Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    'Εξυπνες συμβουλές προς οδηγούς (tips)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 'Εξυπνες συμβουλές προς οδηγούς (tips)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    34
    119
    651
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hunter last edited by

      Γιά νά λαδώσεις τό γρύλο Κώστα επιτόπου,μπορείς(άν δέν έχεις μαζί σου λάδι) νά τό λαδώσεις μέ τόν δείκτη λαδιού τού κινητήρα.
      Γιά τά μπουλόνια τώρα,βάλε μιά φωνή...καί έφτασα!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • B
        bug last edited by

        Ασε και εγω δεν εχω σκασμενο λαστιχο εδω και 7 χρονια(σαξο 1.1)και ετσι οταν εβγαλα μια φορα τα τασια για να τα καθαρισω με το πιεστικο βρηκα στις σιδερενιες ζαντες ολοκληρη οικογενεια απο σαλιγκαρια !!:o

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • M
          manosk last edited by

          Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
          Γιά νά λαδώσεις τό γρύλο Κώστα επιτόπου,μπορείς(άν δέν έχεις μαζί σου λάδι) νά τό λαδώσεις μέ τόν δείκτη λαδιού τού κινητήρα.

          Εγώ για λίπανση είχα χρησιμοποιήσει αντηλιακή λοσιόν (δείκτης προστασίας 30).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cmarin last edited by

            Ο χρήστης manosk έγραψε:

            Γιά νά λαδώσεις τό γρύλο Κώστα επιτόπου,μπορείς(άν δέν έχεις μαζί σου λάδι) νά τό λαδώσεις μέ τόν δείκτη λαδιού τού κινητήρα.

            Εγώ για λίπανση είχα χρησιμοποιήσει αντηλιακή λοσιόν (δείκτης προστασίας 30).

            είχα αντηλιακό μαζί μου, αλλά δεν το έβαλα επειδη είχε δείκτη 15

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              cmarin last edited by

              Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

              Γιά τά μπουλόνια τώρα,βάλε μιά φωνή...καί έφτασα!!!

              Αντρέ, δεν ήμουν στον περιφεριακό της Θεσ/νίκης, στη Μεταμόρφωση ήμουν, οπότε μάλλον θα αργούσες 5-6 ωρίτσες....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manosk last edited by

                Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                Γιά νά λαδώσεις τό γρύλο Κώστα επιτόπου,μπορείς(άν δέν έχεις μαζί σου λάδι) νά τό λαδώσεις μέ τόν δείκτη λαδιού τού κινητήρα.

                Εγώ για λίπανση είχα χρησιμοποιήσει αντηλιακή λοσιόν (δείκτης προστασίας 30).

                είχα αντηλιακό μαζί μου, αλλά δεν το έβαλα επειδη είχε δείκτη 15

                Βρε, όσο πιο χαμηλά, τόσο πιο καλά! Αυτά που έχουν δείκτη 1-3 είναι σκέτο λαδάκι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  di0 last edited by

                  Ο χρήστης bug έγραψε:
                  Ασε και εγω δεν εχω σκασμενο λαστιχο εδω και 7 χρονια(σαξο 1.1)και ετσι οταν εβγαλα μια φορα τα τασια για να τα καθαρισω με το πιεστικο βρηκα στις σιδερενιες ζαντες ολοκληρη οικογενεια απο σαλιγκαρια !!:o

                     Λούνα Παρκ το κάνανε, σαν τη μπαλαρίνα....... weeeeeeee!!
                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hunter last edited by

                    Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                    Γιά τά μπουλόνια τώρα,βάλε μιά φωνή...καί έφτασα!!!

                    Αντρέ.....:

                    Ουί,σέ μουά!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • E
                      emmanoyhl last edited by

                      Για όσους αντιμετωπίσουν στο μέλλον παρόμοιο ή αντίστοιχο πρόβλημα με σκουριά το καλύτερο αντισκουριακό με άμεση δράση είναι η Coca Cola. Ένα υλικό που αφθονεί στην Ελληνική φύση.
                      Χρησιμοποιείστε την και θα με θυμηθείτε.
                      Επίσης μια προέκταση (σωλήνα) για τον γρύλο μας είναι χρήσιμη αν τα μπουλόνια δεν ξεσφίγγουν και όχι μόνο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                        Επίσης μια προέκταση (σωλήνα) για τον γρύλο μας είναι χρήσιμη αν τα μπουλόνια δεν ξεσφίγγουν και όχι μόνο.

