Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καμμενη φλαντζα....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καμμενη φλαντζα....
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    35
    104
    8145
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      ggab last edited by

      Ο χρήστης harlek έγραψε:

      μπουρμπουλίθρες στο δοχείο διαστολής.

      Μπουρμπουλίθρες, που να προσθέσω εγώ ότι μπορεί να ακούγονται και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μέσω του ψυγείου του καλοριφέρ, ιδιαίτερα όταν γκαζώνεις.

      σε τι αυτοκινητο γινεται αυτο;;;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • H
        harlek last edited by

        Ο χρήστης GGAB έγραψε:
        σε τι αυτοκινητο γινεται αυτο;;;;;

        Fiat Punto.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          saxon_747 last edited by

          Ο χρήστης harlek έγραψε:

          Μπουρμπουλίθρες, που να προσθέσω εγώ ότι μπορεί να ακούγονται και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μέσω του ψυγείου του καλοριφέρ, ιδιαίτερα όταν γκαζώνεις.

          ή μπορει απλα να θελει εξαερωση το συστημα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            harlek last edited by

            Ναι. Προφανώς και την περίπτωση της φλάτζας αέρας είναι που ακούγεται, καυσαέρια, που περνάνε στο κύκλωμα ψύξης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasilis-mproyzas last edited by

              Είμαι πρόσφατο μέλος του 4ΤFORUM. Θα ήθελα την βοήθεια των πιο εξειδικευμένων μελών μιας και εγώ δεν διαθέτω ιδιαίτερες γνώσεις γύρο από το αυτοκίνητο.
              Έχω ένα BMW Z4 2,2i, μοντέλο του 6/2004, 55.000 χλμ. Πρόσφατα άλλαξα στο αυτοκίνητο θερμοστάτη, αφού είχα παρατηρήσει επανειλημμένα σημαντική αύξηση της θερμοκρασίας του κινητήρα.
              Τις τελευταίες ημέρες έχω την εντύπωση ότι ο κινητήρας βγάζει μαυρίλα (αυτό το παρατήρησα στην μούρη του αυτοκινήτου μετά από βροχή), ενώ συνεχίζει να καίει λάδια (1 λίτρο στα 2.500 χλμ).
              Θα μπορούσαν να είναι βάσιμες οι υποψίες ότι έχει καεί κάποια φλάντζα, ή οι ανησυχίες μου είναι υπερβολικές;

              Ποιά είναι τα βασικότερα συμπτώματα καμένης φλάντζας;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                manosk last edited by

                Τελικά...τρόμπα. Η φλάντζα δεν παρουσιάζει σημάδια ότι έπαθε ζημιά, θα φανεί στο προσεχές διάστημα πιο σίγουρα. 350, μαζί με το παγούρι αντιψυκτικού+αισθητήρα στάθμης αντιψυκτικού που μάλλον τα έφτυσε. Κωλόπελ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  ggab last edited by

                  Ο χρήστης Βασίλης Μπρούζας έγραψε:
                  Είμαι πρόσφατο μέλος του 4ΤFORUM. Θα ήθελα την βοήθεια των πιο εξειδικευμένων μελών μιας και εγώ δεν διαθέτω ιδιαίτερες γνώσεις γύρο από το αυτοκίνητο.
                  Έχω ένα BMW Z4 2,2i, μοντέλο του 6/2004, 55.000 χλμ. Πρόσφατα άλλαξα στο αυτοκίνητο θερμοστάτη, αφού είχα παρατηρήσει επανειλημμένα σημαντική αύξηση της θερμοκρασίας του κινητήρα.
                  Τις τελευταίες ημέρες έχω την εντύπωση ότι ο κινητήρας βγάζει μαυρίλα (αυτό το παρατήρησα στην μούρη του αυτοκινήτου μετά από βροχή), ενώ συνεχίζει να καίει λάδια (1 λίτρο στα 2.500 χλμ).
                  Θα μπορούσαν να είναι βάσιμες οι υποψίες ότι έχει καεί κάποια φλάντζα, ή οι ανησυχίες μου είναι υπερβολικές;

                  Ποιά είναι τα βασικότερα συμπτώματα καμένης φλάντζας;

                  αν δεις λαδια στο παραφλου η' ασπρα τα λαδια του μοτερ η' τρεμουλο τα πρωινα και ηχο τρατας τοτε ψιλιασου για φλατζα.....
                  ομως και φλατζα να μην εχει,θελει κοιταγμα γιατι 1λ λαδι/2500χλμ ειναι πολυ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • xenos
                    xenos last edited by

                    Για τον φίλο με το bmw: το έχεις αγοράσει καινούριο ή μτχ? Η κατανάλωση είναι αρκετή, είσαι σίγουρος ότι βάζεις τα κατάλληλα λάδια? Αφήνει στάμπες από κάτω? (διαρροή λαδιού) Τα νερά είναι καθαρά?

