-
Καλημερα,και χρονια πολλα σε οσους γιορταζουν. Εχω μια Κορολλα 1.6 του 2003 και θα ηθελα να ρωτησω 2 πραγματατακια.
Μιας και πλησιαζει το σερβις των 90000 χλμ,οι τεντωτηρες της καδενας χρονισμου χρειαζονται αλλαγη η οχι ? (αν ναι ποτε )? Και δευτερο, διαβαζω για μοτερ με μαυρο καπακι, ασημενιο καπακι, το δικο μου μοντελο περνει τετοια αναβαθμιση κινητηρα ( μπας και το ζωντανεψω λιγακι) ? -
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Καλημερα,και χρονια πολλα σε οσους γιορταζουν. Εχω μια Κορολλα 1.6 του 2003 και θα ηθελα να ρωτησω 2 πραγματατακια.
Μιας και πλησιαζει το σερβις των 90000 χλμ,οι τεντωτηρες της καδενας χρονισμου χρειαζονται αλλαγη η οχι ? (αν ναι ποτε )? Και δευτερο, διαβαζω για μοτερ με μαυρο καπακι, ασημενιο καπακι, το δικο μου μοντελο περνει τετοια αναβαθμιση κινητηρα ( μπας και το ζωντανεψω λιγακι) ?Γεια σου και σένα
Είναι πολύ νωρίς ακόμα και για έλεγχο στον τεντωτήρα της καδένας. Αν δε δεις λάδι στην περιοχή που βρίσκεται, δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν τρώγεσαι πάντως, ζήτα από ένα μηχανικό που εμπιστεύεσαι να σου κάνει ένα έλεγχο στα 150.000 χλμ. Καλό κάνει, κακό δεν κάνειΓια το δεύτερο που λες, τα μοτέρ στα οποία αναφέρεσαι, σπανίζουν ολοένα και περισσότερο λόγω παλαιότητας.
Και δεν είναι μακρυά η μέρα που θα γίνει παύση παραγωγής ανταλλακτικών, με συνέπεια η ανεύρεση κάποιου σπάνιου κομματιού ή και η συντήρηση ακόμα, να μετατραπεί σε μια χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία.
Κατά συνέπεια το ξεχνάς και μένεις με το μοτέρ που φοράς, περιμένοντας και εσύ όπως και χιλιάδες άλλοι τα παλληκάρια από τη Nagoya να θυμηθούν κάτι από το παρελθόν τους βγάζοντας κάποιο μοτέρ υστερία στα 1.6 ή 1.8 λίτρα να γουστάρουμε -
Ευχαριστω , BEAMS, να εισαι καλα.
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Ευχαριστω , BEAMS, να εισαι καλα.Παρακαλώ, να είσαι καλά και εσύ
-
Τι ευγένεια εδώ στο Toyota thread, εύγε!
Ειλικρινα την επόμενη φορά που θα ποστάρω θα φορώ επίσημο ένδυμα
Μήπως έχει κανείς ιδέα για τα σωθικά του Corolla του κ.Τσουκαλά απο τους χρόνους
που δημοσιεύτηκαν?
http://www.alfaclub.gr/alfa_trofeo_resu ... a16.05.htmΔεν με ενδιαφέρει τόσο ο χρόνος που έκανε, όσο στο τι μετατροπές είχε το όχημα.
ΥΓ το οτι η Toyota επενδύει στην Tesla το ακούσατε έτσι?
http://www.autoblog.com/2010/05/20/brea ... in-califo/
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Τι ευγένεια εδώ στο Toyota thread, εύγε!Ειλικρινα την επόμενη φορά που θα ποστάρω θα φορώ επίσημο ένδυμα
Μήπως έχει κανείς ιδέα για τα σωθικά του Corolla του κ.Τσουκαλά απο τους χρόνους
που δημοσιεύτηκαν?
http://www.alfaclub.gr/alfa_trofeo_resu ... a16.05.htmΔεν με ενδιαφέρει τόσο ο χρόνος που έκανε, όσο στο τι μετατροπές είχε το όχημα.
