Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A1
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A1
    • 1
    • 2
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 109
    • 110
    • 35 / 110
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    245
    2190
    4581
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      θα επρεπε απλα να μην το ονομασουν s1 , αυτο νομιζω ειναι το σωστο, οπως εκανε η Α και δεν εβγαλε gta μια mito με 170 αλογα

      η bmw ειναι αντιπαραδειγμα δεν ζηλεψαμε τα M suv

      ελπιζω να μην επηρεαστουν απο τη porsche που ειναι η πρωτη που ξεκινησε να βγαζει γρηγορα καραγκιοζηλικια

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
        θα επρεπε απλα να μην το ονομασουν s1 , αυτο νομιζω ειναι το σωστο, οπως εκανε η Α και δεν εβγαλε gta μια mito με 170 αλογα

        Mε τα δεδομενα της κατηγοριας στην οποια θα τοποθετειται το μικρο γρηγορο Audi, μπορει ανετα οχι μονο να ονομαστει S1 αλλα και να υποστηριχθει αυτη η 'ονομασια' (με μια ενσταση μονο απο την -προς το παρον(?)- αδυναμια επιλογης χειροκινητου κιβωτιου), η απουσια 4κινησης δεν σημαινει οτι θα του στερει την αποτελεσματικοτητα, αφου επι της ουσιας αυτο ειναι το ζητουμενο και οχι αυτη καθεαυτη η 4κινηση, που συνοδευε ολα μεν τα μοντελα 'S' της Αudi, αλλα με πολυ περισσοτερη ισχυ-ροπη και λιγοτερο εξελιγμενα ηλεκτρονικα στο παρελθον.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          morpheus last edited by

          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
          θα επρεπε απλα να μην το ονομασουν s1 , αυτο νομιζω ειναι το σωστο, οπως εκανε η Α και δεν εβγαλε gta μια mito με 170 αλογα

          Μα το S δεν είναι αντίστοιχο των GTA... δεν είναι η κορυφαία έκδοση...
          Εϊναι απλώς μια πιο γρήγορη του νορμάλ μοντέλου, ή αν θές η γέφυρα μεταξύ των νορμάλ και των RS...

          Αν έχουν τα άντερα (πράγμα για το οποίο αμφιβάλλω) να κάνουν το S1 όσο πιο ζωντανό μπορεί να είναι ένα μικρό (είμαι σίγουρος οτι στο Ίνγκολσταντ έχουν οδηγήσει πολλάκις MCS και S JCW), τότε η 'έλλειψη' τετρακίνησης είναι το τελευταίο που θα μας λείψει... (λες και έχουν πολλά B segment τετρακίνηση)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης morpheus έγραψε:

            θα επρεπε απλα να μην το ονομασουν s1 , αυτο νομιζω ειναι το σωστο, οπως εκανε η Α και δεν εβγαλε gta μια mito με 170 αλογα

            Μα το S δεν είναι αντίστοιχο των GTA... δεν είναι η κορυφαία έκδοση...
            Εϊναι απλώς μια πιο γρήγορη του νορμάλ μοντέλου, ή αν θές η γέφυρα μεταξύ των νορμάλ και των RS...

            Αν έχουν τα άντερα (πράγμα για το οποίο αμφιβάλλω) να κάνουν το S1 όσο πιο ζωντανό μπορεί να είναι ένα μικρό (είμαι σίγουρος οτι στο Ίνγκολσταντ έχουν οδηγήσει πολλάκις MCS και S JCW), τότε η 'έλλειψη' τετρακίνησης είναι το τελευταίο που θα μας λείψει... (λες και έχουν πολλά B segment τετρακίνηση)

            +1

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vellerefontis last edited by

              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
              ...

