-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Το είδα χτες εν κινήσει στη μεσογείων. Ξεχώριζε σαν τη μύγα μες στo γάλα ανάμεσα στα euroboxes (και όχι μόνο λόγω του λευκού του χρώματος). Προσωπικά, μου άρεσε πολύ. Στη γυναίκα μου φάνηκε γύφτικο. Go figure.Να και μια γυναίκα με γούστο.
-
Οι γυναίκες θέλουν :
α) χαριτωμένα απλά σχήματα
β) Ογκο που να προσδίδει δύναμη
ή αν το σχέδιο είναι πιο ' σύνθετο '
γ) Όνομα και μεγάλη Αξία .Αυτά καταλαβαίνουν , όχι τα value for money , ουχί τα εργαλεία .
Για τα hi-tech δεν χρειάζεται να αναφερθώ καν ..... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Το είδα χτες εν κινήσει στη μεσογείων. Ξεχώριζε σαν τη μύγα μες στo γάλα ανάμεσα στα euroboxes (και όχι μόνο λόγω του λευκού του χρώματος). Προσωπικά, μου άρεσε πολύ. Στη γυναίκα μου φάνηκε γύφτικο. Go figure.
Να και μια γυναίκα με γούστο.
οι γυναίκες επιλέγουν αυτά...
http://www.clean-auto.com/IMG/jpg/Citro ... Quart3.jpg
ή αυτά...
http://4carpictures.com/wp-content/uplo ... ie_Car.jpg
και μου μιλάς για γούστο.....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το είδα χτες εν κινήσει στη μεσογείων. Ξεχώριζε σαν τη μύγα μες στo γάλα ανάμεσα στα euroboxes (και όχι μόνο λόγω του λευκού του χρώματος). Προσωπικά, μου άρεσε πολύ. Στη γυναίκα μου φάνηκε γύφτικο. Go figure.
Να και μια γυναίκα με γούστο.
οι γυναίκες επιλέγουν αυτά...
http://www.clean-auto.com/IMG/jpg/Citro ... Quart3.jpg
ή αυτά...
http://4carpictures.com/wp-content/uplo ... ie_Car.jpg
και μου μιλάς για γούστο.....
βάλε και το CRZ στην λίστα σου μην ντρέπεσαι ...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
βάλε και το CRZ στην λίστα σου μην ντρέπεσαι ...
δεν ντρέπομαι άλλωστε ούτε εγώ έχω γούστο....
-
μ´αρέσει που μιλάνε για γούστο άνθρωποι με Seat Leon και Hyundai Coupe
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
μ´αρέσει που μιλάνε για γούστο άνθρωποι με Seat Leon και Hyundai CoupeΕσυ τι εχεις ειπαμε;
-
Μια χαρά γούστο έχουν οι γυναίκες... δεν είναι τυχαίο ότι τους αρεσουν Ferrari, Lamborgini, Porsche κλπ.
Επίσης, όποιος λέει ότι η γυναίκα του δεν έχει γούστο, τον εαυτό του υπονομεύει καθώς με αυτό το γούστο τον διάλεξε για σύντροφο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Επίσης, όποιος λέει ότι η γυναίκα του δεν έχει γούστο, τον εαυτό του υπονομεύει καθώς με αυτό το γούστο τον διάλεξε για σύντροφο...
Εγω το εγραψα νωριτερα αλλα δεν το επιασαν πολλοι
-
Ας μην ξεχνάμε ότι μία γυναίκα είναι σε θέση με μία ματιά να ξεχωρίσει μεταξύ δύο αυτοκινήτων πιο είναι το ακριβότερο, ακόμα κι αν η διαφορά τους είναι 100 ευρώ!
Με τη μείωση του τέλους ταξινόμησης είχαν ψιλομπερδευτεί όμως...
-
Mε αυτη την τιμολογηση καταρχας που εχει, την φιλοσοφια (σπορτιφ υβριδικο=νεος συνδυασμος=trendy), αλλα και τους περιορισμους σε χωρους, και το ιδιαιτερο σχημα,
τις ανυπαρκτες επιδοσεις για το υφος, θα το παρουν πεντε 'ευαισθητοποιημενες' περιβαλλοντολογικα κυριες απο Φιλοθεη , δυο πιτσιρικαδες απο Πολιτεια, τρια κοριτσακια απο Κηφησια, και καμμια δεκαρια απο Γλυφαδα-Βουλα... -
δεν ειδα πάντως κανέναν να προβληματίζεται ιδιαίτερα για το πως το CR-Z κατάφερε να κερδίσει τα twingo rs και swift sport τα οποία είναι ισχυρότερα(το twingo) και κυρίως ελαφρύτερα (γυρο στα 100 κιλα με βάση αυτα που βρίσκω στο internet)
-
Aυτες τις ανυπαρκτες επιδοσεις για το υφος ...δεν μπορω να τις καταλαβω ...Οσο ανυπαρκτες επιδοσεις εχει το σιροκο 122 αλλο τοσο ανυπαρκτες εχει κ το cr-z.Το ποσο σπορ ειναι το cr-z φαινεται απο το πως στριβει κ οχι τι κανει στην ευθεια .Επισης ειμαι σιγουρος οτι θα ναι ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟ απο σιροκα κ ιμπιζες οδηγικα , οπως ειναι σιγουροι καποιοι φιλοι οτι το fr ειναι καλυτερο παντου χωρις να το εχουν δει καν ποσω μαλλον να το χουν οδηγησει...
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
δεν ειδα πάντως κανέναν να προβληματίζεται ιδιαίτερα για το πως το CR-Z κατάφερε να κερδίσει τα twingo rs και swift sport τα οποία είναι ισχυρότερα(το twingo) και κυρίως ελαφρύτερα (γυρο στα 100 κιλα με βάση αυτα που βρίσκω στο internet)μονο σε αυτη την αθλια εκπομπη με τους σχιστοματηδες εχω δει ενα αυτοκινητο που ηταν συνεχεια πισω απο το αλλο να κανει καλυτερο χρονο
και δεν ειναι η πρωτη φορα που το κανουν αυτο
τους καλυτερους χρονους φυσικα δε μας τους δειχνουν ποτε
αποφασισαν να λανσαρουν τα υβριδικα ξερασματα γιατι ετσι επιτασσει η εθνικη τους αυτοκινητοβιομηχανια και καθεστε και ασχολειστε
ειπαμε ειναι λιγο πιο οικονομικα τα υβριδικα οχι και πιο σπορ/γρηγορα.. ελεος..
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Aυτες τις ανυπαρκτες επιδοσεις για το υφος ...δεν μπορω να τις καταλαβω ...Οσο ανυπαρκτες επιδοσεις εχει το σιροκο 122 αλλο τοσο ανυπαρκτες εχει κ το cr-z.Το ποσο σπορ ειναι το cr-z φαινεται απο το πως στριβει κ οχι τι κανει στην ευθεια .Επισης ειμαι σιγουρος οτι θα ναι ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟ απο σιροκα κ ιμπιζες οδηγικα , οπως ειναι σιγουροι καποιοι φιλοι οτι το fr ειναι καλυτερο παντου χωρις να το εχουν δει καν ποσω μαλλον να το χουν οδηγησει...αυτη η σιγουρια σου θα σε φαει στο τελος
το jazz καλυτερο απο scirocco
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αποφασισαν να λανσαρουν τα υβριδικα ξερασματα γιατι ετσι επιτασσει η εθνικη τους αυτοκινητοβιομηχανια και καθεστε και ασχολειστεειπαμε ειναι λιγο πιο οικονομικα τα υβριδικα οχι και πιο σπορ/γρηγορα.. ελεος..
το οτι πιστευεις οτι ένα υβριδικό θα είναι λιγότερο σπορ απο ένα μη υβριδικό δεν έχει καμία λογική
-
@ qsisvts
Τα οχήματα πριν τον ιδιότυπο αγώνα κάνουν μία σειρά από γύρους στη πίστα. Το πιο γρήγορο τοποθετείται πίσω από το αργό και με μία διαφορά ανάλογη της διαφοράς του χρόνου.
Από εκεί και πέρα μέσα στη πίστα το αν θα καταφέρει το Α να προσπεράσει το Β δεν είναι βέβαιο ειδικά όταν οι διαφορές είναι μικρές.
Το χαμηλό κέντρο βάρους του CR-Z και η καλύτερη οριακά κατανομή αυτού όπως και η κλιμάκωση των σχέσεων (λόγω και του ηλεκτροκινητήρα) έχουν σαν αποτέλεσμα αυτό που είδαμε.
Τώρα αν οι Ιάπωνες σπρώχνουν τα υβριδικά.... δεν μπορώ να στο πω με βεβαιότητα.
