-
Ο χρήστης barabakos έγραψε:
Καλά το ότι είναι νωρίς άστο. Κάθε οικογενειακός προγραμματισμός έχει πάει κατά διαόλου τα τελευταία χρόνια. Αλλάζουν οι αποφάσεις εν ριπεί οφθαλμού. Σήμερα υπάρχουν τεκμήρια, αύριο δεν υπάρχουν, μεθαύριο ξαναέρχονται στο διπλάσιο κτλ κτλ κτλ.Πείτε με ανθέλληνα αλλά, όταν καταφέρω να πουλήσω το 2λιτρο (σιγά μην καταφέρω) που αγόρασα όταν θεωρούνταν κανονικό αυτοκίνητο και πριν αποφασίσει η οποιαδήποτε κυβέρνηση ότι τελικά πρόκειται για κρουαζιερόπλοιο και ότι είμαι εφοπλιστής, μέχρι και αλβανικές πινακίδες είμαι διατεθιμένος να προσπαθήσω να βάλω στο επόμενο τουτού.
Ψυχραιμία
Η αγορα πάντα βρίσκει το δρόμο της ....
Δε ξέρω τι διλιτρο έχεις,αλλα όταν θα προκύψουν τα τέλη περιβάλλοντος που καιρό ήδη θα έπρεπε να είχαν εφαρμοστεί σωστά (και όχι με βαση την χρονολογία) ,πολλοί θα θελησουν να έχουν αμάξι νέο ή μεταχειρισμένο που να βγάζει λίγους ρύπους (χώρια την κατανάλωση με την αυξηση κόστους της βενζίνης). -
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Θα μας π@δήξουν όλους παλιούς και νέους. Δεν υπάρχει ''σάλιο'' που είπε και ο υπουργός. Θα αρπάζουν απ'όπου μπορούν αφού ανάπτυξη γιόκ. Άρα άρμεγμα σε ότι έχει απομείνει μέχρι να τελειώσει και συτό.
Και μετα?????? και μετα???????
Μετα θα ερθει ο Αντωνιος ο Μακεδονομαχος και θα αναφωνησει κατι παρομοιο:
Youtube VideoΚαι θα πατε να τον ψηφισετε για να φυγει ο 'αχρηστος που σας πηδηξε στους φορους' και μετα απο πεντε μηνες θα τον βριζετε κι αυτον
άκου ο μακεδονομάχος. Δεν μετανοιώνω καθόλου που δεν έχω πάει να ψηφίσω ποτέ, πραγματικά!! ούτε στιγμή. Να πάνε να γ...θουν όλοι, μας έχουν ταράξει στους φόρους. Χείροτερα θα είναι τα τέλη, άλλωστε βλέπετε πουθενά να πηγαίνουν καλύτερα τα πράγματα? όλο και κάτι θα βρουν να μας τα αρπάξουν
-
Επαναφέρω το θέμα μετά από τις τελευταίες πληροφορίες από διάφορα ΜΜΕ, για μια είδηση που είχε ακουστεί και πριν από λίγους μήνες, ότι δηλαδή εξετάζεται το ενδεχόμενο κατάργησης των τελών κυκλοφορίας με παράλληλη αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης κατά 0,20 λεπτά το λίτρο στα καύσιμα, ώστε να επιβαρύνεται η χρήση και όχι η κατοχή.
Είπα λοιπόν να κάνω έναν πρόχειρο υπολογισμό για την ετήσια επιβάρυνση λαμβάνοντας ως δεδομένα τα παρακάτω:
1ον ετήσια χλμ 15000 (νομίζω είναι ένας ΜΟ που καλύπτει ένα μεγάλο μέρος κατόχων)
2ον μέση κατανάλωση 8 λιτ/100χλμ
3ον τιμή 1,7€/λιτ βενζίνης
Το επιπλέον κόστος σε σχέση με την τιμή του λίτρου στο 1,5€ είναι περίπου +240€ ετησίως. Ως εδώ όλα καλά.
Αν όμως η τιμή προσεγγίσει τα 2€/λίτρο τότε το επιπλέον κόστος διπλασιάζεται και φτάνει τα +500€. Τα συμπεράσματα δικά σας. Για μένα πάντως μου κάνει για έναν πολύ όμορφα συγκεκαλυμμένο τρόπο για να μας πάρουν περισσότερα, χωρίς να το καταλάβουμε, αφού είναι άλλο να στα πάρουν μαζεμένα και άλλο να τα δίνεις λίγα λίγα. Έχει να πέσει περικοπή στις μετακινήσεις... -
...ή μπορεί να αυξηθεί η χρήση πιστωτικών καρτών, που σου επιστρέφουν 'μέχρι το 3% της αξίας των συναλλαγών' ...