ΥΓ το οτι η Toyota επενδύει στην Tesla το ακούσατε έτσι?
http://www.autoblog.com/2010/05/20/brea ... in-califo/
Κοίταξε. Είμαστε και του λιμανιού και του σαλονιού. Μας μιλάνε ωραία; Τσακιζόμαστε να εξυπηρετήσουμε. Μας τη λέει κάνας λούστρος; Μαύρο φίδι που τον έφαγε Οπότε δες πρώτα τι γίνεται και μετά φόρεσε το ανάλογο ένδυμα
Τον κύριο που λες, δεν τον ξέρω καν. Κατ'επέκταση ούτε το αυτοκίνητό του. Μου κάνει πάντως εντύπωση όχι ο χρόνος ούτε τα σωθικά. Τελικά αυτά τα Τουότα στρίβουνε ρε συ
Τοyota-Tesla
To μάθαμε το μάθαμε....... -
Κύριο τον είπα και τον προσφώνησα, γιατί δεν τον ξέρω καθόλου.
Κάλλιστα θα μπορούσε να είναι serial killer ή ο βοηθός του Steven Hawking.Στρίβουν τελικά ε? Αυτά είναι χαρμόσυνα νέα, τόσα χρόνια έλεγαν το ακριβώς αντίθετο.
Ειλικρινά, τόσα χρόνια στη κουπαστή ομολογουμένως τα βλέπεις διαφορετικά τα πράγματα.Πως τη βλέπεις την κίνηση με τη Tesla?
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Πως τη βλέπεις την κίνηση με τη Tesla?
Αυτή η κίνηση και τα αυτοκίνητα που θα βγούν από αυτή, τα ΕV δηλαδή, αφορούν χώρες με υποδομές να τα υποστηρίξουν.
Στην Ελλάδα που έγινε επίτιμο μέλος του IMF Club Med λίγο μας αφορά για ευνόητους λόγους.Τεχνολογικά σαν κίνηση αξίζει πάρα πολύ, γιατί νομίζω πως ο ηλεκτρισμός, οι ηλεκτροκινητήρες και οι εφαρμογές τους στα αυτοκίνητα έχουν πολύ μέλλον μπροστά τους.
Τα χρηματιστηριακά που ακολουθούν μια τέτοια κίνηση τα σιχαίνομαι , καταλαβαίνω όμως πως το deal είναι πολύ καλό και για τους δύο,πιο πολύ για την Tesla βέβαια.
Από άλλες πλευρές αν το δω, θα συμφωνήσω με αυτό το άρθρο
http://www.theatlantic.com/business/archive/2010/05/why-the-toyota-tesla-deal-makes-sense/57079/Θα σταθώ όμως σε μια κουβέντα του Toyoda από τη συνέντευξη τύπου που έδωσε.
'Toyota President Akio Toyoda, speaking during the announcement at Tesla headquarters in Palo Alto, California, said he admired the Silicon Valley firm’s entrepreneurial spirit and believes Tesla has a lot to teach Toyota about quick decision-making and flexibility.
Η αλήθεια είναι αυτή. Όταν παραμεγαλώνεις, γίνεσαι αναγκαστικά δυσκίνητος.
Επιμένω πως ούτε αποφάσεις επιπέδου τρελλοκομείο χρειάζονται, ούτε όμως πολύχρονες διαδικασίες μετρήματος κουκιών, που σε αναγκάζουν στο τέλος να μένεις με πολλά κενά στη γκάμα σου.
Επιμένω πως μαζεύτηκαν πάρα πολλοί λογιστές εκεί μέσα, λίγο καλό έκαναν, πάρα πολύ κακό στο τέλος επέφεραν.Μην ξεχνάς δε και κάτι άλλο. Ο Τoyoda εδώ και καιρό, δέχεται ένα πολύ 'ήσυχο' πόλεμο από ανθρώπους μέσα στην εταιρεία, μέσω δημοσιογράφων που συνδέονται με αυτήν και δεν βλέπουν με καθόλου καλό μάτι όλα αυτά τα 'back to the roots', τα LF-A, τις FT και τα μυστήρια MR.
