-
ή θα παρεις το auris hybrid
-
Μόνο με δίκυκλα θα την παλέψουμε. Θέλοντας και μη, αν χρειάζεται να πηγαίνεις κάθε μέρα στη δουλειά με δικό σου μέσο (πχ δεν βολεύουν ή είναι απαράδεκτα τα ΜΜΜ στη διαδρομή σου) θα πρέπει να πάρεις μηχανάκι. Με τη βενζίνη στα 2 ευρώ το λίτρο κάνεις απόσβεση την τιμή του δίκυκλου μέσα σε 15-20.000χλμ (ένα με δύο χρόνια δλδ), για ένα μικρό δίκυκλο των 1.500-2.000 ευρώ.
Για τις οικονομικές μας δυνατότητες το αυτοκίνητο θα είναι αποκλειστικά για μετακίνηση 2 ή περισσότερων επιβατών. -
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Για τις οικονομικές μας δυνατότητες το αυτοκίνητο θα είναι αποκλειστικά για μετακίνηση 2 ή περισσότερων επιβατών.
οπως θα πρεπε να ειναι!
χρησιμοποιούμε μεγαλυτερα, ακριβοτερα, γρηγοροτερα αυτοκινητα για να παμε πρωι πρωι στη δουλεια κ κολλησουμε στη τσιμισκη με 1000 αυτοκινητα που μεταφερουν 1000 ατομα......
σε κανεναν δε κανει καλο, ουτε στη ψυχοογεια μας, ουτε στη τσεπη μας, ουτε στο περιβαλλον....
παντως η κυβερβηση ελεγε κ στα σποτακια της για τη πρασινη πολιτικη, απλα δε καταλαβαίναμε οτι θα μας 'αναγκασει' σε αυτη!
περαστικα μας! -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ή θα παρεις το auris hybridΠροτιμώ να κάνω 6-7 ώρες με τα ΜΜΜ...
-
4 λεπτα η αυξηση με το νεο ΦΠΑ
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Ρε συ elteo μην κοιτάς σε προσωπικό επίπεδο. Προτιμώ να έχω ακριβή βενζίνη μπας και αρχίσω να αλλάζω νοοτροποία. Εγώ, εσύ και ο κάθε έλληνας να αλλάξει νοοτροποία.
Να αρχίσουμε να απαιτούμε καλύτερα ΜΜΜ, να αρχίσουμε το ποδηλατάκι (όσο δυνατόν είναι εφικτό, γιατί δεν είναι επίπεδο το λεκανοπέδιο), να μειώσουμε τις αγορές των αυτοκινήτων γιατί το λεκανοπέδιο έχει γίνει μία ασφυκτική τσιμεντούπολη, να αλλάξουμε νοοτροπία.
Πραγματικά δεν με νοιάζει αν κάνουμε ένα βήμα σωστό επιτέλους...Και τα οικονομικά δεν είναι τόσο απλά. 819ευρώ. Υπάρχει και ένα ταβάνι που λέγεται εισόδημα, υπάρχει και η ελαστικότητα (μείωση των χλμ) και πολλά άλλα...
Φιλικά
Εντάξει... θα πηγαίνω στη δουλειά με τα ΜΜΜ, και θα κάνω μόνο 6-7 ώρες commute κάθε μέρα...
καλα τα λεει ο markvag περι νοοτροπιας.
απλα πλεον στην δουλεια σου θα πρεπει να ψαχτεις ποιος μενει σχετικα κοντα σου να μοιραζετε τις διαδρομες. και ας μην γινει τπτ ειναι ενα βημα να θες να αλλαξεις καποιες κακες συνηθειες (οπως η ασυστολη χρηση του αυτοκινητου )
στην δουλεια που πηγαινω πλεον τα περισσότερα ατομα πηγαινουν ανα ομαδες για να μοιρασουν την βενζινη (το κανουν μια εβδομαδα ο ενας μια ο αλλος) και σε ερωτηση μου γιατι δεν το κανατε νωριτερα αυτο η απαντηση ειναι οτι ηθελα την ησυχια μου στο αμαξι αλλα τελικα ειναι καλο παιδι και λεμε καμια μλκ .
εγω μπαινω στον προαστιακο με το ποδηλατο και πηγαινω.
τροποι υπαρχουν.
κανεις και το commute με τους γειτονες να δεις σε τι κατευθυνσεις παιρνουν.
η κριση μας ενώνει -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
δεν καταλαβαινω γιατι να ενοχοποιειται τοσο πολυ το αυτοκινητο και να πρεπει να αισθανομαστε ενοχες που το χρησιμοποιουμε για τη καυλα μας.. παντα ο ευκολος στοχος..
τα νεα μετρα εγιναν απο καθυστερημενους και ειδικα αυτη η τοσο μεγαλη αυξηση στο καυσιμο αμφιβαλλω κατα ποσο θα αποδοσει περισσοτερα εσοδα στο κρατος..
μας οδηγουν στην υφεση και ακομα δεν καταλαβαινω τι σκοπο εχει αυτοΥποψιάζομαι οτι έχουμε γίνει πειραματόζωα. Με δεδομένη τη μόλυνση του περιβάλλοντος και την συνακόλουθη κλιματική αλλαγή μας χρησιμοποιούν για να μελετήσουν τις ψυχολογικές-κοινωνικές αντιδράσεις από τη μείωση των μετακινήσεων και της γενικότερης κατανάλωσης.
εγω απλα νομιζω οτι πρεπει να κοψω το χερι μου με τα αμεα που ψηφισα
οκ πειραματοζωα ειμαστε και θα δεις που και αλλοι ευρωπαιοι θα ακολουθησουν, αλλα οχι για την κλιματικη αλλαγη κτλ ο στοχος ειναι απλα να ζουμε με λιγα και να δουλευουμε σα σκυλια για να φτασουμε στα επιπεδα κινας, διατηρωντας οσο γινεται τις καπιταλιστικες μας συνηθειες
θελουν να δουν μεχρι που μπορουν να φτασουν το γ@μισι χωρις εμεις ουσιαστικα να αλλαξουμε συνηθειες γιατι και οι εταιρειες πρεπει να εχουν κερδηεννοειται οτι θα μαζευτουμε , αλλα καπου υπαρχει η χρυση τομη (για το κεφαλαιο , οχι εμας να εξηγουμαστε) , γιατι μπορει να πεσει λιγο η καταναλωση αλλα ξεφτιλιζοντας τους μισθους παλι κερδιζουν και κανουν τα προιοντα τους πιο ανταγωνιστικα για εξαγωγες
απο αυτο μονο εμεις θα χασουμε, αφου εννοιες οπως αποταμιευση, βεβαιοτητα για το μελλον, εργασιακα δικαιωματα και λοιπες ελευθεριες απλα θα αποτελεσουν παρελθον μεχρι να περασουν στη σφαιρα της ιστοριας ή ακομα και του μυθου , σαν το χρυσο αιωνα του Περικλη ενα πραγμα
και φυσικα θα δαιμονοποειται οποιαδηποτε διαδηλωση ή πραξη αντιστασης απο τα ΜΜΕ για να μην ξυπνησουν τα προβατα
-
-Κλειστό εδώ και 3 εβδομάδες περίπου το πρατήριο Avin στην Κηφισίας, εκεί που στρίβεις για ΚΑΤ. Το συγκεκριμένο πρατήριο έχει μια ιδιαιτερότητα: ήταν παλιά BP, αλλά επειδή βρίσκεται ακριβώς δίπλα στα γραφεία του Βαρδινογιάννη, δώσανε στην BP ένα πρατήριο AVIN κάπου αλλού και κάνανε αυτό AVIN.
-Πρατήριο ΕΚΟ στην Ν. Ερυθραία στην οδό Τατοίου είναι κλειστό εδώ και κάτι μήνες. Εκανε η ΕΚΟ full ανακαίνιση αλλά δέν βρίσκεται κανείς να το νοικιάσει.
Και η λίστα όλο και μεγαλώνει....
Όσοι πουλούσαν βενζίνη στο κόστος με σκοπό να βγάζουν κέρδος απο πλυσίματα-λάδια-αξεσουάρ τον ήπιανε γιατί πλέον όλα αυτά έχουν πέσει στο μηδέν. Όσοι νοικιάζουν τον ήπιανε. Όσοι δουλεύουν με αδήλωτο-ανασφάλιστο προσωπικό θα τον πιούν γιατί δέν μπορούν να περάσουν τους μισθούς στα έξοδα και να δηλώσουν ζημιά.
Και τα χειρότερα έρχονται:
-Αυξηση ΦΠΑ σε ένα μήνα
-Πράσινος φόρος της ΕΕ
-Ενσωμάτωση τελών κυκλοφορίαςΥπόψιν οτι η διεθνής τιμή είναι χαμηλή τώρα. Θυμηθήτε οτι η βενζίνη είχε φτάσει 1,20 το 2007-2008 χωρίς όλους τους φόρους που έχουμε τώρα. Αν ξαναφτάσει σε αυτά τα επίπεδα σύν όλους τους φόρους που έχουν μπεί και θα μπούν, ξεπερνάμε άνετα τα 2 ευρώ
-
Στα ύψη η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης, μείωση 20% στην κατανάλωση
Κοντά στο 1,5 ευρώ το λίτρο παραμένει η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης, παρά την αποκλιμάκωση των διεθνών τιμών του πετρελαίου, με τους παράγοντες της αγοράς καυσίμων να πετούν ο ένας στον άλλο το «μπαλάκι» των ευθυνών για την ακρίβεια.Τη Δευτέρα, συναντήθηκε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου Στ.Κομνηνός με το προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων, που τον επισκέφθηκε μαζί με τον πρώην πρόεδρο των βενζινοπωλών Δ.Μακρυβέλλιο.Όπως διαπιστώθηκε στη συνάντηση, σύμφωνα με Το Βήμα, από το 1,5 ευρώ το λίτρο που πληρώνει την αμόλυβδη βενζίνη ο καταναλωτής, τα 95 λεπτά είναι φόροι υπέρ του Δημοσίου και οποιαδήποτε άλλη απρόβλεπτη επιβάρυνση θα φέρει ακόμη μεγαλύτερη πτώση στην κατανάλωση καυσίμων, που στο πεντάμηνο φθάνει ως και το 20%, ενώ μπορεί να φθάσει και το 30% μέχρι το φθινόπωρο.
http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231047830 -
εφόσον ο στόχος της κυβέρνησης είναι η αύξηση των εσόδων, δεν καταλαβαίνουν ότι πλέον με τις τιμές που έχουν αποκλείεται να τα φτάσουν?
πόσα καντάρια μαλακίας κουβαλάνε εκει πέρα ρε πστ μου
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
εφόσον ο στόχος της κυβέρνησης είναι η αύξηση των εσόδων, δεν καταλαβαίνουν ότι πλέον με τις τιμές που έχουν αποκλείεται να τα φτάσουν?πόσα καντάρια μαλακίας κουβαλάνε εκει πέρα ρε πστ μου
Απειρα η Μαρια εχει γινει η καλυτερη τους φιλη/σχεση
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Στα ύψη η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης, μείωση 20% στην κατανάλωση
Κοντά στο 1,5 ευρώ το λίτρο παραμένει η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης, παρά την αποκλιμάκωση των διεθνών τιμών του πετρελαίου, με τους παράγοντες της αγοράς καυσίμων να πετούν ο ένας στον άλλο το «μπαλάκι» των ευθυνών για την ακρίβεια.Τη Δευτέρα, συναντήθηκε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου Στ.Κομνηνός με το προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων, που τον επισκέφθηκε μαζί με τον πρώην πρόεδρο των βενζινοπωλών Δ.Μακρυβέλλιο.Όπως διαπιστώθηκε στη συνάντηση, σύμφωνα με Το Βήμα, από το 1,5 ευρώ το λίτρο που πληρώνει την αμόλυβδη βενζίνη ο καταναλωτής, τα 95 λεπτά είναι φόροι υπέρ του Δημοσίου και οποιαδήποτε άλλη απρόβλεπτη επιβάρυνση θα φέρει ακόμη μεγαλύτερη πτώση στην κατανάλωση καυσίμων, που στο πεντάμηνο φθάνει ως και το 20%, ενώ μπορεί να φθάσει και το 30% μέχρι το φθινόπωρο.
http://news.in.gr/economy/article/?aid=12310478300,95 € φόροι στο 1,50 € ; Και τα υπόλοιπα 0,55 € τι είναι, τιμή διυλιστηρίου και κέρδος ;
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
εφόσον ο στόχος της κυβέρνησης είναι η αύξηση των εσόδων, δεν καταλαβαίνουν ότι πλέον με τις τιμές που έχουν αποκλείεται να τα φτάσουν?πόσα καντάρια μαλακίας κουβαλάνε εκει πέρα ρε πστ μου
αν υπηρχαν εξυπνα μυαλα στις κυβερνησεις οι ιδιωτικες εταιρείες θα τα ειχαν ηδη ενταξει στο δυναμικο τους
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Στα ύψη η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης, μείωση 20% στην κατανάλωση
Κοντά στο 1,5 ευρώ το λίτρο παραμένει η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης, παρά την αποκλιμάκωση των διεθνών τιμών του πετρελαίου, με τους παράγοντες της αγοράς καυσίμων να πετούν ο ένας στον άλλο το «μπαλάκι» των ευθυνών για την ακρίβεια.Τη Δευτέρα, συναντήθηκε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου Στ.Κομνηνός με το προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων, που τον επισκέφθηκε μαζί με τον πρώην πρόεδρο των βενζινοπωλών Δ.Μακρυβέλλιο.Όπως διαπιστώθηκε στη συνάντηση, σύμφωνα με Το Βήμα, από το 1,5 ευρώ το λίτρο που πληρώνει την αμόλυβδη βενζίνη ο καταναλωτής, τα 95 λεπτά είναι φόροι υπέρ του Δημοσίου και οποιαδήποτε άλλη απρόβλεπτη επιβάρυνση θα φέρει ακόμη μεγαλύτερη πτώση στην κατανάλωση καυσίμων, που στο πεντάμηνο φθάνει ως και το 20%, ενώ μπορεί να φθάσει και το 30% μέχρι το φθινόπωρο.
http://news.in.gr/economy/article/?aid=12310478300,95 € φόροι στο 1,50 € ; Και τα υπόλοιπα 0,55 € τι είναι, τιμή διυλιστηρίου και κέρδος ;
- πρωτη υλη ;
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
αν υπηρχαν εξυπνα μυαλα στις κυβερνησεις οι ιδιωτικες εταιρείες θα τα ειχαν ηδη ενταξει στο δυναμικο τους
Τώρα δηλαδή δεν τα έχουν εντάξει;
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
0,95 € φόροι στο 1,50 € ; Και τα υπόλοιπα 0,55 € τι είναι, τιμή διυλιστηρίου και κέρδος ;40-45 λεπτα ειναι το κοστος της βενζινης και τα υπολοιπα 10-15 λεπτα ειναι τα κερδη δυιλυστηριου, εταιριας και πρατηριου!
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
εφόσον ο στόχος της κυβέρνησης είναι η αύξηση των εσόδων, δεν καταλαβαίνουν ότι πλέον με τις τιμές που έχουν αποκλείεται να τα φτάσουν?πόσα καντάρια μαλακίας κουβαλάνε εκει πέρα ρε πστ μου
Το κακο ειναι οτι προς το παρον ακομα και με την μειωση στο 20% το κρατος εχει κερδη απο αυτη την αλλαγη... Μονο απο εμενα, παιρνουν χοντρικα 21000€/μηνα περισσοτερα, σε σχεση με αυτα που επαιρνε το κρατος οταν η τιμη ηταν στο 1€!
Εν ολιγοις οσο αυξανουν τους φορους περισσοτερο απο την εκτιμωμενη μειωση της καταναλωσης θα συνεχιζουν να αυξανουν τα κερδη για λογαριασμο του κρατους! -
λαβε υποψην σου 4 απλες και καθολου συνθετες μεταβλητες
τα περισσοτερο απο 50.000 κρατικα οχηματα
τα λεωφορεια
την μετακυλιση του κοστους αυξησης της τιμης της βενζινης απο προμηθευτες του δημοσιου προς το δημοσιο
μειωση απειρων δραστηριοτητων οι οποίες μέσω εμμεσων φορων αποφερουν εσοδα στο δημοσιο
και μετα θα δουμε αν πρατουν σωστα...ανεργεια μαζι με πληθωρισμο
τριζουν τα κοκκαλα των πατερων της οικονομολογίας
οι φωστηρες δημιουργησαν νεες θεωριες οικονομικων! -
Και ο στασιμοπληθωρισμός τι είναι;;;
Γνωστός εδώ και δεκαετίες...
Απλά, αναρρωτιέμαι γιατί έπρεπε να πέσουμε στο λούκι αυτό...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Απλά, αναρρωτιέμαι γιατί έπρεπε να πέσουμε στο λούκι αυτό...Τόσα χρόνια ασυδοσίας, εργολαβικών πάρτυ, υπερκοστολογημένων έργων, κάποτε πληρώνονται. Αλίμονο σε μας που θα υποστούμε λάθη άλλων.
Βενζίνη ώρα μηδέν!