              +1 [/quote]

              δηλαδή, από ότι διάβασα παραπάνω, θα έχει 180 μόνο? όχι 210?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                θα επρεπε απλα να μην το ονομασουν s1 , αυτο νομιζω ειναι το σωστο, οπως εκανε η Α και δεν εβγαλε gta μια mito με 170 αλογα

                Mε τα δεδομενα της κατηγοριας στην οποια θα τοποθετειται το μικρο γρηγορο Audi, μπορει ανετα οχι μονο να ονομαστει S1 αλλα και να υποστηριχθει αυτη η 'ονομασια' (με μια ενσταση μονο απο την -προς το παρον(?)- αδυναμια επιλογης χειροκινητου κιβωτιου), η απουσια 4κινησης δεν σημαινει οτι θα του στερει την αποτελεσματικοτητα, αφου επι της ουσιας αυτο ειναι το ζητουμενο και οχι αυτη καθεαυτη η 4κινηση, που συνοδευε ολα μεν τα μοντελα 'S' της Αudi, αλλα με πολυ περισσοτερη ισχυ-ροπη και λιγοτερο εξελιγμενα ηλεκτρονικα στο παρελθον.

                αυτό ειναι καθαρά δικές σου σκέψεις...
                στο ευρύ κοινό τα audi με τα διακρ 'S' είναι 4κίνητα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  inimic last edited by

                  Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                  θα επρεπε απλα να μην το ονομασουν s1 , αυτο νομιζω ειναι το σωστο, οπως εκανε η Α και δεν εβγαλε gta μια mito με 170 αλογα

                  Mε τα δεδομενα της κατηγοριας στην οποια θα τοποθετειται το μικρο γρηγορο Audi, μπορει ανετα οχι μονο να ονομαστει S1 αλλα και να υποστηριχθει αυτη η 'ονομασια' (με μια ενσταση μονο απο την -προς το παρον(?)- αδυναμια επιλογης χειροκινητου κιβωτιου), η απουσια 4κινησης δεν σημαινει οτι θα του στερει την αποτελεσματικοτητα, αφου επι της ουσιας αυτο ειναι το ζητουμενο και οχι αυτη καθεαυτη η 4κινηση, που συνοδευε ολα μεν τα μοντελα 'S' της Αudi, αλλα με πολυ περισσοτερη ισχυ-ροπη και λιγοτερο εξελιγμενα ηλεκτρονικα στο παρελθον.

                  αυτό ειναι καθαρά δικές σου σκέψεις...
                  στο ευρύ κοινό τα audi με τα διακρ 'S' είναι 4κίνητα...

                  Εγώ νόμιζα ότι το διακριτικό 'quattro' αναφερότανε στην 4 κίνηση και το 'S' στις σπορ εκδόσεις...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                    θα επρεπε απλα να μην το ονομασουν s1 , αυτο νομιζω ειναι το σωστο, οπως εκανε η Α και δεν εβγαλε gta μια mito με 170 αλογα

                    Mε τα δεδομενα της κατηγοριας στην οποια θα τοποθετειται το μικρο γρηγορο Audi, μπορει ανετα οχι μονο να ονομαστει S1 αλλα και να υποστηριχθει αυτη η 'ονομασια' (με μια ενσταση μονο απο την -προς το παρον(?)- αδυναμια επιλογης χειροκινητου κιβωτιου), η απουσια 4κινησης δεν σημαινει οτι θα του στερει την αποτελεσματικοτητα, αφου επι της ουσιας αυτο ειναι το ζητουμενο και οχι αυτη καθεαυτη η 4κινηση, που συνοδευε ολα μεν τα μοντελα 'S' της Αudi, αλλα με πολυ περισσοτερη ισχυ-ροπη και λιγοτερο εξελιγμενα ηλεκτρονικα στο παρελθον.

                    αυτό ειναι καθαρά δικές σου σκέψεις...
                    στο ευρύ κοινό τα audi με τα διακρ 'S' είναι 4κίνητα...

                    Αμα ηταν δικες μου μονο πεποιθησεις, τοτε το S1 θα ηταν 4κινητο...
                    P.S Το αναφερει και ο inimic. Το quattro badging το πιστοποιει αυτο.
                    Η σειρα S ειναι παντα πιο 'γαργαλημενη' στο μοτερ-στησιμο, εμφανιση, και μεχρι στιγμης ηταν και quattro...
                    Αρα το ευρυ κοινο που 'φωτογραφιζεις' ειναι ασχετο και ακυρο, να φυγει, να παει αλλου!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      και παλι θα εινα το πρωτο 2κινητο s, μεχρι τωρα ηταν μονο 4κινητα

                      σαν το M suv της bmw το πρωτο 4κινητο Μ , το πρωτο suv M, το πρωτο τουρμπατο Μ
                      σκεψου ποσο ασχημο ακουγεται αυτο σε ενα bmw-διστι

                      θα μπορουσε να εχει αλλη ονομασια, επιμενω σε αυτο

                      αραγε θα βγει πολο R? ή θα μεινουν στο gti?

                      Ο χρήστης morpheus έγραψε:

                      Εϊναι απλώς μια πιο γρήγορη του νορμάλ μοντέλου, ή αν θές η γέφυρα μεταξύ των νορμάλ και των RS...

                      τα κορυφαια πλεον εχουν κωδικο R , γιατι βγαζουν ΚΑΙ supercars

                      παντως εδω που τα λεμε δεν περιμενα να βγει 4κινητο το Α1 και γιατι δεν εχει καποιο ουσιαστικο νοημα και λογω κοστους και της ηδη υπαρχουσας πλατφορμας

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        morpheus last edited by

                        Πάντως φαντάζεσαι να δούμε στο μέλλον κανένα RS1...? Με τον 2.0Τ στα 270 και 4wd...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο χρήστης morpheus έγραψε:
                          Πάντως φαντάζεσαι να δούμε στο μέλλον κανένα RS1...? Με τον 2.0Τ στα 270 και 4wd...

                          μπροστοβαρο με μικρό μεταξονιο και 4κινηση...

                          Σαν bobcat μου ακούγεται...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            ddl449 last edited by

                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                            Πάντως φαντάζεσαι να δούμε στο μέλλον κανένα RS1...? Με τον 2.0Τ στα 270 και 4wd...

                            μπροστοβαρο με μικρό μεταξονιο και 4κινηση...

                            **Σαν bobcat μου ακούγεται... **

                            Όπως την πάνε την δουλειά οι γερμανοί παίζει να βγάλουν S1 με 180 και τετρακίνηση (το premium 'μικρό' του γκρουπ) και αν θέλουν να το ξεχέσ@υν να πετάξουν καμία νέα τεχνολογία κινητήρα, πχ 1.600cc και 211 μουλάρια ή και παραπάνω μην σας πω Ικανούς τους έχω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              το σωστο αυτο θα ηταν, οχι να παρουν κομματια απο seat με καλυτερο σαλονι και να το ονομασουν s

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                Πάντως φαντάζεσαι να δούμε στο μέλλον κανένα RS1...? Με τον 2.0Τ στα 270 και 4wd...

                                μπροστοβαρο με μικρό μεταξονιο και 4κινηση...

                                Σαν bobcat μου ακούγεται...

                                Kαλα, και οι πρωτες Brera 3.2 Q4 τα ιδια χαρακτηριστικα ειχαν...
                                Απιστευτα βαρια και μπροστοβαρη, 1744κιλα με μεταξονιο 2,52 αντι 2,700
                                της 159...
                                Αλλα εκει δεν μιλησε κανεις αρνητικα, και οι Alfisti μιλαγαν για 'εργο τεχνης' , 'αληθινη 4κινηση'...
                                Btw τα εχεις δει τα Bobcat πως 'γυριζουν' με αναστροφη στους εσωτερικους τροχους?
                                Ετσι θα γυριζει και το RS1 αν βγει, οπως λεει ο morpheus, μαγικα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  πω πω τωρα προσεξα οτι εχει μικροτερο μεταξονιο απο το golf και τους ενοχλουσε να το συγκρινουν με ΤΤ ηθελαν και Α5

                                  μας κοροιδευαν οι ιταλοι με τα segment τους και κραζανε τα περιοδικα που εκαναν συγκριτικα

                                  κοντη 3αρα ειναι και η 1 , μηπως να τη θεωρησουμε κι αυτη μεσαια ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    morpheus last edited by

                                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                    το σωστο αυτο θα ηταν, οχι να παρουν κομματια απο seat με καλυτερο σαλονι και να το ονομασουν s

                                    Τα αντίστοιχα κομμάτια απο σέατ έχει και το δικό σου ρε τρελέ, τώρα σε χάλασε...?

