-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Κλείνω λέγοντας, πως το να εκτιμάς την ενεργητική ασφάλεια και ενδεχομένως και την οικονομία (λόγω λειτουργίας σε χαμηλότερο φορτίο) που σου δίνει ένας ισχυρότερος κινητήρας δεν σε κάνει 'ραλίστα'.Off topic, αλλά επειδή βλέπω πολύ συχνά να επαναλαμβάνεται αυτό το λάθος στο forum, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι οικονομικοί όταν λειτουργούν σε **υψηλότερο **φορτίο και όχι σε χαμηλότερο, γι αυτό και οι μικροί κινητήρες είναι οικονομικότεροι από τους μεγάλους για το ίδιο όχημα, την ίδια διαδρομή και το ίδιο σενάριο κίνησης.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Εάν είσαι συνετός οδηγός, ξέρεις και τις δυνατότητες του αυτοκινήτου σου.
Γιατί εγώ, π.χ. δεν κινδύνευσα τα 'δύσκολα' χρόνια που οδηγούσα Peugeot 104 με 39 άλογα (μερικά σε σύνταξη)?
Γιατί ήξερα 'που με έπαιρνε' και που όχι.
Ωστε εσύ ήσουν αυτός που έτρεχε στα λιμανάκια με ένα Peugeot 104!!!!
Χμμμ....θέλεις να πείς ότι δεν ήμουν ώριμος οδηγός παρά τα ολόκληρα 18 χρόνια που είχα τότε????
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Για να μην μιλάμε αόριστα, εγώ παρήγγειλα πρόσφατα ένα astra 1400 στη δεύτερη πιο εξοπλισμένη έκδοση από τις 4 διαθέσιμες. Επειδή όμως δεν υπήρχαν διαθέσιμα μοντέλα, πήρα ένα ετοιμοπαράδοτο που είχε πάνω του διάφορα έξτρα (που σε διαφορετική περίπτωση δεν θα έβαζα) και η τιμή του αυτοκινήτου ανέβηκε όσο και αν έπαιρνα το ίδιο σε 1600.Είναι θέμα προτεραιοτήτων, όπως είπα παραπάνω. Εσύ δεν ήθελες να περιμένεις για να πάρεις το 1400 όπως το παράγγειλες και έδωσες παραπάνω χρήματα για να πάρεις το 1400 full extra (και με τα ίδια, περισσότερα από όσα υπολόγιζες, χρήματα, θα μπορούσες να πάρεις το 1600). Αλλος στη θέση σου θα περίμενε να πάρει αυτό που παράγγειλε και άλλος, αφού έδωσε που έδωσε τα χρήματα, θα έπαιρνε το 1600.
Δε νομίζω πάντως να είναι τυχαίο που ήταν ετοιμοπαράδοτο το full extra 1400
Έως σήμερα δεν έχω τρακάρει, αν όμως το πάθω θα εκτιμήσω πάρα πολύ τα κάμποσα κιλά και τα 5 αστεράκια του NCAP. Διότι όσο καλός και συνετός οδηγός κι αν είμαι, κάποιος άλλος μπορεί να μπει στο δικό μου ρεύμα και να μου στερήσει κάθε δυνατότητα αντίδρασης.
Η παθητική ασφάλεια μπαίνει εκεί που λες. Η ενεργητική ασφάλεια μπαίνει πριν από εκεί, στο πόσες δυνατότητες αντίδρασης θα έχεις σε αυτή και σε άλλες περιπτώσεις, μέχρι να μην έχεις καμία δυνατότητα αντίδρασης. Καμία από τις δύο δεν αποτελεί αυτοσκοπό. Και προφανώς δεν αμφισβητώ την αξία της παθητικής ασφάλειας. Αυτό με το οποίο διαφωνώ είναι η ιεράρχησή της, καθώς και του εξοπλισμού, σε σχέση με άλλα κριτήρια, στη λίστα των κριτηρίων των υποψήφιων αγοραστών. Δηλ. διαφωνώ με το '5 αστέρια + ηλεκτρονικός κλιματισμός = καλό είναι'.
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Off topic, αλλά επειδή βλέπω πολύ συχνά να επαναλαμβάνεται αυτό το λάθος στο forum, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι οικονομικοί όταν λειτουργούν σε **υψηλότερο **φορτίο και όχι σε χαμηλότερο, γι αυτό και οι μικροί κινητήρες είναι οικονομικότεροι από τους μεγάλους για το ίδιο όχημα, την ίδια διαδρομή και το ίδιο σενάριο κίνησης.Αυτό που έχω στο μυαλό μου είναι ένας κινητήρας (πχ.) 1600 κ.εκ. που πάει Αθήνα - Θεσσαλονίκη με 5η σε αντίθεση με έναν 1400 κ.εκ. στο ίδιο αυτοκίνητο που πάει την ίδια διαδρομή με 10 κατεβάσματα σε 4η για να προσπεράσει. Ξέρω, δεν μιλάμε για το ίδιο 'σενάριο κίνησης' αλλά η πραγματικότητα το υπαγορεύει αυτό...
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Off topic, αλλά επειδή βλέπω πολύ συχνά να επαναλαμβάνεται αυτό το λάθος στο forum, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι οικονομικοί όταν λειτουργούν σε **υψηλότερο **φορτίο και όχι σε χαμηλότερο, γι αυτό και οι μικροί κινητήρες είναι οικονομικότεροι από τους μεγάλους για το ίδιο όχημα, την ίδια διαδρομή και το ίδιο σενάριο κίνησης.Μπορείς δώσεις περισσότερες πληροφορίες για αυτό? Ίσως να άνοιγες ένα τόπικ στα Τεχνικά Θέματα?
-
Παραβλέπετε κάτι σημαντικό κατα τη γνώμη μου: ενώ η αναλογία κιλών ανα ίππο έχει παραμείνει σχεδόν ίδια, έχει αυξηθεί κατα πολύ το cruising speed των αυτοκινήτων.
Θυμάμαι πρίν 20 χρόνια, όταν ο πατέρας μου πίεζε τον σκαραβαίο και έφτανε τα 120 στην εθνική, προσπερνούσε τα περισσότερα αυτοκίνητα στο δρόμο. Σήμερα πάς με 140 και σε προσπερνάνε όλοι.
Τί θελω να πώ με αυτό? Ενώ παλιά το αυτοκίνητο που ήθελες να προσπεράσεις πηγαινε με 50, τώρα πάει με 80. Και εφόσον οι αναλογίες κιλών ανα ίππο έιναι οι ίδιες, οι προσπεράσεις πλέον έχουν γίνει πιο δύσκολες.
-
Ολα ειναι θεμα χρησης!!!
Για την πολη δεν με χαλαει και το Golf με 75 αλογα , ουτος η αλλως ενα Alto εχω με 53 γατακια..
Αλλα στην εθνική οδο και σε ταξίδια με κλιματισμό και το χωρο αποσκευων γεμάτο, επισης και 4 επιβάτες, αναλογα το βαρος θα παρω και κινητηρα, δεν μπορουμε να θεωρουνται ασχετα μεταξύ τους, παντα με γνωμονα την ΧΡΗΣΗ.
Επισης θελω οχι μονο 5 αστέρια αλλά οσο γινεται περισοτερα , και αν το βαρος αυξηθει θα αφαιρεσω της ζαντες και το σποιλερ και οτι αλλο 'αχρηστο' εχω και θα παρω οχι 1800 που εχω τωρα , αλλά διλιτρο, και παει λεγοντας.Πιστεύω οτι ο λογος βαρους δια αλογα πρεπει να ειναι κοντα στο 10 ή κατω απο αυτό , για χρηση σε αυτοκινητοδρομο, ειδαλλως να εχει 7 αστερια μηπως και γλυτωσεις ,διοτι την φρονιμη λογικη δεν με παιρνει αρα δεν το κανω ελαχιστοι την υιοθετουν.
Για χρηση στην πολη αρκει να τσουλάει ........ -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δε νομίζω πάντως να είναι τυχαίο που ήταν ετοιμοπαράδοτο το full extra 1400
Ο λόγος γι'αυτό ήταν ότι στα ίδια περίπου λεφτά έπαιρνες την τρίτη έκδοση (elegance) με περίπου τον ίδιο εξοπλισμό. Όμως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει επιπλέον τα πίσω δισκόφρενα και τα bucket καθίσματα, πράγματα πιο χρήσιμα από τη βελούδινη ταπετσαρία και λίγο χρώμιο σε ορισμένα σημεία.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Οι κινητήρες του PSA στα 1.400 βγάζουν 75 και 90 άλογα (μόλις... πέρσι!!) Honda και Nissan επίσης 90 και 88 (Civic και Micra αντιστοιχα) του Almera είναι 1.500. Mazda & Ford 80-75 (3,2 Focus, Fiesta). H Fiat 'σπάει' τη μονοτονία με τα 95. Toyota & Renault 98. Οι μονοι που ξεπερνούν τα 100 είναι της Rover (103) και του Sirion (102). Ποια είναι η πλειοψηφία;
Τις δυναμομετρήσεις του AMS κοιτάς;;;;Ξέχασες τους 101 της VAG.
(btw, τι εστί 'μόλις πέρσι!' ? Το 'πέρσι' δεν ορίζει σύγχρονο κινητήρα?)Λοιπόν δεν γνωρίζω γιατί πρέπει να επαναλαμβάνουμε συνεχώς τα ίδια, αλλά εγώ έγραψα ότι τα περισσότερα σύγχρονα 1400άρια είναι στις 16 βαλβίδες και στους (+-) 100 ίππους. Ούτε σκέτο + έγραψα, ούτε σκέτο -, ούτε σκέτο 100. Αν τα 90 τα 95 και τα 98 δεν τα βάζεις στο range του -, είναι κάτι στο οποίο διαφωνούμε επίσης.
Με το Rallye φυσικά και θα περάσω νταλίκα σε dt και δεν θα καταλάβω και πολλά. Έχεις οδηγήσει ποτέ σου; ΓΙΑ ΜΕΝΑ τα 90 και τα 100 σε μικρομεσαίο 1.200-1.300 κιλών είναι επικίνδυνα και οριακά.
Όταν έχει δυνατό πλάγιο άνεμο δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι δεν θα καταλάβεις και πολλά. Εδώ καταλαβαίνεις με Βόλβο. Ναι, έχω οδηγήσει Rallye... (βγήκα σαν 8άρι από μέσα )
Η ουσία όμως δεν είναι το Rallye και το Astra, η ουσία είναι πως ΓΙΑ ΜΕΝΑ τα ελαφρά και δυνατά αυτοκίνητα είναι εξίσου επικίνδυνα (αν είναι) με τα βαριά κι αδύναμα (αν είναι κι αυτά), αν και για άλλους λόγους.
Στο τέλος καταλήγει πάντα σε ένα πρόσωπο: του οδηγού.Και τ'άλλα που ανέφερες στην ΕΠΟΧΗ τους ήταν πολύ πιο ασφαλή από κάτι Golf III με 60 άλογα
Σειρά μου να ρωτήσω τώρα, έχεις οδηγήσει κανένα από αυτά? Αν ναι, πώς θεωρείται ασφάλεια να πηγαίνεις σαν καρυδότσουφλο σε φουρτούνα (αλλού να πατάς κι αλλού να βρίσκεσαι)?
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Πιστεύω οτι ο λογος βαρους δια αλογα πρεπει να ειναι κοντα στο 10 ή κατω απο αυτό , για χρηση σε αυτοκινητοδρομο, ειδαλλως να εχει 7 αστερια μηπως και γλυτωσεις ,διοτι την φρονιμη λογικη δεν με παιρνει αρα δεν το κανω ελαχιστοι την υιοθετουν.
Για χρηση στην πολη αρκει να τσουλάει ........Συμφωνώ απόλυτα ως προς την ασφάλεια και στο περί φρόνιμης λογικής που λες φίλε GFON. Βρες μου ένα αυτοκίνητο με ικανοποιητικούς για οικογένεια χώρους και λογική τιμή για ένα μέσο οικογενειακό εισόδημα που να καλύπτει τον περιορισμό σου στο κάτω από το 10.
Δεδομένου τώρα του ότι ελάχιστοι χρησιμοποιούν τη φρόνιμη λογική, αν εσύ βρήκες και έχεις να προτείνεις ένα τετοιο αυτοκίνητο, τότε ο μέσος Έλλην που θα το αγοράσει θα αρχίσει να τρέχει σαν παλαβός, εκστασιασμένος από τις επιδόσεις του αποκτήματός του θεωρώντας ότι είναι ο ένας και μοναδικός οδηγάρας. Τότε όχι 7, ούτε 17 αστέρια δε θα του φτάνουν καθώς θα προσπερνάει χωρίς φόβο και πάθος μπροστά στα μούτρα μας!!! -
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
migf1,Αναφέρομαι στο τεύχος Ιουλίου 2004, άρα προφανώς στα νέα Astra και Golf.
Δεν αναφέρομαι στα 100+ άλογα, αλλά στα λιγότερα άλογα και στα περισσότερα κιλά. Εκεί είναι το πρόβλημα. Π.χ. στο εν λόγω άρθρο διαβάζω ότι το 1600άρι Altea έχει 102 άλογα για 1381 κιλά, το 1400άρι Golf έχει 90 άλογα για 1270 κιλά (4Τ Ιουλίου, σελ. 114). Παρόμοια ισχύουν και για αυτοκίνητα άλλων κατασκευαστών, αν έχει κανείς ευαισθησία στα γερμανικά. Γενικά αναφέρομαι σε αυτοκίνητα με φτωχή σχέση κιλών / ίππων.
Έχω αμάξι 90 αλόγων και 1300 κιλών και περνάω σφαίρα οποιαδήποτε νταλίκα ή αργότερο όχημα, έχοντας δίπλα μου συνεπιβάτη, ανοιχτό aircondition και αποσκευές στο πορτ-μπαγκάζ. Το σανίδώνω για να προσπεράσω? Ναι. Κατεβάζω σχέση? Ναί. Είναι επικίνδυνο αυτό? ΌΧΙ !
Αν έχω 4 ενήλικες επιβάτες τα πράγματα ζορίζουν... οπότε πολύ απλά οδηγώ διαφορετικά (π.χ. περιμένω περισσότερο πριν προσπεράσω). Είναι επικίνδυνο αυτό? Όχι.
Δεν πρέπει σώνει και καλά να προσπερνάς με τετάρτη. Και με τρίτη ταχύτητα τα πράγματα είναι εξίσου δύσκολα. Απλά ενδεικτικά ανέφερα την τετάρτη, θα μπορούσα να υποστηρίξω το ίδιο αναφέροντας χρόνο προσπεράσματος για την τρίτη.
Δεν είναι εξίσου δύσκολα με 3η... αντίθετα, με 3η είναι ευκολότερα. Εξίσου δύσκολα μπορεί είναι όταν οδηγείς ένα φορτωμένο 1400άρι και του συμπεριφέρεσαι σα να ήταν άδειο 1800άρι.
Το παράδειγμα με το 1100άρι το αναφέρω για να μη νομίζει κανείς ότι έχω γεννηθεί οδηγώντας γρήγορα αυτοκίνητα και υποτιμώ ή βλέπω αφ΄υψηλού την κατάσταση. Είμαι μέρος αυτού που θεωρώ πρόβλημα.
Σωστός!
Ένα αυτοκίνητο 800-900 κιλών με 100 άλογα είναι ασφαλέστερο εφόσον έχει καλοσχεδιασμένες αναρτήσεις και οδηγό με μυαλό.
κοίτα να δεις τώρα τι παίζει εδώ. Με τη λογική αυτή ισχύει επίσης ότι: ένα αυτοκίνητο 1200-1300 κιλών και 100 άλογα είναι ασφαλέστερο εφόσον έχει καλοσχεδιασμένο κιβώτιο και οδηγό με μυαλό.
Σωστά?Αναφέρομαι στο μέσο όρο απαιτήσεων ενός οικογενειάρχη ο οποίος θέλει να μετακινήσει με ασφάλεια την οικογένειά του αοό το σημείο Α στο Β.
Κατά την άποψή μου, οι παραπάνω απαιτήσεις πληρούνται ικανοποιητικότατα από οποιοδήποτε σύγχρονο 1400άρι.
Οι δοκιμές των 4Τ δεν υπογράφονται από συντάκτες, αλλά εκφράζουν τη γνώμη του περιοδικού. Έχει μήπως σημασία ποιός το έγραψε;
JacobΑπλή περιέργεια.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Ξέχασες τους 101 της VAG.
(btw, τι εστί 'μόλις πέρσι!' ? Το 'πέρσι' δεν ορίζει σύγχρονο κινητήρα?)Λοιπόν δεν γνωρίζω γιατί πρέπει να επαναλαμβάνουμε συνεχώς τα ίδια, αλλά εγώ έγραψα ότι τα περισσότερα σύγχρονα 1400άρια είναι στις 16 βαλβίδες και στους (+-) 100 ίππους. Ούτε σκέτο + έγραψα, ούτε σκέτο -, ούτε σκέτο 100. Αν τα 90 τα 95 και τα 98 δεν τα βάζεις στο range του -, είναι κάτι στο οποίο διαφωνούμε επίσης.
Τους VAG τους είχα αναφέρει στο προηγούμενο ποστ. 10% διαφορά είναι σημαντική το -100+ για μένα είναι 98-102. Τουλάχιστον για μας τους μηχανολόγους αυτή είναι η ανεκτή απόκλιση.
Όταν έχει δυνατό πλάγιο άνεμο δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι δεν θα καταλάβεις και πολλά. Εδώ καταλαβαίνεις με Βόλβο. Ναι, έχω οδηγήσει Rallye... (βγήκα σαν 8άρι από μέσα )
Η ουσία όμως δεν είναι το Rallye και το Astra, η ουσία είναι πως ΓΙΑ ΜΕΝΑ τα ελαφρά και δυνατά αυτοκίνητα είναι εξίσου επικίνδυνα (αν είναι) με τα βαριά κι αδύναμα (αν είναι κι αυτά), αν και για άλλους λόγους.
Στο τέλος καταλήγει πάντα σε ένα πρόσωπο: του οδηγού.Εσύ βγήκες σαν οχτάρι, εγώ βγήκα κάπως έτσι
Σειρά μου να ρωτήσω τώρα, έχεις οδηγήσει κανένα από αυτά? Αν ναι, πώς θεωρείται ασφάλεια να πηγαίνεις σαν καρυδότσουφλο σε φουρτούνα (αλλού να πατάς κι αλλού να βρίσκεσαι)?
Και αυτά και έχω την τύχη να έχω οδηγήσει πάνω από 200 διαφορετικά αυτοκίνητα, από 40 μέχρι 350 άλογα, ώστε να μπορώ να συγκρίνω.
-
Η δική μου εμπειρία με τα εκάστοτε αυτοκίνητα που είχα και έχω λέει οτι ο οδηγός πρέπεινα προσαρμόζει την οδήγησή του ανάλογα με το όχημα που οδηγάει και ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου...
Για ένα ταξίδι Λαμία-Αθήνα θα πάρω ασυζητιτί την Laguna turbo των 31 κιλών ροπής και όχι το Golf V 1,4 75PS των 12 κιλών ροπής.Αν αναγκαστω να πάω με το Γκόλφ οπωσδήποτε θα πρέπει να ξεχάσω τα προσπεράσματα διαρκείας έστω και σε ανοιχτό ορίζοντα.Αλλά και με την Laguna turbo να πάω πάλι η ...φυσική θέτει τα όρια.Κι εδω η επιτάχυνση είναι συγκεκριμένη και οι ρερπριζ επίσης.Δεν μπορεί να προσπεράσεις 2 νταλίκες στα 100 μέτρα,πρέπει να οδηγείς F16... .
Η προσαρμογή στις δυνατότητες του οχήματος επαναλαμβάνω είναι το κλειδί της ασφαλούς οδήγησης.
Ας θυμηθούμε όμως ένα αυτοκίνητο του παρελθόντος με λίγα κυβικά και εκρηκτικές επιδόσεις:
CITROEN AX 1.4... ,ρερπρίζ δίλιτρου,επιταχύνσεις απο στάση ομοίως!Βάρος;Ούτε 700 κιλά!Παθητική ασφάλεια;;;;Γελάτε... !
Ε λοιπόν ποτέ δεν θα αγόραζα και θα σκεφτόμουν σοβαρά να ταξιδέψω με κάτι τέτοιο...
Πολύ πι επικίνδυνο είναι λοιπόν ένα αυτοκίνητο με εκρηκτικές επιδόσεις σε χέρια απείθαρχου οδηγού (πόσο μάλλον με την παθητική ασφέλεια του ΑΧ),παρά ένα GOLF 1.4 75 PS στα χέρια του 'πραγματικού οδηγού'... -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
[snip]
Και αυτά και έχω την τύχη να έχω οδηγήσει πάνω από 200 διαφορετικά αυτοκίνητα, από 40 μέχρι 350 άλογα, ώστε να μπορώ να συγκρίνω.Από τη στιγμή που έχεις οδηγήσει πάνω από 200 διαφορετικά αυτοκίνητα και θεωρείς τα Cuore GTi, Swift GTi και Starlet 1.3 ασφαλή αυτοκίνητα για ταξίδι (ακόμα και για την εποχή τους) και ανασφαλή τα σημερινά Άστρα και Γκολφ, δεν έχω να προσθέσω κάτι περισσότερο...
... πλην ίσως ότι εν πολλοίς με καλύπτει η τοποθέτηση του GTZ.
-
Μια και μιλαμε για επιδωσεις!
Αλφα Ρομεο δεκαετιας του 60:
1290cc 82bhp/6000 βαρος 978Kg
1570cc 112bhp/6500 βαρος 998Kg
Παθητικη ασφαλεια: Αξιοπρεπεστατη ακομα και σημερα για μεσα στην πολη!
Πολυ ανωτερη απο μοντερνα Lancia Υ και Citroen AX ακομα και Peugeot GTI δεκαετιας 80/90, Toyota corola αρχες δεκαετας του 90(!), που σε μια μικρη συγκρουση καταρεανε σαν χαρτοσπιτα!(αυτο το τελευταιο συμφωνα με την εταιρια ασφαλειας των Σουηδικων Δρομων!)
Χαιρετησματα
Σπυρος -
Ο χρήστης Giorgos έγραψε:
Πιστεύω οτι ο λογος βαρους δια αλογα πρεπει να ειναι κοντα στο 10 ή κατω απο αυτό , για χρηση σε αυτοκινητοδρομο, ειδαλλως να εχει 7 αστερια μηπως και γλυτωσεις ,διοτι την φρονιμη λογικη δεν με παιρνει αρα δεν το κανω ελαχιστοι την υιοθετουν.
Για χρηση στην πολη αρκει να τσουλάει ........Συμφωνώ απόλυτα ως προς την ασφάλεια και στο περί φρόνιμης λογικής που λες φίλε GFON. Βρες μου ένα αυτοκίνητο με ικανοποιητικούς για οικογένεια χώρους και λογική τιμή για ένα μέσο οικογενειακό εισόδημα που να καλύπτει τον περιορισμό σου στο κάτω από το 10.
Δεδομένου τώρα του ότι ελάχιστοι χρησιμοποιούν τη φρόνιμη λογική, αν εσύ βρήκες και έχεις να προτείνεις ένα τετοιο αυτοκίνητο, τότε ο μέσος Έλλην που θα το αγοράσει θα αρχίσει να τρέχει σαν παλαβός, εκστασιασμένος από τις επιδόσεις του αποκτήματός του θεωρώντας ότι είναι ο ένας και μοναδικός οδηγάρας. Τότε όχι 7, ούτε 17 αστέρια δε θα του φτάνουν καθώς θα προσπερνάει χωρίς φόβο και πάθος μπροστά στα μούτρα μας!!!Αναγκαστικά θα μιλησουμε για τα αυτοκινητα που υπαρχουν αυτή τη στιγμή και οχι υποθετικά.
Αν θελεις να καλυψεις οικογενειακες αναγκες μετακινησης θα πας στην μεσαια κατηγορία. Τι τιμές εχουμε εκει απο 21,000 εως 25000 και οχι μονο, οι διαφορές των 1600 με τα 1800 ειναι περιπου 1500ε ...εε δεν ειναι δα και απαγορευτικό.Και ναι πολλα απο δαυτα εχουν τον εν λογο συντελεστή κοντοα στο 10 πχ avensis 1300/132=9.7, mondeo 1300/125=10.4 κ.α.
Τωρα αν καποιος θελει με 15000 να κανει ολα αυτα λυπαμε δεν γινεται.Αυτό ομως δεν δικαιολογεί ,για μενα παντα, να παρει το octavia των 1400 και οχι πχ το mazda 2 ή το corsa, ή οποιο αλλο θελει που θα κινειτε αξιοπρεπες και δεν θα παιζει με το χαρο, ολα αυτα βεβαια με την προυποθεση οτι το θελει για ταξιδια, ειδαλως ας παρει οτι θελει για την Αθηνα
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
[snip]
Και αυτά και έχω την τύχη να έχω οδηγήσει πάνω από 200 διαφορετικά αυτοκίνητα, από 40 μέχρι 350 άλογα, ώστε να μπορώ να συγκρίνω.Από τη στιγμή που έχεις οδηγήσει πάνω από 200 διαφορετικά αυτοκίνητα και θεωρείς τα Cuore GTi, Swift GTi και Starlet 1.3 ασφαλή αυτοκίνητα για ταξίδι (ακόμα και για την εποχή τους) και ανασφαλή τα σημερινά Άστρα και Γκολφ, δεν έχω να προσθέσω κάτι περισσότερο...
... πλην ίσως ότι εν πολλοίς με καλύπτει η τοποθέτηση του GTZ.
Ναι, αν είχα να διαλέξω, θα προτιμούσα ένα Swift GTi καινούριο σήμερα, παρά ένα Astra 1.4, για το οδηγικό μου στυλ ΚΑΙ για ταξίδι, ειδικά αν περιλαμβάνει ορεινές διαδρομές με στροφές, κάτι πολύ συνηθισμένο στην Ελλάδα.
Αν γινόταν επίσης θα έπαιρνα με κλειστά μάτια ένα Golf V TDI, αλλά ποτέ ένα Golf V 1.4. Θα κοιτούσα στα ευρώ του 1.4 τον καλύτερο συνδυασμό ενεργητικής ασφάλειας, ακόμα και σε μικρότερης κατηγορίας αυτοκίνητο.
-
Για να καταλάβω όταν λεμε full extra τη εννοούμε το κλιματισμό, τους 4 αερόσακους εάν έχει 2-4 ποτιροθυκες η το abs και τα αλλά συστήματα ασφάλειας
Ένας φίλος έχει ένα mégane 1.4 με 75 hp δεν έχει καθόλου εξοπλισμό παρόλα αυτά το αμάξι σέρνετε το κιβώτιο είναι για γέλια , αλλά όταν συναντήθηκε με ένα ταξιτζή που είχε ιδιότητες ταύρου στα κόκκινα το αμάξι των έσωσε αυτόν και τον συνεπιβάτη του (σε αυτό βοήθησαν και η προεντατιρες ) τι θα άλλαζε εάν είχε ένα με 120 – 140 hp τη όταν είναι να γίνει θα γίνει η ενεργητική ασφάλεια είναι βασική μόνο σε προσπέρασης (κατά την ταπεινή μου γνώμη)
Πιο πολύ με ενοχλεί το πόσο ακριβά είναι τα ανταλλακτικά (παθητική ασφάλεια εννοούμε και το «σακούλιασμα» του αυτοκίνητου για απορρόφηση ενέργειας) ώστε να αποκαταστήσεις το αμάξι παρά τα άλογα (φυσικά σε λογικά πλαίσια ) αφού εφόσον εάν θέλεις υπάρχουν τρόποι να φτιάξης της επιδόσεις -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Αναγκαστικά θα μιλησουμε για τα αυτοκινητα που υπαρχουν αυτή τη στιγμή και οχι υποθετικά.
Αν θελεις να καλυψεις οικογενειακες αναγκες μετακινησης θα πας στην μεσαια κατηγορία. Τι τιμές εχουμε εκει απο 21,000 εως 25000 και οχι μονο, οι διαφορές των 1600 με τα 1800 ειναι περιπου 1500ε ...εε δεν ειναι δα και απαγορευτικό.Και ναι πολλα απο δαυτα εχουν τον εν λογο συντελεστή κοντοα στο 10 πχ avensis 1300/132=9.7, mondeo 1300/125=10.4 κ.α.
Τωρα αν καποιος θελει με 15000 να κανει ολα αυτα λυπαμε δεν γινεται.Αυτό ομως δεν δικαιολογεί ,για μενα παντα, να παρει το octavia των 1400 και οχι πχ το mazda 2 ή το corsa, ή οποιο αλλο θελει που θα κινειτε αξιοπρεπες και δεν θα παιζει με το χαρο, ολα αυτα βεβαια με την προυποθεση οτι το θελει για ταξιδια, ειδαλως ας παρει οτι θελει για την Αθηνα
Συνεχίζουμε να συμφωνούμε σε γενικές γραμμές. Τα αυτοκίνητα που αναφέρεις προσφέρουν ασφάλεια και χώρους και είναι ιδανικά για οικογένεια. Η διαφωνία μας είναι στα εξής σημεία:
Δε συμφωνώ ότι ο μέσος όικογενειακός μισθός αρκεί για αυτοκίνητο 21000 - 25000 ευρώ. Πιο κοντά στην αλήθεια μου ακούγεται το 15000 - 18000 ευρώ άρα μιλάμε για 1400 ή κάτω άκρα της κατηγορίας 1600. ΄
Δε συμφωνώ ότι αυτή η κατηγορία δε προσφέρει ασφάλεια. Το παράδειγμά σου (Octavia 1.4) είναι ίσως το πιο αργό της κατηγορίας. Υπάρχουν και γρηγορότερα sedan (Corolla, Megane, Almera, και άλλα που ίσως ξεχνάω) και έρχονται κι άλλα (Astra). Υπάρχουν και οι κοντές εκδόσεις με παραχώρηση μόνο στο χώρο αποσκευών (πάλι αποδεκτός όμως), επίσης ασφαλέστατα αυτοκίνητα κατά τη γνώμη μου.
Τρίτο σημείο διαφωνίας είναι ότι αυτός που θα κοιτάξει το Octavia 1.4 δεν υπάρχει περίπτωση να τον βολεύει το Corsa ή τo Mazda2. Τι να το κάνει; Προφανώς ο άνθρωπος θα θέλει χώρους. Στα ίδια λεφτά αν οι χώροι αποτελούν μονόδρομο θα πάει στα τίμια Κορεάτικα αν θέλει και επιδόσεις.
Τέλος δε συμφωνώ ότι οι κάτοχοι Octavia 1.4 παίζουν με τον χάρο.
Το συμπέρασμά μου: Δεν μπορούμε να καταδικάσουμε την πλειοψηφία (κατηγορία C, 1400cc) ότι οδηγεί επικίνδυνα οχήματα. Μπορούμε εύκολα να καταδικάσουμε τη συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών ότι οδηγεί επικίνδυνα.
Μακάρι ο μέσος μισθός του Έλληνα να φτάσει σε τέτοια επίπεδα ώστε να μπορεί να πάρει τα αυτοκίνητα που λες. Και μακάρι να αποκτήσει την ωριμότητα να τα οδηγήσει με ασφάλεια!Φιλικά
Γιώργος -
Το συμπέρασμά μου: Δεν μπορούμε να καταδικάσουμε την πλειοψηφία (κατηγορία C, 1400cc) ότι οδηγεί επικίνδυνα οχήματα. Μπορούμε εύκολα να καταδικάσουμε τη συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών ότι οδηγεί επικίνδυνα.
Μακάρι ο μέσος μισθός του Έλληνα να φτάσει σε τέτοια επίπεδα ώστε να μπορεί να πάρει τα αυτοκίνητα που λες. Και μακάρι να αποκτήσει την ωριμότητα να τα οδηγήσει με ασφάλεια!Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...........
-
Κι εγώ συμφωνώ. Σωστός 100%
Jacob
Αργά αυτοκίνητα