-
Χαιρετώ το forum....Ψάχνω πληροφορίες για την Octavia 5 1.2 tsi επειδή ενδιαφέρομαι να την αγοράσω αλλα δεν υπάρχει το συγκεκριμενο μοντέλο για test-drive στην έδω αντιπροσωπεία παρα μονο το 1.4 tsi.... Την οδηγεί κανείς????
-
Χαιρετώ το forum....Ψάχνω πληροφορίες για την Octavia 5 1.2 tsi επειδή ενδιαφέρομαι να την αγοράσω αλλα δεν υπάρχει το συγκεκριμενο μοντέλο για test-drive στην έδω αντιπροσωπεία παρα μονο το 1.4 tsi.... Την οδηγεί κανείς????
-
Χαιρετώ το forum....Ψάχνω πληροφορίες για την Octavia 5 1.2 tsi επειδή ενδιαφέρομαι να την αγοράσω αλλα δεν υπάρχει το συγκεκριμενο μοντέλο για test-drive στην έδω αντιπροσωπεία παρα μονο το 1.4 tsi.... Την οδηγεί κανείς????
-
Εχοντας ο πατερας μου το 1,4 TSI μπορω να ενημερωσω για ολα τα υπολοιπα εκτος του κινητηρα
Αν ψαχνεις αυτοκινητο για να κινεισαι ατσαλακωτος τοτε εχεις πετυχει διανα..
Αν μαλιστα επιλεξεις την Elegance παιρνεις ΠΟΛΥ εξοπλισμο
Μην ψαξεις για σπορτιφ συγκινησεις. Το τιμονι δεν ειναι τοσο συμμετοχικο. Η αναρτηση εστιαζει στην ανεση αν και νομιζω οτι και στις στροφες δεν θα εχει προβλημα (δεν το εχω οδηγησει στα ορια)
Ο χωρος αποσκευων ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ!!!
Οι χωροι επισης ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ
Τυχων ηλεκτρονικα συστηματα ειναι καπως ευαισθητα (π.χ. το Traction Control επεμβαινει σε καθε σπινιαρισμα) αλλα αυτο μαλλον εχει να κανει και με την ποιοτητα των δρομων μας
Αυτα..Οσον αφορα τον κινητηρα, μπορεις να ρωτησεις τους κατοχους Yeti 1,2 TSI. Τα αυτοκινητα εχουν το ιδιο περιπου βαρος (1270 κιλα το Octavia 5, 1270- 1470 το Yeti)
-
τα πολο παντως με τον εν λογω κινητηρα εχουν πολλα θεματα ανοιχτα.....
-
Ποιά είναι τα πολλά; Εγώ ένα ξέρω, το οποίο δεν έχει εμφανιστεί στο yeti.
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Εχοντας ο πατερας μου το 1,4 TSI μπορω να ενημερωσω για ολα τα υπολοιπα εκτος του κινητηραΑν ψαχνεις αυτοκινητο για να κινεισαι ατσαλακωτος τοτε εχεις πετυχει διανα..
Αν μαλιστα επιλεξεις την Elegance παιρνεις ΠΟΛΥ εξοπλισμοΆσε αδερφέ και εγώ που το κοίταζα απογοητεύτηκα. Είναι δυνατόν στην πιο ακριβή -ντεμέκ- έκδοσή να μην δίνουν ESP και 6 αερόσακους? Αν την ψιλοψάξεις (το έκανα πρόσφατα για το 1.4 TSI Elegance) θα δεις ότι ούτε CC έχει standard ούτε αισθητήρες φώτων/βροχής και πολλά άλλα...
Μην ψαξεις για σπορτιφ συγκινησεις. Το τιμονι δεν ειναι τοσο συμμετοχικο. Η αναρτηση εστιαζει στην ανεση αν και νομιζω οτι και στις στροφες δεν θα εχει προβλημα (δεν το εχω οδηγησει στα ορια)
Ο χωρος αποσκευων ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ!!!
Οι χωροι επισης ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ
Τυχων ηλεκτρονικα συστηματα ειναι καπως ευαισθητα (π.χ. το Traction Control επεμβαινει σε καθε σπινιαρισμα) αλλα αυτο μαλλον εχει να κανει και με την ποιοτητα των δρομων μας
Αυτα..Οσον αφορα τον κινητηρα, μπορεις να ρωτησεις τους κατοχους Yeti 1,2 TSI. Τα αυτοκινητα εχουν το ιδιο περιπου βαρος (1270 κιλα το Octavia 5, 1270- 1470 το Yeti)
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Ποιά είναι τα πολλά; Εγώ ένα ξέρω, το οποίο δεν έχει εμφανιστεί στο yeti.Και εγώ. Στα Polo 1,2 Tsi που σταματούσε ο κινητήρας. Διορθώθηκε?
Προσωπικά πάντως θα επέλεγα το Octavia με τον 1,4 122ΗΡ και ας είχε λιγότερο εξοπλισμό για να περιορίσω την τιμή αγοράς του. Μου φαίνεται πιο ολοκληρωμένο πακέτο.
Οδηγικά πάντως το Yeti 1,2 από testdrive μου φάνηκε ικανό αλλά έχω εικόνα μόνο σε περίχωρα πόλης και όχι σε ανοιχτό δρόμο ή ΕΟ για να δω ταξιδιάρικες ικανότητες. -
καλες οι πληροφοριες για το polo αλλα δεν με ενδιαφερουν!!!!thn octavia 1.2 την εχει οδηγησει κανείς???
-
δεν ειναι πληροφοριες για το πολο αλλα για τον κινητηρα που θα εχει το οκταβια σου!!!!!
-
Ο χρήστης 2505 έγραψε:
καλες οι πληροφοριες για το polo αλλα δεν με ενδιαφερουν!!!!thn octavia 1.2 την εχει οδηγησει κανείς???Οι αναφορές όλες αφορούν τον ίδιο 1,2 Tsi που κατασκευάζεται σε εργοστάσιο της Skoda στη Τσεχία.
Δεν σου είπε κανείς για τα φώτα και τα καθίσματα του Polo! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Οι αναφορές όλες αφορούν τον ίδιο 1,2 Tsi που κατασκευάζεται σε εργοστάσιο της Skoda στη Τσεχία.
Δεν σου είπε κανείς για τα φώτα και τα καθίσματα του Polo!+1, (και συνεχιζω) αντιθετως, σου ειπε ο πρωτος φιλος για την οκταβια (με αλλο κινητηρα) και οι υπολοιποι για τον 1,2 TSi. Λογικο ειναι για να μην τη βρεις εσυ που ενδιαφερεσαι να μην την εχει οδηγησει κ κανενας αλλος με το συγκεκριμενο συνολο, οποτε ή συπληρωνεις το παζλ (με τις αποψεις των παιδιων) και αν σε καλυπτει το συμπερασμα προχωρας, ή περιμενεις να το κανεις τεστ drive ωστε να εχεις πιο ολοκληρωμενη αποψη, που κατ' εμε ειναι κ το σωστοτερο.
-
Ο μονος λογος να πας σε 1.2 tsi αντι 1.4 tsi ειναι τα τελη κυκλοφοριας..105 αλογα σε τοσα κιλα κι ας ειναι και turbo δεν ειναι οτι καλυτερο..Πηγαινε για το 1.4 tsi καλυτερα..
Κατα τα αλλα εχει απο τα χειροτερα υλικα καμπινας που μπορει καποιος να συναντησει αυτη τη στιγμη σε μεσαια και wannabe μεσαια οπως το octavia..
Εχει καλη τιμη.
Τεραστιο πορτ-μπαγκαζ.
Ειναι υπερβολικα ασχημο για τα γουστα μου.(αυτο ειναι υποκειμενικο βεβαια)
Δεν ειναι τιποτα το σπουδαιο πανω στο δρομο και γι αυτο ειναι και πολυ ανετο..Εμπαινα συχνα σε συμφοιτητη μου και εχω εικονα για το αυτοκινητο ..δε τα λεω ετσι για να τα πω..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ο μονος λογος να πας σε 1.2 tsi αντι 1.4 tsi ειναι τα τελη κυκλοφοριας..105 αλογα σε τοσα κιλα κι ας ειναι και turbo δεν ειναι οτι καλυτερο..Πηγαινε για το 1.4 tsi καλυτερα..
Κατα τα αλλα εχει απο τα χειροτερα υλικα καμπινας που μπορει καποιος να συναντησει αυτη τη στιγμη σε μεσαια και wannabe μεσαια οπως το octavia..
Εχει καλη τιμη.
Τεραστιο πορτ-μπαγκαζ.
Ειναι υπερβολικα ασχημο για τα γουστα μου.(αυτο ειναι υποκειμενικο βεβαια)
Δεν ειναι τιποτα το σπουδαιο πανω στο δρομο και γι αυτο ειναι και πολυ ανετο..Εμπαινα συχνα σε συμφοιτητη μου και εχω εικονα για το αυτοκινητο ..δε τα λεω ετσι για να τα πω..
Διαφωνουμε λιγο..Τα υλικα καμπινας κορυφαια μπορει να μην ειναι,αλλα ειναι πολυ καλα..Καλυτερα απο την πλειοψηφια των μεσαιων κ μικρομεσαιων κ με πολυ καλη συναρμογη.
Η τιμη δεν ειναι καλη,ειναι ανταγωνιστικη.
Κ οντως ειναι πολυ ανετο,θα επρεπε να ειναι λιγο πιο σφιχτο,αλλα ο χαρακτηρας του ειναι τετοιος.Ενα τιμιο,οικογενειακο αυτοκινητο για χαλαρες μετακινησεις.ΑΛΛΑ αν το πιεσεις κ δεν το φοβηθεις λογω της μαλακης ρυθμισης,θα δεις οτι θα εκπλαγεις ευχαριστα.
Και το σωστο χρωμα στο facelift ειναι το λευκο.
-
Τα scoda γενικα εχουν παραπανω ποιοτητα ακομα και απο mercedes....
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Τα scoda γενικα εχουν παραπανω ποιοτητα ακομα και απο mercedes....Από Ford όμως;
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Ο χωρος αποσκευων ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ!!!
οντως , μια φορα ειχαμε παει να βαλουμε μια κοπελα μεσα με το ζορι , αλλα αντισταθηκε με νυχια και δοντια
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα scoda γενικα εχουν παραπανω ποιοτητα ακομα και απο mercedes....
Από Ford όμως;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα scoda γενικα εχουν παραπανω ποιοτητα ακομα και απο mercedes....
Από Ford όμως;
Μετα λυπης μου λεω ναι
Παντως αυτο που μπορει να κανει ο 2505 ειναι γραφτει στο club της Skoda (www.groupvag.gr). Απ'ο,τι ειδα ηδη το εχουν αγορασει καποιοι και εκφερουν τις αποψεις τους -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα scoda γενικα εχουν παραπανω ποιοτητα ακομα και απο mercedes....
Από Ford όμως;
Ειπα εγω κατι τετοιο?
Octavia 5 1.2 tsi