Σιγά μην κόψει ο έλληνας (σημαντικά) το 'αμάξι' . -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
...ή μπορεί να αυξηθεί η χρήση πιστωτικών καρτών, που σου επιστρέφουν 'μέχρι το 3% της αξίας των συναλλαγών' ...
Σιγά μην κόψει ο έλληνας (σημαντικά) το 'αμάξι' .Το σχεδόν κομμένο λες;
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
...ή μπορεί να αυξηθεί η χρήση πιστωτικών καρτών, που σου επιστρέφουν 'μέχρι το 3% της αξίας των συναλλαγών' ...
Σιγά μην κόψει ο έλληνας (σημαντικά) το 'αμάξι' .Το σχεδόν κομμένο λες;
Η κίνηση έχει μειωθεί ΚΑΠΩΣ σε ώρες που έλληνες (και αλλοδαποί ...) έκαναν τις βολτούλες τους, δηλ. εκτός εργασίμων ημερών και ωρών.
Κατά τα άλλα, ΚΑΘΕ πρωί που πάω στη δουλειά υπάρχει μποτιλιάρισμα, κάτι που σημαίνει πως το 'αμάξι' δύσκολα το αποχωρίζονται οι περισσότεροι (μιλάω για τα νότια προάστεια της Αθήνας, όπου κινούμαι στην πλειοψηφία των περιπτώσεων...) . -
http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 7&catid=13
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=11373
-
...το οικονομικό επιτελείο επιχειρεί ταυτόχρονα να εξοικονομήσει και το ποσό των 100 εκ. ευρώ που αφορά, σε ετήσια βάση, το συνολικό κόστος αποστολής και «υποστήριξης» του υπάρχοντος καθεστώτος των τελών κυκλοφορίας
Μα για όνομα δηλαδή!
-
της πουτ@ν@ς γίνεται
-
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=32811160
, όπως πάντα, αλαλούμ.
-
Κατάργηση των τελών κυκλοφορίας και σημαντική αύξηση της τιμής της βενζίνης (= φορολόγηση σύμφωνα με την χρήση). Είναι και το δικαιότερο.
Δεν θα γίνει όμως, η κυβέρνηση δεν έχει τα @@ να το κάνει. Η θα κάνει το δεύτερο σκέλος... χωρίς να καταργήσει το πρώτο, ακόμα και αν χάνει περισσότερα λόγω του περίπλοκου εισπρακτικού μηχανισμού από όσα κερδίζει.
-
Εγώ αναρωτιέμαι, πώς θα ήταν δυνατόν μία χώρα της ευρωζώνης να έχει τόσο ακριβά καύσιμα. Δεν πρέπει να πάρουμε κάποια έγκριση από την Ε.Ε. για να προχωρήσουμε σε κάτι τέτοιο ;
Δεν μπορώ δε να φανταστώ, πόσοι ευρωπαίοι τουρίστες, που έρχονται με το αυτοκίνητό τους διακοπές στο ελλάντα (και δεν θα λέγαμε πως είναι και λίγοι), θα προτιμήσουν να πάνε κάπου αλλού καλύτερα και φθηνότερα ... -
μηπως πρέπει να παρουμε και πι....α για να παμε βολτα με το αμαξι σε λίγο
Η ντομάτα θα πάει 5 ευρωθα αποκτήσουμε κήπο και θα φυτευουμε
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Εγώ αναρωτιέμαι, πώς θα ήταν δυνατόν μία χώρα της ευρωζώνης να έχει τόσο ακριβά καύσιμα. Δεν πρέπει να πάρουμε κάποια έγκριση από την Ε.Ε. για να προχωρήσουμε σε κάτι τέτοιο ;
.Όχι. Υπάρχει κανονισμός για ελάχιστο ποσό φόρου στη βενζίνη, αλλά όχι για μέγιστο. Η φορολογία στη βενζίνη θεωρείται ότι μειώνει τις εκπομπές ρύπων και άρα είναι θεμιτή.
