Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel Astra 2009
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel Astra 2009
    • 1
    • 2
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 51 / 53
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    160
    1050
    1254
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      saligari_magiko last edited by

      Ο χρήστης koubeast έγραψε:
      Πραγματικά όμως νομίζω το thread έχει γίνει πολύ κουραστικό για όλους και ιδιαίτερα για κάποιον που θα θελήσει να μάθει καποια πληροφορία για το νέο astra. Επί 10 σελίδες προσπαθούμε να αποδείξουμε ότι το αστρα είναι το θιγμένο αυτοκίνητο του ελληνικού τύπου μετρώντας τα δέκατα των δεκάτων. Έκανες μια επιλογή, η οποία απ ότι λες σε ικανοποιεί πλήρως. Απο κει και πέρα τι σε νοιάζει ρε αδερφέ τι κάνει το golf, το bravo και το leon; Δε πα να νε 10 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από το άστρα, θα αλλάξει κάτι; Το αυτοκίνητο το πήρες γιατί σου άρεσε, πάει και τελείωσε. Ένας υποψήφιος αγοραστής θα βάλει κάτω τα συν και τα πλή και ή θα το επιλέξει ή θα το απορρίψει. Είτε είχε 17άρες είτε 19αρες το αστρα, το γκολφ θα ήταν γρηγορότερο, παρτο χαμπάρι. Πρόβλημα της οπελ που το στέλνει με 19άρες χάρην εντυπωσιασμού. Δε με νοιάζει τι εχουν τα άλλα. Το αποτέλεσμα με νοιάζει. Επίσης δε με νοιάζει τι γράφουν τα περιοδικά. Το καθένα απευθύνεται σε ελαφρώς διαφορετικό κοινό, κι ας είναι όλα μικρομεσαία. Θες να σου λυθούν και σένα οι απορίες; Πήγαινε κάνε τα test drive. Αλλά προσπαθώντας εδώ και 10 σελίδες να μας αποδείξεις πόσο αδικημένο είναι το astra καταντά απίστευτα βαρετό. Και δε νομίζω να είμαι ο μόνος που βαρέθηκα σε κάθε ποστ να βλέπω νούμερα ρεπρίζ και αποκλίσεις κοντέρ. Έλεος δηλαδή. Ούτε σε ανάβαση δε γίνονται αυτά. Πήρες αμάξι που το γούσταρες, τελεία και παύλα. Άσε τα άλλα για τους άλλους και χαλάρωσε

      +1

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giorgosgudelias last edited by

        Μια χαρά χαλαρός είμαι. Μια χαρά πέρασε σήμερα η ώρα στην δουλειά. Δεν πατούσε που δεν πατούσε άνθρωπος, μια χαρά παρέα μου κάνατε.
        Ευχαριστώ που με αντέξατε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drunkard last edited by

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giorgosgudelias last edited by

            Θαύμα, θαύμα. Συγκριτικό στα μικρομεσαία με το astra να φοράει νορμάλ ζάντες.
            Πρόκειται για το συγκριτικό του Drive με σύγκριση των Leon, Golf, Megane και Astra.
            To Astra φοράει 215/50/17 και τα άλλα 3 φοράνε 205/55/16.
            Το βάρος των αυτοκινήτων της δοκιμής είναι
            Astra 1430
            Megane 1310
            Leon 1320
            Golf 1290
            Οι επιδόσεις όπως το περίμενα και όπως υποστήριζα είναι παρόμοιες και για τα 4 αυτοκίνητα πλην των ρεπρίζ από χαμηλά.
            Επιδόσεις από στάση:
            0-80
            Astra 6.4, Leon 6.4, Golf 6.4, Megane 6.6.
            0-100
            Leon 9.5, Golf, 9.6, Megane 9.7, Astra 9.7
            400m
            Golf 16.7, Astra 16.8, Megane 16.9, Leon 16.9.
            0-160
            Astra 26.6, Golf 26.8, Megane 27.0, Leon 27.7
            1000m
            Golf 30.8, Astra 31.0, Megane 31.1, Leon 31.1.
            Ρεπρίζ το astra στα 30-50 και 50-80 χάνει πανηγυρικά.
            Στο 80-110
            Megane 4,8, Leon 4.9, Golf 5.1, Astra 5.3.
            Αν κάνανε και ένα 80-130 μάλλον θα εξανεμίζονταν η διαφορά.

            Στα φρένα τώρα, από 100χλμ/ω
            Astra 37.1m, Golf 38.8, Leon 39.1, Megane 42.8(άνοιξε την πόρτα να πηδήξω).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mark last edited by

              Συγχαρητήρια!
              [spastikos mode]Αν και δε θα έπρεπε να λαμβάνεις σοβαρά υπόψιν μετρήσεις από περιοδικά σαν το drive....
              [/spastikos mode]

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giorgosgudelias last edited by

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  Μιλάμε για το άστρα με τα 180 hp ??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giorgosgudelias last edited by

                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                    Μιλάμε για το άστρα με τα 180 hp ??

                    Όχι. Το συγκριτικό είναι με τα 1,4Τ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      δεν παιζει ρε συ το γκολφ αυτο ειναι το 122 , δε γινεται να ειναι πιο γρηγορο απο το 180

                      η ρενω παραμενει η χειροτερη στα φρενα..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giorgosgudelias last edited by

                        Οι ρεπρίζ είναι με 3η

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          το αστρα ειναι 5τυχητο ή 6ταχυτο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giorgosgudelias last edited by

                            Όλα 6άρια κιβώτια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thednick last edited by

                              Ο 1.4 100hp και ο 1.6 έχουν 5άρι κιβώτιο. Εγώ πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η opel βάζει 215/50/17 στα Cosmo/Sport. Πιο άβολη διάσταση δε μπορούσε να βρεί? Ενας φίλος που σκέφεται να το πάρει μου έλεγε οτι θέλεις τουλάχιστον 800 ευρώ για να αλλάξεις λάστιχα ενώ στο golf με 400 είσαι οκ. Ακόμη και τα λάστιχα του gti είναι πιο φθηνά αν και 225/45/17.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                shumakos last edited by

                                Αν σηκώνει το πλάτος της ζάντας το 225άρι πλάτος ελαστικού, στην αλλαγή το γυρνάς και στο Astra σε 225/45/17 και τέλος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mad_max_geo last edited by

                                  Και γιατι 800Ε λαστιχα? Εμεις στο focus τα excellence που ειχαμε βαλει με διασταση 215/45/17 κανανε γυρω στο 500Ε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thednick last edited by

                                    Και εμένα μου έκανε εντύπωση όταν μου το είπε, πρόχειρα το είδα στο skroutz, το πιο φθηνό επωνυμο 215/50/17 (http://www.skroutz.gr/c/578/elastika.ht ... %2F50%2F17) κάνει 192 το τεμάχιο ενώ το πιο φθηνό επώνυμο 215/45/17 (http://www.skroutz.gr/c/578/elastika.ht ... %2F45%2F17 ) 120 euro. Μάλλον δεν πρέπει να έχει ιδιαίτερη ζήτηση η συγκεκριμένη διάσταση, αλλιώς δεν μπορώ να το εξηγήσω (γιατί η λογική λέει οτι με το 45αρι προφιλ θα έπρεπε να είναι πιο ακριβό).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thednick last edited by

                                      Βέβαια λογικά μπορείς να βάλεις 215/45 στην αλλάγη οπότε είναι πιο νορμαλ τα πράγματα (αλλά χάνεις λίγο στο κοντερ (περίπου 3%) και λίγη άνεση) .

                                      Edit: Η πηγαίνει μια βόλτα στην γερμανία και τα αλλάζει εκεί οπού βλέπω φυσιολογικές τιμές ..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mad_max_geo last edited by

                                        Δεν χανεις σε ολα τα αυτοκινητα.Ο κατασκευαστης σου δινει καποια νουμερα ελαστικων για το αυτοκινητο.

                                        Π.Χ. στου πατερα μου ford focus MKI ελεγε οτι μεχρι 215/45/17 δεν πειραζες το ταχυμετρο(το εχω παρατηρησει πως το κοντερ δεν εχει μεγαλη αποκλιση σε διαφορα ρανταρ που εχουμε περασει).Αν παντος τοτε ο πατερας μου εβαζε ξερω γω 215/40/18 πχ τοτε επρεπε να ρυθμισει το ταχυμετρο για να βγαζει τα χιλιομετρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Με 215/40/18 αντι για 215/45/17 δεν θελει ρυθμιση, 1% διαφορά είναι...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mad_max_geo last edited by

                                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                            Με 215/40/18 αντι για 215/45/17 δεν θελει ρυθμιση, 1% διαφορά είναι...

                                            Οντως σε αυτο εχεις δικιο απλα δε μπορουσα να σκεφτω αλλη διασταση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 51 / 53
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr