-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το μανουαλ αν δε κανω λαθος πρεπει να λεει 1 λιτρο στα 10.000 οχι στα 1.000αν ελεγε ετσι, θα υπηρχε ουρα εξω απο καθε συνεργειο vw/audi
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
εχεις κανει 10.000 χλμ με 5-30 λαδι χωρις αλλαγη?
So?
ερωτηση στον pierce21 κανω, τι δε καταλαβες?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το μανουαλ αν δε κανω λαθος πρεπει να λεει 1 λιτρο στα 10.000 οχι στα 1.000
αν ελεγε ετσι, θα υπηρχε ουρα εξω απο καθε συνεργειο vw/audi
Αρα ετσι λεει...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
το μανουαλ αν δε κανω λαθος πρεπει να λεει 1 λιτρο στα 10.000 οχι στα 1.000
αν ελεγε ετσι, θα υπηρχε ουρα εξω απο καθε συνεργειο vw/audi
Αρα ετσι λεει...
κι ομως ειμαι βεβαιος οτι ετσι λεει
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το μανουαλ αν δε κανω λαθος πρεπει να λεει 1 λιτρο στα 10.000 οχι στα 1.000
αν ελεγε ετσι, θα υπηρχε ουρα εξω απο καθε συνεργειο vw/audi
Αρα ετσι λεει...
κι ομως ειμαι βεβαιος οτι ετσι λεει
Σιγά μην έλεγε 1 λίτρο / 1000 χλμ... Ferrari είναι;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
το μανουαλ αν δε κανω λαθος πρεπει να λεει 1 λιτρο στα 10.000 οχι στα 1.000
αν ελεγε ετσι, θα υπηρχε ουρα εξω απο καθε συνεργειο vw/audi
Αρα ετσι λεει...
κι ομως ειμαι βεβαιος οτι ετσι λεει
Σιγά μην έλεγε 1 λίτρο / 1000 χλμ... Ferrari είναι;
Πάντως και εγώ για φυσιολογική κατανάλωση μέχρι 1λίτρο στα 1000χλμ θυμάμαι ότι λέει...
Το δικό μου (ίδιος κινητήρας) είχε κάψει μισό λίτρο από τα πρώτα λάδια, μέχρι τα 11.000χλμ, έκανα σέρβις στα 13.000 και από τότε δεν έκαψε τίποτα.
Οπότε θεωρώ ότι είναι φυσιολογικό 1 λίτρο στα 10.000χλμ, ειδικά για τα πρώτα χλμ, με σχεδόν αποκλειστική χρήση πόλης (και ιδιαίτερα εκεί που κινείσαι ) -
1 λιτρο κατα το στρωσιμο μου φαινεται νορμαλ. Εχω τον ιδιο κινητηρα και σε 51000χλμ εχω συμπληρωσει συνολικα το πολυ μισο λιτρο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σιγά μην έλεγε 1 λίτρο / 1000 χλμ... Ferrari είναι;
Τοσο λεει παιδια .1λιτρο /1000 χμ.
-
ειτε δε διαβαζετε το μανιουαλ ή εχετε τυφλωθει απο ερωτα προς το vag
-
ειστε βεβαιοι?
βαριεμαι να δω παλι το μανουαλ.. αλλα οχι και ενα λιτρο στα 1000 χλμ ρε παιδια , δεν ειναι λογικοουτε wankel δεν καιει τετοια πραγματα
εμενα που ειναι tfsi απο αυτα που καινε μπολικο λαδι μου εκαψε ενα σχεδον λιτρο στο στρωσιμο στα σχεδον 8000 χλμ και ποτε δεν ξανακαψε τοσο
με ενα λιτρο στα 1000 το μοτερ εχει σοβαρο προβλημααν επιμεινετε θα κατεβω κατω!
-
Τα γκολφ οι φριτεζες...
Παρε παρε κοσμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε.........
Δεν εχεις αμαξι,εχεις γκολφ με μοτερ φριτ(σι)εζα....