                        Αν βιάσουμε τα σφιγμένα μπουλόνια με προεκτεταμμένο γρύλο μπορεί να χαλάσουμε τις βόλτες τους, ή ακόμα χειρότερα τις βόλτες του μουαγιέ. Πρώτα λοιπόν δοκιμάζουμε με την Κοκα-Κόλα ή το WD40 ή ο,τιδήποτε άλλο λιπαντικό μπορεί να εισχωρήσει στις κολλημένες βόλτες και μετά brute force.

                        ΥΓ: Μια καλή μέθοδος 'brute force' είναι να βάλουμε το σταυρό στο μπουλόνι έτσι ώστε να είναι οριζόντος και μετά να ανέβουμε πάνω στο ένα του σκέλος και να χοροπηδάμε. Συνήθως το πεισματάρικο μπουλόνι ξεσφίγγει με ένα ανατριχιαστικό 'κρακ'.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          cmarin last edited by

                          Ο χρήστης kyan έγραψε:
                          ΥΓ: Μια καλή μέθοδος 'brute force' είναι να βάλουμε το σταυρό στο μπουλόνι έτσι ώστε να είναι οριζόντος και μετά να ανέβουμε πάνω στο ένα του σκέλος και να χοροπηδάμε. Συνήθως το πεισματάρικο μπουλόνι ξεσφίγγει με ένα ανατριχιαστικό 'κρακ'.

                          Έτσι ξέσφιξε και εμένα, μόνο που ο 'εξπρεσάριος' είχε σταυρό, ενώ το κλιό έχει ένα περίεργο κλειδί σας S...και δεν μπορείς να πατήσεις πάνω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • H
                            hunter last edited by

                            Ο χρήστης kyan έγραψε:

                            Επίσης μια προέκταση (σωλήνα) για τον γρύλο μας είναι χρήσιμη αν τα μπουλόνια δεν ξεσφίγγουν και όχι μόνο.

                            Αν βιάσουμε τα σφιγμένα μπουλόνια με προεκτεταμμένο γρύλο μπορεί να χαλάσουμε τις βόλτες τους, ή ακόμα χειρότερα τις βόλτες του μουαγιέ. Πρώτα λοιπόν δοκιμάζουμε με την Κοκα-Κόλα ή το WD40 ή ο,τιδήποτε άλλο λιπαντικό μπορεί να εισχωρήσει στις κολλημένες βόλτες και μετά brute force.

                            ΥΓ: Μια καλή μέθοδος 'brute force' είναι να βάλουμε το σταυρό στο μπουλόνι έτσι ώστε να είναι οριζόντος και μετά να ανέβουμε πάνω στο ένα του σκέλος και να χοροπηδάμε. Συνήθως το πεισματάρικο μπουλόνι ξεσφίγγει με ένα ανατριχιαστικό 'κρακ'.

                            Η μέθοδος πού προτείνεις Κώστα,ΔΕΝ φέρνει ώς συνήθως αποτελέσματα,αλλά...ζημιές!!!Αν δώσεις στόν 'σταυρό' ΡΟΠΗ(απότομα καί μέ τά δύο χέρια,καί από όσο μεγαλύτερη απόσταση από τό κέντρο),έχεις πολύ καλύτερα αποτελέσματα.
                            Θυμάσαι πού εσύ καί ο κουμπάρος σου,χοροπηδούσατε πάνω στό σταυρό,καί δέν γινότανε τίποτα;Θυμάσαι ότι τά είχατε παρατήσει;Θυμάσαι πόσο εύκολα τά ξέσφιξα;
                            Υ.Γ.Τό άλλο μέ τό μουαγιέ,τό θυμάμαι εγώ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • E
                              emmanoyhl last edited by