                                    Σαν bobcat μου ακούγεται...

                                    Εγώ θα ήθελα πολύ να δώ ένα τέτοιο bobcat πάντως...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      Ο χρήστης morpheus έγραψε:

                                      το σωστο αυτο θα ηταν, οχι να παρουν κομματια απο seat με καλυτερο σαλονι και να το ονομασουν s

                                      Τα αντίστοιχα κομμάτια απο σέατ έχει και το δικό σου ρε τρελέ, τώρα σε χάλασε...?

                                      ναι αλλα υπηρξαν και καποιες σημαντικες διαφορες απο το αντιστοιχο seat τη στιγμη που βγηκε το δικο μου

                                      δεν περιμενω να γινει καμια παρθενογενεση , αλλα να υπαρχει κατι διαφορετικο και πρωτοποριακο απο την πιο premium εταιρεια

                                      μην ξεχνας οτι η το leon εχει κομματια απο το δικο μου, οχι το δικο μου απο το λεον
                                      (θυμησου πιο βγηκε πρωτο, που μπηκε πρωτα ο 2λιτρος tfsi , που μπηκε πρωτα ο 'δυνατος' tfsi, που μπαινει αυτη τη στιγμη ο πιο συγχρονος tfsi -ουτε καν vw- , τα αλουμινενια ψαλιδια κτλ..)

                                      το Α1 καλως ή κακως βασιζεται σε πατωμα που εχει ηδη βγει σαν seat , και ηδη η seat εχει βγαλει τις γρηγορες εκδοσεις

                                      δε μπορει να παρουν αυτο το συνολο και να το βαφτισουν audi.. πρεπει να εχει κατι νεο

                                      μην το αντιμετωπιζεις σαν τους περισσοτερους στοκους που βλεπουν το αυτοκινητο μου premium leon και το δικο σου golf coupe..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        morpheus last edited by

                                        Το οτι μπήκαν πρώτα σε Audi δεν σημαίνει οτι δεν ήταν εξ'αρχής στο πλάνο και για τα υπόλοιπα...
                                        Οπότε αν το θέμα μας είναι μερικοί μήνες exclusivity, πάσο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kikizas-grigoris last edited by

                                          @qsis
                                          Τα εχουμε πει απειρες φορες και με volvozeus, αλλα τι να σου κανω που λειπεις
                                          απο τις συναντησεις...
                                          To να μοιραζονται καποια αυτοκινητα κοινη πλατφορμα, στο συνολικο αποτελεσμα,
                                          και αναλογα με τις βλεψεις-budget-φιλοσοφια του μοντελου, μπορει να λεει απο εξαιρετικα λιγα πραγματα, εως και τιποτα.
                                          Το A1 μοιραζεται το πατωμα με το νεο Polo το οποιο ειναι μια εξελιξη/τροποποιηση αυτου
                                          του Seat Ιbiza.
                                          Δεν σημαινει ομως οτι εχει ακριβως τον ιδιο αριθμο συνδεσμων, κολλησεων, (πονταρίσματα) στα ιδια σημεια, με τον ιδιο αριθμο, ιδια υλικα-σχεδιαση αναρτησης, ελαστικους συνδεσμους, αναρτηση, ρυθμιση αυτης , και βεβαια δεσιμο με το υπολοιπο αμαξωμα.
                                          Περιμενεις ολα αυτα να σου τα πει πχ η Audi για οτι τροποποιησεις εχει κανει στο A1, σε σχεση με Ibiza και Polo?
                                          Στην καλυτερη περιπτωση μπορει να βρεις συνολικη ακαμψια αμαξωματος πχ, η οποια
                                          θα ειναι σιγουρα σε υψηλοτερα επιπεδα απο τα 'αδελφακια' του...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            ναι λειπω και εχω χασει πολλα, θα επανορθωσω ομως μες στο καλοκαιρι

                                            αυτο δεν το ηξερα ειναι η αληθεια
                                            αλλα θα ηθελα και κατι πιο πιασαρικο, οπως μοτερ θα ηθελα να υπαρχει μια εκδοση αποκλειστικα (στην αρχη τουλαχιστον) για το s

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 35 / 110
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr