-
θα επρεπε απλα να μην το ονομασουν s1 , αυτο νομιζω ειναι το σωστο, οπως εκανε η Α και δεν εβγαλε gta μια mito με 170 αλογα
η bmw ειναι αντιπαραδειγμα δεν ζηλεψαμε τα M suv
ελπιζω να μην επηρεαστουν απο τη porsche που ειναι η πρωτη που ξεκινησε να βγαζει γρηγορα καραγκιοζηλικια
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
θα επρεπε απλα να μην το ονομασουν s1 , αυτο νομιζω ειναι το σωστο, οπως εκανε η Α και δεν εβγαλε gta μια mito με 170 αλογαMε τα δεδομενα της κατηγοριας στην οποια θα τοποθετειται το μικρο γρηγορο Audi, μπορει ανετα οχι μονο να ονομαστει S1 αλλα και να υποστηριχθει αυτη η 'ονομασια' (με μια ενσταση μονο απο την -προς το παρον(?)- αδυναμια επιλογης χειροκινητου κιβωτιου), η απουσια 4κινησης δεν σημαινει οτι θα του στερει την αποτελεσματικοτητα, αφου επι της ουσιας αυτο ειναι το ζητουμενο και οχι αυτη καθεαυτη η 4κινηση, που συνοδευε ολα μεν τα μοντελα 'S' της Αudi, αλλα με πολυ περισσοτερη ισχυ-ροπη και λιγοτερο εξελιγμενα ηλεκτρονικα στο παρελθον.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
θα επρεπε απλα να μην το ονομασουν s1 , αυτο νομιζω ειναι το σωστο, οπως εκανε η Α και δεν εβγαλε gta μια mito με 170 αλογαΜα το S δεν είναι αντίστοιχο των GTA... δεν είναι η κορυφαία έκδοση...
Εϊναι απλώς μια πιο γρήγορη του νορμάλ μοντέλου, ή αν θές η γέφυρα μεταξύ των νορμάλ και των RS...Αν έχουν τα άντερα (πράγμα για το οποίο αμφιβάλλω) να κάνουν το S1 όσο πιο ζωντανό μπορεί να είναι ένα μικρό (είμαι σίγουρος οτι στο Ίνγκολσταντ έχουν οδηγήσει πολλάκις MCS και S JCW), τότε η 'έλλειψη' τετρακίνησης είναι το τελευταίο που θα μας λείψει... (λες και έχουν πολλά B segment τετρακίνηση)
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
θα επρεπε απλα να μην το ονομασουν s1 , αυτο νομιζω ειναι το σωστο, οπως εκανε η Α και δεν εβγαλε gta μια mito με 170 αλογα
Μα το S δεν είναι αντίστοιχο των GTA... δεν είναι η κορυφαία έκδοση...
Εϊναι απλώς μια πιο γρήγορη του νορμάλ μοντέλου, ή αν θές η γέφυρα μεταξύ των νορμάλ και των RS...Αν έχουν τα άντερα (πράγμα για το οποίο αμφιβάλλω) να κάνουν το S1 όσο πιο ζωντανό μπορεί να είναι ένα μικρό (είμαι σίγουρος οτι στο Ίνγκολσταντ έχουν οδηγήσει πολλάκις MCS και S JCW), τότε η 'έλλειψη' τετρακίνησης είναι το τελευταίο που θα μας λείψει... (λες και έχουν πολλά B segment τετρακίνηση)
+1
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...+1 [/quote]
δηλαδή, από ότι διάβασα παραπάνω, θα έχει 180 μόνο? όχι 210?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
θα επρεπε απλα να μην το ονομασουν s1 , αυτο νομιζω ειναι το σωστο, οπως εκανε η Α και δεν εβγαλε gta μια mito με 170 αλογα
Mε τα δεδομενα της κατηγοριας στην οποια θα τοποθετειται το μικρο γρηγορο Audi, μπορει ανετα οχι μονο να ονομαστει S1 αλλα και να υποστηριχθει αυτη η 'ονομασια' (με μια ενσταση μονο απο την -προς το παρον(?)- αδυναμια επιλογης χειροκινητου κιβωτιου), η απουσια 4κινησης δεν σημαινει οτι θα του στερει την αποτελεσματικοτητα, αφου επι της ουσιας αυτο ειναι το ζητουμενο και οχι αυτη καθεαυτη η 4κινηση, που συνοδευε ολα μεν τα μοντελα 'S' της Αudi, αλλα με πολυ περισσοτερη ισχυ-ροπη και λιγοτερο εξελιγμενα ηλεκτρονικα στο παρελθον.
