-
Ο χρήστης zivas έγραψε:
Αλλο πράγμα είχα στό μυαλό μου , καί συζητούσα με τόν Αρη τα δύο τελευταία χρόνια , καί άλλο φαίνεται νά προκύπτει.'Οντως έτσι είναι Άγγελε! Και για να διευκρινήσω και δημόσια σε κάποιους φίλους που μου τηλεφώνησαν εάν εμπλέκομαι η απάντηση είναι κατηγορηματικά όχι!
Μπορεί να υπάρχουν κάποια στοιχεία της αρχικής ιδέας στην εφαρμογή αυτής της εκδήλωσης αλλά λείπουν πολλά άλλα και κυρίως το γεγονός ότι 'ιστορικός κυκλικός αγώνας' είναι μάλλον ανέκδοτο για ανιστόρητους!
Από την άλλη είμαστε σε μία ιδιαίτερα ευαίσθητη για το άθλημα εποχή όπου δεν ξέρω αν το πρέπον είναι να ζητάς άδεια τέλεσης αγώνα από απαξιωμένους στα μάτια μας συναθλητές και οργανωτές που όπου δούν φως μπουκάρανε! Και επειδή δεν κρύβω λόγια λέω και τα ονόματα! Ο κ.Σταφυλοπάτης (μας έφτυσε στην Βέροια), ο κ.Καπετανάκης (από ΕΛΠΑ-ΕΛΟΑΜ και όπου αλλού)οι κ.κ. του Δ.Σ. του ΣΟΑΙΣΤΑ δεν μπορούν να είναι συναθλητές μου-είναι θέμα ήθους και αρχών- πόσο μάλλον να δίνουν άδεια σε μία εκδήλωση που επιθυμώ να κάνω με άλλους φίλους και συναθλητές!
Ειλικρινά λυπάμαι που ο επί τριάντα χρόνια φίλος και συν-οδηγός μου πήρε(?) την πρωτοβουλία αυτή χωρίς καν να με ενημερώσει εκ των προτέρων! Λυπάμαι για τις επαφές που έκανε εν αγνοία μου καθώς και ότι άφησε να εννοηθεί ότι ενεργούμε απο κοινού!
Αυτά προς αποκατάσταση της αλήθειας!
Α.Ιγγλέσης
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Αλλο πράγμα είχα στό μυαλό μου , καί συζητούσα με τόν Αρη τα δύο τελευταία χρόνια , καί άλλο φαίνεται νά προκύπτει.
'Οντως έτσι είναι Άγγελε! Και για να διευκρινήσω και δημόσια σε κάποιους φίλους που μου τηλεφώνησαν εάν εμπλέκομαι η απάντηση είναι κατηγορηματικά όχι!
Μπορεί να υπάρχουν κάποια στοιχεία της αρχικής ιδέας στην εφαρμογή αυτής της εκδήλωσης αλλά λείπουν πολλά άλλα και κυρίως το γεγονός ότι 'ιστορικός κυκλικός αγώνας' είναι μάλλον ανέκδοτο για ανιστόρητους!
Από την άλλη είμαστε σε μία ιδιαίτερα ευαίσθητη για το άθλημα εποχή όπου δεν ξέρω αν το πρέπον είναι να ζητάς άδεια τέλεσης αγώνα από απαξιωμένους στα μάτια μας συναθλητές και οργανωτές που όπου δούν φως μπουκάρανε! Και επειδή δεν κρύβω λόγια λέω και τα ονόματα! Ο κ.Σταφυλοπάτης (μας έφτυσε στην Βέροια), ο κ.Καπετανάκης (από ΕΛΠΑ-ΕΛΟΑΜ και όπου αλλού)οι κ.κ. του Δ.Σ. του ΣΟΑΙΣΤΑ δεν μπορούν να είναι συναθλητές μου-είναι θέμα ήθους και αρχών- πόσο μάλλον να δίνουν άδεια σε μία εκδήλωση που επιθυμώ να κάνω με άλλους φίλους και συναθλητές!
Ειλικρινά λυπάμαι που ο επί τριάντα χρόνια φίλος και συν-οδηγός μου πήρε(?) την πρωτοβουλία αυτή χωρίς καν να με ενημερώσει εκ των προτέρων! Λυπάμαι για τις επαφές που έκανε εν αγνοία μου καθώς και ότι άφησε να εννοηθεί ότι ενεργούμε απο κοινού!
Αυτά προς αποκατάσταση της αλήθειας!
Α.Ιγγλέσης
Mαλιστα....Καλιστα....Αριστα....
Διαιρει και βασιλευε.....σε ολο του το μεγαλειο
Ααααα βρε αθανατη ελπα..
dimos
-
Ειλικρινά λυπάμαι που ο επί τριάντα χρόνια φίλος και συν-οδηγός μου πήρε(?) την πρωτοβουλία αυτή χωρίς καν να με ενημερώσει εκ των προτέρων! Λυπάμαι για τις επαφές που έκανε εν αγνοία μου καθώς και ότι άφησε να εννοηθεί ότι ενεργούμε απο κοινού!
Αυτά προς αποκατάσταση της αλήθειας!
Α.Ιγγλέσης
Ηρέμησε Κάστορ. Φρένα.
Συνοδηγός σου ή όπως αλλιώς, όχι υπάλληλός σου...
Με 33 χρόνια συνεχούς εμπλοκής σιγά μη χρειαζόταν να σε εμπλέξω για να δώσω βαρύτητα στην όποια κίνησή μου.
Επί προσωπικού ενημερώθηκες. Αρνήθηκες-έγινες ένθερμος οπαδός-ξανααρνήθηκες-σήμερα;...
Μέχρι εδώ αφού 30 χρόνια σχέσης δεν γίνονται θέμα διαδικτύου. Αρκετά παίξαμε το παιχνίδι των όποιων έχουν συμφέροντα καρέκλας και τσέπης εκμεταλλευόμενοι τις αδυναμίες των σκόρπιων ερασιτεχνών.
+1000 Δήμο.
Άξιοι της τύχης μας.
Περισσότερα από Σάββατο στο Autoblogger.gr, έτσι για να τιμούμε και το ψωμί που τρώμε δίνοντας ειδήσεις από μέσα, όχι 'μου είπαν, άκουσα, διάβασαν, εγώ δεν είδα αλλά...'.
ΕΛΠΑ, Ομοσπονδίες, Λέσχες, Σύνδεσμοι και λοιποί συγγενείς μην ανησυχείτε καθόλου. Οι που... sorry οι οδηγοί αγώνων σας ανήκουν, μαζί και τα λέφτά τους. Οι καρέκλες σας στέκουν ακλόνητες στις πλάτες φίλων και εχθρών σας...ΝΤ
-
Σαν ενας απο τους επιδοξους εκδρομεις θα ηθελα να μοιραστω καποιες σκεψεις. Οι πιο πολλοι απο μας δεν χανουμε τον υπνο τους σκεπτομενοι το παρασκηνιο, τα συμφεροντα και τις ιντριγκες. Απλα θελουμε να βαλουμε κρανος και να δουμε το ρολοι να γυρισει. Επεσε συρμα οτι μπορει να γινει καποιος φιλικος αγωνας, μαζευτηκαμε στου Πετροπουλου να ακουσουμε και φυγαμε με ελπιδες οτι θα μαζευτουμε καμμια τριανταρια φιλοι και γνωστοι, θα ακουστουν πυροβολισμοι στο βουνο, και θα πιουμε κανα δυο μπυρες στην Ιτεα. Προσωπικα, δεν σκαω ποιου ηταν αρχικα η ιδεα και πως αλλαξε. Τον Καστορα τον γνωριζω φατσικα και με τον Τσαδαρη εχω ανταλλαξει δυο προτασεις αν και τον διαβαζω με εκτιμηση χρονια τωρα. Ολες οι ιδεες ξεκινανε απο καπου, μετα αλλαζουν αναλογα με τις συνθηκες και τις αναγκες. Ουτε του Καστορα ειναι το ραλλυ, ουτε του Τσαδαρη, το οργανωνει ο Πασαλης για μια ομαδα φιλων που θελουν να ξεσκασουν λιγακι. Και το βρισκω πραγματικα ηλιθιο να αφησουμε οποιαδηποτε σκοπιμοτητα να ματαιωσει αυτη την ¨εκδρομη¨ μας. Ας αφησουμε λοιπον το αυτοσεξ οπως ειπε ο Ανδρεας ο Καροτσιερης και ας δουμε πως θα χαρουμε τα αυτοκινητα μας και τους φιλους μας. Και οποιος δεν θελει, ας μην ερθει, απλα αφηστε μας ησυχους. Και για να μην κουραζω τους γνωστους σχολιαστες, ας παραδεχτω εξ αρχης οτι ειμαι κουλος, ανιστορητος, πιονι στο σκακι των σκοτεινων δυναμεων που θελουν να εκμεταλλευτουν την καψα μου και ας δεσμευτω οτι δεν θα απαντησω σε μη παραγωγικα σχολια προσωπικου επιπεδου.
Θανος Καρυδας
-
thanosk,
επιτρεψε μου μετα απο30 χρονια και εγω στους αγωνες απο καθε θεση,να σου πω οτι σε καταλαβαινω απολυτα......επισης ομως πρεπει να καταλαβεις και εσυ οτι αυτη ακριβως η (απολυτα δικαιολογημενη -κατα την αποψη μου) νοοτροπια αποτελει την βαση για ολα τα κακως κειμενα στον χωρο μας και ειναι το λιπασμα της μιζεριας -ανασφαλειας-ασυνεπειας-ΜΗ εξελιξης- κτλ του μηχανοκινητου αθλητισμου , που καλιεργειται στην χωρα μας !
ΔΕν επιτρεπεται (παντα κατα την αποψη μου) να μην νοιαζεται καποιος για τα κοινα.
Δεν λεω να ασχολειται...απλα να εχει ΑΠΟΨΗ και σε καποια μελλοντικη κατασταση ΨΗΦΟ!!!ΟΣΟ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ : ΕΛΑ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ ΕΓΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ...ΜΗΘΟΥΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ.....να εισαι σιγουρος οτι θα πηγαινουν να ...μιωνται ολα ....
Συγχωρεσε με αν εγινα λιγο κυνικος ομως σε λιγους μηνες,αν συνεχισουμε να τρωγωμαστε ετσι δεν θα μπορουμε να εχουμε ουτε φιλικους αγωνες
(ΣΟΑΑ -ΣΒΟΑ-ΣΟΑΙΣΤΑ-ΕΛΠΑ-ΕΛΟΑΜ-ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΒΟΛΗΣ 1- ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΒΟΛΗς 2..ΣΑΟΑΒΕ-ΛΕΣΧΕΣ ΑΘΗΝΑΣ-ΛΕΣΧΕΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ-ΣΟΑΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗς ΕΛΛΑΔΑΣ- ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ-ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΙ-ΜΑΝΙΑΤΟΠΟΥΛΙΚΟΙ -ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΙΚΟΙ-ΠΑΛΑΙΟΧΟΥΝΤΟΒΑΣΙΛΙΚΟΙ!!ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ-ΚΑΙ ΚΟΝΦΕΡΑΝΣΙΕ- ΟΔΗΓΟΙ ΧΩΜΑΤΟς-ΑΣΦΑΛΤΟΥ -ΠΟΛΛΩΝ ΚΥΒΙΚΩΝ-ΛΙΓΩΝ ΚΤΛ-ΚΤΛ
κοιτα σε ποσες ομαδουλες μας εχουν χωρισει για να μπορουν να μας κυβερνουν χωρις κοπο -συνεπεια και σοβαροτητα.....και ομως τα καταφερνουν!!!!Ελα μωρε ,,δεν μας παρατας,εγω τον αγωνα μου θελω να κανω...........
dimos (Δημος Ριζικαρης)
-
Καλημέρα Θάνο
Εχεις δίκιο όπως βλέπεις τα πράγματα . Πρέπει όμως να δεχτείς ότι η ‘εκσπερμάτωση ' είναι η μία πλευρά του νομίσματος .
Από την άλλη υπάρχουν καί οι προβληματισμένοι γιά τό υγιές μέλλον τού αθλήματος που αναπόφευκτα σκοντάφτουν σέ συμφέροντα ,παρασκήνιο , ίντριγκες ,λάθος κινήσεις ,
(θυμίζω ότι κάπου εκεί σκόνταψε καί τό φετινό ιστορικο ακρόπολις ..σέ 4 λίτρα αγωνιστικής βενζίνης καί ανάγκασε κάποιους από τους πιό ικανούς που διαθέτουμε , ενώ είχαν έτοιμο τον αγώνα ,νά παραιτηθούν καί να τιναχτεί ό αγώνας στον αέρα)Πρέπει λοιπόν να επιτρέψουμε καί σέ αυτούς που βλέπουν καί από τις δύο όψεις του νομίσματος να μοιραστούν τίς σκέψεις τους μαζί μας.
Φαντάζομαι τό βράδυ θα τα πούμε αναλυτικότερα .
-
Καλημέρα
Επειδή δεν γνωρίζεται όλη την ιστορία να πώ κάποια πράγματα!
Ήδη εδώ και ένα μεγάλο χρονικό διάστημα κλωθογυρνούσε στο μαλό μου η ιδέα να αναπτυχθούν οι αγώνες sporting των Ιστορικών αυτοκινήτων ανεξάρτητα από την 'προσκόληση' στους αγώνες των συγχρονων τουλάχιστον στους χωμάτινους αγώνες.
Αυτό δεν φαινόταν εφικτό παρά μόνο με την διεύρινση στην Ε .
Πρίν μερικούς μήνες και κατόπιν συζητήσεων που κάναμε και με τον Άγγελο Ζήβα , μίλησα αρχικά με τον Μανώλη-Ρον-Χαιβελάκη ώστε να γινότανε κάποια στιγμή ένας αγώνας πιλοτικός μέσα στην χρονιά , να αποκομήσουμε εμπειρίες , και εν τέλει να αξιολογούσαμε την δυνατότητα να προκυρηχθεί κάτι διαφορετικό στα Ιστορικά ράλλυ για το 2011.
Ενδεικτικά αναφέρω εναλλαγή ασφάλτινων-χωμάτινων ε.δ. ελεύθερο σέρβις , στα χνάρια παλιών Ακρόπολις κλπΕίναι όντως πολύ ωραία να πηγαίνουμε και να ξεκα@%^με αλλά μετά τι?
Η διαχείριση του σπόρ είναι δυσκολο έργο και απαιτεί γνώσεις ,κεφι , μεράκι , όραμα και συννενόηση. ΄Οταν ο καθένας κάνει ότι γουσταρει τότε την χάσαμε την μπάλλα!
-
Κάθε πρωτοβυλία πέρα και μακριά από ένα θεσμικό πλαίσιο, αποτελεί προσωπική επιλογή και λειτουργεί σε βάρος της κοινής προσπάθειας, είτε αυτή περιβάλλεται από τον μανδύα ενός θεσμού / πλαισίου είτε όχι.
Μου θυμίζει τους συμπαθείς αλλοδαπούς οι οποίοι εκμεταλλεύονται την βιτρίνα της Ερμού (βεβαίως και το σπορ στην Ελλάδα δεν είναι επιπέδου Ερμού) και πωλούν το ίδιο προϊόν δίπλα ακριβώς από την βιτρίνα στην οποία εκτίθεται κερδίζοντας τον΄ έτοιμο πελάτη χωρίς κόπο.
΄Οταν είχαμε θέσει ως στόχο και είχαμε επιτύχει, οι φιλικές διοργανώσεις να γίνονται σε περίοδο που δεν υπήρχαν άλλες διοργανώσεις επίσημων προκηρύξεων, δηλαδή καλοκαίρι και αρχή και τέλος του χρόνου, προκειμένου να ενισχύσουμε (λίγο ή πολύ δεν με νοιάζει) των κορμό των κάθε μορφής αγώνων, δεν μπορεί ο καθένας να μαζεύει τους φίλους του και να λέει ότι διοργανώνω αγώνα ή όπως αλλοιώς θέλει να τον πει. Στη βάση του θέματος είναι κόντρα στην κοινή προσπάθεια.
Η κοινή προσπάθεια και η έκθεση απόψεων μέσα στο καζάνι αποδίδει, κάθε τι άλλο μπορεί να λειτουργεί αρνητικά, προσωπικά η εν λόγω πρωτοβουλία με αφήνει αδιάφορο, αφού και οργανωτικά ακόμη είμαι αντίθετος, θεωρώντας ότι δεν καλύπτει τις στοιχειώδεις ανάγκες που εν δυνάμει καλύπτει μιά οποιαδήποτε άλλη διοργάνωση με βασικότερο τον επί ίσοις όροις συναγωνισμό.
Προσωπικά Ευχαριστώ πολύ . Κανείς δεν μου πρότεινε να συμμετάσχω, αν μου πρότειναν θα αρνιούμουν.
ΙΔΙΕΟΛΟΓΙΚΑ ΑΠΕΧΩ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥς ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ.
ΜΠΕΚΑΣ -
Θα ειχες δικηο αν λειτουργουσαν οι θεσμοι μας. Θα ειχες δικηο αν αυτοι οι θεσμοι (κι οι ανθρωποι τους) ηταν ικανοι ν αγκαλιασουν τις θετικες πρωτοβουλιες κι οχι κατα καιρους να τις πολεμουν πεισματικα στη βαση προσωπικων αντιθεσεων. Δεν προχωρω παρακατω γιατι ξερω οτι 'ξερεις' και δεν ειναι ωρα για παρελθοντολογιες.
Καλημερα.Υ.Γ. Ειναι λαθος να ζητας απ ολους τους ανθρωπους να μπαινουν σε καλουπια. Ασε που θα ειμασταν ακομα 3 αιωνες πισω αν εμποδιζοταν η ατομικη πρωτοβουλια. Κομματακι Σταλινικο σε βρισκω
-
-
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Νο 2
ΚΥΚΛΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΛΥ
26 & 27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2010Συμφωνήθηκαν οι βασικές λεπτομέρειες
Ο φιλικός αγώνας των Ιστορικών αυτοκινήτων της κατηγορίας Sporting, που ξεκίνησε σαν ιδέα για να καλύψει την ανάγκη κάποιων φίλων του χώρου που θέλουν να περάσουν ένα ευχάριστο Σαββατοκύριακο με συναγωνισμό, οδηγική ευχαρίστηση και φιλικές συζητήσεις μακριά από τα προβλήματα της δύσκολης καθημέρινότητας όλων, είναι γεγονός!
Τα μέλη της START LINE συναντήθηκαν με τα πρώτα πληρώματα που στηρίζουν αυτήν την ιδέα και συζήτησαν τις λεπτομέρειες του διαφορετικού αυτού αγώνα αποφασίζοντας μεταξύ άλλων, ότι για την συγκεκριμένη διοργάνωση θα γίνονται δεκτά Ιστορικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Sporting, τα οποία θα χωρίζονται σε 4 ομάδες και 3 κλάσεις.
Ομάδα 1 – αυτοκίνητα έως 1969
Ομάδα 2 – από 1970 έως 1975
Ομάδα 3 – από 1976 έως 1981 και
Ομάδα 4 – από 1982 έως 1990 (για την Ομάδα αυτή θα εκδοθεί ξεχωριστή κατάταξη)
Οι συμμετοχές λήγουν την Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010– ώρα 20:00 στα γραφεία της START LINE. Όσοι επιθυμούν μπορούν να δηλώσουν και μόνο σε μία από τις δύο ημέρες του αγώνα. Υπενθυμίζεται ότι η 1η μέρα περιλαμβάνει ασφάλτινες ειδικές διαδρομές, ενώ η 2η χωμάτινες.
Περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα και φαξ της Λέσχης 210 9812341 & 210 9821069 και στο 6973 030125.ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Θα ειχες δικηο αν λειτουργουσαν οι θεσμοι μας. Θα ειχες δικηο αν αυτοι οι θεσμοι (κι οι ανθρωποι τους) ηταν ικανοι ν αγκαλιασουν τις θετικες πρωτοβουλιες κι οχι κατα καιρους να τις πολεμουν πεισματικα στη βαση προσωπικων αντιθεσεων. Δεν προχωρω παρακατω γιατι ξερω οτι 'ξερεις' και δεν ειναι ωρα για παρελθοντολογιες.
Καλημερα.Υ.Γ. Ειναι λαθος να ζητας απ ολους τους ανθρωπους να μπαινουν σε καλουπια. Ασε που θα ειμασταν ακομα 3 αιωνες πισω αν εμποδιζοταν η ατομικη πρωτοβουλια. Κομματακι Σταλινικο σε βρισκω
Δεν συμφωνώ.
Ο θανάσιμος αντίπαλος του έννοιας 'θεσμός' είναι η προσωπική πρωτοβουλία.
Σε άλλους τομείς της ζωη΄ς μας η προσωπική πρωτοβουλία είναι ό,τι πιό δημιουργικό και την επικροτώ, στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν συμβαίνει κάτι ανάλογο.
΄Οποιος θέλει την συλλογική πρόοδο παλεύει συλλογικά να διαμορφώσει ή να δημιουργήσει το θεσμό ή τις προϋποθέσεις ενός θεσμού. Οι άλλοι επιλέγουν τον προσωπικό δρόμο και αν όχι πάντοτε , σίγουρα τις περισσότερες φορές αφού έχουν εξασφαλίσει την με άλλο τρόπο δυνατότητα παρέμβασης. Καια φού είναι άγνωστη αυτή η παρέμβαση, είναι προφανές ότι αποφεύγουν και την λογοδοσία ενώπιον των υπολοίπων.
΄Οσο γιά το Σταλινικό, απέχει πολύ από εμένα.
Σίγουρα όμως, μιάς και το αναφέρατε κ. Πλατή μου θυμίζει κάποιες ομοιότητες. Η αποδοχή της πλειοψηφούσας άποψης είναι βασική αρχή της δημοκρατίας και όχι του Σταλινισμού. Ο καθένας χρησιμοποιεί την πρότασή μου όπως αυτός θέλει.
ΜΠΕΚΑΣ -
Ο χρήστης ΜΠΕΚΑΣ έγραψε:
Η αποδοχή της πλειοψηφούσας άποψης είναι βασική αρχή της δημοκρατίας και όχι του Σταλινισμού. Ο καθένας χρησιμοποιεί την πρότασή μου όπως αυτός θέλει.
ΜΠΕΚΑΣΟ Αριστοτέλης, στα Πολιτικά του, αναφερόμενος στα είδη της δημοκρατίας, λέει ότι υπάρχει μια μορφή δημοκρατίας, στην οποία υπέρτατη αρχή είναι ο νόμος, ενώ σε άλλο είδος, υπέρτατη αρχή είναι ο λαός. Σχετικά με αυτό το δεύτερο είδος αναφέρει: «είναι η περίπτωση κατά την οποία τα ψηφίσματα έχουν μεγαλύτερη ισχύ από το νόμο αυτό συμβαίνει στην πόλη όταν υπάρχουν και δρουν δημαγωγοί. Στις δημοκρατικές πόλεις που κυβερνιούνται κατά το νόμο, δεν κάνει ποτέ την εμφάνισή του ο δημαγωγός, αλλα είναι οι άριστοι πολίτες που έχουν την πρωτοκαθεδρία. Οι δημαγωγοί κάνουν την εμφάνισή τους εκεί όπου οι νόμοι δεν αποτελούν την υπέρτατη αρχή».
....ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ 'ΑΡΙΣΤΟΥΣ' ΑΠΟ ΤΟΥΣ 'ΔΗΜΑΓΩΓΟΥΣ'....
-
Σε μια χώρα όπου οι θεσμοί σε όλα τα επίπεδα αποτελούν θολή ανάμνηση του παρελθόντος, είναι ουτοπία, υπεκφυγή και κακής ποιότητας άλλοθι, να λέμε πως δεν κάνουμε τίποτα μέχρι να καθιερωθούν και να 'δουλέψουν' οι νέοι -όποιοι- θεσμοί.
Προσωπικά μου θυμίζει τη μόνιμη ελληνική επωδό: 'μπορώ εγώ να αλλάξω τον κόσμο;... άσε με μωρέ...'.
Ας περιμένουμε λοιπόν τους δίκην χταποδιού αγκαλιασμένους στις καρέκλες να θεσμοθετήσουν για να κάνουμε το χόμπι μας. Άλλωστε ταιριάζει με τα 400 χρόνια και το 'σφάξε με αγά μου να αγιάσω...'.Υ.Γ.: Απορώ γιατρέ πως κάθεσαι και φλυναφείς με ανώνυμους οδηγοπατέρες που ακόμα και το πιστεύω τους αποφεύγουν να το εκφράσουν επώνυμα προφανώς γιατί σε κάποια άλλη στιγμή θα έχουν ένα άλλο πιστεύω...
ΝΤ
-
Ο Αριστοτελης, αν ζουσε σημερα θα ειχε αυτοκτονησει...
Κι εγω εννοω να ζησω
Καλημερα Τακη, διαφωνουμε Μπεκας, παραδοξως συμφωνουμε Ivan.
Γιατι?
Γιατι,ως γνησιοι Ελληνες, καθε φορα απο την Δημοκρατια κραταμε οποιο κοματι μας βολευει.
Ακριβως οπως κανουμε με τις ομολογκασιον
Δημαγωγος και Απερχομενος...Υ.Γ. Μηπως ειναι δημοκρατια αυτο που κανει η ΕΛΟΑΜ σημερα? Κρυφιως...
Μηπως ειναι δημοκρατια αυτο που κανει η ΕΛΠΑ σημερα? Υπουλως...
Η μηπως ειναι δημοκρατια αυτο που κανει ο ΣΟΑΑ? Αντικαταστατικως... -
Βρέθηκα στην συνάντηση της προηγ Παρασκευής.
Οι άνθρωποι της start line με διαβεβαίωσαν ότι η ασφάλεια στίς ε.δ. θα είναι επιπέδου αγώνα πρωταθλήματος
Ο αγώνας θά καλύπτετε κανονικά από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο
Δέν θα είναι μία 'ελιτιστικη' μάζωξη όπως κακώς διέρευσε στήν αρχή ,αλλά ανοιχτό σέ όλους
Τό παράβολο μειώθηκε σημαντικά , χωρίς όμως να φτάσει ακόμα στά επίπεδα που πρέπει καί μπορούμε
Δέχτηκαν τήν προτροπή μου νά συμπεριληφθεί όλη η λίστα τών ιστορικών της FIA ( φτάνει περίπου εως το ΄90 ) όπου υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα πού έγραψαν ιστορία στους Ελλ. αγώνες την χρυσή εποχή των ραλλυ.Δύσκολο νά πετύχει η κατηγορία από το πρώτο event αλλά πιστεύω στό μέλλον..
Θεωρώ ότι θα βελτιωθεί ακόμα περισσότερο.
Προσωπικά προτίθεμαι νά συμμετάσχω - τουλάχιστον στό χωμάτινο κομμάτι
-
Ο χρήστης zivas έγραψε:
... Δέχτηκαν τήν προτροπή μου νά συμπεριληφθεί όλη η λίστα τών ιστορικών της FIA ( φτάνει περίπου εως το ΄90 ) όπου υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα πού έγραψαν ιστορία στους Ελλ. αγώνες την χρυσή εποχή των ραλλυ....Αγγελε, αυτη ηταν μια πολυ καλη ιδεα η οποια ανοιγει τον δρομο οχι μονο για τα ιερα τερατα σαν τα Lancia Delta, S4, 037 που θα πρσφερουν απιστευτο θεαμα, αλλα και σε πιο “πεζα” αυτοκινητα οπως τα αγαπημενα μου Peugeot 205 GTI και 309 GTI τα αποια αφθονουν στην Ε. Να μη σου πω οτι στο τσακ ειμαι να αφησω το 504 σπιτι και να νοικιασω το 205 GTI του Παλμου γιατι μου εχει λειψει απιστευτα το δικο μου...
Θανος Καρυδας
Υ.Γ. Και για να τοποθετηθω και εγω, συμφωνω με Ν.Τ. και γιατρο. -
Για πειτε κατι ρε παιδια. Βρηκα ενα σταρλετ του 83 ( ΚΡ 60 γραφει το πινακιδακι) σε καλη τιμη, μαυρο σαν το δικο μου και κατι μου σκιρτησε στην τσεπη. Θα παιζει? Κινητηρα εχει 1500. Υπηρχε τοτε τετοιο? Που θα μαθω? Πραγματα υπαρχουν?
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Για πειτε κατι ρε παιδια. Βρηκα ενα σταρλετ του 83 ( ΚΡ 60 γραφει το πινακιδακι) σε καλη τιμη, μαυρο σαν το δικο μου και κατι μου σκιρτησε στην τσεπη. Θα παιζει? Κινητηρα εχει 1500. Υπηρχε τοτε τετοιο? Που θα μαθω? Πραγματα υπαρχουν?Πιστευω πως παιζει στην Ε10 (και στο Κυκλικο Ιστορικο) και ειδα μια αγγελια προσφατα για ενα μαυρο που οπλοφορει σε πολυ καλη τιμη. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/551303/
Δεν γνωριζω τον ιδιοκτητη, αλλα το αυτοκινητο οταν το ειδα, στη Ριτσωνα πιστευω, πηγαινε ωραια. Ασε που προλαβαινεις και το Κυκλικο Ιστορικο αν το παρεις ετοιμο αγωνιστικο. Αστερι σε αυτα τα αυτοκινητα (αλλα και στα Peugeot) για ελεγχο, κατασκευες, επισκευες .. ειναι ο Σπυρος Μπρανταλος (6945 328392) φιλος και service του Ζηβα και με δικο του αγωνιστικο ιστορικο ΤΟΥΟΤΑ. Τα ιστορικα homologations εδω:
http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... &Model.pdf
Θανος Καρυδας -
Ο χρήστης ThanosK έγραψε:
αλλα και σε πιο “πεζα” αυτοκινητα οπως τα αγαπημενα μου Peugeot 205 GTI και 309 GTI τα αποια αφθονουν στην Ε.Ναι αλλά είναι σε αυθεντική-ιστορική κατάσταση ? Πχ. τα 205 με το μοτέρ το 1300 με τα καρμπυρατέρ ή έχει μοτέρ από 106 1600 16V ? Ελάχιστα νομίζω πια... Να μη χαθεί και ο 'ιστορικός' χαρακτήρας.
Τα Group B σε 'κανονικά' ράλι γενικά δεν επιτρέπονται...
Ιστορικό ..του 2010 οι εκδρομείς.