                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tasosdev last edited by

                      Ο χρήστης manosk έγραψε:
                      Τελικά...τρόμπα. Η φλάντζα δεν παρουσιάζει σημάδια ότι έπαθε ζημιά, θα φανεί στο προσεχές διάστημα πιο σίγουρα. 350, μαζί με το παγούρι αντιψυκτικού+αισθητήρα στάθμης αντιψυκτικού που μάλλον τα έφτυσε. Κωλόπελ.

                      Ηθελα να σου πως σε βλέπω για τρόμπα αλλα φοβήθηκα μην το παρεξηγήσεις
                      και την αλλάξεις τζάμπα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greek last edited by

                        Ευτυχώς την γλίτωσες....

                        Άλλη μια ενδειξη οτι μπορεί να ειναι καμένη φλάντζα ( ειδικά μεσα στους κυλινδρους ) είναι η αρυθμία στο ρελαντί όταν το βαζουμε μπροστά και ειναι συνηθως κρύο το αμάξι . Αυτό γιατί κάθεται υγρασία στο μπουζί μα αποτέλεσμα να μην σπινθηρίζει σωστά. Αμα ζεσταθει και φύγει η υγρασία τότε δουλευει σωστά ασχετα αν παίρνει ακόμα νερό μεσα. Αν λοιπον σας παρουσιάζει τετοια συμπεριφορά σε συνδιασμό με απώλεια νερου και θερμοκρασία τότε ναι ειναι φλάντζα στον κύλινδρο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Ο χρήστης Greek έγραψε:
                          Ευτυχώς την γλίτωσες....

                          Άλλη μια ενδειξη οτι μπορεί να ειναι καμένη φλάντζα ( ειδικά μεσα στους κυλινδρους ) είναι η αρυθμία στο ρελαντί όταν το βαζουμε μπροστά και ειναι συνηθως κρύο το αμάξι . Αυτό γιατί κάθεται υγρασία στο μπουζί μα αποτέλεσμα να μην σπινθηρίζει σωστά. Αμα ζεσταθει και φύγει η υγρασία τότε δουλευει σωστά ασχετα αν παίρνει ακόμα νερό μεσα. Αν λοιπον σας παρουσιάζει τετοια συμπεριφορά σε συνδιασμό με απώλεια νερου και θερμοκρασία τότε ναι ειναι φλάντζα στον κύλινδρο.

                          Η φλάτζα είναι μία σε όλο το καπάκι και για όλους του κυλίνδρους ( αν μιλάμε για κινητήρα εν σειρά )
                          και λέγεται φλάτζα καπακιού, η φλάτζα που υπάρχει στο καπάκι των βαλβίδων λέγεται φλάτζα ψευτοκάπακου, ομοίως και το καπάκι των βαλβίδων το λένε ψευτοκάπακο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tsargy last edited by

                            Ο Γιώργος (greek) το έγραψε έτσι γιατί είναι συνηθισμένος απο τον δικό του κινητήρα, που είναι boxer (alfa sprint)...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              OK

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cson last edited by

                                Μετα απο αλλαγη φλατζας ποσο ειναι ενα φυσιολογικο διαστημα να την ξανακαψει με νορμαλ χρηση και οχι ανεβασμα θερμοκρασιας? Ρωταω γιατι μετα απο 30.000 κm παρατηρω στο καπακι των λαδιων μια ελαφρια ασπριλα(σαπουναδα που λενε). Νερο χανει 1-2 λιτρα καθε 1,5 μηνα. skoda favorit. Συνολικα χλμ κινητηρα 165Κ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  highfidelity last edited by

                                  Το νερό που χάνει είναι υπερβολικό! Πριν δεις πάλι την φλάντζα, δες αν υπάρχει κάποια διαρροή από το ψυγείο. Προσοχή και στο ψυγείο του καλοριφέρ.

                                  Το βάρεσα με το Defy μου, γιούζινγκ Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Ο συνηθέστερος λόγος για απώλεια ψυκτικού είναι κάποιο τρύπιο κολάρο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      H αληθεια ειναι οτι χανω απο την ενωση ενος κολαρου μονο οταν η μηχανη ειναι κρυα αλλα απλα δακρυζει, δεν τρεχει. Το καλοριφερ ειναι στεγνο. Το οτι βλεπω λιγη σαπουναδα στο καπακι που βαζουμε λαδι στον κινητηρα δεν λεει κατι?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        puntofato last edited by

                                        Αν δεν κάνει σύντομες πρωινές διαδρομές το αυτοκίνητο, λέει φλάντζα...
                                        Δεν είναι απαραίτητο να είδες τη θερμοκρασία να ανεβαίνει γιατί αν χάσεις πολλά νερά δεν μπορεί να καταλάβει ο αισθητήρας θερμοκρασία από ατμους.
                                        Αν ξανακάνεις φρόντισε να καθαρίσεις και το ψυγείο και να αλλάξεις όλα τα ύποπτα κολλάρα. Δες και για ρήγμα στο καπάκι μια και καλή αν το βγάλεις...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coupeas last edited by

                                          To πιό πιθανό για μενα να εχεις ριγμα στη κεφαλή του κινητήρα το οποίο προκλήθηκε απο την απότομη διαφορά,μεταβολή θερμοκρασίας της πρώτης φοράς.Ελπίζω να εγινε σωστό πλάνισμα οταν εκαψες φλάτζα γιατί αν εβαλες μονο σκετη φλατζα τοτε ''παίζει'' να μην ''πατάει'' και σωστα και να περνά νερό στα λάδια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            patrickdrd last edited by

                                            Ο χρήστης patrickdrd έγραψε:
                                            Καλησπέρα κι από μένα παίδες και καλώς σας βρήκα

                                            Από γκουγκλάρισμα σας βρήκα, λόγω του ότι...
                                            συνάδελφος με καμένη φλάντζα κι εγώ,
                                            το ανακάλυψα σήμερα

                                            Άσχετος από αυτοκίνητα (μηχανολογικά θέματα κλπ...),
                                            εδώ και κάμποσο καιρό ανακάλυψα διαρροή στο παγούρι,
                                            τον πρώτο καιρό μου άδειασε όλο το παραφλού και το πήγα σε ένα τυχαίο συνεργείο της γειτονιάς,
                                            όπου και αυτός πιθανολόγησε πρόβλημα με το παγούρι,
                                            το οποίο όπως είπε ή θα άλλαζε ή θα έφτιαχνε, τελικά το δεύτερο και με χρέωσε 10 ή 20 ευρώ (δεν θυμάμαι)...

                                            Μετακόμισα εντωμεταξύ, αλλά η διαρροή συνεχιζόταν, συμπλήρωνα για να καταλάβετε ένα 5-λιτρο την βδομάδα!
                                            Μέχρι που χθες άρχισε να ανεβαίνει η θερμοκρασία, 100 βαθμοί, ίσως και λίγο παραπάνω,
                                            το παω στο 'τακτικό' μου συνεργείο και μου διαπιστώνει την καμένη φλάντζα,
                                            την οποία μαζί με πλανάρισμα και αλλαγή καπακιού μηχανής (γιατί είχανε πάρει μου πε και ο 1ος και ο 3ος κύλινδρος νερό) μου το βγαλε στα 400-450 ευρώπουλα!

                                            πακέτο : μόλις μου πε ότι δεν βρίσκει καπάκι κι άμα δεν βρούμε καπάκι την βάψαμε,
                                            γιατί πρέπει να αλλάξει την μηχανή, ξέρει κανείς που θα βρω καπάκι για cinquecento/ceicento;

                                            επανερχομαι παραθετοντας το 1ο μηνυμα εδω,
                                            μετα απο 3 χρονια μου σπασε το παγουρι κ γεμισε τον τοπο σκουριες εκτοξευοντας τες οπου βρει (2 φορες εγινε αυτο),
                                            το εσωτερικο εγινε χαλια, τεσπα, αλλαξα παγουρι,
                                            αλλα παρατηρω αυξηση θερμοκρασιας οταν ειμαι κολλημενος σε κανα φαναρι ή σταματημενος,
                                            οταν ειμαι σε κινηση ειναι σε κανονικα επιπεδα,
                                            παραφλου δεν χανω παντως, ξερει κανεις τι μπορει να φταει;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr