-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
Κι εμένα κουφό μου φάνηκε. Μένει στο κέντρο και ίσως δικαιολογεί μια κάπως πιο αυξημένη κατανάλωση αλλά 13 λίτρα... Μάλλον δεν το πηγαίνει οικονομικά...
13 λίτρα! Εξωφρενικα μεγάλη κατανάλωση για αμάξι 1400 κυβικά, ακόμα και τουρμπατο. Ποτέ δεν έχω δει τέτοια κατανάλωση στο δικό μου. Να καταλάβεις, τώρα είμαι κάπου στα 8-8,5 αστικό κύκλο. Θα πρέπει ο φίλος σου να πηγαίνει σε πυκνή κίνηση και με χαζό οδήγηση-απότομα γκάζια-φρένα από φανάρι σε φανάρι. Με καλή οδήγηση στο κέντρο Αθήνας με πολλή κίνηση είδα κανά 9-10 λίτρα μέση.
Αν τα χιλιόμετρα είναι αποκλειστικά μέσα στην κίνηση της πόλης , με συχνά μποτιλιαρίσματα και ο τρόπος οδήγησης είναι αυτό που χαρακτηρίζουμε ως 'νευρικός' , ίσως να διακαιολογείται μια τόσο αυξημένη κατανάλωση.
Εκείνο που μπορώ να καταθέσω με βεβαιότητα είναι η κατανάλωση του δικού μου οχήματος ( η οποία όμως δεν περιλαμβάνει καθόλου οδήγηση εντός πόλεως ) η οποία εδώ και 25000 περίπου χιλιόμετρα βρίσκεται σταθερά στα 9,8 - 10,0l/100km.
Το αυτοκίνητο κινείται ως επι τω πλείστον σε επαρχιακούς δρόμους (λίγο ΕΟ) και συνήθως κάθε Κυριακή κάνει 50 με 150 χιλιόμετρα ορεινού δυκτίου με ανεβασμένο ρυθμό.
Δεν είμαι οδηγός που θα κινηθώ συντηριτικά για να δω οικονομία στην βενζίνη...οπότε το νούμερο αυτό (13l/100km) μου κάνει εντύπωση.
Μήπως ο φίλος πρέπει να βγεί κανένα ταξιδάκι ΕΟ για να δει αν θα πέσει καθόλου?
Διαφορετικά τον βλέπω να συνάπτει σχέση με τον πρατηριούχο! -
Ο χρήστης famas έγραψε:
Αν είναι Θεσσαλονίκη και παίζει κάθε μέρα Αγ.Σοφίας-Ερμού-Βενιζέλου-Εγνατία-πάλι Αγ.Σοφίας-Τσιμισκή εν ώρα αιχμής, θεωρώ τα 13 λίτρα φυσιολογικά.Βασίλη, διάνα πέτυχες, ούτε να τον ήξερες!
Μπιλλ33, το κουμπί Sport λες; Μπα, χωρίς αυτο...
Ευχαριστω και όλους τους υπόλοιπους. Το παλικάρι προέρχεται από Brava και ίσως λόγω συνήθειας οδηγεί με μία σχέση κάτω από ότι σηκώνει η ροπή του Bravo.
-
Εννοω να 'παιζει' με τα διαφορα κουμπακια ,καινουργιο αμαξι ειναι, και η μηχανη να δουλευει.Ας βαλει να βλεπει την στιγμιαια καταναλωση ,θα του ελαφρυνει το ποδι αρκετα.
-
Ο χρήστης sixoremenos έγραψε:
Στις 28 Μαΐου παρέλαβα κι εγώ το πολυ-αναμενόμενο (για 2,5 μήνες) Bravo Dynamic 120 MTA. .....Καλοτάξιδο με πολλά ευχάριστα και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!
-
Αν μηδενίσεισ το τριπ μέσα σε βαριά κίνηση και οδηγας νευρικά με ανοικτό κλίμα τότε ένα 12+ είναι φυσιολογικό ...
Πρέπει να μάθει να οδηγαει τουρμπατο...
μετά τα 15000 έχω δει σταθερή μείωση κατανάλωσης... -
το αμάξι έχει γράψει 4500 χλμ., τα τελευταία 700 χλμ. έχω μέση κατανάλωση 10 lt/100 km, διαδρομές μέσα στη πόλη με λίγο Αττική Οδό (μέση ταχύτητα trip 19-20 χλμ.), με ήρεμη κυρίως οδήγηση.
-
Πρώτο ταξίδι, και τα πέρασα τα πρώτα 1000χλμ μέσα στο ΣΚ.
