-
Το τραμ ειναι πολυ καλη φαση,ελεος πια με τους κατοικους που δεν αφηνουν να γινει κανενα εργο υποδομης,ας γυρισουν στα χωρια τους να καλλιεργουν πατατες και το βραδυ να αναβουν κεριά αντι για ηλεκτρικό.
Και επιτελους βρειτε μια απασχοληση σε ολες αυτες τις κυράτσες(αρσενικου και θηλυκού γενους) που δεν εχουν τι να κανουν και σταματάνε εργα υποδομής ή αυξάνουν το κόστος τους. -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αλλο Τράμ,άλλο Μετρό lkar!Το Τραμ εχει στάση ανα 500 μέτρα,αρα εξ ορισμού εξυπηρετεί άλλες αναγκες!
Θεωρω οτι δεν μπορούμε να ξέρουμε αν η χάραξη είναι λάθος (βέβαια ξέρω οτι άλλαξε αρκετά λόγω των διαμαρτυριών κάποιων κατοίκων) αλλά και οτι όντως τα λεωφορεία θα φύγουν απο αυτές τις γραμμές σιγά σιγά!
Αλλωστε είναι πολύ πιο αθόρυβο και δεν ρυπαίνει!!
Φυσικά, το μετρό είναι πολύ πιο γρήγορο! Κι αυτός είναι ο βασικότερος παράγοντας να επιλέξεις ένα ΜΜΜ από το αυτοκίνητό σου. Αν κάνω τον ίδιο, ή και περισσότερο χρόνο με το ΜΜΜ από το αυτοκίνητο ε μάλλον θα το προτιμήσω να πάω με αυτοκίνητο και ας είναι ακριβότερο.
Πόσοι κάτοικοι Γλυφάδας που έχουν αυτοκίνητο -σχεδόν όλοι -θα πάρουν τραμ για να πάνε κέντρο σε σχεδόν μία ώρα; Μήπως θα προτιμούσαν επέκταση του μετρό μέχρι το city plaza πχ, αντί
τραμ;Το ότι δεν ρυπαίνει το τραμ και το μετρό είναι άλλη ιστορία, δεν ρυπαίνει στην Αθήνα, εκεί που παράγεται το ρεύμα; Απαιτείται αρκετή ηλεκτρική ενέργεια για την κίνηση και των δύο. Το μετρό δεν επιβαρύνει την κυκλοφορία -πλέον- ενώ το τραμ θα την επιβαρύνει, όπως ήδη γίνεται.
-
Tο Τραμ οπως και καθε μεσο μαζικης μεταφορας σταθερης τροχιας εχει αλλα πλεονεκτηματα απο την απολυτη ταχυτητα,ακομα και το μετρο ειναι σε απολυτη ταχυτητα πιο αργο απο ενα αυτοκινητο ή μια μηχανη ,σε περιοδους χαμηλου φορτου,επιπλεον το τραμ εχει παρα πολλες στασεις γιατι εξυπηρετει πυκνοκατοικιμενες περιοχες(και καλα κανει)
Ειναι λοιπον παραλογο να απαιτουμε ταχυτατη μετακινηση λες και το τραμ φτιαχτηκε αποκλειστικα για να ενωνει Συνταγμα-Γλυφαδα,ε τοτε ας περνουσε και απο τη Συγγρου με 120χλμ/ωρα να τελειωναμε.
Αλλωστε προτιμω στις αστικες διαδρομες μου να μετακινουμαι υπεργεια.Αλλο να βλεπεις τον φαληρικο ορμο απο το παραθυρο,κι αλλο να εισαι στο λαγουμι.
Αλλο πλεονεκτημα ειναι η ακριβεια των δρομολογιων παντα σε σχεση με τα λεωφορεια,σου επιτρεπουν να τηρησεις ενα ορθολογικο προγραμμα χωρις το αγχος του περιμενε στη σταση κλπ.