Άλλο ένα πράγμα που παθαίνεις όταν μπλέξουν πολλοί λογιστές από τη μια και εξαιρετικοί μηχανικοί μαζί με ένα ωραίο γκαζιάρη από την άλλη, με τους πρώτους να έχουν την τελική απόφαση στη μεριά τους. Οι δεύτεροι σχεδόν πάντα χάνουν ή οι ιδέες τους περνάνε κολοβωμένες στην παραγωγή
Τέλος πάντων, ένα πράγμα που τον βοήθησε πολύ, ήταν το γεγονός πως παρ'όλη την τεράστια αβαρία με την ανάκληση, η εταιρεία επέστρεψε στην κερδοφορία. Έτσι μπορεί νομίζω να πείσει το κονκλάβιο λίγο πιο εύκολα, να προχωρήσουν στην παραγωγή μοντέλων που πολύς κόσμος περιμένει χρόνια.
Αυτά τα μοντέλα, μπορούν κάλλιστα να συνοδεύονται και από ηλεκτρικές καινοτομίες . Τελικά ίσως αυτό να είναι το μεγαλύτερο καλό που μπορεί να βγεί από αυτή τη συνεργασία το οποίο θα αφορά πολύ περισσότερο κόσμο από αυτόν που θα ενδιαφερθεί για ένα EV.ΥΓ
Μην ασχολείσαι με επικίνδυνα Avensis . Mπορεί να κάνεις βαβά. -
Πολύ ενδιαφέροντα τα όσα είπες και το άρθρο που παρέθεσες.
Όντως, και οι 2 εταιρίες έχουν θετικά απο αυτή τη συμφωνία/joint venture αλλά ιδιαίτερα η Tesla,
που είναι και στα πρώτα της βήματα.Στα υπόλοιπα, περι λογιστών και ευνουχισμού ενδιαφερόντων project, κλασικά συμφωνούμε.
Το μεγάλο στοίχημα νομίζω οτι θα είναι η αποδοχή των LFA (περισσότερο το πόσο θα ενισχύσει το image)
του Ft-86 (πόσο θα πουλήσει, αποδοχή) και όποιου άλλου παρουσιαστεί.
Αν φερθεί έξυπνα, οι 'μετοχές' της θα ξανανέβουν.Με το Avensis, τι να πω, είδες,διάβασες , κατάλαβες.
Σαν κάτοχος, ακόμα περισσότερα -
Φίλτατε BEAMS, είναι γνωστό τοις πάσι ότι η απολυταρχία είναι προτιμητέα... ελπίζω ο εγγονός Τογιόντα να την επιβάλει...
-
μετα απο την κίνηση της Toyota προβλέπω οτι η Justine θα ζητήσει πολλά περισσότερα απο τον Elon
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
τώρα εσείς δηλαδή κύριε Angel απολαμβάνετε αυτές τις...δεξιοτεχνίες ?
Με αυτά τα οχήματα , με τις εξόχως έντονες λεπτομέρειες?
Δεν ημπορώ να καταλάβω το λογισμόν της νέας γενεάς...Ντρέπομαι....
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Φίλτατε BEAMS, είναι γνωστό τοις πάσι ότι η απολυταρχία είναι προτιμητέα... ελπίζω ο εγγονός Τογιόντα να την επιβάλει...Αλέξανδρε και Γιώργο καλημέρα.
Ένα μικρό δείγμα σχετικό με το τι απύθμενη μαλακία παίζει από κάποιους στην Τoyota αυτό το καιρό εδώ.
http://www.google.com/hostednews/ap/article/ALeqM5g6qDtfOC7kzitlNBmg6swiqzTYYgD9FQGI2O1
Φεύγω τώρα για μια δουλειά και όταν επιστρέψω, θα γράψω περισσότερα σχετικά με το πόσο η υιοθέτηση χρηματιστηριακών αξιών αμερικανικού τύπου σε δουλειές που ΔΕΝ είναι μόνο νούμερα δεν θα αφήσει τελικά τίποτα όρθιο στον κόσμο.
-
Περιμενω να δω την επομενη προβοκατσια των Αμερικανων μπας και κουνησουνε λιγο την ΤΟΥΟΤΑ.Μπορει να στριβει κανενα τιμονι μονο του ας πουμε, να αλλαζει ταχυτητες κ.α
-
Η Τουότα την πάτησε μόνη της, fair and square. Ας κοιμηθεί όπως έστρωσε και ας ξεμπερδέψει μόνη της. Δεν είναι προβοκάτσια των αμερικανών οι διαδοχικές ανακλήσεις, άλλο ότι οι αμερικανοί και όλοι οι άλλοι έσπευσαν να τα εκμεταλλευτούν, και ορθώς έκαναν.
Υπάρχουν και νεκροί ανάμεσα στα θύματα, κι αυτούς οι σκοτεινές υπηρεσίες των αμερικανών τους έβαλαν να παίξουν αυτό το ρόλο? -
mr2 μεταχειρισμένο αξίζει;;
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Η Τουότα την πάτησε μόνη της, fair and square. Ας κοιμηθεί όπως έστρωσε και ας ξεμπερδέψει μόνη της. Δεν είναι προβοκάτσια των αμερικανών οι διαδοχικές ανακλήσεις, άλλο ότι οι αμερικανοί και όλοι οι άλλοι έσπευσαν να τα εκμεταλλευτούν, και ορθώς έκαναν.
Υπάρχουν και νεκροί ανάμεσα στα θύματα, κι αυτούς οι σκοτεινές υπηρεσίες των αμερικανών τους έβαλαν να παίξουν αυτό το ρόλο?Και πως αποδεικνυειται οτι εφταγε το γκαζι, που δηθεν κολλησε.Δεν βγηκε τυχαια η λεξη Αμερικανακι.Μονο στην Αμερικη ειχαν προβλημα.
-
Προβλήματα υπήρχαν σε όλο τον κόσμο, αλλά η συντριπτική πλειοψηφία των ανακληθέντων αυτοκινήτων υπήρξε σε ΗΠΑ και Καναδά και ευτυχώς, γιατί αν τα προβλήματα παρουσιάζονταν σε Ευρώπη μπορεί και να μην γινόταν καμμία ανάκληση.
Δεν γνωρίζω πως αποδείχτηκε, από ένα σημείο και μετά δεν παρακολούθησα τις εξελίξεις, περισσότερο αρμόδιοι η NHTSA και τα γατόνια του τμήματος δημοσίων σχέσεων της Τουότα. -
Ο χρήστης Herc έγραψε:
Η Τουότα την πάτησε μόνη της, fair and square. Ας κοιμηθεί όπως έστρωσε και ας ξεμπερδέψει μόνη της. Δεν είναι προβοκάτσια των αμερικανών οι διαδοχικές ανακλήσεις, άλλο ότι οι αμερικανοί και όλοι οι άλλοι έσπευσαν να τα εκμεταλλευτούν, και ορθώς έκαναν.
Υπάρχουν και νεκροί ανάμεσα στα θύματα, κι αυτούς οι σκοτεινές υπηρεσίες των αμερικανών τους έβαλαν να παίξουν αυτό το ρόλο?Και πως αποδεικνυειται οτι εφταγε το γκαζι, που δηθεν κολλησε.Δεν βγηκε τυχαια η λεξη Αμερικανακι.Μονο στην Αμερικη ειχαν προβλημα.
Αν δεν υπηρχε προβλημα γιατι εκανε ανακληση η τογιοτα,μην ψαχνουμε παντα για θεωριες συνωμοσίας κλπ.
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
mr2 μεταχειρισμένο αξίζει;;Θες να γινεις λιγο πιο συγκεκριμενος ;
Εγω ας πουμε πηρα το δικο μου μεταχειρισμενο πριν απο μερικους μηνες και αξιζει με το παραπανω.
Για τι χρηση το θες ;
TOYOTA FORUM