Για την κατανάλωση, τα 13λτ μου φαίνονται φυσιολογικό νούμερο. Και εξηγούμαι.
Απο Κυριακή μεσημέρι μέχρι χτες, έκανα 60χλμ μέσα στην Αθήνα με μέση ταχύτητα 12χλμ/ώρα. Τι να περιμένεις απο την κατανάλωση... Σταθερά στα 12,3λτ χωρίς νευρικά πατήματα, χωρίς Α/C !!! Πολύ λογικό μου ακούγεται.
Χτες το βράδυ, πατώντας για πρώτη φορά απότομα το γκάζι μέχρι τέρμα σε 2η και 3η (κατέβαινα την Καλλιρόης κυνηγώντας τα φανάρια) και με 140χμλ/ωρα σε όλο το ποτάμι στο ανέβασμα κιόλας, κατάφερα να μειώσω την κατανάλωση στα 11λτ ......
Όσο και ελαφρύ πόδι να έχεις, στις εκκινήσεις η στιγμιαία είναι 16-18λτ, όταν πετύχεις και κίνηση.......
Γενικά τώρα,
Άντεξα 1000χλμ. με αλλαγές πριν τις 3500 και χωρίς το sport πατημένο. Ήθελα όμως να δω τι εννοεί ο Κωνσταντίνος όταν λέει ότι 'τραβάει' στα λιμνάζοντα.
Γρήγορα ταξιδάκι λοιπόν μέσα στο ΣΚ στον Κόρφο Επιδαύρου απο τις γνωστές στροφές με sport και αλλαγές μέχρι τις 4500.(εκτός απο την ανηφόρα μετά τα πρώτα διόδια που )
Κωνσταντίνε μάλλον θέλεις λάστιχα !!
Εκτός απο τον ήχο που προκαλεί η ποδιά όταν πέσεις σε πολλά νερά, ακλόνητο το Bravo.Μία απορία μόνο, το esp σίγουρα δουλεύει ?
Σε 1-2 σημεία έφυγε με τα τέσσερα ανοίγοντας την τροχιά αλλά δεν είδα καμία παρέμβαση. Δικά μου λάθη μια και το πήγαινα σε βρεγμένο δρόμο, με μια ταχύτητα πάνω (4η) και στραμπούλιγμα στην έξοδο. Αλλά παρέμβαση δεν είδα..... Το ίδιο και στις στροφές της Αρδηττού μετά το Καλλιμάρμαρο και πριν το φανάρι της Βουλιαγμένης. Με τα τέσσερα.... (τα λάστιχα θέλουν ζέσταμα!!) χωρίς παρατράγουδα (μούτρα ή αναπηδήσεις) αλλά και χωρίς esp.
Μήπως αυτά τα μαραφέτια δουλεύουν διαφορετικά? -
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Πρώτο ταξίδι, και τα πέρασα τα πρώτα 1000χλμ μέσα στο ΣΚ.
Άντε να τα 100σεις!!!Για την κατανάλωση, τα 13λτ μου φαίνονται φυσιολογικό νούμερο. Και εξηγούμαι.
Χτες το βράδυ, πατώντας για πρώτη φορά απότομα το γκάζι μέχρι τέρμα σε 2η και 3η (κατέβαινα την Καλλιρόης κυνηγώντας τα φανάρια) και με 140χμλ/ωρα σε όλο το ποτάμι στο ανέβασμα κιόλας, κατάφερα να μειώσω την κατανάλωση στα 11λτ ......
Όσο και ελαφρύ πόδι να έχεις, στις εκκινήσεις η στιγμιαία είναι 16-18λτ, όταν πετύχεις και κίνηση.......
Μην κοιτάς στιγμιαίες καταναλώσεις...θα φρικάρεις!
Γενικά τώρα,
..... Ήθελα όμως να δω τι εννοεί ο Κωνσταντίνος όταν λέει ότι 'τραβάει' στα λιμνάζοντα.
Γρήγορα ταξιδάκι λοιπόν μέσα στο ΣΚ στον Κόρφο Επιδαύρου απο τις γνωστές στροφές με sport και αλλαγές μέχρι τις 4500.(εκτός απο την ανηφόρα μετά τα πρώτα διόδια που )
Κωνσταντίνε μάλλον θέλεις λάστιχα !!
Εκτός απο τον ήχο που προκαλεί η ποδιά όταν πέσεις σε πολλά νερά, ακλόνητο το Bravo.
Εννοώ ότι πέφτοντας σε νερά που λιμνάζουν στην επιφάνεια του δρόμου , οι τροχοί τραβάνε αριστερά - δεξιά , υποψιάζομαι οτι τα F1 Asymetric της Good δεν είναι το φόρτε τους αυτό το σημείο.Στο στεγνό βέβαια είναι πολύ καλά. Μία απορία μόνο, το esp σίγουρα δουλεύει ?
Σε 1-2 σημεία έφυγε με τα τέσσερα ανοίγοντας την τροχιά αλλά δεν είδα καμία παρέμβαση. Δικά μου λάθη μια και το πήγαινα σε βρεγμένο δρόμο, με μια ταχύτητα πάνω (4η) και στραμπούλιγμα στην έξοδο. Αλλά παρέμβαση δεν είδα..... Το ίδιο και στις στροφές της Αρδηττού μετά το Καλλιμάρμαρο και πριν το φανάρι της Βουλιαγμένης. Με τα τέσσερα.... (τα λάστιχα θέλουν ζέσταμα!!) χωρίς παρατράγουδα (μούτρα ή αναπηδήσεις) αλλά και χωρίς esp.
Μήπως αυτά τα μαραφέτια δουλεύουν διαφορετικά?Προσπαθώ να θυμηθώ τις διαδρομές που περιγράφεις μέσα στην Αθήνα...
Οχι δεν δοουλεύουν διαφορετικά στον καθένα μας τα μαραφέτια απλά εσύ ακόμα δεν το ζορίσεις το Bravo (απορώ μάλιστα που κρατήθηκες και τόσο! )
Τις Κυριακές που το 'ζεσταίνω' οι στροφές ανα λεπτό είναι στις 5500-6000 σε στροφιλίκια ορεινών διαδρομών όπου οι αλλαγές και το πέσιμο στα φρένα είναι σύνηθες φαινόμενο σε λίγα μόνο μέτρα διαδρομής , εκεί εμφανίζονται τα λαμπάκια!
(Φύγετε από την Αθήνα , εκτός από καταστροφή της κατανάλωσης κάνει κακό και στην οδηγική ευχαρίστηση!!! ) -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Προσπαθώ να θυμηθώ τις διαδρομές που περιγράφεις μέσα στην Αθήνα...
Οχι δεν δοουλεύουν διαφορετικά στον καθένα μας τα μαραφέτια απλά εσύ ακόμα δεν το ζορίσεις το Bravo (απορώ μάλιστα που κρατήθηκες και τόσο! )
Τις Κυριακές που το 'ζεσταίνω' οι στροφές ανα λεπτό είναι στις 5500-6000 σε στροφιλίκια ορεινών διαδρομών όπου οι αλλαγές και το πέσιμο στα φρένα είναι σύνηθες φαινόμενο σε λίγα μόνο μέτρα διαδρομής , εκεί εμφανίζονται τα λαμπάκια!
(Φύγετε από την Αθήνα , εκτός από καταστροφή της κατανάλωσης κάνει κακό και στην οδηγική ευχαρίστηση!!! )Αυτό το τελευταίο ξαναπές το !!!!
Οι στιγμιαίες έχουν νόημα μόνο για την δικαιολόγηση την πολύ υψηλής κατανάλωσης σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος. Θεωρώ πάντως λογικά τα 12-13λτ όταν είσαι όλη την ώρα 1-2 - νεκρά.
Οτι δεν το ζορίζω είναι σίγουρο! αλλά και πάλι δεν θα έπρεπε να αντιδρά έστω και στιγμιαία όταν φεύγει με τα τέσσερα?
Είναι το πρώτο μου με ηλεκτρονικά μαραφέτια και θα ήθελα να ξέρω που και με ποιες προυποθέσεις ξεκινάει η παρέμβαση....Για να σου θυμίσω τα σημεία: http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=37.967537,23.734058&spn=0.002812,0.005681&t=k&z=18 εδώ ακολουθώντας μια 147.
και
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=37.825582,23.068049&spn=0.011271,0.022724&t=k&z=16Πρέπει να πω πάντως ότι το κιβώτιο στα γρήγορα αντιδρά πολύ θετικά παρά τις διαδρομές.
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
(Φύγετε από την Αθήνα , εκτός από καταστροφή της κατανάλωσης κάνει κακό και στην οδηγική ευχαρίστηση!!! )
Να κάτσουν εκεί που είναι - κάθε 15αύγουστο που ξαμολιούνται πλημμυρίζει η Ελλάδα αμάξια, γίνεται η επαρχία Αθήνα!
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Αυτό το τελευταίο ξαναπές το !!!!
Οτι δεν το ζορίζω είναι σίγουρο! αλλά και πάλι δεν θα έπρεπε να αντιδρά έστω και στιγμιαία όταν φεύγει με τα τέσσερα?