Τώρα, το ότι κάποιοι θα πληρώνουν τα μαλλιά της κεφαλής τους για να κάνουν τη δουλειά τους, είναι μάλλον μία απειροελάχιστης σημασίας λεπτομέρεια για πολλούς...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Κατάργηση των τελών κυκλοφορίας και σημαντική αύξηση της τιμής της βενζίνης (= φορολόγηση σύμφωνα με την χρήση). Είναι και το δικαιότερο.Δεν θα γίνει όμως, η κυβέρνηση δεν έχει τα @@ να το κάνει. Η θα κάνει το δεύτερο σκέλος... χωρίς να καταργήσει το πρώτο, ακόμα και αν χάνει περισσότερα λόγω του περίπλοκου εισπρακτικού μηχανισμού από όσα κερδίζει.
Ναι να την πάμε στα 2 ευρώ το λίτρο να κυκλοφοράνε μόνο οι rich ... γαμώ τα δίκαια συστήματα.
Θα ήταν δίκαιο αν η τιμή ήταν στο 0.80 και την έκανε 1.20 για να μπορούν όλοι να αντέξουν το βάρος. Αλλά μας γαμάς ασάλιωτα με 2 τεράστιες αυξήσεις ανεβάζοντας στο 1.50 και θες και άλλο...; Ε ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ!
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Τώρα, το ότι κάποιοι θα πληρώνουν τα μαλλιά της κεφαλής τους για να κάνουν τη δουλειά τους, είναι μάλλον μία απειροελάχιστης σημασίας λεπτομέρεια για πολλούς...Θα πρέπει να βρουν άλλους τρόπους για να την κάνουν. ΜΜΜ, carpooling, αγορά πιο οικονομικών οχημάτων κλπ. Είναι πολύ πιο δίκαιο και φιλικό στο περιβάλλον και στην οικονομία της χώρας από το να τιμωρείς δικαίους και αδίκους επειδή τόλμησαν να αγοράσουν αυτοκίνητο με πολλά κυβικά, ακόμα και να δεν το χρησιμοποιούν συχνά.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Θα πρέπει να βρουν άλλους τρόπους για να την κάνουν. ΜΜΜ, carpooling, αγορά πιο οικονομικών οχημάτων κλπ. Είναι πολύ πιο δίκαιο και φιλικό στο περιβάλλον και στην οικονομία της χώρας από το να τιμωρείς δικαίους και αδίκους επειδή τόλμησαν να αγοράσουν αυτοκίνητο με πολλά κυβικά, ακόμα και να δεν το χρησιμοποιούν συχνά.Tο να προτείνεις όμως να κυκλοφορούν οι πολλοί με ΜΜΜ και carpooling για να μην πληρώνουν ψηλότερα τέλη αυτοί που αγόρασαν πολλά κυβικά είναι επίσης τραγικό
Είναι λάθος να πληρώνουν πολύ περισσότερα απλά και μόνο γιατί έχουν κυβισμό, συμφωνώ. Αλλά όταν τα αγόρασαν γνώριζαν ότι έτσι λειτουργεί το σύστημα. Το να μεταφέρουν τα μεγάλα ποσά τελών των ακριβών αυτοκινήτων στη βενζίνη κι έτσι να την πληρώνουν και οι πτωχότεροι, βυθίζει τους τελευταίους ακόμα παρακάτω στη μιζέρια. Ένας νέος με 600 ευρώ εισόδημα 'καταδικάζεται' να μην μπορεί να οδηγήσει καθόλου όταν η βενζίνη θα είναι στα 2 ευρώ το λίτρο.
Στην οικονομική κατάσταση που βρισκόμαστε, πραγματική εκλογίκευση δεν μπορεί να γίνει. -
Εγώ βλέπω χαζό το σύστημα με κατάργηση των τελών και αύξηση της βενζίνης (παρόλο που με συμφέρει τρελά η αλλαγή... ).
-Έχω 2 αυτοκίνητα προς το παρόν και αναγκάζομαι να πληρώνω τα τέλη. Αν καταργηθούν, θα κρατήσω την Lancia (κακό δεν μου κάνει, γιατί όχι... ) και θα πάρω και 2-3 ακόμη να γουστάρω!Το πού θα τα...παρκάρω, πρόβλημά μου και...πρόβλημα των γειτόνων μου φαντάζομαι...
Τα υψηλότερα τέλη αναλόγως κυβικών, είναι λίγο παράλογα , αλλά ακόμη πιο παράλογο μου δείχνει αυτό που πάνε να κάνουν τώρα, γιατί κυρίως θα γεμίσουν οι δρόμοι με 'δεύτερα' και 'τρίτα' χρεπο-αυτοκίνητα, προκειμένου να κάνουμε οικονομία στην βενζίνη και ...άστο το ακριβό να κάθεται κάτω από την κουκούλα, τι μας νοιάζει;
Πρέπει να δίνουμε κίνητρα για να ΜΗΝ κυκλοφορούν αυτοκίνητα και επίσης να δίνουμε και αντικίνητρα στην κατοχή τους! Είναι χαζό νομίζω να διαθέτω εγώ 2 αυτοκίνητα, όταν το 1 είναι παραπάνω από αρκετό...
Αλλά, αυτή η κυβέρνηση, θα συνεχίσει να μας...ξαφνιάζει με την...μ@λακία που την δέρνει!
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Θα πρέπει να βρουν άλλους τρόπους για να την κάνουν. ΜΜΜ, carpooling, αγορά πιο οικονομικών οχημάτων κλπ. Είναι πολύ πιο δίκαιο και φιλικό στο περιβάλλον και στην οικονομία της χώρας από το να τιμωρείς δικαίους και αδίκους επειδή τόλμησαν να αγοράσουν αυτοκίνητο με πολλά κυβικά, ακόμα και να δεν το χρησιμοποιούν συχνά.Σύμφωνοι, αλλά μέχρι τότε, όταν κανείς χρειάζεται να ταξιδεύει μισή μέρα για να πάει στη δουλειά του, απλά τέτοια μέτρα είναι ΓΤΠΚ! Εννοείται πως το ίδιο πιστεύω για τα παράλογα τέλη, απλά άλλο το να φτάσει η βενζίνη στα 2 ευρώ και να μην μπορεί ο κάτοχος του ΖΧ 15ετίας να πάει στη δουλειά του στη ΒΙΠΕ και άλλο το να ζητάς κάποιον που έδωσε 40-50Κ για αμάξι να πληρώσει ΜΙΑ φορά το χρόνο 1000 ευρώ. Άδικα και τα δύο, αλλά πιο είναι πιο άδικο;;;
Εξάλλου, σε ΚΑΜΜΙΑ χώρα της Ευρώπης η βενζίνη δεν έχει φτάσει σε τόσο παράλογα ακριβά επίπεδα (2 ευρώ), παρόλο που άλλες (πχ Δανία, Γερμανία) έχουν ΚΑΙ πολύ πιο ουσιαστική περιβαλλοντική συνείδηση ΚΑΙ πολύ καλύτερα ΜΜΜ.
Από ένα σημείο και μετά, απλά γίνεται ... πως να το πω... κοινωνικός διαχωρισμός, μεταξύ εχόντων και πλέμπας...
-
Είναι πολύ πιο λογικό στο αυτοκίνητο να πληρώνει περισσότερο αυτός που το χρησιμοποιεί. Η μεταφορά με ΙΧ έχει κόστος στην οικονομία της χώρας. Κόστος που μετριέται στην ανάγκη συντήρησης των δρόμων, κόστος στις χαμένες εργατοώρες λόγω κίνησης, κόστος στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος και της ποιότητας ζωής όλων μας, κόστος στην εθνική ανάγκη για εισαγωγή καυσίμων.
Αυτός που αγόρασε μεγάλα κυβικά πλήρωσε -χρυσοπλήρωσε- το μερίδιο που του αναλογεί σε φόρους όταν αγόραζε το αυτοκίνητο σε τιμή κατά 2/3 ακριβότερη από όσο θα έπρεπε, για να έχει το προνόμιο να ζει στην Ελλάδα. Όταν θα θελήσει να χρησιμοποιήσει και αυτός το όχημα του, θα πληρώσει σαφώς περισσότερο από τους υπόλοιπους πολύ απλά γιατί τα μεγάλα κυβικά καίνε σημαντικά περισσότερο. Αναλογικά λοιπόν, οι κάτοχοι οχημάτων μεγάλου κυβισμού θα υποστούν και αυτοί την αύξηση των καυσίμων. Όχι όμως να τους 'τιμωρούμε' επειδή είχαν την αυθάδεια να θελήσουν καλό αυτοκίνητο ακόμα και αν δεν το χρησιμοποιούν καθημερινά. Είναι παράλογο κάθε φορά που συνειδητοποιούμε ότι το σύστημα δεν δουλεύει, ότι η οικονομία και οι υποδομές δεν αντέχουν τόσα αυτοκίνητα να κινούνται καθημερινά για τις ανάγκες των commuters, να ψάχνουμε τις τσέπες αυτών που δεν είναι μέρος του προβλήματος.
Τέλη κυκλοφορίας