126 Personal. Διασκεδαστικό, χαβαλεδιάρικο, μέγιστη ταχύτητα (με οδηγό μόνον) 105 χ.α.ω., τα οποία τα έπιανε περίπου σε μισό λεπτό. Με φορτίο σε προσπέρναγαν και νταλίκες φορτωμένες με αμμοχάλικο.
-
Toyota Starlet 1.000 (παρά κάτι), το πρώτο-πρώτο μοντέλο που κυκλοφόρησε (με τα χρωμιωμένα χερούλια). Έπιανε τα 130 με το ζόρι και υπό καλές συνθήκες. Τις απότομες ανηφόρες τις ανέβαινε με αρκετό χτυποκάρδι. Έφαγε (όχι στα χέρια μου) 2 γερά τρακαρίσματα, κουβάλησε οικοδομικά υλικά για ένα ολόκληρο εξοχικό, του σκούριασε η οροφή αλλά πουλήθηκε μετά από 16 χρόνια 500.000 δρχ
-
Σάρωθρο δρόμου μικρό για 10 χλμ max speed 60 χλμ
Δίεσχισα Την Πατρών Πύργου κάθετα τρελό άγχος στην διασταύρωση -
- Ford Escort 1.3 '95 (?) (μπλιαχ)
Οκταβάλβιδο, με υποψία 55 ίππων, χωρίς στροφόμετρο (τι να το κάνει? αράχνες θα έπιανε έτσι κι αλλιώς με τέτοια αστροφία).
Ηταν ενός υπαλλήλου του πατέρα μου, ο οποίος μάλιστα έλεγε ότι ήταν απόλυτα ευχαριστημένος από τις επιδόσεις του. Για να καταλάβετε, όταν μετά η εταιρεία του πήρε Citroen Xsara 1.4 νόμιζε ότι ήταν πύραυλος.
Για μένα ο ορισμός του βαρετού αυτοκινήτου.- Peugeot 106 1.0
Ευτυχώς αυτό, αν και με την ίδια ισχύ (θεωρητικά) με το προαναφερθέν Escort, τουλάχιστον αισθάνεσαι ότι τσουλάει. Για προσπέρασμα ούτε λόγος βέβαια. Εκτός κι αν το κάνουν όλοι οι υπόλοιποι γύρω σου (πολύ συχνό φαινόμενο). Πάντως έχει καλό κράτημα και μπορείς να διατηρήσεις καλό ρυθμό, αρκεί να μη σε κόψει κάποιος.
- Fiat Panda 750 (1 νοικιάρικο και ένα πρώην νοικιάρικο)
Τι πλάκα που έχει αυτό! Ειδικά στην εθνική οδό Χανιά - Ηράκλειο. Αρκεί να είσαι απ'έξω και να το χαζεύεις.
Πάντως είναι τίμιο αυτοκίνητο. Εχει και πάνινη οροφή, μπορείς με λίγη προσπάθεια να το κάνεις ιστίο και να τρέχει λίγο περισσότερο. Ιδανικό για την πόλη όμως (και πολύ φτηνό).- Fiat 127 900 special.
Το αυτοκίνητο στο οποίο έκανα το πρώτο μου σπινάρισμα (πολύ σύντομο, όπως καταλαβαίνετε). Ειδικά προς το τέλος της θητείας του στα χέρια μας που είχε πέσει ακόμη περισσότερο η απόδοση του κινητήρα του (ήταν του παππού μου), η προσπάθεια να ξεκινήσεις στο φανάρι γινόταν απελπιστικά αγχωτική. Τουλάχιστον δεν είχε πολλές βλάβες, παρά τα 20 χρόνια που το είχαμε. Μετά έφαγε ένα πολύ μεγάλο χτύπημα από πίσω, δεν μπορούσαμε να βρούμε τα ανταλλακτικά για το μοντέλο του, βάλαμε από το μεταγενέστερο και αναγκαστήκαμε να το δώσουμε...
- Jeep Renegade με 3 (τρεις) ταχύτητες!
Ούτε που ξέρω τεχνικά χαρακτηριστικά. Το οδήγησα για πολύ λίγο. Πάταγα, πάταγα, πάταγα, αυτό χαμπάρι δεν έπαιρνε. Αυτοκίνητο με πρωτοβουλία. Κράτημα ανύπαρκτο, τιμόνι ανύπαρκτο, φρένα ανύπαρκτα, οικονομία ανύπαρκτη, εξοπλισμός ανύπαρκτος. Το παληκάρι που το πήρε είχε πριν από αυτό ένα Suzuki Maruti 600cc. Γιατί το πήρε? Cool looks! Μυαλό? ανύπαρκτο.
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Seat cordoba 1.4 8v...
Θελεις μαστιγια, χαλιναρια και λοιπα αξεσουαρ για να δαμασεις τα αλογα και να προσπερασεις...
Suzuki alto 600cc ήταν συγγενη, και δεν υπαρχει πλεον σαν αυτοκινητο μετα απο τρακα. (ευτηχως ηταν απο τον συνοδηγο και δεν καθοταν κανεις, γιατι το αμαξι με 20χλμ/ω** εγινε βιδες.) ειναι κατι το απιστευτο η λαμαρινα που ειχε.**
Υγ. Το αλτο εν τω μεταξυ μεχρι τα 40-50 ειναι πολυ σβελτο! το βοηθαει που ειναι ~600κιλα! (ειναι πιο σβελτο απο το κορντομπα.)Για να μην αισθανεσαι ασχημα να σου πω οτι και το πιο καινουργειο , μοντ.98 1000cc εχει επισης την ιδια λαμαρινα.
Θα αναφερω ενα παραδειγμα. Μια φορά το ειχα εγω και πηγα να παρω την γυναικα μου απο την δουλεια, εκει που το παρκαρα ο μπροστινός δεξιος τροχος ανεβηκε σε ενα πεζουλακι το οποιο δεν ηταν πανω απο 5-6 εκατοστά!!!!, και λογο οτι ειχα πισω το παιδί εκατσα στο πισω καθισμα.Αυτό ηταν οταν ηρθε η γυναικα μου και πηγε να ανοιξη την πορτα του συνοδηγού απλά ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕ, ειχε σκεβρωσει το αμαξωμα .
Φυσικά καταλαβα τι ειχε γινει, και η γυναικα μου με ρωτουσε γιατι γελάω, στη συνεχεια βγηκα εξω για να ανοιξει η πορτα!!!Παντως οντως ειναι αρκετα γρηγορο ως τα 80, τουλαχιστον το 1000(σιγουρα πιο γρηγορα απο clio 1400 με 75 αλογα που ειχα παλιά)
-
Ανά κατηγορία
Fiat 126 600cc, 23 άλογα, 0-100... του χρόνου, τελική 105!
Smart Pure – κάθε πότε αλλάζει ταχύτητα;
Agila 1.0 – Δεν έπρεπε να υπάρχει
Matiz 900 – τουλάχιστον είναι φτηνό, πολύ καλύτερο το 1000αρι
Austin Metro – εκπληκτικό παράδειγμα αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας
Cinquecento 900 – που είναι ο 1.1;
Fabia/Ibiza 1.2 – γιατί μου πήρατε τον κύλινδρο;
Golf III 1.4, Golf IV/Bora/Leon 1.4, 306/Xsara 1.4, Brava 1.2, Focus 1.4, Stilo 1.6 5d – τα «ασφαλή» δημοφιλή οικογενειακά μικρομεσαία-
A4 1.6, 316 (100 PS), -σέρνομαι, αλλά πουλάω μούρη- Mondeo 1.6 (90 PS το παλιό)
Mazda 2.0 MPV –πλοίο!- Voyager 2.4 –μόνο για highways-
Niva 1.7 –μόνο εκτός δρόμου
-
Στα παραπάνω να προσθέσω ένα ακόμα:
Opel Astra 1.4 (2 γενιές παλιό): Αν και θεωρητικά το μοτέρ του βγάζει παραπάνω άλογα απο το Seat Toledo 1.6 του πατέρα μου, στον δρόμο ήταν σαφώς πιο αργό.
-
Citroen GS και GSA 1.124 κ.εκ, 55 ίπποι (μου φαίνεται). Κάθε προσπέραση και μια τρελλή εμπειρία 4 ταχύτητες μόνο, αερόψυκτος κινητήρας και λαχάνιασμα από τις 4.500 σαλ και πάνω. Έχω οδηγήσει το GSA μόνο, σε επαρχιακό δρόμο για λίγο (ήμουν μικρός τότε), αλλά και με τα δύο έχουμε κάνει πολλά ταξίδια Ηράκλειο-Ιεράπετρα, και Ε.Ο. Αθήνα-Τέμπη. Με 4 άτομα και αποσκευές, απλά τσούλαγε! Για προσπέραση φορτηγού χρειαζόταν τουλάχιστον 1 χλμ. ευθεία με άδειο το απέναντι ρεύμα. Τουλάχιστον σου έδινε χρόνο να απολαύσεις το τοπίο
-
Citroen Visa 630 cc, μοντέλο δεκαετίας 80....... (το πρώτο μου αυτοκίνητο)
Τελική 110 μετά βίας, προσπέρασμα.... άσε ξέχαστο, και θόρυβος στις ψηλές στροφές λες και άκουγες μηχανάκι με τρύπια εξάτμιση.........
-
Απο τα αυτοκίνητα μου...
- Xsara 1,4
- Lada 2105
Απο αυτά που έχω οδηγείσει...
- Audi A4 1,6
- New Beetle Convertible 1,6
- Golf V 1,4
- BMW 316 E46
- Scoda Octavia 1,4
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Απο αυτά που έχω οδηγείσει...
.......
2. New Beetle Convertible 1,6Τόσο αργό ένα 1600άρι με σπορ (ας πούμε) χαρακτήρα;
-
Σπορ; Μάλλον lifestyle. Η χειρότερη έκδοσή του είναι βέβαια στα 1400 με 75 κουτσά μουλάρια. Πιο αργό κι από 307 1400άρι.
-
DKW ...
NSU 1000
Fiat 126
Visa 650
Golf 1050 -
χιχιχι εγω τι να πω;;;;
Το πρώτο μου αυτοκίνητο, Suzuki SS40 534κ.εκ! πόσα άλογα δεν ξέρω, πάντως αυτο που ξέρω ειναι οτι για 0-100 δεν κράταγες χρονόμετρο αλλα ημερολόγιο!
Και ακόμα οταν ημουν στον δρομο με πάνω απο 80χλμ, το ήξερα χωρις να κοιταω το κοντέρ, απλά δεν εκλεινε το παράθυρο!
Τα πιο αργά αυτοκίνητα που έχουμε οδηγήσει!