αυτό ειναι καθαρά δικές σου σκέψεις...
στο ευρύ κοινό τα audi με τα διακρ 'S' είναι 4κίνητα... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
θα επρεπε απλα να μην το ονομασουν s1 , αυτο νομιζω ειναι το σωστο, οπως εκανε η Α και δεν εβγαλε gta μια mito με 170 αλογα
Mε τα δεδομενα της κατηγοριας στην οποια θα τοποθετειται το μικρο γρηγορο Audi, μπορει ανετα οχι μονο να ονομαστει S1 αλλα και να υποστηριχθει αυτη η 'ονομασια' (με μια ενσταση μονο απο την -προς το παρον(?)- αδυναμια επιλογης χειροκινητου κιβωτιου), η απουσια 4κινησης δεν σημαινει οτι θα του στερει την αποτελεσματικοτητα, αφου επι της ουσιας αυτο ειναι το ζητουμενο και οχι αυτη καθεαυτη η 4κινηση, που συνοδευε ολα μεν τα μοντελα 'S' της Αudi, αλλα με πολυ περισσοτερη ισχυ-ροπη και λιγοτερο εξελιγμενα ηλεκτρονικα στο παρελθον.
αυτό ειναι καθαρά δικές σου σκέψεις...
στο ευρύ κοινό τα audi με τα διακρ 'S' είναι 4κίνητα...Εγώ νόμιζα ότι το διακριτικό 'quattro' αναφερότανε στην 4 κίνηση και το 'S' στις σπορ εκδόσεις...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
θα επρεπε απλα να μην το ονομασουν s1 , αυτο νομιζω ειναι το σωστο, οπως εκανε η Α και δεν εβγαλε gta μια mito με 170 αλογα
Mε τα δεδομενα της κατηγοριας στην οποια θα τοποθετειται το μικρο γρηγορο Audi, μπορει ανετα οχι μονο να ονομαστει S1 αλλα και να υποστηριχθει αυτη η 'ονομασια' (με μια ενσταση μονο απο την -προς το παρον(?)- αδυναμια επιλογης χειροκινητου κιβωτιου), η απουσια 4κινησης δεν σημαινει οτι θα του στερει την αποτελεσματικοτητα, αφου επι της ουσιας αυτο ειναι το ζητουμενο και οχι αυτη καθεαυτη η 4κινηση, που συνοδευε ολα μεν τα μοντελα 'S' της Αudi, αλλα με πολυ περισσοτερη ισχυ-ροπη και λιγοτερο εξελιγμενα ηλεκτρονικα στο παρελθον.
αυτό ειναι καθαρά δικές σου σκέψεις...
στο ευρύ κοινό τα audi με τα διακρ 'S' είναι 4κίνητα...Αμα ηταν δικες μου μονο πεποιθησεις, τοτε το S1 θα ηταν 4κινητο...
P.S Το αναφερει και ο inimic. Το quattro badging το πιστοποιει αυτο.
Η σειρα S ειναι παντα πιο 'γαργαλημενη' στο μοτερ-στησιμο, εμφανιση, και μεχρι στιγμης ηταν και quattro...
Αρα το ευρυ κοινο που 'φωτογραφιζεις' ειναι ασχετο και ακυρο, να φυγει, να παει αλλου! -
και παλι θα εινα το πρωτο 2κινητο s, μεχρι τωρα ηταν μονο 4κινητα
σαν το M suv της bmw το πρωτο 4κινητο Μ , το πρωτο suv M, το πρωτο τουρμπατο Μ
σκεψου ποσο ασχημο ακουγεται αυτο σε ενα bmw-διστιθα μπορουσε να εχει αλλη ονομασια, επιμενω σε αυτο
αραγε θα βγει πολο R? ή θα μεινουν στο gti?
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Εϊναι απλώς μια πιο γρήγορη του νορμάλ μοντέλου, ή αν θές η γέφυρα μεταξύ των νορμάλ και των RS...
τα κορυφαια πλεον εχουν κωδικο R , γιατι βγαζουν ΚΑΙ supercars
παντως εδω που τα λεμε δεν περιμενα να βγει 4κινητο το Α1 και γιατι δεν εχει καποιο ουσιαστικο νοημα και λογω κοστους και της ηδη υπαρχουσας πλατφορμας
-
Πάντως φαντάζεσαι να δούμε στο μέλλον κανένα RS1...? Με τον 2.0Τ στα 270 και 4wd...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Πάντως φαντάζεσαι να δούμε στο μέλλον κανένα RS1...? Με τον 2.0Τ στα 270 και 4wd...μπροστοβαρο με μικρό μεταξονιο και 4κινηση...
Σαν bobcat μου ακούγεται...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Πάντως φαντάζεσαι να δούμε στο μέλλον κανένα RS1...? Με τον 2.0Τ στα 270 και 4wd...
μπροστοβαρο με μικρό μεταξονιο και 4κινηση...
**Σαν bobcat μου ακούγεται... **
Όπως την πάνε την δουλειά οι γερμανοί παίζει να βγάλουν S1 με 180 και τετρακίνηση (το premium 'μικρό' του γκρουπ) και αν θέλουν να το ξεχέσ@υν να πετάξουν καμία νέα τεχνολογία κινητήρα, πχ 1.600cc και 211 μουλάρια ή και παραπάνω μην σας πω Ικανούς τους έχω
-
το σωστο αυτο θα ηταν, οχι να παρουν κομματια απο seat με καλυτερο σαλονι και να το ονομασουν s
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Πάντως φαντάζεσαι να δούμε στο μέλλον κανένα RS1...? Με τον 2.0Τ στα 270 και 4wd...
μπροστοβαρο με μικρό μεταξονιο και 4κινηση...
Σαν bobcat μου ακούγεται...
Kαλα, και οι πρωτες Brera 3.2 Q4 τα ιδια χαρακτηριστικα ειχαν...
Απιστευτα βαρια και μπροστοβαρη, 1744κιλα με μεταξονιο 2,52 αντι 2,700
της 159...
Αλλα εκει δεν μιλησε κανεις αρνητικα, και οι Alfisti μιλαγαν για 'εργο τεχνης' , 'αληθινη 4κινηση'...
Btw τα εχεις δει τα Bobcat πως 'γυριζουν' με αναστροφη στους εσωτερικους τροχους?
Ετσι θα γυριζει και το RS1 αν βγει, οπως λεει ο morpheus, μαγικα! -
πω πω τωρα προσεξα οτι εχει μικροτερο μεταξονιο απο το golf και τους ενοχλουσε να το συγκρινουν με ΤΤ ηθελαν και Α5
μας κοροιδευαν οι ιταλοι με τα segment τους και κραζανε τα περιοδικα που εκαναν συγκριτικα
κοντη 3αρα ειναι και η 1 , μηπως να τη θεωρησουμε κι αυτη μεσαια ?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το σωστο αυτο θα ηταν, οχι να παρουν κομματια απο seat με καλυτερο σαλονι και να το ονομασουν sΤα αντίστοιχα κομμάτια απο σέατ έχει και το δικό σου ρε τρελέ, τώρα σε χάλασε...?
Σαν bobcat μου ακούγεται...
Εγώ θα ήθελα πολύ να δώ ένα τέτοιο bobcat πάντως...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
το σωστο αυτο θα ηταν, οχι να παρουν κομματια απο seat με καλυτερο σαλονι και να το ονομασουν s
Τα αντίστοιχα κομμάτια απο σέατ έχει και το δικό σου ρε τρελέ, τώρα σε χάλασε...?
ναι αλλα υπηρξαν και καποιες σημαντικες διαφορες απο το αντιστοιχο seat τη στιγμη που βγηκε το δικο μου
δεν περιμενω να γινει καμια παρθενογενεση , αλλα να υπαρχει κατι διαφορετικο και πρωτοποριακο απο την πιο premium εταιρεια
μην ξεχνας οτι η το leon εχει κομματια απο το δικο μου, οχι το δικο μου απο το λεον
(θυμησου πιο βγηκε πρωτο, που μπηκε πρωτα ο 2λιτρος tfsi , που μπηκε πρωτα ο 'δυνατος' tfsi, που μπαινει αυτη τη στιγμη ο πιο συγχρονος tfsi -ουτε καν vw- , τα αλουμινενια ψαλιδια κτλ..)το Α1 καλως ή κακως βασιζεται σε πατωμα που εχει ηδη βγει σαν seat , και ηδη η seat εχει βγαλει τις γρηγορες εκδοσεις
δε μπορει να παρουν αυτο το συνολο και να το βαφτισουν audi.. πρεπει να εχει κατι νεο
μην το αντιμετωπιζεις σαν τους περισσοτερους στοκους που βλεπουν το αυτοκινητο μου premium leon και το δικο σου golf coupe..
-
Το οτι μπήκαν πρώτα σε Audi δεν σημαίνει οτι δεν ήταν εξ'αρχής στο πλάνο και για τα υπόλοιπα...
Οπότε αν το θέμα μας είναι μερικοί μήνες exclusivity, πάσο... -
@qsis
Τα εχουμε πει απειρες φορες και με volvozeus, αλλα τι να σου κανω που λειπεις
απο τις συναντησεις...
To να μοιραζονται καποια αυτοκινητα κοινη πλατφορμα, στο συνολικο αποτελεσμα,
και αναλογα με τις βλεψεις-budget-φιλοσοφια του μοντελου, μπορει να λεει απο εξαιρετικα λιγα πραγματα, εως και τιποτα.
Το A1 μοιραζεται το πατωμα με το νεο Polo το οποιο ειναι μια εξελιξη/τροποποιηση αυτου
του Seat Ιbiza.
Δεν σημαινει ομως οτι εχει ακριβως τον ιδιο αριθμο συνδεσμων, κολλησεων, (πονταρίσματα) στα ιδια σημεια, με τον ιδιο αριθμο, ιδια υλικα-σχεδιαση αναρτησης, ελαστικους συνδεσμους, αναρτηση, ρυθμιση αυτης , και βεβαια δεσιμο με το υπολοιπο αμαξωμα.
Περιμενεις ολα αυτα να σου τα πει πχ η Audi για οτι τροποποιησεις εχει κανει στο A1, σε σχεση με Ibiza και Polo?
Στην καλυτερη περιπτωση μπορει να βρεις συνολικη ακαμψια αμαξωματος πχ, η οποια
θα ειναι σιγουρα σε υψηλοτερα επιπεδα απο τα 'αδελφακια' του... -
ναι λειπω και εχω χασει πολλα, θα επανορθωσω ομως μες στο καλοκαιρι
αυτο δεν το ηξερα ειναι η αληθεια
αλλα θα ηθελα και κατι πιο πιασαρικο, οπως μοτερ θα ηθελα να υπαρχει μια εκδοση αποκλειστικα (στην αρχη τουλαχιστον) για το s
Audi A1