-
επειδη οπως λεει ο realzeus οτι βαριεσαι να διαβασεις τα προηγουμε post o alexandrospa νωριτερα εγραψε οτι απο δυναμομετρησεις που εκανε γνωστος του βγηκε οτι αποδιδει 160 αλογα και οχι 180 που λεει η opel
α, ενημερωθηκες...
-
το χειροτερο ειναι οταν δε διαβαζω καν ολοκληρο το πανω ποστ και απανταω τα δικα μου
τα 160 παντως επιμενω ειναι παρα πολυ καλα και λογικα
-
οταν τα ιδια αυτοκινητα πριν λιγο καιρο βγαινανε με 110 αλογα και λεγαμε οτι εχουν και καλες επιδοσεις εννοειτε οτι και τα 150 τα 160 ειναι μια χαρα...
-
Ο χρήστης alexandrospa έγραψε:
Ο διευθυντης μου εχει ενα σααμπ διλιτρο τουρμπο 4χ4,το οποιο εχει πλεον στρωθει,εχει κοντα 10000χλμ,και σε προσφατο ταξιδι που καναμε σαλονικη,απο αθηνα 500χλμ,και οσα καναμε εντος σαλονικης,ο μετρητης του επεσε και κατω απο τα 10 λιτρα/100χλμ (γυρω στα 9,8 αν θυμαμαι καλα).Μαλιστα σημερα το πρωι που το κουβεντιαζαμε απορησε κι αυτος πως γινεται αμαξι με λιγοτερα κυβικα το insignia 1.6Τ,να εχει μεγαλυτερη καταναλωση!!πως προκυπτει αυτο?Τα νουμερα που γραψατε πριν για την καταναλωση ειναι αληθινα 100%?
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω το πνεύμα σου...Τι εννοείς αν είναι 100% αληθινά τα νούμερα?
Δεν σου γράφω τι διάβασα, τι άκουσα, τι μου είπανε ,τι πήρε το αυτί μου και πάει λέγοντας.
Σου εξηγώ ότι είμαι κάτοχος του αυτοκινήτου οπότε έχω ιδία άποψη για τις καταναλώσεις του.Το αυτοκίνητο ΚΑΙΕΙ και μάλιστα πολύ. Και σε διαβεβαιώ ότι οδηγώ ιδιαίτερα ήρεμα, λες και είμαι συνταξιούχος....Σε 'άγρια' οδήγηση το Insignia γράφει πολύ εύκολα 15-16lt.Για το θέμα του ταξιδιού, που σε απασχολεί.
Το ότι το αφεντικό σου είδε στον μετρητή κατανάλωση 9,8 με δίλιτρο 4κίνητο δεν είναι περίεργο. Αυτό μπορεί να συμβεί και σε μεγαλύτερου κυβισμού αυτοκίνητα, υπό προϋποθέσεις όμως και σε συγκεκριμένα κομμάτια μιας διαδρομής και όχι στο σύνολο της. Πχ με χρήση cruise control και σε ευθεία κομμάτια ή ελαφρά κατηφορικά μπορεί κανείς να δει και κατανάλωση 7-7,5 λτ.
Σίγουρα όμως στο συνολικό ταξίδι, τα νούμερα αυτά ανεβαίνουν.Το Insignia σε ταξίδι πολύ δύσκολα θα πέσει κάτω από τα 10lt, για την συνολική διαδρομή. Σε ταξίδι Νεάπολη (Λακωνίας)- Αθήνα, η καλύτερη κατανάλωση που έχω επιτύχει είναι 10.1lt με νορμάλ ταχύτητες και cruise control στα 120-130 χ.α.ω.
Προφανώς η κατανάλωση πέφτει όσο βρίσκεσαι Εθνική και ανεβαίνει σε επαρχιακές διαδρομές με στροφές, ανηφορικά κομμάτια κλπ. Άρα και το ΠΟΥ ταξιδεύεις έχει σημασία.
Άλλη κατανάλωση θα δεις πχ στο ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη όπου κινείσαι μόνο Εθνική και άλλη κατανάλωση θα δεις πχ Αθήνα-Τρίκαλα όπου έχεις να ανέβεις τον Δομοκό.Ερωτηση σε κατοχο που εχει κανει 1ο και 2ο service,αν μπορει να μας πει μια τιμη ενδεικτικη?
Το πρώτο service κοστίζει απο 75-80€ και φτάνει τα 140-150€ ανάλογα με το αν βρίσκεσαι Αθήνα ή επαρχία. Περισσότερες πληροφορίες εδώ
-
Ρολλο παιζει το αρκετα μεγαλο βαρος του, αλλα και οι τεραστιοι τροχοι 245 σε 18αρες ζαντες.Και εγω ακουσα για τρελες καταναλωσεις, ειδικα σε πιεση με 4-5 ατομα μεσα.Δηλαδη εαν εβγαινε και τετρακινητο ποσο παραπανω θα εκαιγε.
-
Ο χρήστης Herc έγραψε:
Ρολλο παιζει το αρκετα μεγαλο βαρος του, αλλα και οι τεραστιοι τροχοι 245 σε 18αρες ζαντες.Και εγω ακουσα για τρελες καταναλωσεις, ειδικα σε πιεση με 4-5 ατομα μεσα.Ο 1600άρης κινητήρας έχει 'πουσαριστεί' ιδιαίτερα για να βγάλει αυτά τα 180 άλογα.
Επιπρόσθετα όταν αυτός ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας καλείται να κινήσει ένα τόσο βαρύ αμάξωμα, με 245/45/18 λάστιχα είναι αναμενόμενο ότι θα κάψει.
Επομένως το 'γιατί' καίει είναι προφανές. Οι απαντήσεις μου αφορούσαν τον φίλο που ρώταγε το 'πόσο' και 'αν' καίει...Δηλαδη εαν εβγαινε και τετρακινητο ποσο παραπανω θα εκαιγε.
Βγαίνει και σε 4κίνητο, το οποίο όμως είναι 2λιτρο.
-
μπραβο σε οσους κατοχους του εν λογω αυτοκινητου βγαζουν τις αληθινες επιδοσεις του στη φορα ειτε αφορα την καταναλωση ειτε τα γκαζια....
μην νομιζετε αλλωστε οτι αντιστοιχοι κινητηρες γκρουπ vag εχουν τις καταναλωσεις που διατυμπανιζουν οι κατοχοι 7-8l/100χλμ
τα αλογα θελουν και σανο........... -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
μπραβο σε οσους κατοχους του εν λογω αυτοκινητου βγαζουν τις αληθινες επιδοσεις του στη φορα ειτε αφορα την καταναλωση ειτε τα γκαζια....
μην νομιζετε αλλωστε οτι αντιστοιχοι κινητηρες γκρουπ vag εχουν τις καταναλωσεις που διατυμπανιζουν οι κατοχοι 7-8l/100χλμ
τα αλογα θελουν και σανο...........ε ρε μανια με το group vag
για τις καταναλωσεις φιλε υπαρχει και το trip computer απο το οποιο βγαινουν και φωτογραφιες
7-8αρια καινε τα μικρα tsi με τα 122 δεν συγκρινουμε αυτα εδω περαεμενα μου φαινεται περιεργο ενα 1600αρι να καιει τοσα και το αποδιδω στον οδηγο
ο ιδιος αλλωστε λεει οτι εχει καταφερει να δει και πολυ χαμηλα νουμερα
ειναι αλλωστε γνωστο πλεον (πιστευω) οτι τα τουρμπατα μπορουν να σου δειξουν πολυ χαμηλα νουμερα , οπως μπορουν να σου δειξουν και νουμερα στο θεο (για τα κυβικα τους ) αναλογα τη χρηση
-
Η αληθεια ειναι οτι με το συγκεκριμενο αυτοκινητο φιλος οικογενειακος που το εχει εκανε θεσσαλονικη - τριπολη μεσω εγνατιας και πατρας και μου λεγε οτι το αυτοκινητο ειχε 7l / 100km καταναλωση και λογικα σε νορμαλ ταχυτητες αφου οι χρονοι του ηταν φυσιολογικοι εως και γρηγοροι...
Που η ποσοτητα των χιλιομετρων ειναι αρκετα μεγαλη για να βγει ενα αντιπροσωπευτικο δειγμα...
Βεβαια και ο Arkady οταν λεει οτι εχει 11 και πηγαινει νορμαλ σιγουρα δεν μας λεει ψεμματα... -
To Iνσίγκνια 1.6 turbo έχει στο σπριτμόνιτορ μέση 10,2 λίτρα/100 χλμ.
-
@bibendum
ε ναι , αμα καποιος λεει κανω ταξιδι με 10 λιτρα/100 να προσδιορισει και σε τι συνθηκες τα κανεκαι γω εχω κανει 14 με μωτ 170-180 αυτο ομως δεν σημαινει κατι
-
Παντως γι αυτο το αυτοκινητο θεωρω οτι να ταξιδευεις με τα ταχυτητες 120-140 με μια εκτη σταθερα ενα ταξιδι ειναι αδιανοητο να χει καταναλωση πανω απο 7 με 8 λιτρα...εδω το 1200αρι κλιακι μου που για να φτασει αυτες τις ταχυτητες ειναι σε πανω απο 4000 στροφες δεν καιει παραπανω
-
κοιτα αν μιλαμε για 5ταχυτα με κοντη τελικη γινεται να καψεις γυρω στο 10αρι
αλλα αμα εχεις μια 6η και ροπη τουρμπο το θεωρω αδικαιολογητο
βεβαια παιζει ρολο και το βαρος που αναφερθηκε (για τα λαστιχα ειλικρινα δε ξερω και το θεωρω απαραδεκτο να εχει τετοια λαστιχα ενα οικογενειακο αυτοκινητο ) , αλλα οπως και να χει το μυστικο για τη χαμηλη καταναλωση ειναι οι λιγες στροφες
σε οτι αυτοκινητο και αν οδηγησεις αν πηγαινεις με το πολυ 3000 σαλ και χαλαρα το γκαζι δεν θα καψεις οπως και να το κανουμε
αν εισαι τερμα γκαζι, γκαζι φρενο, προσπαθεια να φτασεις τη τελικη σου η καταναλωση ανεβαινει πώς να το κανουμε?
τα πολλα αλογα στη τελικη θελουν και πολυ φαι
-
καλά εδώ λέμε για καταναλώσεις? για τον αργό ρυθμό που κάνει προσπεράσεις δεν μιλάμε? πραγματικά το αμάξι είναι πολύ τάφος ακόμα και στην τούρμπο έκδοσή(1,6)..το λέω γιατί είχα δυστυχώς ένα μπροστά μου στην εθνικη και ηταν επικίνδυνος..και το οδηγούσε άντρας..ναι ..ναι γύρο στα 40.... άρα θεωρητικά δεν ήταν 'κουλος'.....
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
καλά εδώ λέμε για καταναλώσεις? για τον αργό ρυθμό που κάνει προσπεράσεις δεν μιλάμε? πραγματικά το αμάξι είναι πολύ τάφος ακόμα και στην τούρμπο έκδοσή(1,6)..το λέω γιατί είχα δυστυχώς ένα μπροστά μου στην εθνικη και ηταν επικίνδυνος..και το οδηγούσε άντρας..ναι ..ναι γύρο στα 40.... άρα θεωρητικά δεν ήταν 'κουλος'.....Που ξερεις τι ρυθμο ακολουθουσε αυτος και αν ειχε βενζινη και...και.... και.... .
Μην βλεπουμε μια περιπτωση και λεμε οτι ολοι ετσι ειναι . -
Ο χρήστης iROC έγραψε:
καλά εδώ λέμε για καταναλώσεις? για τον αργό ρυθμό που κάνει προσπεράσεις δεν μιλάμε? πραγματικά το αμάξι είναι πολύ τάφος ακόμα και στην τούρμπο έκδοσή(1,6)..το λέω γιατί είχα δυστυχώς ένα μπροστά μου στην εθνικη και ηταν επικίνδυνος..και το οδηγούσε άντρας..ναι ..ναι γύρο στα 40.... άρα θεωρητικά δεν ήταν 'κουλος'.....Πηγαίνοντας πάντως τις προάλλες στην πίστα των Σερρών με τον DrDino και τον Markvag, ένα Insignia 1.6T μας πέρασε σουβλάκι σε ένα άνοιγμα χωρίς καν να προλάβουμε να πούμε 'στροβιλοσυμπιεστης'...
-
έκανε προσπεράσεις με φορά ..τον έβλεπα απ τον καθρέφτη...γι να μην πω για το στυλακι που είχε..κ δεν μου άρεσε καθόλου.....(κάντε όλοι στην άκρη να περάσει το ινσιγγνια) σε 'δρόμο' καρμανιόλα.... έξω απ την Αμφιλοχία!!!
-
τουρμπο=υπερτροφοδοτηση=καταναλωση.
εκτος αν αλλαξε κατι και δεν το ξερωγιατι ολοι οι ταξιτζιδες παραπονιουνται για την υψηλη καταναλωση κατα 30% στα ταξι τους σε σχεση με τα ατμοσφαιρικα ταξι;
γενικοτερα δεν υπαρχει προοδος στην καταναλωση βενζινης ,μαλλον καινε περισσοτερο τα συγχρονα αμαξια αλλα προσφερουν καλυτερες επιδοσεις.
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
έκανε προσπεράσεις με φορά ..τον έβλεπα απ τον καθρέφτη...γι να μην πω για το στυλακι που είχε..κ δεν μου άρεσε καθόλου.....(κάντε όλοι στην άκρη να περάσει το ινσιγγνια) σε 'δρόμο' καρμανιόλα.... έξω απ την Αμφιλοχία!!!Και πάλι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος...
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
έκανε προσπεράσεις με φορά ..τον έβλεπα απ τον καθρέφτη...γι να μην πω για το στυλακι που είχε..κ δεν μου άρεσε καθόλου.....(κάντε όλοι στην άκρη να περάσει το ινσιγγνια) σε 'δρόμο' καρμανιόλα.... έξω απ την Αμφιλοχία!!!το αντιθετο νομιζω ειπες πιο πανω , λεγοντας 'ταφος'
Opel Insignia