Ο χρήστης j.marr έγραψε:
δεν ειδα πάντως κανέναν να προβληματίζεται ιδιαίτερα για το πως το CR-Z κατάφερε να κερδίσει τα twingo rs και swift sport τα οποία είναι ισχυρότερα(το twingo) και κυρίως ελαφρύτερα (γυρο στα 100 κιλα με βάση αυτα που βρίσκω στο internet)
Ναι, γιατι παρολο που στο πρωτο απο τα τρια video που παρεθεσες, ακομα και αν το Twingo κερδισε οριακα, ο οδηγος του, εμοιαζε με κ@υλωμενο απειρο 18αρη που του εδωσαν
πρωτη φορα ενα σβελτο μικρο να 'γυρισει' σε βρεγμενη πιστα.
Ολη την ωρα χαζοσπιναρισμα, κοφτες και διορθωσεις απο τα 'πολλα' τιμονια που εκανε...
Για το Swift προσωπικα το θεωρουσα αναμενομενο. Καλο και σβελτο στην κατηγορια του
αλλα με ελαφρως μικροτερο μεταξονιο και υψηλοτερο κεντρο βαρους απο το CRZ και
παρομοια ιπποδυναμη, ειναι λεπτομερειες που 'φαινονται' στην πιστα.
Διαφορες στα βαρη υπαρχουν, οχι ομως στο ευρος που λες.
Εν πασει περιπτωση, δεν το βρισκω και τρομερο, ενα σπορτιφ υβριδικο που κανει
23κ στην χωρα μας, να θεωρειται επιτυχια 'οδηγικα' που στο νημα κερδιζει αυτοκινητα των 16-17κ...
Τελος εχουν γινει πολλακις αναφορες για τα video του BestMotoring.
Πολυ ευχαριστα, ακομα και διασκεδαστικα, αλλα σπανια μπορεις να σταθεις στα οποια αποτελεσματα-συμπερασματα τους αφου, ακομα και στην πιστα, το επιπεδο-εμπειρια των περισσοτερων οδηγων (πλην των Tsuchia, Hattori, Orido και 2-3 ακομα που ξεχνω), ποικιλει σε μεγαλο βαθμο...