-
Qsis γτ αναφερεις το σιροκο , λες κ μιλας για το gtr ?? Eνα γκολφ σε σχημα ψευτοκουπε ειναι τπτ παραπανω με μια απλως καλη οδικη συμπεριφορα κ το κλασιkα βαρετο αναισθητο τιμονι της vw ....Eπισης αν προσεξες λεω πως ειμαι τοσο σιγουρος για το cr-z οσο σιγουροι ειναι καποιοι χωρις να το χουν οδηγησει η εστω δει απο κοντα ...οτι ειναι χειροτερο απο το fr ...
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
δεν ειδα πάντως κανέναν να προβληματίζεται ιδιαίτερα για το πως το CR-Z κατάφερε να κερδίσει τα twingo rs και swift sport τα οποία είναι ισχυρότερα(το twingo) και κυρίως ελαφρύτερα (γυρο στα 100 κιλα με βάση αυτα που βρίσκω στο internet)Ναι, γιατι παρολο που στο πρωτο απο τα τρια video που παρεθεσες, ακομα και αν το Twingo κερδισε οριακα, ο οδηγος του, εμοιαζε με κ@υλωμενο απειρο 18αρη που του εδωσαν
πρωτη φορα ενα σβελτο μικρο να 'γυρισει' σε βρεγμενη πιστα.
Ολη την ωρα χαζοσπιναρισμα, κοφτες και διορθωσεις απο τα 'πολλα' τιμονια που εκανε...
Για το Swift προσωπικα το θεωρουσα αναμενομενο. Καλο και σβελτο στην κατηγορια του
αλλα με ελαφρως μικροτερο μεταξονιο και υψηλοτερο κεντρο βαρους απο το CRZ και
παρομοια ιπποδυναμη, ειναι λεπτομερειες που 'φαινονται' στην πιστα.
Διαφορες στα βαρη υπαρχουν, οχι ομως στο ευρος που λες.
Εν πασει περιπτωση, δεν το βρισκω και τρομερο, ενα σπορτιφ υβριδικο που κανει
23κ στην χωρα μας, να θεωρειται επιτυχια 'οδηγικα' που στο νημα κερδιζει αυτοκινητα των 16-17κ...
Τελος εχουν γινει πολλακις αναφορες για τα video του BestMotoring.
Πολυ ευχαριστα, ακομα και διασκεδαστικα, αλλα σπανια μπορεις να σταθεις στα οποια αποτελεσματα-συμπερασματα τους αφου, ακομα και στην πιστα, το επιπεδο-εμπειρια των περισσοτερων οδηγων (πλην των Tsuchia, Hattori, Orido και 2-3 ακομα που ξεχνω), ποικιλει σε μεγαλο βαθμο... -
Ο χρήστης vargas έγραψε:
**Aυτες τις ανυπαρκτες επιδοσεις για το υφος ...δεν μπορω να τις καταλαβω **...Οσο ανυπαρκτες επιδοσεις εχει το σιροκο 122 αλλο τοσο ανυπαρκτες εχει κ το cr-z.Το ποσο σπορ ειναι το cr-z φαινεται απο το πως στριβει κ οχι τι κανει στην ευθεια .Επισης ειμαι σιγουρος οτι θα ναι ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟ απο σιροκα κ ιμπιζες οδηγικα , οπως ειναι σιγουροι καποιοι φιλοι οτι το fr ειναι καλυτερο παντου χωρις να το εχουν δει καν ποσω μαλλον να το χουν οδηγησει...Περιμενε να δεις ρεπριζ του CRZ, συγκρινε τες με αυτες του rocco 122, και θα τις καταλαβεις απολυτως...
Στον μεγαλυτερο βαθμο πραγματι, το 'στριβειν' και η αισθηση αυτου, καθοριζει το ποσο
σπορτιφ ειναι μια προταση, και εκει απ' οσο λενε οι πρωτοι ξενοι δοκιμαστες,
ειναι ευχαριστο, οχι ομως ΕΞΙΣΟΥ (δηλαδη σε αναλογο βαθμο) γρηγορο.
Oταν απο την αλλη, εχεις ενα Scirocco με καλυτερο-μεγαλυτερο πατημα σε μεταξονιο μετατροχια, καλυτερους χωρους και υπαρκτες πισω θεσεις, ειναι σαφες πως μιλαμε για
κατι πιο ολοκληρωμενο στα χρηματα αυτα και στην κατηγορια φυσικα.
Για FR δεν σχολιαζω, προσωπικα ανεφερα το scirocco 122 ως ανταγωνιστη, το οποιο
αποτελει και προτυπο σε επιπεδο οδηγικης συμπεριφορας μαζι με την Elise, δια στοματος
των ιδιων των εξελιγκτων του.
NEO HONDA CR-Z