Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Stratos Μετατροπή σε Group 4
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Stratos Μετατροπή σε Group 4
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    45
    113
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tryphon last edited by

      Χρειάζεται ακόμα αρκετή δουλειά και μετά μοντάρισμα και στήσιμο. Τέλος πρέπει να μπει ο αναγκαστικός εξοπλισμός (πυροσβεστήρες, γάντζοι, κλπ.).

      Ο κόσμος της Stratos είναι ιδιαίτερα μυστήριος και οι πραγματικοί γνώστες είναι λιγότεροι από 10 στον κόσμο. Χωρίς να θέλω να καυχηθώ είμαι ένας από αυτούς με την διαφορά ότι εγώ κρύβω λιγότερα πράγματα από τους άλλους. Οι γνώσεις που έχω περί του συγκεκριμένου αυτοκίνητου μόνο σε ένα βιβλίο μπορούν να χωρέσουν και αυτό είναι στα μελλοντικά πλάνα μου.
      Υπάρχουν βέβαια μυστικά που κανείς, ούτε και εγώ, δίνω σε άλλους αλλά την απόφαση να δημοσιεύσω τις φωτογραφίες την πήρα γιατί θεωρώ ότι ο μυστικισμός έχει και όρια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • V
        velissarios last edited by

        Υπέροχο αυτοκίνητο, καταπληκτική δουλειά, είμαι σίγουρος οτι το τελικό αποτέλεσμα θα είναι μοναδικό.

        Καλή συνέχεια λοιπόν και καλή διασκέδαση.

        Αραγε, αν κάποτε έχω την δυνατότητα (πνευματική και οικονομική) να ασχοληθώ, θα έχει μείνει καμιά Alfa SZ ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • G
          giorgos last edited by

          Απίθανο! Αληθινό κόσμημα. Τρύφωνα συγχαρητήρια και σε ευχαριστούμε πολύ!
          Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις και καλή διασκέδαση!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • N
            nass last edited by

            Μόλις τώρα το είδα αυτό λόγω απουσίας σε διακοπές. Μπράβο φίλε tryphon, μεγάλος ο κόπος αλλά φαντάζομαι και μεγάλη η ανταμοιβή!

            Θα τη βάψεις Alitalia ? Ή σαν τη μπλέ Chardonnet του Darniche στο Ακρόπολις του '79 ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • T
              tryphon last edited by

              Στο μέλλον σκέφτομαι να το βάψω Alitalia 1η σειρά, με το πάνω μέρος άσπρο και το κάτω πράσινο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • ?
                A Former User last edited by

                Κράμα βυρηλλίου στις βαλβίδες; Και δεν θα στο απαγορεύσει η FIA;

                Συγχαρητήρια!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tryphon last edited by

                  Οι έδρες των βαλβίδων είναι από bronze/beryllium μόνο και μόνο για σιγουριά (αμόλυβδη). Ο Dino κινητήρας καιει αμόλυβδη και από μαμά αλλά όταν του δίνεις 8200 στροφές καλύτερα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. H FIA δεν το απαγορευει...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • H
                    hunter last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:

                    Θα τη βάψεις Alitalia ? Ή σαν τη μπλέ Chardonnet του Darniche στο Ακρόπολις του '79 ?

                    Θά προτιμούσα χαλαρά τό δεύτερο,άν ήμουνα στή θέση τού Τρύφωνα.
                    Νάσσο,υπάρχει πουθενά φωτογραφία της;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      H Alitalia μου αρέσει πιο πολύ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sado last edited by

                        Αντε πήραμε 'δουλειά' για το βράδυ με αυτά που βλέπουμε!

                        Να σαι καλά και να την χαρείς όσο μπορείς!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tryphon last edited by

                          Alitalia 2η σειρά:

                          Με το χρώμα όμως τα πράγματα δεν είναι απλά. Υπολογίζω τουλάχιστον 3 μήνες δουλειά γιατί θέλει προετοιμασία, να φύγουν τα πάντα από το αυτοκίνητο + το χρώμα που είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο.Min. 15K euros...και μονο ενας μπορει να το κανει σωστα:
                          http://www.pubblimais.it/homepage.htm

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • H
                            hunter last edited by

                            Εννοείς 15.000 ευρώ Τρύφωνα,ή 1.500;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tryphon last edited by

                              15000

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • H
                                hunter last edited by

                                Οσο ένα καινούριο μικρομεσαίο αυτοκίνητο;

                                Μήπως θά μπορούσες νά κάνεις τό ίδιο,χρησιμοποιώντας απλά αυτοκόλητα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  tryphon last edited by

                                  Πόσο νομίζεις ότι κάνει να βάψεις ένα μόνο χρώμα οποιοδήποτε αυτοκίνητο μεσα/εξω? Κάτω από 5Κ δύσκολο κυρίως αν θέλεις να κάνεις σωστή δουλειά.
                                  Οπότε με τα χρώματα Alitalia φαντάζεσαι. Βέβαια η τιμή δεν είναι με αυτοκόλλητα αλλά με ζωγράφισμα στο χέρι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    stavros-vvti last edited by

                                    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΥΤ-ΤΟ.ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΤΑΝ ΠΟΥΛΑΓΕ ΚΑΠΟΤΕ Ο ΣΙΡΟΚΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΣ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΒΡΗΚΕ ΑΓΟΡΑΣΤΗ, ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΖΙΓΚΕΡ ΠΟΥ ΤΗΝ ΞΑΝΑΕΚΑΝΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΣΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ? ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΥΧΝΑ ΕΛΒΕΤΙΑ (ΓΕΝΕΥΗ) ΠΟΥ ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙΣ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      tryphon last edited by

                                      Εξαρτάται τι εννοείς μηχανικός, αν εννοείς μηχανικός αυτοκίνητων όχι, αυτό είναι το χόμπι μου, πάνω από 20 χρόνια τώρα. Μηχανικός πολυτεχνείου είμαι.
                                      Μένω 5Km από το κέντρο της Λοζάννης.

                                      Μέχρι το 1978 η Lancia δεν μπορούσε να πουλήσει σχεδόν καμία από τις 400 περίπου Stradale. Γιατί; Απλό, οι Stradale ήταν απαράδεκτες έως επικίνδυνες από την άποψη της οδικής συμπεριφοράς. Οι λόγοι διάφοροι αλλά κυρίως:
                                      [list:rx379sgk]Μαλακά, λαστιχένια silent blocks που έκαναν το αυτοκίνητο τελείως απρόβλεπτο στο όριο
                                      Ίδιο μέγεθος ελαστικών μπροστά και πίσω ενώ το αυτοκίνητο είχε στηθεί με πολύ μεγαλύτερα ελαστικά πίσω
                                      Φρένα έτσι και έτσι[/list:u:rx379sgk]
                                      Οι τιμές της Stradale περί το 1980 ήταν στο 1/3 της τιμής κατάλογου...και πάλι δεν πουλούσαν.
                                      Σήμερα βέβαια τα πράγματα είναι αλλιώς για πολλούς λόγους πάλι αλλά κυρίως:
                                      [list:rx379sgk]Υπάρχει η τεχνογνωσία για να εξαλειφθούν όλα τα προβλήματα της Stradale
                                      Η σπανιότητα το αυτοκίνητου (παραμένουν λιγότερο από 380 κομμάτια στον κόσμο)
                                      To palmares της Stratos
                                      Το απίστευτο και ανεπανάληπτο look
                                      Η μόδα του historic
                                      Το αυτοκίνητο αυτό καθ'εαυτό που δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο σε στενούς βουνίσιους δρόμους (ακόμα και σήμερα θα είχε ελπίδες σε μοντέρνους αγώνες)[/list:u:rx379sgk]

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        charmak66 last edited by

                                        Αφού κατάφερα να μαζέψω το σαγόνι απ' το πάτωμα να πω και γω με τη σειρά μου συγχαρητήρια.Για την όρεξή σου,το μεράκι σου,τις γνώσεις σου και τη διάθεση να τα μοιραστείς μαζί μας!Μπράβο!

                                        Αν και δε μου πέφτει λόγος,προτιμώ την Alitalia σειρά 1.Αλήθεια πόσο δύσκολη είναι σε γρήγορους ρυθμούς;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          tryphon last edited by

                                          Το κύριο χαρακτηριστικό της Stratos, αυτό που ως επί το πλείστον καθορίζει την συμπεριφορά της στο δρόμο είναι το εξαιρετικά κοντό μεταξόνιο. Μόνο 218 εκατοστά δηλαδή κατά 6 εκατοστά μακρύτερο από το original Mini!
                                          Το πολύ κοντό μεταξόνιο την κάνει μεν εξαιρετικά ευέλικτη αλλά και ιδιαίτερα νευρική σε μεγάλες ταχύτητες. Η Stratos είναι από αυτά τα αυτοκίνητα που πολύ δύσκολα μαζεύονται με ανάποδο τιμόνι (κεντρική μηχανή και κοντό μεταξόνιο) και στα οποία για να έχεις ελπίδες να το μαζέψεις πρέπει όχι μόνο να έχεις αντανακλαστικά αιλουροειδούς αλλά και να δράσεις ενάντια στη λογική του μυαλού σου συνεχίζοντας να δίνεις γκάζι.
                                          Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που ποτέ δεν διέπρεψε σε πίστες. Το εργοστάσιο αναγνωρίζοντας το μειονέκτημα έφτιαξε 2 Stratos με μεταξόνιο μεγαλύτερο κατά 20 πόντους και turbo μηχανή. Το πρόβλημα που αντιμετώπισε τότε ήταν η επιρρέπεια στην πυρκαγιά. Το ένα κάηκε ολοσχερώς, το άλλο ανήκει σε έναν φίλο μου και μεγάλο συλλέκτη Stratos αφού έχει, μεταξύ άλλων, και το Alitalia του Munari που κέρδισε το Monte Carlo 1976 καθώς και το Alitalia 1975 που τερμάτισε 2ο στο Safari επίσης με τον Munari. Με την turbo τρέχει το επόμενο σαββατοκύριακο στο Le Mans Classic.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            stavros-vvti last edited by

                                            ΣΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΣΑΛΟΝΙ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ FERRARI ΣΤΗΝ ΛΩΖΑΝΗ ΚΑΙ ΣΙΟΝ BLAISE ZUCHUAT , GARAGE ZENITH. ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Η ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΝΟΜΙΖΩ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΚΕΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΕΣΥ ΣΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΝΩΣΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ? ΕΠΙΣΕΙΣ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΑΠΟ 30 ΙΟΥΝΙΟΥ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ, ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΒΡΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΝ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΥΤ-ΤΩΝ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΜΟΝΟ ΑΓΓΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΩΡΑ ΓΑΛΛΙΚΑ , ΜΕ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤ-ΤΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΝ ΤΩΝ ΕΛΒΕΤΩΝ? ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ EKΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr