-
Φιλε Ντιντινο, για να στο λενε καποια ατομα οτι οι εκφρασεις σου ειναι καπως δυσνοητες...δεν ειναι τυχαιο! Υπενθυμιση οτι δε γραφουμε σε περιοδικο για να πουμε και το English μας να κανουμε και το...εφε μας!
Μιλαμε σε ενα φορουμ που συμμετεχουν ΝΑΙ και ατομα, 'χαζουλια' σαν και μενα και τον ρεντΜοντερ...
Θα ερθω επισης να συμφωνησω με τον φιλο οτι MiTo και DS3 ειναι οι απολυτες, προσιτες και χωρις συμβιβασμους επιλογες που εχεις στην κατηγορια!
Φιλετακια χρωμιου κτλ εχει και το 207, αλλα ελα που εχουν οψη Hyundai!
Το 207 λοιπον ειναι σε αλλη φαση, σε αλλη κατηγορια, μη συγκρινουμε τις βουρτσες με τις...
Το 207 ειναι αμαξαΚΙ πολης και μεχρι εκει! Δεν φτιαχτηκε για το κατι παραπανω, οτι και αν ειναι αυτο, οπως MiTo - DS3 - Cooper! -
Φαντάσου ότι παρά το πολλαπλάσιο κόστος, περισσότερα clio/megane rs και τάπερ έχω δει παρά τις πιο προσιτές μικρές βόμβες.
@ds3-λευκό άγγελο κλπ
Χαζούλη δεν είπα τον red monster, ίσα ίσα θεωρώ πως δεν είναι καθόλου χαζός. Για σένα, συ είπας, εγώ δεν τοποθετούμαι.Χωρίς συμβιβασμούς τα ds3/mito; Ναι καλά, dream on. Πολυτελή στο μάτι κουβαδάκια είναι, χαλάρωσε. Η mito έχει αναλογικά πολύ περισσότερες αλλαγες σε h/w από το grande, το DS3 όχι. Και τα δύο διαφέρουν απίστευτα πολύ στο μάτι όσον αφορά το εσωτερικό τους από τα ταπεινότερα μοντέλα που χρησιμοποιούν ως βάση, στην ουσία πάλι οι διαφορές είναι ελάχιστες. Αφού τώρα τσιμπάς και θεωρείς ότι το λακαρισμένο πλαστικό είναι πιο ποιοτικό από το μαύρο-ματ, εμένα δεν μου πέφτει λόγος.
Πες μου τι βρίσκεις τόσο δυσνόητο από τα λεγόμενά μου και θα στο εξηγήσω, έχω εμπειρία από ιδιαίτερα σε παιδάκια με δυσκολίες στην κατανόηση.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Φαντάσου ότι παρά το πολλαπλάσιο κόστος, περισσότερα clio/megane rs και τάπερ έχω δει παρά τις πιο προσιτές μικρές βόμβες.Με εξαιρεση το Typer-R (φοβερη σαχλα ο συνηρμος σου ) τα υπολοιπα δεν παιρνω και ορκο οτι πολυ-κυκλοφορουν!
Αντιθετα μια MiTo κυκλοφορει πολυ περισσοτερο! Εκτος και αν εκει που βρισκεσαι, δεν εχετε αντιπροσωπια της Αλφα και περιτρυγιριζεστε απο Peugeot και αλλα τετοια μοντελα-βασιλειαδες του ζωικου βασιλειου! -
Δεν είναι σάχλα, ακόμα και φίλος μου με EP3 έτσι το λέει. Γνωστό τοις πάσοι nickname είναι.
Αλλά και πάλι, η mito που κολλάει τώρα; Μίλησα με τον angel και τον realzeus για πολύ συγκεκριμένα αυτοκίνητα.
-
Οκ ας συγκρινουμε λοιπον Clio RS, 207 RC και αλλα τετοια του ειδους με μια light DS3 THP
Να το παμε απο την αρχη?
Εχουμε καταλαβει ολοι ποια ειναι η κατηγορια αυτη τη στιγμη και ποιοι την αντιπροσωπευουν?
RS, RC και QV δε μπορουν να συγκριθουν ξαναλεω με μια light σε στησιμο DS3 THP -
Συνέκρινε κανείς τα μοντέλα που αναφέρεις;
Ρώτησε συγκεκριμένα ο angel ποια μοντέλα χωρίς ηλεκτρονικά κλπ που πλασαρονται ως ψιλοχαρντκοριες υπαρχουν αλλά δεν φαίνεται να τα προτιμούν οι πιουρίστες, ανεφερα 2 εγω και εβαλε και στο παιχνιδι ο realzeus τα clio/megane rs και ταπερ. End of story, κανείς δεν έβαλε στον ίδιο κουβά το ds3, μην αγχώνεσαι.
-
Βαλαμε το 207 ομως!
Που ειναι οντως σε αλλη παραλια το μοντελο... -
Το ds3 στο 207 βασίζεται, όταν ψάχνω τις αλλαγές που έχουν γίνει στην εξέλιξη του μοντέλου με ποιό θες να το αντιπαραθέσω, με το farbio gts350;
Σε άλλη παραλία (πέραν του τομέα του customizing) θα ήθελα και εγώ να είναι, αλλά δυστυχώς έχουν δρόμο ακόμα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
clio gt, twingo rs from the top of my headΩραίο το Twingo.
Λίγο πιο φθηνό να ήταν....Σε σχέση με το θέμα τώρα.
Μια χαρά ευκολονόητος είναι ο δόκτορας.
Μάλλον όμως γίνεται δύσκολη η κατανόηση όταν λέει 'κακά' πράγματα για το αμάξι που αγοράσαμε... -
Ο χρήστης DS3 έγραψε:
Φιλετακια χρωμιου κτλ εχει και το 207, αλλα ελα που εχουν οψη Hyundai!Να σου πω, τώρα θες να τσακωθείς και μαζί μου;
Απλά ρωτάω...Ρε που να σας πάρει... με έχετε βάλει σε τριπάκι να κάνω ενα test drive το ds3 να δω διαφορές στον δρόμο!
Γιατί εδω μέσα ακούω τέρατα!
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
clio gt, twingo rs from the top of my head
Ωραίο το Twingo.
Λίγο πιο φθηνό να ήταν....Και να ήταν, δε θα είχε πολύ παραπάνω κοινό. Εκτός και αν έφτιαχναν πολύ μεγάλη διαφημιστική (και 'διαφημιστική' ) καμπάνια. Πολύ μικρό, πολύ σκληρό, πολύ κάπως, γιατί όχι κάτι μεγαλύτερο με τούρμπο, που θα έχει και διζωνικό, κλπ...αλλάξαν οι εποχές όπως είπε σωστά ο redmonster.
Μια χαρά ευκολονόητος είναι ο δόκτορας.
Μάλλον όμως γίνεται δύσκολη η κατανόηση όταν λέει 'κακά' πράγματα για το αμάξι που αγοράσαμε...Και εμένα έτσι μου φαίνεται, ειδικά με το 207 RC που τη μια είναι χαρντκορ και την άλλη το 207 είναι αμαξάΚΙ πόλης χωρίς το κάτι παραπάνω σαν βλέψη. Ή το δημαγωγικό τρυκ των συγκρίσεων Megane RS με DS3. Δε βαριέστε, καλή καρδιά. Τη Citroen πάντως δεν τη βλέπω να σώζεται ιδιαίτερα με το DS3, σαν απλή 3θυρη εκδοχή του C3 μια χαρά θα το πάει. Α, με χρώματα και αρώματα! Ελπιδοφόρο το γεγονός ότι πωλούνται C5 με υδροπνευματική όπως μάθαμε...πιστεύω σε ανάσταση νεκρών και ζωή της μέλλουσας Σιτροέν. Αμήν.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
πιστεύω σε ανάσταση νεκρών και ζωή της μέλλουσας Σιτροέν. Αμήν.Πρόσχομεν...
-
Λοιποοοονννν... πήγα και έκανα το Σάββατο που μας πέρασε ένα test drive το DS3 μιας και η σκέψη αλλαγής του RX8 γίνεται όλο και πιο έντονη με την βενζίνη να πλησιάζει απειλητικά τα 2 ευρώ. Επίσης το μάθημα που πήρα τόσα χρόνια με το ρχ8 είναι οτι ώς κάτοικος Αθηνών με το 90% του χρόνου μου να το περνάω σε αστικούς (κωλο)δρόμους, χρειάζομαι ένα αμαξάκι μαζεμένο σε διαστάσεις, ευέλικτο, εύχρηστο, καλοφτιαγμένο και οτι άλλο μετά είναι στις προτιμήσεις μου (γρήγορο, όμορφο, καλοστημένο).
Απο άποψη εμφάνισης (μέσα/εξω) το DS3 με κέρδισε απο την στιγμή που το είδα απο κοντά.
Εκκίνηση του κινητήρα, ψαρωτικό το τεστ των δεικτών στο κοντέρ και στο στροφόμετρο...κραδασμός απο τον κινητήρα και πήρε. Πρώτη εντύπωση η ποιότητα κύλισης και να σας πω δεν περίμενα κάτι λιγότερο απο ένα citroen. Η βόλτα ήτανε όλη την παραλιακή απο Αμφιθέας μέχρι λιμανάκια Βάρκιζα και πίσω.
Το αμάξι είχε 1250χλμ στο κοντέρ τα οποία είναι πολύ λίγα, το οποίο είναι και θετικό για ένα τεστ ντραιβ αυτοκίνητο που σημαίνει οτι δεν το έχουν σκίσει πολύ αλλά και οτι δεν έχει ανοίξει καλά ο κινητήρας.
Στην συνέχεια μου έκανε εντύπωση μάλλον αρνητική, η υστέρηση στο γκάζι η οποία μπορεί να οφειλόταν στο ηλεκτρόγκαζο. Επόμενη εντύπωση ήταν το περιορισμένο εύρος στροφών ωφέλιμης λειτουργίας του μοτέρ. Από τις 2.000+ τράβαγε πολύ θετικά αλλά μετά τις 4.000 ένιωθα ότι δεν είχε τίποτα να δώσει. Τις πολλές φορές που προσπάθησα να πιάσω κόφτες με 2α και 3η δεν με ενέπνεε να το πιέσω, ειδικά ο ήχος από τον κινητήρα που μετά τις 4500 – 5000 στροφές ένιωθα ότι θα αρχίσω να κυνηγάω μπιέλες πιστόνια και εκκεντροφόρους. Ήξερα από την αρχή πως δεν έχω να κάνω με ένα ατμοσφαιρικό πολύστροφο μοτέρ αλλά και ο 1,8TFSI δεν αγκομαχάει έτσι σε αυτές τις στροφές. Γενικά το μοτέρ μου άφησε ανάμεικτες εντυπώσεις, πότε με ενθουσίαζε πότε με ξενέρωνε.Κιβώτιο δεν έχω να του προσάψω τίποτα, όσο γρήγορες αλλαγές και να έκανα δεν μάσαγε και μπάντα κούμπωνε θετικά. Σε 2-3 ξεκινήματα από φανάρι τέζα, πραγματικά έδωσε ρέστα με 3 άτομα μέσα και ο δίσκος δεν μάσησε καθόλου.
Λιμανάκια… πολύ διασκεδαστική συμπεριφορά, ρυθμίσημο, με ESP on πάντα, που δεν έκανε αισθητή την παρουσία του. Δείχνει πολύ στιβαρό και το βάρος των 3 ατόμων σχεδόν ξεχάστηκε στις στροφές. Από κει και πέρα όμως δεν μπορείς να πεις ότι δίνει και πολλές πληροφορίες για το τι κάνουν τα λάστιχα μέσα από τιμόνι και αναρτήσεις με το τιμόνι το οποίο σαν κατασκευή (πιάσιμο, σχήμα, υλικό κλπ) να είναι τέλειο, αλλά πολύ χαλαρό/ελαφρύ στον χειρισμό.
Σίγουρα αν το οδηγούσα μόνος θα ήταν κάπως διαφορετικά τα πράγματα σε συμπεριφορά και επιδόσεις και αναλογιζόμενος αυτό και με τον ενθουσιασμό του test drive το βαθμολόγησα με 8,5/10 στο έντυπο που συμπλήρωσα μετά. Μετά όμως και σκεφτόμενος ποιο ήρεμα συμπέρανα ότι μου άφηνε ανάμεικτα συναισθήματα και χρειάζεται άλλο ένα test drive για να βγάλω πιο ασφαλή συμπεράσματα αφού οδηγήσω βέβαια και την MiTo QV.Νομίζω ότι θα το αγόραζα για την εμφάνιση του μέσα έξω, για τους χώρους του τηρουμένων των αναλογιών, για την ποιότητα κύλισης που είναι σημαντικό στους κατσικόδρομους μας, για την συμπεριφορά του στον δρόμο…
Εκκρεμεί να δω πάλι το μοτέρ του που δεν μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις όταν υποσυνήδειτα και αναπόφευκτα το συγκρίνω με ένα πολύστροφο ατμοσφαιρικό και ένα τούρμπο περίπου του ίδιου επίπεδου που ζώ καθημερινά.Α… με την κατανάλωση στην βόλτα αυτή δεν ασχολίθηκα…
-
Την ίδια διαδρομή κάναμε RXristos. Η υστέρηση στο γκάζι λόγω ηλεκτρόγκαζου είναι ή turbo lag? Το βρήκα λίγο εκνευριστικό να επιταχύνω σε 2ο χρόνο, αλλά και αυτό μάλλον θέμα συνήθειας είναι.
Για την κατανάλωση λογικά θα υπήρχε κάποια ένδειξη από το trip, αλλά το μόνο που είδα εγώ είναι ότι κατέβασα μια παύλα στον δείκτη βενζίνης.
-
Λόγω ηλεκτρόγκαζου είναι και μάλλον είναι απο τα 'κακά' ηλεκτρόγκαζα, στο Α3 έχει πολύ λιγότερη καθυστέρηση και στο ρχ8 απολύτως καμία.
Ναι την είδα την ένδειξη στο trip computer αλλα δεν πολύ ασχολήθηκα παρόλο που ο λόγος σκέψης για την αντικατάσταση αυτοκινήτου είναι η κατανάλωση. Προς το τέλος της διαδρομής μέση πρέπει να έδειξε αν θυμάμαι καλά περι τα 10+ λίτρα/100km. Το έχω πάρει απόφαση ότι μετά το ρχ8 ότι και να πάρω θα μου φαίνεται από 30 μέχρι και 100% πιο οικονομικό
-
Η υστέρηση στο γκάζι είναι περισσότερο λόγο ηλεκτρόγκαζου.
Από κει και πέρα, αν δεις τις καμπύλες του μοτέρ θα καταλάβεις γιατί δεν έχει νόημα να το στροφάρεις ψηλά... Τα περί μπιελών κλπ είναι κομματάκι υπερβολή. Με ένα προγραμματάκι βέβαια στρώνει η κατάσταση και κρατάει περισσότερη πίεση ψηλά.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Η υστέρηση στο γκάζι είναι περισσότερο λόγο ηλεκτρόγκαζου.Από κει και πέρα, αν δεις τις καμπύλες του μοτέρ θα καταλάβεις γιατί δεν έχει νόημα να το στροφάρεις ψηλά... Τα περί μπιελών κλπ είναι κομματάκι υπερβολή. Με ένα προγραμματάκι βέβαια στρώνει η κατάσταση και κρατάει περισσότερη πίεση ψηλά.
Καλά εννοείται ότι είναι υπερβολή απλά μου έκανε πολύ εντύπωση το πόσο άβολα νιώθει το μοτέρ σε τόσο μικρό όριο στροφών.
-
ετσι καθε κινητηρας εχει τα υπερ και τα κακα του...
το rx8 δεν ''ζει'' στα χαμηλα και στις 6000-6200 κενταει! -
twingo rs
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Και να ήταν, δε θα είχε πολύ παραπάνω κοινό. Εκτός και αν έφτιαχναν πολύ μεγάλη διαφημιστική (και 'διαφημιστική' ) καμπάνια. Πολύ μικρό, πολύ σκληρό, πολύ κάπως, γιατί όχι κάτι μεγαλύτερο με τούρμπο, που θα έχει και διζωνικό, κλπ...αλλάξαν οι εποχές όπως είπε σωστά ο redmonster.
για το πολυ σκληρο θα διαφωνησω , εκτος να μιλας για το cup chassis που πρεπει να ειναι , μου φανηκε λιγο πιο μαλθακο αποτι θα ηθελα , παντως εχει αρκετα μπλιμπλικια. περισυ το καλοκαιρι ειχε 14200! με τα μειωμενα
αμα απενεργοποιηθει το ESP κανει κατι παντιλικια
-
Θα μου τυλίξετε ενα ανθρακί DS3, αυτό με τα 155 αλόγατα, για το σπίτι παρακαλώ; :Ρ
Νομίζω το έχω ερωτευθεί...
Citroen DS3