Τελικα και λιγη βραδυτητα στις μετακινησεις ειναι εως ενα βαθμο θεμιτη(τακτοποιεις τις σκεψεις σου διαβαζεις καμια εφημεριδα πιανεις καμια κουβεντουλα με δεσποινιδες...)
Το τελος του πολιτισμου θα ειναι οταν θα σε διακτινιζουν στη δουλεια απο το σπιτι ...μπρρρρρ.Υ.Γ.προς τον theios Ναι ο Καραμανλης εκανε πολλα ωραια πραγματα,εφτιαξε τη Συγγρου,ξηλωσε το τραμ,εχει το απολυτο ρεκορ αυθαιρεσιων και αντιπαροχων σε μια 8ετια στο λεκανοπεδιο.Δεν ειναι δα και τυχαιο που ενας απο τους υπευθυνους της σημερινης εικονας της Αθηνας κατηργησε και το τραμ ως αναχρονιστικο.
Υ.Γ.προς Ikar,σου αρεσει τωρα η κεντρικη αγορα της γλυφαδας που ειναι σαν το Καράκας με τα παρκαρισμενα αυτοκινητα μεχρι τη θαλασσα και σε ενοχλει το τραμ???
-
αγαπητέ φίλε..αν η 8ετία του αειμνήστου Καραμανλή είναι υπεύθυνη για την εικόνα της Αθήνας σήμερα και όχι η ανυπαρξία κρατικού σχεδιασμού, ελέγχου και ευσυνειδησίας του πολίτη επί μισό αιώνα τώρα..ε τότε ειλικρινά σου ζητώ συγγνώμη
πιθανότατα το φάντασμα του Καραμανλή έκαψε την Αττική και έχτισε βίλες ως τις κορυφές τις Πεντέλης .και ήταν αυτό που μπάζωσε τις παραλίες και τις έκανε νυχτερινά κέντρα να βγάζουν το άχτι τους οι νεοέλληνες
δεν φταίει ποτέ ο Έλληνας σε αυτό τον τόπο..για τους μεν φταίνε πάντα οι δε..και αν πλήττονται και οι δύο φταίνε οι αμερικάνο-σιωνιστές
-
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
εχει το απολυτο ρεκορ αυθαιρεσιων και αντιπαροχων σε μια 8ετια στο λεκανοπεδιοΜη βάζεις στοίχημα γι'αυτό γιατί θα το χάσεις...
Όσο αφορά τα υπόλοιπα (περι μετακινήσεων) συμφωνώ μαζί σου -
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
Tο Τραμ οπως και καθε μεσο μαζικης μεταφορας σταθερης τροχιας εχει αλλα πλεονεκτηματα απο την απολυτη ταχυτητα,ακομα και το μετρο ειναι σε απολυτη ταχυτητα πιο αργο απο ενα αυτοκινητο ή μια μηχανη ,σε περιοδους χαμηλου φορτου,επιπλεον το τραμ εχει παρα πολλες στασεις γιατι εξυπηρετει πυκνοκατοικιμενες περιοχες(και καλα κανει)
Ειναι λοιπον παραλογο να απαιτουμε ταχυτατη μετακινηση λες και το τραμ φτιαχτηκε αποκλειστικα για να ενωνει Συνταγμα-Γλυφαδα,ε τοτε ας περνουσε και απο τη Συγγρου με 120χλμ/ωρα να τελειωναμε.
Αλλωστε προτιμω στις αστικες διαδρομες μου να μετακινουμαι υπεργεια.Αλλο να βλεπεις τον φαληρικο ορμο απο το παραθυρο,κι αλλο να εισαι στο λαγουμι.
Αλλο πλεονεκτημα ειναι η ακριβεια των δρομολογιων παντα σε σχεση με τα λεωφορεια,σου επιτρεπουν να τηρησεις ενα ορθολογικο προγραμμα χωρις το αγχος του περιμενε στη σταση κλπ.
Τελικα και λιγη βραδυτητα στις μετακινησεις ειναι εως ενα βαθμο θεμιτη(τακτοποιεις τις σκεψεις σου διαβαζεις καμια εφημεριδα πιανεις καμια κουβεντουλα με δεσποινιδες...)
Το τελος του πολιτισμου θα ειναι οταν θα σε διακτινιζουν στη δουλεια απο το σπιτι ...μπρρρρρ.Υ.Γ.προς τον theios Ναι ο Καραμανλης εκανε πολλα ωραια πραγματα,εφτιαξε τη Συγγρου,ξηλωσε το τραμ,εχει το απολυτο ρεκορ αυθαιρεσιων και αντιπαροχων σε μια 8ετια στο λεκανοπεδιο.Δεν ειναι δα και τυχαιο που ενας απο τους υπευθυνους της σημερινης εικονας της Αθηνας κατηργησε και το τραμ ως αναχρονιστικο.
Υ.Γ.προς Ikar,σου αρεσει τωρα η κεντρικη αγορα της γλυφαδας που ειναι σαν το Καράκας με τα παρκαρισμενα αυτοκινητα μεχρι τη θαλασσα και σε ενοχλει το τραμ???
Αν έχεις χρόνο για χάσιμο, μπράβο σου. Εγώ προσωπικά -και φαντάζομαι και άλλοι- δεν έχω, ούτε τις καθημερινές, ούτε τις αργίες, οπότε θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ αυτοκίνητο και μετρό. Και προτιμώ να στρίβω στο τροκαντερό, παρά να σέρνομαι στις ράγες με 30 και 40 χλμ./ώρα.
Μήπως το τραμ οδήγησε σε αυτό το Καράκας στη Γλυφάδα; μήπως κατήργησε τις λίγες θέσεις παρκαρίσματος και πλέον μόνο στη Διαδόχου Παύλου βρίσκεις και σε λίγο μέσα στα κότερα;
Θα αφήσει ο άλλος το 'γκάμπριο' για να πάει στη Γλυφάδα με τραμ
-
Αν το τραμ ήταν τόσο γρήγορο όσο το μετρό, τότε δεν θα μπορούσε να έχει στάσεις κάθε 500 μέτρα. Επίσης, σίγουρα το ψυχολογικό πλεονέκτημα της υπέργειας μετακίνησης είναι μεγάλο. Άσε που μπορείς να πιάσεις και κουβέντα...
Από την άλλη, πρέπει εδώ να σημειώσουμε πως, ναι μεν, μικρά, 'καθαρά' λεωφορεία ή, γιατί όχι, μικρά τρόλλεϋ, θα μπορούσαν να παράσχουν μια ακόμα καλή λύση στη μετακίνηση στην Αθήνα.
Όμως, εδώ μπαίνει το πλεονέκτημα της σταθερής τροχιάς. Πολύ πιο δύσκολα θα κάνει ο άλλος τη 'μαγκιά' του να πάει και να παρκάρει στις γραμμές του τραμ (ή να οδηγήσει εκεί) απ'ό,τι στους λεωφορειόδρομους. Στο τραμ δύσκολα θα πάει ο κάθε 'έξυπνος' να κάνει σφήνα. Πώς θα την κάνει; Με τι; Με μηχανάκι; Εγγυημένη τούμπα και λιώσιμο μετά απ'το τραμ (οι παραβάτες εκτελούνται). Με αυτοκίνητο; Θα τον επιβραδύνουν οι γραμμές και μετά θα έχει μια ωραία συναντησούλα με το φαναρτζή, οπότε η μαγκιά του θα του πονέσει την τσέπη πολύ άσχημα.
Άρα, υπάρχουν πλεονεκτήματα στο τραμ, αναμφισβήτητα. Το θέμα είναι ότι είναι ακριβές οι υποδομές, πρέπει να αναπροσαρμοσθεί η νοοτροπία όλης της Αθήνας, πρέπει να δούμε πώς θα γίνει η απόσβεση της επένδυσης και πώς θα ενσωματωθεί στο υπάρχον σύστημα ΜΜΜ και οδών, ώστε και όχληση να μην προκαλεί και να είναι εξυπηρετικό. Αν, πάντως, η κίνησή του είναι απρόσκοπτη ακόμα και την ώρα που θα γίνεται της κακομοίρας από κίνηση, μάλλον θα πείσει αρκετούς να το χρησιμοποιούν.
Βέβαια, στην παραλιακή θα'ναι πια δύσκολο ο καθένας μας να κάνει τις ταρζανιές του... Αλλά, αν είναι να περιορισθεί το κυκλοφοριακό και η μόλυνση (η Αθήνα είναι μια επικίνδυνα μολυσμένη πόλη, καθώς στην καλύτερη περίπτωση είναι αρκετά πάνω από τα Ευρωπαϊκά όρια επιφυλακής, στη χειρότερη είναι απλά θάλαμος αερίων), χαλάλι.
Με τις θέσεις στάθμευσης να δω τι θα γίνει... Αλήθεια, κάποτε λέγανε για ένα ταμείο που μαζεύανε λεφτά ώστε, δίπλα σε κάθε πολυκατοικία, να γίνεται πάρκινγκ για τους ενοίκους... Τι έγινε μ'αυτό;
-
Παιδιά για τα πιο πολλά φταιει το μυαλό μας το κλούβιο!!!!!!!!!!!
Να δεχθώ ότι κράτος μερικές φορές κάνει λάθη αλλά ΕΜΕΙΣ οι πολίτες είμαστε αυτοί που:
· Αγοράζουμε οικόπεδα για οικοδομή των 200 τμ και τελικά χτίζουμε 350 τμ.
· Πληρώνουμε για σπίτια όπου κάνουν τα μπαλκόνια δωμάτια (ημιυπαίθρια)
· Κάνουμε αρχιτεκτονική του στυλ «Εμένα έτσι μου γουσταρει»
· Βριζόμαστε με τους γείτονες
· Δεν είμαστε ικανοί να έχουμε ούτε τετραγωνισμένα οικόπεδα
· Πετάμε σκουπίδια όπου βρούμε
· Μολύνουμε όπου βρούμε
· Οδηγάμε επιεικώς απαράδεκτα
· Δεν υπάρχει περιβαλλοντική συνείδησηΓενικώς άστα να πάνε
Και κάτι για το τραμ
Δεν λεω ωραίο παλικάρι ο οδηγός του τραμ που είδα εχθες στην τηλεόραση, αλλά που πας ρε παλικάρι μου με το μαλλί πρόγκα από το ζελέ και το τρελό σκουλαρικάκι. Καλά η εταιρεία δεν σκέφτηκε να τους βάλει καμία στολή η οποία δίνει και κύρος στο επάγγελμα? -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Και επιτελους βρειτε μια απασχοληση σε ολες αυτες τις κυράτσες(αρσενικου και θηλυκού γενους) που δεν εχουν τι να κανουν και σταματάνε εργα υποδομής ή αυξάνουν το κόστος τους.Αυτούς τους κάναμε δημάρχους.
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Και επιτελους βρειτε μια απασχοληση σε ολες αυτες τις κυράτσες(αρσενικου και θηλυκού γενους) που δεν εχουν τι να κανουν και σταματάνε εργα υποδομής ή αυξάνουν το κόστος τους.
Αυτούς τους κάναμε δημάρχους.
Άρα αντανακλούν, εν τέλει, εμάς τους ίδιους.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
· Αγοράζουμε οικόπεδα για οικοδομή των 200 τμ και τελικά χτίζουμε 350 τμ.
· Πληρώνουμε για σπίτια όπου κάνουν τα μπαλκόνια δωμάτια (ημιυπαίθρια)Αυτά άστα καλύτερα γιατί είναι μια πικρή κουβέντα και η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση.
Ναι οι πολίτες παρανομούν αλλά μερικές φορές πρέπει να αναρωτηθούμε γιατί ποιό λόγο και αν αυτή η παρανομία έχει αρνητικές συνέπειες στο περιβάλλον, στους γύρω μας κλπ... -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Δεν λεω ωραίο παλικάρι ο οδηγός του τραμ που είδα εχθες στην τηλεόραση, αλλά που πας ρε παλικάρι μου με το μαλλί πρόγκα από το ζελέ και το τρελό σκουλαρικάκι. Καλά η εταιρεία δεν σκέφτηκε να τους βάλει καμία στολή η οποία δίνει και κύρος στο επάγγελμα?
λίγο άσχετο με το τόπικ, αλλά αυτό γιατί σε ενόχλησε;
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Δεν λεω ωραίο παλικάρι ο οδηγός του τραμ που είδα εχθες στην τηλεόραση, αλλά που πας ρε παλικάρι μου με το μαλλί πρόγκα από το ζελέ και το τρελό σκουλαρικάκι. Καλά η εταιρεία δεν σκέφτηκε να τους βάλει καμία στολή η οποία δίνει και κύρος στο επάγγελμα?
λίγο άσχετο με το τόπικ, αλλά αυτό γιατί σε ενόχλησε;
Απλά θεωρώ ότι σε μερικά επαγγέλματα οι εργαζόμενοι πρέπει να φοράνε στολή!!!
Όπως ο πιλότος στο αεροπλάνο έτσι και ο κυβερνήτης του Τραμ πρέπει να είναι ένστολος για να ξεχωρίζει από το πλήθος εξάλλου αυτός ηγείται.
Στο μετρό που φοράνε στολές άσχημα είναι? -
Έτσι έτσι, με στολή αμ πως.
Όπως στην ταβέρνα που η μπριζόλα έχει 5 ευρώ και στο εστιατόριου με το γκαρσόνι να φορά στολή 10.Για να μιλήσουνε σοβαρά. Είναι πολύ νωρίς για να εκτιμήσουμε το τι θα φέρει το τραμ και πόσο θα βοηθήσει στο κυκλοφοριακό ή όχι.
Η αλήθεια είναι ότι προσωπικά πιστεύω ότι τα υπέργεια τρένα (μονοραϊλ λέγονται νομίζω) είναι ποιο ενδεδειγμένη λύση ίσως και από το μετρό σε περιοχές όπως η Αθήνα με σαθρά εδάφη και πολλούς αρχαιολογικούς θησαυρούς να κινδυνεύουν από τις στοές. -
Σκέψεις μου....
Γενικά η δομή, η κυκλοφορία, το πλάτος των δρόμων στην Αθήνα με προδιαθέτει να είμαι αρνητικός στο τραμ. Ωραίο και χαριτωμένο και όποιος θέλει να μιλήσει με δεσποινίδες θα τις βρει και σε λεωφορεία και στο μετρό, όποιος θέλει θέα τον όρμο να πάει με το λεωφορείο.
Βασικά εκεί που κολλάω είναι η δυσκαμψία του τραμ σα μέσου. Δεν μπορεί να αλλάξει διαδρομή αν κάτι συμβεί, δεν μπορεί να πάει στην άκρη αν μείνει αλλά αχρηστεύει όλη τη γραμμή. Βασικά τα μειονεκτήματα του υπογείου χωρίς τα πλεονεκτήματα της ταχύτητας, ανεξαρτησίας, ποσότητας ανθρώπων. Και πιάνει και χρήσιμο χώρο που στην Αθήνα δεν έχουμε καταργώντας νησίδες και χώρο παρκαρίσματος...
Πόσο γρήγορο θα είναι? Οι χρόνοι που απαιτούνται πλέον με αυτοκίνητο Αθήνα Γλυφάδα είναι τραγικοί πολλές ώρες την ημέρα! Από τη στιγμή όμως που μοιράζεται το δρόμο η ταχύτητά του εξαρτάται από τις ταρζανιές των αυτοκινήτων των Ελληναράδων. Αν η αστυνόμευση το αντιμετωπίσει αυτό τότε μπορούσε να αδειάσει και τους λεωφορειόδρομους βελτιώνοντας την απόδοσή τους και ίσως καθιστώντας περιττό το τραμ.
Τα έξοδα για το τραμ και την υποδομή του είναι τεράστια δε θα μπορούσαν με τόσα λεφτά να ενισχύσουν τα τρόλλευ και τα λεωφορεία? Είναι τόσο πιο οικονομικό στη χρήση όσο λένε μερικοί ώστε να βγάλει τα έξοδά του?
Αλήθεια αν μπορεί το τραμ να λειτουργεί 24 ώρες γιατί όχι και τα τρόλλευ λεωφορεία, έστω οι πιο βασικές γραμμές 2 φορές την ώρα?
Βασικά δεν θα ήθελα να τοποθετηθώ ακόμα και θα περιμένω μερικούς μήνες να δω τι θα γίνει (και να το δοκιμάσω αφού ζώ στο εξωτερικό). -
Εγώ πχ που μένω Α. Γλυφάδα θα ήθελα να μπορώ να κατέβω με τραμ στην Γλυφάδα για τα ψώνια και την βόλτα μου. Δεν είναι λογικό όμως να θέλω να πάω στο ύνταγμα με το Τραμ από την Γλυφάδα καθώς τα 55 λεπτά είναι πολλά.
Ελπίζω ότι όταν το 2008 θα φθάσει το μετρό στην Γλυφάδα και στην ουσία θα καλύπτει το μετρό το τραμ ελπίζω ότι ίσως τότε σκεφθούν την αξιοποίηση του τραμ σε διαδρομές ηπιότερες. πχ Α. Γλυφάδα, Α. Βούλα, Βουλιαγμένη κλπ. -
Με το τραμ γινεται ενας πανικος στην παραλια...
Ουρα ειχε στην Γλυφαδα σημερα που δεν εχω πετυχει ποτε λογω τραμ!
Στο autotriti αναφερει κ ενα ατυχημα...Αληθεια σκεφτηκαν πολυ κατι τετοια περασματα του τραμ σε τετοια σημεια??
Ειδικα αυτο το Καλλιροης-Βουλιαγμενης ειναι τρελη καφριλα...Τοσα λευτα δοθηκαν ας φτιαχναν και καμια γεφυρα .. (στα περιοσσοτερα σημεια χρειαζονταν κιολας....)
Για αλλη μια φορα η δυσαρεσκεια μου που δεν φτιαχτηκε ουτε μια θεση για παρκαρισμα κοντα σε σημεια κλειδια που περναει το τραμ...
Πως να παρω το τραμ / τρενο κλπ ρε ανθρωπε οταν δεν μπορω να παρκαρω??? -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Τα χουμε ξαναγράψει για το τραμ Το πρώτο τροχαίο πότε θα γίνει; την πρώτη ώρα; την πρώτη μέρα; ή την πρώτη βδομάδα κυκλοφορίας;Χώρια τα εργατικά ατυχήματα που έχουν γίνει μέχρι τώρα για την κατασκευή του
Τελικά έγινε την πρώτη μέρα
-
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
Για αλλη μια φορα η δυσαρεσκεια μου που δεν φτιαχτηκε ουτε μια θεση για παρκαρισμα κοντα σε σημεια κλειδια που περναει το τραμ...
Πως να παρω το τραμ / τρενο κλπ ρε ανθρωπε οταν δεν μπορω να παρκαρω???Μα και οι δήμοι πώς θα εισπράξουν από τα πρόστιμα για παράνομο παρκάρισμα? Αφού ενέδωσαν στο να περάσει το τραμ από μέσα τους, έπρεπε να έχουν και κάποιο αντάλλαγμα...
-
Καλά κ όλοι αυτοί που πήγαν πώς έκαναν έτσι..λες και τους έδιναν σουβλάκια τζάμπα!
Και με το παραμικρό πρόβλημα αμέσως παράπονα...ΗΡΕΜΕΙΣΤΕ ΡΕ ΝΕΟ-ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ!
Επικίνδυνες στροφές - αναστροφές πάνω στις γραμμές του Τραμ