                              Τα διάφορα μπουλονόκλειδα που έχουν τα αμάξια από τον κατασκευαστεί είναι πολύ επικίνδυνα να χαλάσουν το εξάγωνο του μπουλονιού και να μην μπορείς μετά να το ξεσφίξεις. Ο σταυρός είναι απαραίτητο εργαλείο. Καλή η τραμπάλα πάνω στον σταυρό αλλά δεν κρατά κανείς την κάθετη στον τροχό πλευρά ώστε να είσαι σίγουρος ότι δεν θα σου ξεφύγει και θα πάθεις το ίδιο που αναφέρω με το εργοστασιακό κλειδί. Δεν χρειάζεται κάτι υπερβολικό αρκεί να είναι ανθεκτικό. Φυσικά και την εφαρμογή της προέκτασης θα την κάνεις αφού βάλεις αντισκουριακό κάθε είδους που διαθέτεις φανταζόμουν ότι εννοείται.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                servmx last edited by

                                Λάστιχο στην Ε.Ο Αθηνών Λαμίας από σίδερο που έπεσε από υπερφορτωμένο όχημα με παλιοσίδερα, και με ταχύτητα περίπου 140-150 Km/h.
                                Διανύθηκε κάποια απόσταση με τη ζάντα (καθώς στο λάστιχο προκλήθηκε τεράστια τρύπα), η οποία κυριολεκτικά άναψε και τα μπουλόνια δε ξεβίδωναν με τίποτα.
                                Σε αυτή την περίπτωση χρειάστηκε περίπου 1 ώρα ώσπου να κρυώσει λίγο η ζάντα και να γίνει δυνατό το ξεβίδωμα.
                                Καμμιά ιδέα για το τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση εκτός από την αναμονή για να πέσει η θερμοκρασία?

                                Γιάννης

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Ο χρήστης servmx έγραψε:

                                  Καμμιά ιδέα για το τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση εκτός από την αναμονή για να πέσει η θερμοκρασία?

                                  Τηλέφωνο στην τροχαία για να πιάσει τον τσόγλανο, αναθεώρηση των απόψεών μας για το κατά πόσο η οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες είναι ασφαλής επειδή είμαστε 'χεράδες' ή το αυτοκίνητό μας έχει 135 αστέρια NCAP.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sharpshooter last edited by

                                    Ο χρήστης servmx έγραψε:
                                    Λάστιχο στην Ε.Ο Αθηνών Λαμίας από σίδερο που έπεσε από υπερφορτωμένο όχημα με παλιοσίδερα, και με ταχύτητα περίπου 140-150 Km/h.
                                    Διανύθηκε κάποια απόσταση με τη ζάντα (καθώς στο λάστιχο προκλήθηκε τεράστια τρύπα), η οποία κυριολεκτικά άναψε και τα μπουλόνια δε ξεβίδωναν με τίποτα.
                                    Σε αυτή την περίπτωση χρειάστηκε περίπου 1 ώρα ώσπου να κρυώσει λίγο η ζάντα και να γίνει δυνατό το ξεβίδωμα.
                                    Καμμιά ιδέα για το τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση εκτός από την αναμονή για να πέσει η θερμοκρασία?

                                    Γιάννης

                                    Αν είχες ένα μπιτονάκι με νερό, κάτι θα γινόταν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gskarmou last edited by

                                      Ο χρήστης servmx έγραψε:
                                      ËÜóôé÷ï óôçí Å.Ï Áèçíþí Ëáìßáò áðü óßäåñï ðïõ Ýðåóå áðü õðåñöïñôùìÝíï ü÷çìá ìå ðáëéïóßäåñá, êáé ìå ôá÷ýôçôá ðåñßðïõ 140-150 Km/h.
                                      Äéáíýèçêå êÜðïéá áðüóôáóç ìå ôç æÜíôá (êáèþò óôï ëÜóôé÷ï ðñïêëÞèçêå ôåñÜóôéá ôñýðá), ç ïðïßá êõñéïëåêôéêÜ Üíáøå êáé ôá ìðïõëüíéá äå îåâßäùíáí ìå ôßðïôá.
                                      Óå áõôÞ ôçí ðåñßðôùóç ÷ñåéÜóôçêå ðåñßðïõ 1 þñá þóðïõ íá êñõþóåé ëßãï ç æÜíôá êáé íá ãßíåé äõíáôü ôï îåâßäùìá.
                                      ÊáììéÜ éäÝá ãéá ôï ôé êÜíïõìå óå áõôÞí ôçí ðåñßðôùóç åêôüò áðü ôçí áíáìïíÞ ãéá íá ðÝóåé ç èåñìïêñáóßá?

