-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι δε σε πειραζει που δε μπορεις να χαρεις χωρις να σκεφτεσαι τις βενζινες το νεο σου αυτοκινητο..Γιατί με 0,90 το λίτρο πιστεύεις δεν σκεφτόμουν την βενζίνη στο παλιό;
Δεν πειράζει ας τα κάνω πιο αργά τα χιλιόμετρα να το βαρεθώ λιγότερο.περιοριζοντας τις μετακινησεις μας περιοριζουν την ελευθερια μας φιλε μου..
Δύσκολο να μιλάς για ελευθερία στα πλαίσια μια κοινωνίας. Εδώ γυμνός άμα βγεις στον δρόμο θα σε συλλάβουν Ίσως βέβαια γίνεις διάσημος.
τα νεα μετρα εγιναν απο καθυστερημενους και ειδικα αυτη η τοσο μεγαλη αυξηση στο καυσιμο αμφιβαλλω κατα ποσο θα αποδοσει περισσοτερα εσοδα στο κρατος
Σίγουρα δεν θα αποδόσουν.
-
αλλο 90 , αλλο 1.5 .. οσο για την ελευθερια , το να βαζουμε μερικα ευρω βενζινη σε ο,τι μπουρουχι εχει ο καθενας απο παπι μεχρι φερραρι και να πηγαινεις σχεδον οπου/οπως/οποτε γουσταρεις ειναι απο τις μεγαλυτερες ελευθεριες των συγχρονων κοινωνιων μας
εμενα μου κακοφαινεται που ουσιαστικα την περιοριζουν.. δε μιλησα να κανει ο καθενας οτι γουσταρει μιλησα για αυτη τη γαμημενη βραδινη βολτουλα που μεχρι προσφατα καναμε πού και πού και πλεον τη σκεφτομαστε.. εγω εχω ξενερωσει ουτε αυτη δεν κανω..
στα @@@ μου για τα ΜΜΕ να καουν ολα δε με ενδιαφερουν και οσο μπορω θα τα αποφευγω, περισυ τα χρησιμοποιουσα καθημερινα λογω αναγκης για κανα μηνα + και πραγματικα μου ερχοταν να κλαψω..
η βενζινη δεν ειναι ειδος πολυτελειας, αλλα πρωτης αναγκης ακομα και την πιο ανουσια βολτα να κανεις..
δεν καταλαβαινω γιατι να ενοχοποιειται τοσο πολυ το αυτοκινητο και να πρεπει να αισθανομαστε ενοχες που το χρησιμοποιουμε για τη καυλα μας.. παντα ο ευκολος στοχος.. -
ΜΜΜ ειναι το σωστο Qsis ΜΜΕ ειναι τα Μεσα Ενημερωσης
Εμεις στην ΑΘηνα και στην Θεσ/νικη καλα βολευομαστε αν ακριβυνει η βενζινη γιατι κουτσα στραβα εχουμε τα ΜΜΜ (Λεωφορεια-Μετρο-Τραμ-ΗΣΑΠ-Τρολλευ) ενα ολοκληρομενο δικτυο. Ο αλλος στην επαρχεια πως θα κινηθει? Γιατι δεν ειναι ολοι αγροτες. Ηδη εχουν γονατισει πολλοι -
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
ΜΜΜ ειναι το σωστο Qsis ΜΜΕ ειναι τα Μεσα Ενημερωσης
Εμεις στην ΑΘηνα και στην Θεσ/νικη καλα βολευομαστε αν ακριβυνει η βενζινη γιατι κουτσα στραβα εχουμε τα ΜΜΜ (Λεωφορεια-Μετρο-Τραμ-ΗΣΑΠ-Τρολλευ) ενα ολοκληρομενο δικτυο. Ο αλλος στην επαρχεια πως θα κινηθει? Γιατι δεν ειναι ολοι αγροτες. Ηδη εχουν γονατισει πολλοιεκανα κι εγω αυτο το λαθος με τα ΜΜΜ
στην επαρχια με αυτη τη λογικη οι αποστασεις ειναι κοντινες και η κινηση πολυ μικροτερη..
σε αδεια αθηνα με νορμαλ χλμ πας παντου γρηγορα και δεν καις τιποτα , η κινηση ειναι που τα μαμαει ολα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ΜΜΜ ειναι το σωστο Qsis ΜΜΕ ειναι τα Μεσα Ενημερωσης
Εμεις στην ΑΘηνα και στην Θεσ/νικη καλα βολευομαστε αν ακριβυνει η βενζινη γιατι κουτσα στραβα εχουμε τα ΜΜΜ (Λεωφορεια-Μετρο-Τραμ-ΗΣΑΠ-Τρολλευ) ενα ολοκληρομενο δικτυο. Ο αλλος στην επαρχεια πως θα κινηθει? Γιατι δεν ειναι ολοι αγροτες. Ηδη εχουν γονατισει πολλοιεκανα κι εγω αυτο το λαθος με τα ΜΜΜ
στην επαρχια με αυτη τη λογικη οι αποστασεις ειναι κοντινες και η κινηση πολυ μικροτερη..
σε αδεια αθηνα με νορμαλ χλμ πας παντου γρηγορα και δεν καις τιποτα , η κινηση ειναι που τα μαμαει ολα
Το χωριο μου απο το Αγρινιο ειναι 60 χλμ χ2 που θα το κανεις (μια να πας μια να γυρισεις) επιασες τα 120 χλμ, βαλε να πας σε καποια αλλη δουλεια που θα τυχει καμια 10ρια χλμ το λιγοτερο και ολα αυτα με βενζινη δεν πα να ειναι αδειος ο δρομος θα την καψεις παλι αλλα θα την πληρωσεις ακριβα! Μην λεμε οτι θελουμε θα ειναι η τρισμεγιστη μαλακια αν αυξηθει κιαλλο η τιμη της βενζινης! Εδω στο Γαλατσι εχει πολλες ανηφορες δεν ειναι για ποδηλατο
-
γιατι να πας απο το χωριο σου μεχρι το αγρινιο? εμενα δε φευγουν ολοι απο το χωριο μου να πανε πατρα, αιγιο και αν..
οκ σε μερικα μερη υπαρχει θεμα , αλλα κι εδω δεν ειναι τοσο απλο για ολους να παρουν ΜΜΜ (δε λεω για μενα)
-
Ειμαι 0 χλμ περιπου αποτο Αγρινιο, αλλα εγω δεν κατεβαινω συχνα κατω μιας και τσαντιζομαι οταν ειμαι με αμαξι στο Αγρινιο , κατεβαινω με το ΚΤΕΛ και οταν εχει λεωφορειο ελληνικης κατασκευης κανω παρτυ κανονικο , αλλα εχω ξαδερφια που ανεβοκατεβαινουν για δουλειες, χώρια που αν δεν πανε Αγρινιο θα πανε σε ανα χωριο για δουλεια και Ευρυτανια μιας και ειναι διπλα. Το βραδυ να μην βγεις μια στο τοσο να ξεσκασεις σε κανα μαγαζι? ψαρεμα το καλοκαιρι-κηνυγι το χειμωνα αν και επειδη ειμαστε στο βουνο δεν παμε για κηνυγι τοσο με αμαξια. Τρελλα τα εξοδα των καυσιμων.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δεν καταλαβαινω γιατι να ενοχοποιειται τοσο πολυ το αυτοκινητο και να πρεπει να αισθανομαστε ενοχες που το χρησιμοποιουμε για τη καυλα μας.. παντα ο ευκολος στοχος..
τα νεα μετρα εγιναν απο καθυστερημενους και ειδικα αυτη η τοσο μεγαλη αυξηση στο καυσιμο αμφιβαλλω κατα ποσο θα αποδοσει περισσοτερα εσοδα στο κρατος..
μας οδηγουν στην υφεση και ακομα δεν καταλαβαινω τι σκοπο εχει αυτοΥποψιάζομαι οτι έχουμε γίνει πειραματόζωα. Με δεδομένη τη μόλυνση του περιβάλλοντος και την συνακόλουθη κλιματική αλλαγή μας χρησιμοποιούν για να μελετήσουν τις ψυχολογικές-κοινωνικές αντιδράσεις από τη μείωση των μετακινήσεων και της γενικότερης κατανάλωσης.
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Ρε συ elteo μην κοιτάς σε προσωπικό επίπεδο. Προτιμώ να έχω ακριβή βενζίνη μπας και αρχίσω να αλλάζω νοοτροποία. Εγώ, εσύ και ο κάθε έλληνας να αλλάξει νοοτροποία.
Να αρχίσουμε να απαιτούμε καλύτερα ΜΜΜ, να αρχίσουμε το ποδηλατάκι (όσο δυνατόν είναι εφικτό, γιατί δεν είναι επίπεδο το λεκανοπέδιο), να μειώσουμε τις αγορές των αυτοκινήτων γιατί το λεκανοπέδιο έχει γίνει μία ασφυκτική τσιμεντούπολη, να αλλάξουμε νοοτροπία.
Πραγματικά δεν με νοιάζει αν κάνουμε ένα βήμα σωστό επιτέλους...Και τα οικονομικά δεν είναι τόσο απλά. 819ευρώ. Υπάρχει και ένα ταβάνι που λέγεται εισόδημα, υπάρχει και η ελαστικότητα (μείωση των χλμ) και πολλά άλλα...
Φιλικά
Εντάξει... θα πηγαίνω στη δουλειά με τα ΜΜΜ, και θα κάνω μόνο 6-7 ώρες commute κάθε μέρα...
-
ή θα παρεις το auris hybrid
-
Μόνο με δίκυκλα θα την παλέψουμε. Θέλοντας και μη, αν χρειάζεται να πηγαίνεις κάθε μέρα στη δουλειά με δικό σου μέσο (πχ δεν βολεύουν ή είναι απαράδεκτα τα ΜΜΜ στη διαδρομή σου) θα πρέπει να πάρεις μηχανάκι. Με τη βενζίνη στα 2 ευρώ το λίτρο κάνεις απόσβεση την τιμή του δίκυκλου μέσα σε 15-20.000χλμ (ένα με δύο χρόνια δλδ), για ένα μικρό δίκυκλο των 1.500-2.000 ευρώ.
Για τις οικονομικές μας δυνατότητες το αυτοκίνητο θα είναι αποκλειστικά για μετακίνηση 2 ή περισσότερων επιβατών. -
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Για τις οικονομικές μας δυνατότητες το αυτοκίνητο θα είναι αποκλειστικά για μετακίνηση 2 ή περισσότερων επιβατών.
οπως θα πρεπε να ειναι!
χρησιμοποιούμε μεγαλυτερα, ακριβοτερα, γρηγοροτερα αυτοκινητα για να παμε πρωι πρωι στη δουλεια κ κολλησουμε στη τσιμισκη με 1000 αυτοκινητα που μεταφερουν 1000 ατομα......
σε κανεναν δε κανει καλο, ουτε στη ψυχοογεια μας, ουτε στη τσεπη μας, ουτε στο περιβαλλον....
παντως η κυβερβηση ελεγε κ στα σποτακια της για τη πρασινη πολιτικη, απλα δε καταλαβαίναμε οτι θα μας 'αναγκασει' σε αυτη!
περαστικα μας! -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ή θα παρεις το auris hybridΠροτιμώ να κάνω 6-7 ώρες με τα ΜΜΜ...
-
4 λεπτα η αυξηση με το νεο ΦΠΑ
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Ρε συ elteo μην κοιτάς σε προσωπικό επίπεδο. Προτιμώ να έχω ακριβή βενζίνη μπας και αρχίσω να αλλάζω νοοτροποία. Εγώ, εσύ και ο κάθε έλληνας να αλλάξει νοοτροποία.
Να αρχίσουμε να απαιτούμε καλύτερα ΜΜΜ, να αρχίσουμε το ποδηλατάκι (όσο δυνατόν είναι εφικτό, γιατί δεν είναι επίπεδο το λεκανοπέδιο), να μειώσουμε τις αγορές των αυτοκινήτων γιατί το λεκανοπέδιο έχει γίνει μία ασφυκτική τσιμεντούπολη, να αλλάξουμε νοοτροπία.
Πραγματικά δεν με νοιάζει αν κάνουμε ένα βήμα σωστό επιτέλους...Και τα οικονομικά δεν είναι τόσο απλά. 819ευρώ. Υπάρχει και ένα ταβάνι που λέγεται εισόδημα, υπάρχει και η ελαστικότητα (μείωση των χλμ) και πολλά άλλα...
Φιλικά
Εντάξει... θα πηγαίνω στη δουλειά με τα ΜΜΜ, και θα κάνω μόνο 6-7 ώρες commute κάθε μέρα...
καλα τα λεει ο markvag περι νοοτροπιας.
απλα πλεον στην δουλεια σου θα πρεπει να ψαχτεις ποιος μενει σχετικα κοντα σου να μοιραζετε τις διαδρομες. και ας μην γινει τπτ ειναι ενα βημα να θες να αλλαξεις καποιες κακες συνηθειες (οπως η ασυστολη χρηση του αυτοκινητου )
στην δουλεια που πηγαινω πλεον τα περισσότερα ατομα πηγαινουν ανα ομαδες για να μοιρασουν την βενζινη (το κανουν μια εβδομαδα ο ενας μια ο αλλος) και σε ερωτηση μου γιατι δεν το κανατε νωριτερα αυτο η απαντηση ειναι οτι ηθελα την ησυχια μου στο αμαξι αλλα τελικα ειναι καλο παιδι και λεμε καμια μλκ .
εγω μπαινω στον προαστιακο με το ποδηλατο και πηγαινω.
τροποι υπαρχουν.
κανεις και το commute με τους γειτονες να δεις σε τι κατευθυνσεις παιρνουν.
η κριση μας ενώνει -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
δεν καταλαβαινω γιατι να ενοχοποιειται τοσο πολυ το αυτοκινητο και να πρεπει να αισθανομαστε ενοχες που το χρησιμοποιουμε για τη καυλα μας.. παντα ο ευκολος στοχος..
τα νεα μετρα εγιναν απο καθυστερημενους και ειδικα αυτη η τοσο μεγαλη αυξηση στο καυσιμο αμφιβαλλω κατα ποσο θα αποδοσει περισσοτερα εσοδα στο κρατος..
μας οδηγουν στην υφεση και ακομα δεν καταλαβαινω τι σκοπο εχει αυτοΥποψιάζομαι οτι έχουμε γίνει πειραματόζωα. Με δεδομένη τη μόλυνση του περιβάλλοντος και την συνακόλουθη κλιματική αλλαγή μας χρησιμοποιούν για να μελετήσουν τις ψυχολογικές-κοινωνικές αντιδράσεις από τη μείωση των μετακινήσεων και της γενικότερης κατανάλωσης.
εγω απλα νομιζω οτι πρεπει να κοψω το χερι μου με τα αμεα που ψηφισα
οκ πειραματοζωα ειμαστε και θα δεις που και αλλοι ευρωπαιοι θα ακολουθησουν, αλλα οχι για την κλιματικη αλλαγη κτλ ο στοχος ειναι απλα να ζουμε με λιγα και να δουλευουμε σα σκυλια για να φτασουμε στα επιπεδα κινας, διατηρωντας οσο γινεται τις καπιταλιστικες μας συνηθειες
θελουν να δουν μεχρι που μπορουν να φτασουν το γ@μισι χωρις εμεις ουσιαστικα να αλλαξουμε συνηθειες γιατι και οι εταιρειες πρεπει να εχουν κερδηεννοειται οτι θα μαζευτουμε , αλλα καπου υπαρχει η χρυση τομη (για το κεφαλαιο , οχι εμας να εξηγουμαστε) , γιατι μπορει να πεσει λιγο η καταναλωση αλλα ξεφτιλιζοντας τους μισθους παλι κερδιζουν και κανουν τα προιοντα τους πιο ανταγωνιστικα για εξαγωγες
απο αυτο μονο εμεις θα χασουμε, αφου εννοιες οπως αποταμιευση, βεβαιοτητα για το μελλον, εργασιακα δικαιωματα και λοιπες ελευθεριες απλα θα αποτελεσουν παρελθον μεχρι να περασουν στη σφαιρα της ιστοριας ή ακομα και του μυθου , σαν το χρυσο αιωνα του Περικλη ενα πραγμα
και φυσικα θα δαιμονοποειται οποιαδηποτε διαδηλωση ή πραξη αντιστασης απο τα ΜΜΕ για να μην ξυπνησουν τα προβατα
-
-Κλειστό εδώ και 3 εβδομάδες περίπου το πρατήριο Avin στην Κηφισίας, εκεί που στρίβεις για ΚΑΤ. Το συγκεκριμένο πρατήριο έχει μια ιδιαιτερότητα: ήταν παλιά BP, αλλά επειδή βρίσκεται ακριβώς δίπλα στα γραφεία του Βαρδινογιάννη, δώσανε στην BP ένα πρατήριο AVIN κάπου αλλού και κάνανε αυτό AVIN.