-
ετσι ειναι φιλε, τα αγρια πραγματικα σπορ μοτερ τσιμπανε και το λαδακι τους , οχι σαν τα τουρμπα μπετζινα που κοφτιαζουν στις 6Κ για να μη διαλυθουν
-
Αρα μεχρι να βγει ο τουρμπο μπετζινα (επλυνες το στομα σου για να το πεις;;;) ολα τα ιταλικα ηταν ΚΤΗΝΗ; Σε ραβει δλδ μεχρι και το διλιτρο ατμοσφαιρα;;;;;
Παρε κοσμεεεε παρεεεεεεεεεεεεεεεε.....παραγγελνεις ενα γκολφ και μια κουτα εξτρα παρθενο castrol...
-
πανε οι εποχες που ειχαν οι ιταλοι τα καλυτερα μοτερ οι ρολοι αλλαξαν και καλα θα κανετε να συνηθισετε τα μοτερ με χαρακτηρα ταξι
πατε να αντιγραψετε και αντιγραφετε τον 20vt(ψοφος καπου στις 5Κ), ακομα κι εκει πισω ειστε
θα μπορουσατε να παρετε ενα tfsi να τον κοψετε στη μεση να δειτε πως δουλευει σαν τους ηλιθιους σοβιετικους με τα auto union
-
Εισαι τραγικος ωσαν κλωνος του κικιζα...η παραπληροφορηση σε ολο το μεγαλειο της...νταξ μικρος εισαι θα νιωσεις καποια στιγμη...πεσε για υπνο τωρα και κανε την προσευχη σου που υπηρξαν και υπαρχουν οι Ιταλοι για να οδηγεις εστω το χρεπι που οδηγεις.. 10 ζητω στους ιταλους απο σημερα και 5 πουσαψ πρν πεσεις..και που σαι...πιασε ενα castrol μιας που εχετε απειρο στοκ γιατι εχω γερμανικη κουρευτικη μηχανη και φοβαμαι μην κολλησει...μουχαχαχαχαχαχ
-
πραγματικα αναρωτιεμαι αν εχει νοημα να προσπαθω να σε πεισω για το ποσο αμπαλοι και φτωχομπινεδιαρηδες ειναι οι μηχανικοι της φιατ..
πρεπει να σας εχουν κανει λοβοτομη εκει στα συνεργεια που ξημεροβραδιαζεστε για να μη χτυπιεστε και φωναζετε για την ατελειωτη ταλαιπωρια , αλλιως δεν εξηγειται
το μονο που μου μενει να κανω ειναι να διαβαζω τα γραφομενα σας οταν δεν εχω κεφια για να μου ανεβει η διαθεση
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
πανε οι εποχες που ειχαν οι ιταλοι τα καλυτερα μοτερ οι ρολοι αλλαξαν και καλα θα κανετε να συνηθισετε τα μοτερ με χαρακτηρα ταξι
πατε να αντιγραψετε και αντιγραφετε τον 20vt(ψοφος καπου στις 5Κ), ακομα κι εκει πισω ειστε
θα μπορουσατε να παρετε ενα tfsi να τον κοψετε στη μεση να δειτε πως δουλευει σαν τους ηλιθιους σοβιετικους με τα auto unionΤραγικό, αλλά έχεις δίκιο. Ο 1750 είναι στο επίπεδο του 20VT. Καλός κινητήρας, αλλά είναι πίσω τεχνολογικά σε σχέση με τους multi-air και τους TFSI.
-
Για εξηγησε μας και το ΓΙΑΤΙ ειναι πισω απο τον 20vt...κανε μας μια συγκριση σα μηχανολογος μηχανικος που εισαι.Περιμενω με ενδιαφερον.
-
Θαρρώ πως είπε πως είναι στα ίδια επίπεδα με τον vt, όχι πίσω.
-
εεπ, νομίζω σε όλα τα μανουάλια αυτοκινήτων που έχει τύχει να κοιτάξω, κλασσικά λένε ότι 'κατανάλωση ενός λίτρου λαδιού ανα 1000 χλμ δεν θεωρείται ανησυχητική'.
και στο τουότα το ίδιο λέει, άσχετα αν δεν καίει
VW Golf VΙ