Ένοιωσες να σου κόβει ισχύ στη φάση που γλύστρησες με τα 4?...αν όχι δεν υπάρχει περίπτωση να ανάψει λαμπάκι.
Είναι το πρώτο μου με ηλεκτρονικά μαραφέτια και θα ήθελα να ξέρω που και με ποιες προυποθέσεις ξεκινάει η παρέμβαση....Για να σου θυμίσω τα σημεία: http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=37.967537,23.734058&spn=0.002812,0.005681&t=k&z=18 εδώ ακολουθώντας μια 147.
και
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=37.825582,23.068049&spn=0.011271,0.022724&t=k&z=16
Πολύ ανοικτές καμπές όλες τους....σιγά μη συγκινηθεί το Bravo από τέτοιες διαδρομές!
Πρέπει να πω πάντως ότι το κιβώτιο στα γρήγορα αντιδρά πολύ θετικά παρά τις διαδρομές.Έναν Κόζιακα χρειάζεται!
-
Αθηναίοι και Θεσσαλονικείς....πρέπει να αλλάξετε χρώμα και παραστάσεις!!!
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=el&geocode=&q=Doliana,+Aspropotamos,+Hellas&sll=37.837445,23.211021&sspn=0.1879,0.440826&ie=UTF8&hq=&hnear=Δολιανά,+Ασπροπόταμος,+Τρίκαλα,+Ελλάδα&ll=39.537915,21.403936&spn=0.022936,0.055103&t=f&z=15&ecpose=39.50940977,21.40391844,4266.4,0.027,44.973,0
Μέρος της αγαπημένης διαδρομής που προαπαθώ να κάνω τα πρωινά της Κυριακής. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Αθηναίοι και Θεσσαλονικείς....πρέπει να αλλάξετε χρώμα και παραστάσεις!!!
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=37.825582,23.068049&spn=0.011271,0.022724&t=k&z=16
Μέρος της αγαπημένης διαδρομής που προαπαθώ να κάνω τα πρωινά της Κυριακής.Λίγο μακριά δεν σου πέφτει ?
-
Παραπληση κανεις Κωνσταντινε;
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Αθηναίοι και Θεσσαλονικείς....πρέπει να αλλάξετε χρώμα και παραστάσεις!!!
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=37.825582,23.068049&spn=0.011271,0.022724&t=k&z=16
Μέρος της αγαπημένης διαδρομής που προαπαθώ να κάνω τα πρωινά της Κυριακής.Λίγο μακριά δεν σου πέφτει ?
Ελα βρε....αφού ξέρεις οτι με την υψηλή τεχνολογία δεν τα πάω καλά!
Νομίζω ότι βρήκα το σωστό.
Για δες παραπάνω...δουλεύει? -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Παραπληση κανεις Κωνσταντινε;Παραπληση....?
-
Παραπλανηση ηθελα να γραψω
-
Ρε βελι, μηπως βιαστικες??
Στα 1000χμ στρωσιμο μονο?? Λιγο δεν ειναι? Εγω πιστευα οι περισσοτεροι απο το φορουμ οτι μεχρι τα 1500χμ την οδηγαμε (την Μονικα) σαν γιαγιαδες και μετα ΣΤΑΔΙΑΚΑ μεχρι 4-4.5κ στροφες ως τα 5000χμ. Επειτα... ΣΚΙΙΙΙΣΤΕΕΕΕΕ!!!!!Εγω δεν εχω παει πανω απο 3000 γιατι φοβαμαι μηπως καει λαδια μετα. ΕΙμαι λαθος???
(by the way, σημερα παω για εγκατασταση συναγερμου στη FIAT)
-
blashyrkh...πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει?
Τα 5000 χλμ. είναι πολλά για στρώσιμο (προσωπική άποψη , μην πάρω και κανέναν στο λαιμό μου) , μέχρι τα 2000χλμ. σταδιακό και ομαλό άνοιγμα έως τις 4500στρ/λ είναι οk!...μετά -
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Το ίδιο και στις στροφές της Αρδηττού μετά το Καλλιμάρμαρο και πριν το φανάρι της Βουλιαγμένης. Με τα τέσσερα.... (τα λάστιχα θέλουν ζέσταμα!!) χωρίς παρατράγουδα (μούτρα ή αναπηδήσεις) αλλά και χωρίς esp.
Μήπως αυτά τα μαραφέτια δουλεύουν διαφορετικά?Εκεί να προσέχεις πολύ! Κάθε βδομάδα φεύγει και ένας μέσα στην εκκλησία! Τα Σάββατα άραζα στην ταράτσα και περίμενα να δω θέαμα...
Fiat Bravο 2007