-
Καλά το ότι είναι νωρίς άστο. Κάθε οικογενειακός προγραμματισμός έχει πάει κατά διαόλου τα τελευταία χρόνια. Αλλάζουν οι αποφάσεις εν ριπεί οφθαλμού. Σήμερα υπάρχουν τεκμήρια, αύριο δεν υπάρχουν, μεθαύριο ξαναέρχονται στο διπλάσιο κτλ κτλ κτλ.
Πείτε με ανθέλληνα αλλά, όταν καταφέρω να πουλήσω το 2λιτρο (σιγά μην καταφέρω) που αγόρασα όταν θεωρούνταν κανονικό αυτοκίνητο και πριν αποφασίσει η οποιαδήποτε κυβέρνηση ότι τελικά πρόκειται για κρουαζιερόπλοιο και ότι είμαι εφοπλιστής, μέχρι και αλβανικές πινακίδες είμαι διατεθιμένος να προσπαθήσω να βάλω στο επόμενο τουτού.
-
Eγω εχω ενα 2.500cc (το οποιο λιγο αφουτου το αγορασα καταργηθηκε ο κινητηρας και εγινε 3.000cc)...θα γερασω μεσα σε αυτο...θα μαθει ο αγεννητος γιος μου οδηγηση σε αυτο...μετα βλεπουμε!
Οσοι εχουμε κατι που μοιαζει με περιουσια και ειναι δηλωμενο στο κρατος...θα βελάξουμε... -
πάμε για φρέον πάλι φέτους?
Εγω θα πάω την αλλη εβδομάδα... (δε το βλέπω καλά)Να το χαρούμε τουλάχιστον
-
Που το θυμηθηκες μπαγάσα;
Αν χρειαζεται και φετος αυτο δεν σημαινει οτι υπαρχει καποια διαρροη; -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Που το θυμηθηκες μπαγάσα;
Αν χρειαζεται και φετος αυτο δεν σημαινει οτι υπαρχει καποια διαρροη;εκεί το πάω... Θα το τσεκάρω πάντως γιατί του χρόνου πάπαλα η εγγύηση
-
Ο χρήστης barabakos έγραψε:
Καλά το ότι είναι νωρίς άστο. Κάθε οικογενειακός προγραμματισμός έχει πάει κατά διαόλου τα τελευταία χρόνια. Αλλάζουν οι αποφάσεις εν ριπεί οφθαλμού. Σήμερα υπάρχουν τεκμήρια, αύριο δεν υπάρχουν, μεθαύριο ξαναέρχονται στο διπλάσιο κτλ κτλ κτλ.Πείτε με ανθέλληνα αλλά, όταν καταφέρω να πουλήσω το 2λιτρο (σιγά μην καταφέρω) που αγόρασα όταν θεωρούνταν κανονικό αυτοκίνητο και πριν αποφασίσει η οποιαδήποτε κυβέρνηση ότι τελικά πρόκειται για κρουαζιερόπλοιο και ότι είμαι εφοπλιστής, μέχρι και αλβανικές πινακίδες είμαι διατεθιμένος να προσπαθήσω να βάλω στο επόμενο τουτού.
Ψυχραιμία
Η αγορα πάντα βρίσκει το δρόμο της ....
Δε ξέρω τι διλιτρο έχεις,αλλα όταν θα προκύψουν τα τέλη περιβάλλοντος που καιρό ήδη θα έπρεπε να είχαν εφαρμοστεί σωστά (και όχι με βαση την χρονολογία) ,πολλοί θα θελησουν να έχουν αμάξι νέο ή μεταχειρισμένο που να βγάζει λίγους ρύπους (χώρια την κατανάλωση με την αυξηση κόστους της βενζίνης). -
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Θα μας π@δήξουν όλους παλιούς και νέους. Δεν υπάρχει ''σάλιο'' που είπε και ο υπουργός. Θα αρπάζουν απ'όπου μπορούν αφού ανάπτυξη γιόκ. Άρα άρμεγμα σε ότι έχει απομείνει μέχρι να τελειώσει και συτό.
Και μετα?????? και μετα???????
Μετα θα ερθει ο Αντωνιος ο Μακεδονομαχος και θα αναφωνησει κατι παρομοιο:
Youtube VideoΚαι θα πατε να τον ψηφισετε για να φυγει ο 'αχρηστος που σας πηδηξε στους φορους' και μετα απο πεντε μηνες θα τον βριζετε κι αυτον
άκου ο μακεδονομάχος. Δεν μετανοιώνω καθόλου που δεν έχω πάει να ψηφίσω ποτέ, πραγματικά!! ούτε στιγμή. Να πάνε να γ...θουν όλοι, μας έχουν ταράξει στους φόρους. Χείροτερα θα είναι τα τέλη, άλλωστε βλέπετε πουθενά να πηγαίνουν καλύτερα τα πράγματα? όλο και κάτι θα βρουν να μας τα αρπάξουν -
Επαναφέρω το θέμα μετά από τις τελευταίες πληροφορίες από διάφορα ΜΜΕ, για μια είδηση που είχε ακουστεί και πριν από λίγους μήνες, ότι δηλαδή εξετάζεται το ενδεχόμενο κατάργησης των τελών κυκλοφορίας με παράλληλη αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης κατά 0,20 λεπτά το λίτρο στα καύσιμα, ώστε να επιβαρύνεται η χρήση και όχι η κατοχή.
Είπα λοιπόν να κάνω έναν πρόχειρο υπολογισμό για την ετήσια επιβάρυνση λαμβάνοντας ως δεδομένα τα παρακάτω:
1ον ετήσια χλμ 15000 (νομίζω είναι ένας ΜΟ που καλύπτει ένα μεγάλο μέρος κατόχων)
2ον μέση κατανάλωση 8 λιτ/100χλμ
3ον τιμή 1,7€/λιτ βενζίνης
Το επιπλέον κόστος σε σχέση με την τιμή του λίτρου στο 1,5€ είναι περίπου +240€ ετησίως. Ως εδώ όλα καλά.
Αν όμως η τιμή προσεγγίσει τα 2€/λίτρο τότε το επιπλέον κόστος διπλασιάζεται και φτάνει τα +500€. Τα συμπεράσματα δικά σας. Για μένα πάντως μου κάνει για έναν πολύ όμορφα συγκεκαλυμμένο τρόπο για να μας πάρουν περισσότερα, χωρίς να το καταλάβουμε, αφού είναι άλλο να στα πάρουν μαζεμένα και άλλο να τα δίνεις λίγα λίγα. Έχει να πέσει περικοπή στις μετακινήσεις... -
...ή μπορεί να αυξηθεί η χρήση πιστωτικών καρτών, που σου επιστρέφουν 'μέχρι το 3% της αξίας των συναλλαγών' ...
Σιγά μην κόψει ο έλληνας (σημαντικά) το 'αμάξι' . -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
...ή μπορεί να αυξηθεί η χρήση πιστωτικών καρτών, που σου επιστρέφουν 'μέχρι το 3% της αξίας των συναλλαγών' ...
Σιγά μην κόψει ο έλληνας (σημαντικά) το 'αμάξι' .Το σχεδόν κομμένο λες;
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
...ή μπορεί να αυξηθεί η χρήση πιστωτικών καρτών, που σου επιστρέφουν 'μέχρι το 3% της αξίας των συναλλαγών' ...
Σιγά μην κόψει ο έλληνας (σημαντικά) το 'αμάξι' .Το σχεδόν κομμένο λες;
Η κίνηση έχει μειωθεί ΚΑΠΩΣ σε ώρες που έλληνες (και αλλοδαποί ...) έκαναν τις βολτούλες τους, δηλ. εκτός εργασίμων ημερών και ωρών.
Κατά τα άλλα, ΚΑΘΕ πρωί που πάω στη δουλειά υπάρχει μποτιλιάρισμα, κάτι που σημαίνει πως το 'αμάξι' δύσκολα το αποχωρίζονται οι περισσότεροι (μιλάω για τα νότια προάστεια της Αθήνας, όπου κινούμαι στην πλειοψηφία των περιπτώσεων...) . -
http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 7&catid=13
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=11373
-
...το οικονομικό επιτελείο επιχειρεί ταυτόχρονα να εξοικονομήσει και το ποσό των 100 εκ. ευρώ που αφορά, σε ετήσια βάση, το συνολικό κόστος αποστολής και «υποστήριξης» του υπάρχοντος καθεστώτος των τελών κυκλοφορίας
Μα για όνομα δηλαδή!
-
της πουτ@ν@ς γίνεται
-
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=32811160
, όπως πάντα, αλαλούμ. -
Κατάργηση των τελών κυκλοφορίας και σημαντική αύξηση της τιμής της βενζίνης (= φορολόγηση σύμφωνα με την χρήση). Είναι και το δικαιότερο.
Δεν θα γίνει όμως, η κυβέρνηση δεν έχει τα @@ να το κάνει. Η θα κάνει το δεύτερο σκέλος... χωρίς να καταργήσει το πρώτο, ακόμα και αν χάνει περισσότερα λόγω του περίπλοκου εισπρακτικού μηχανισμού από όσα κερδίζει.
-
Εγώ αναρωτιέμαι, πώς θα ήταν δυνατόν μία χώρα της ευρωζώνης να έχει τόσο ακριβά καύσιμα. Δεν πρέπει να πάρουμε κάποια έγκριση από την Ε.Ε. για να προχωρήσουμε σε κάτι τέτοιο ;
Δεν μπορώ δε να φανταστώ, πόσοι ευρωπαίοι τουρίστες, που έρχονται με το αυτοκίνητό τους διακοπές στο ελλάντα (και δεν θα λέγαμε πως είναι και λίγοι), θα προτιμήσουν να πάνε κάπου αλλού καλύτερα και φθηνότερα ... -
μηπως πρέπει να παρουμε και πι....α για να παμε βολτα με το αμαξι σε λίγο
Η ντομάτα θα πάει 5 ευρωθα αποκτήσουμε κήπο και θα φυτευουμε
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Εγώ αναρωτιέμαι, πώς θα ήταν δυνατόν μία χώρα της ευρωζώνης να έχει τόσο ακριβά καύσιμα. Δεν πρέπει να πάρουμε κάποια έγκριση από την Ε.Ε. για να προχωρήσουμε σε κάτι τέτοιο ;
.Όχι. Υπάρχει κανονισμός για ελάχιστο ποσό φόρου στη βενζίνη, αλλά όχι για μέγιστο. Η φορολογία στη βενζίνη θεωρείται ότι μειώνει τις εκπομπές ρύπων και άρα είναι θεμιτή.
Τώρα, το ότι κάποιοι θα πληρώνουν τα μαλλιά της κεφαλής τους για να κάνουν τη δουλειά τους, είναι μάλλον μία απειροελάχιστης σημασίας λεπτομέρεια για πολλούς...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Κατάργηση των τελών κυκλοφορίας και σημαντική αύξηση της τιμής της βενζίνης (= φορολόγηση σύμφωνα με την χρήση). Είναι και το δικαιότερο.Δεν θα γίνει όμως, η κυβέρνηση δεν έχει τα @@ να το κάνει. Η θα κάνει το δεύτερο σκέλος... χωρίς να καταργήσει το πρώτο, ακόμα και αν χάνει περισσότερα λόγω του περίπλοκου εισπρακτικού μηχανισμού από όσα κερδίζει.
Ναι να την πάμε στα 2 ευρώ το λίτρο να κυκλοφοράνε μόνο οι rich ... γαμώ τα δίκαια συστήματα.
Θα ήταν δίκαιο αν η τιμή ήταν στο 0.80 και την έκανε 1.20 για να μπορούν όλοι να αντέξουν το βάρος. Αλλά μας γαμάς ασάλιωτα με 2 τεράστιες αυξήσεις ανεβάζοντας στο 1.50 και θες και άλλο...; Ε ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ!
Τέλη κυκλοφορίας (merged)