-Πρατήριο ΕΚΟ στην Ν. Ερυθραία στην οδό Τατοίου είναι κλειστό εδώ και κάτι μήνες. Εκανε η ΕΚΟ full ανακαίνιση αλλά δέν βρίσκεται κανείς να το νοικιάσει.
Και η λίστα όλο και μεγαλώνει....
Όσοι πουλούσαν βενζίνη στο κόστος με σκοπό να βγάζουν κέρδος απο πλυσίματα-λάδια-αξεσουάρ τον ήπιανε γιατί πλέον όλα αυτά έχουν πέσει στο μηδέν. Όσοι νοικιάζουν τον ήπιανε. Όσοι δουλεύουν με αδήλωτο-ανασφάλιστο προσωπικό θα τον πιούν γιατί δέν μπορούν να περάσουν τους μισθούς στα έξοδα και να δηλώσουν ζημιά.
Και τα χειρότερα έρχονται:
-Αυξηση ΦΠΑ σε ένα μήνα
-Πράσινος φόρος της ΕΕ
-Ενσωμάτωση τελών κυκλοφορίαςΥπόψιν οτι η διεθνής τιμή είναι χαμηλή τώρα. Θυμηθήτε οτι η βενζίνη είχε φτάσει 1,20 το 2007-2008 χωρίς όλους τους φόρους που έχουμε τώρα. Αν ξαναφτάσει σε αυτά τα επίπεδα σύν όλους τους φόρους που έχουν μπεί και θα μπούν, ξεπερνάμε άνετα τα 2 ευρώ
-
Στα ύψη η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης, μείωση 20% στην κατανάλωση
Κοντά στο 1,5 ευρώ το λίτρο παραμένει η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης, παρά την αποκλιμάκωση των διεθνών τιμών του πετρελαίου, με τους παράγοντες της αγοράς καυσίμων να πετούν ο ένας στον άλλο το «μπαλάκι» των ευθυνών για την ακρίβεια.Τη Δευτέρα, συναντήθηκε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου Στ.Κομνηνός με το προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων, που τον επισκέφθηκε μαζί με τον πρώην πρόεδρο των βενζινοπωλών Δ.Μακρυβέλλιο.Όπως διαπιστώθηκε στη συνάντηση, σύμφωνα με Το Βήμα, από το 1,5 ευρώ το λίτρο που πληρώνει την αμόλυβδη βενζίνη ο καταναλωτής, τα 95 λεπτά είναι φόροι υπέρ του Δημοσίου και οποιαδήποτε άλλη απρόβλεπτη επιβάρυνση θα φέρει ακόμη μεγαλύτερη πτώση στην κατανάλωση καυσίμων, που στο πεντάμηνο φθάνει ως και το 20%, ενώ μπορεί να φθάσει και το 30% μέχρι το φθινόπωρο.
http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231047830 -
εφόσον ο στόχος της κυβέρνησης είναι η αύξηση των εσόδων, δεν καταλαβαίνουν ότι πλέον με τις τιμές που έχουν αποκλείεται να τα φτάσουν?
πόσα καντάρια μαλακίας κουβαλάνε εκει πέρα ρε πστ μου
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
εφόσον ο στόχος της κυβέρνησης είναι η αύξηση των εσόδων, δεν καταλαβαίνουν ότι πλέον με τις τιμές που έχουν αποκλείεται να τα φτάσουν?πόσα καντάρια μαλακίας κουβαλάνε εκει πέρα ρε πστ μου
Απειρα η Μαρια εχει γινει η καλυτερη τους φιλη/σχεση
Βενζίνη ώρα μηδέν!