                                      ÃéÜííçò

                                      1.Áðïöåýãåéò íá ñßîåéò üôéäÞðïôå ðïõ íá ìðïñåß íá êñõþóåé Üìåóá ôçí æÜíôá .Ïëç áõôÞ ç èåñìïêñáóßá äåí Ý÷åé ìåéíåé ìüíï óôçí æÜíôá Ý÷åé ðÜåé êáé óôá õðüëïéðá ìåñÞ (ðëÞìíç ,äéóêüöñåíï êëð) ïðüôå ìå ôï íá êñõþóåé áðüôïìá èá ðÜñåé öùôéÜ ç ôóÝðç óïõ.
                                      2.Ôçë Ôñï÷áßá êáé ôçí ðéíáêßäá ôïõ ôóüãëáíïõ ðüóôåñ
                                      3.Áí êáðíßæåéò ,êñÜôá êáé ìåñéêÜ ìüëéò ôåëåéþóåéò ôçí äéáäéêáóßá .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        sharpshooter last edited by

                                        1.Αποφεύγεις να ρίξεις ότιδήποτε που να μπορεί να κρυώσει άμεσα την ζάντα .Ολη αυτή η θερμοκρασία δεν έχει μεινει μόνο στην ζάντα έχει πάει και στα υπόλοιπα μερή (πλήμνη ,δισκόφρενο κλπ) οπότε με το να κρυώσει απότομα θα πάρει φωτιά η τσέπη σου.

                                        Εδώ θα διαφωνήσω. Η ζάντα δεν μπορεί να έχει σηκώσει υπερβολικά μεγάλη θερμοκρασία ώστε να στραβώσει από την απότομη ψύξη.
                                        Όταν βρέχει, τα δισκόφρενα δεν παθαίνουν τίποτα από την επαφή τους με το νερό. Το ίδιο συμβαίνει και με τον καταλύτη αλλά και με τα καζανάκια της εξάτμισης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:

                                          1.Αποφεύγεις να ρίξεις ότιδήποτε που να μπορεί να κρυώσει άμεσα την ζάντα .Ολη αυτή η θερμοκρασία δεν έχει μεινει μόνο στην ζάντα έχει πάει και στα υπόλοιπα μερή (πλήμνη ,δισκόφρενο κλπ) οπότε με το να κρυώσει απότομα θα πάρει φωτιά η τσέπη σου.

                                          Εδώ θα διαφωνήσω. Η ζάντα δεν μπορεί να έχει σηκώσει υπερβολικά μεγάλη θερμοκρασία ώστε να στραβώσει από την απότομη ψύξη.
                                          Όταν βρέχει, τα δισκόφρενα δεν παθαίνουν τίποτα από την επαφή τους με το νερό. Το ίδιο συμβαίνει και με τον καταλύτη αλλά και με τα καζανάκια της εξάτμισης.

                                          Το επικυνδυνο ειναι τα μπουλωνια να εχουν κολλησει απο την θερμοκρασια οι σπειρες τους ,και να τα κοψεις προσπαθωντας να τα ξεβιδωσεις.Στα δισκοφρενα αν ριξεις αποτομα νερο στραβωνουν,αν ειναι ζεστα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Καλο ειναι μια φορα τον χρονο να βγαζουμε τα μπουλονια και να βαζουμε λιγο γρασσο στο σπειρωμα για να μην κολλαει απο την οξυδωση.Πολυ προσοχη χρειαζεται αν δουμε την ζαντα 'βρεγμενη' απο σκυλο ή πιτσιρικι.Αφθονο νερο αμεσως.Τα τσισια οξυδωνουν οσο δεν φανταζεστε τα μεταλλα και ειναι πιθανο να βρεθητε με μια ζαντα που δεν χρειαζεται μπουλονια για να κρατιεται στο μουαγιεν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 6 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr