-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Απο κει κ περα εμενα με ενδιαφερουν κυριως οι σταθερες καμερες οταν ξεφυτρωνουν (αρα πριν ενημερωσουμε gps κλπ), γιατι αυτες συνηθως μπαινουν σε σημεια με υποδομες (για ρευματα) = μεγαλους δρομους που προδιαθετουν για μεγαλες ταχυτητες.Να πω τωρα κ εγω την παπαρια μου. Εστω οτι εχουμε το V1, που εχει ενα 'ματι' εμπρος κ ενα πισω. Μπορουμε να το κανουμε remote μονοι μας? Δηλαδη να το ανοιξουμε, να του βγαλουμε τα ματια (κυριολεκτικα) κ τα να μεταφερουμε με προεκταση diy καλωδιων στους προφυλακτηρες ή τεσπα καπου που κ να μην φαινονται κ να κανουν την δουλεια τους?
Γιατι οσο remote mount και να το κανεις το V1, συνεχιζει να ειναι μια γκουμουτσα που φαινεται.
Αυτό το ξεχνάς. Οι κεραίες λήψης ενώνονται με γραμμή μεταφοράς (microstrip) με το δέκτη και απλά δεν μπορούν να διαχωριστούν από την πλακέτα. Θεωρητικά θα μπορούσε να κατασκευαστεί remote V1, αλλά για λόγους κόστους (2 κεραίες, 2 φωτοδίοδοι για τα laser) δεν το έχουν φτιάξει μέχρι τώρα.
Υπάρχει κιτ που το κάνει remote όμως. Το βάζεις σε ένα κουτί, το τοποθετείς στον προφυλακτήρα σε σημείο που να βλέπει δρόμο και μέσα στο αυτοκίνητο χρησιμοποιείς ένα remote display που έχει έτσι κι αλλιώς το V1. Έτσι, απλά χάνεις την πίσω ανίχνευση που ουσιαστικά είναι άχρηστη στην Ελλάδα.
Αν κυκλοφορείς μόνο σε κεντρικούς δρόμους (Ε.Ο. σε όλη τη χώρα) κτλ και δε συναντάς τρίποδα, μπορείς να αγοράσεις και το STi-R (προσοχή, όχι το Plus) που είναι remote, κοστίζει 600-700€ και απλά δεν έχει Ku μπάντα. Έτσι κι αλλιώς, Ka είναι άχρηστη, Ku σπάνια θα συναντήσεις και Χ επίσης το ίδιο. Μόνο μειονέκτημα ότι είναι εκτός παραγωγής και δύσκολα να βρεις πλέον καινούργιο για να αγοράσεις. Όποιος πρόλαβε, πρόλαβε δηλαδή.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Για να καταλάβω (και μιλάω απολύτως σοβαρά ) Υπάρχει περίπτωση κάποιος να γλυτώσει το γράψιμο χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε από τα αντιραντάρ ???? Υπάρχει περίπτωση να σε ειδοποιήσει κάποιο από αυτά και να προλάβεις να φρενάρεις ??? Και αν όχι, γιατί να πληρώσει κάποιος τα διόλου ευκαταφρόνητα ποσά που αναφέρεις για να αποκτήσει μία παράνομη συσκευή ?
Αν και το παρελθόν θα μου επέτρεπε να απαντήσω τελείως ειρωνικά, γράφοντας για διάφορα Msc κτλ, θα απαντήσω απολύτως σοβαρά.
Ξεχωρίζουμε ΔΥΟ (2) είδη συσκευών:
[list:7vxwubdp]α. Ανιχνευτές (Radar Detectors)
b. Παρεμβολείς (Jammers)[/list:u:7vxwubdp]Η αναφορά μου ήταν σε ανιχνευτές μόνο.
Οι ανιχνευτές χρησιμεύουν κυρίως για κάμερες, σταθερές και φορητές, εφόσον αυτές χρησιμοποιούν ραντάρ. Θα μου πεις ότι μπορούμε να βάλουμε gps για αυτή τη δουλειά. Η απάντηση είναι ότι ναι, το gps 99% σε σώζει από σταθερές κάμερες. Από on board ή τρίποδα, που αλλάζουν θέση, απλά δεν υπάρχει ελπίδα για σωτηρία με gps. Για αυτή τη δουλειά είναι χρήσιμος ο ανιχνευτής.
Οι ανιχνευτές, χρησιμοποιούν και ένα κύκλωμα ανίχνευσης IR ακτινοβολίας, δηλαδή θεωρητικά ανιχνεύουν τα πιστόλια όταν μας σημαδεύουν. Στην πράξη, ελάχιστοι θα ειδοποιήσουν (κορυφαίο το V1) και αν ειδοποιήσουν, θα είναι ήδη αργά. Μόνο σε μεμονωμένα περιστατικά μπορείς να γλυτώσεις με ανιχνευτή μόνο. Οι περιπτώσεις που γλυτώνεις είναι οι εξής:
[list:7vxwubdp]1. Σε μετρούν 2 φορές με διαφορά μερικά s για να δούν αν έκοψες, πχ σε αλλαγή ορίου. Μου έχει τύχει και έχω γλυτώσει.
2. Προβληματική μέτρηση (μεγάλη απόσταση, κούνημα χεριού, λάθος περιοχή σκόπευσης, έντονη υγρασία ή ομίχλη ή βροχή κτλ). Μου έχει τύχει να με μετράει για πολύύύ χρόνο καθώς πλησίαζα και μου ήρθε να κατέβω να του πω ότι πηγαίνω με 65 σε όριο 50. Έντονη βροχή και υγρασία στη συνέχεια (Ιωάννινα).
3. Συνδυασμός παραγόντων, πχ χρήση veil + laser shield και μεγάλη απόσταση ή υγρασία + μεγάλα φώτα + Traffipatrol. Μου έχει τύχει, αλλά δεν υπήρχε λόγος να κόψω.
4. Ειδοποίηση όταν μετράνε προπορευόμενο όχημα. Είναι σπάνιο σε Ε.Ο. και μόνον ανιχνευτής ψηλά τοποθετημένος μπορεί να το πετύχει. Το V1 μπορεί να το κάνει αυτό, αρκετές φορές, αν είσαι λίγο τυχερός και να το πιστόλι βοηθά (UL, TP κτλ). Δε μου έχει τύχει ποτέ, μιας και δεν έχω V1[/list:u:7vxwubdp]Ο λόγος, λοιπόν, χρήσης των ανιχνευτών δεν είναι τα πιστόλια, αλλά οι κάμερες. Όχι πως δε θα σωθείς, αλλά αν περιμένεις από ανιχνευτή να σωθείς, θα πρέπει να είσαι εξαιρετικά τυχερός και υπό συνθήκες που είναι μοναδικές, δηλαδή ένα ποσοστό 1-2 %. Πάντως, πάνω από 5% των περιπτώσεων, και ο Γκαστόνε να είσαι, δε θα σε σώσει και ο καλύτερος ανιχνευτής αν αντιμετωπίζει πιστόλι laser.
Ευχαριστώ.
Τα MSc μου τί σχέση έχουν ???
Anyway .. .
Άρα δεν υπάρχει λόγος αγοράς αντιραντάρ γιατί πρακτικά δεν σε βοηθάει σε κάτι ουσιαστικό. Οπότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να έχεις updated gps ... -
Πρέπει να το δεις σαν ένα ολοκληρωμένο σύστημα άμυνας. Το GPS σε καλύπτει στο 80% των περιπτώσεων. Ο ανιχνευτής άλλο ένα 5%. Το jammer άλλο 5%. Τα μάτια σου άλλο 5%. Το CB που ακούς οδηγούς φορτηγών άλλο ένα 5%. Δεν είναι 100% ότι θα γλυτώσεις, αλλά όταν περιορίζείς τις πιθανότητες για κλήση, τότε κάνεις δουλειά.
Προσωπικά, χρησιμοποιώ GPS μόνο σε σοβαρές διαδρομές και ανιχνευτή σε μεγάλο ταξίδι. Για τα υπόλοιπα, απλά δε χρειάζεται τίποτε γιατί θυμάμαι κάμερες και μπλόκα απέξω. Απλά, η διαφορά τιμής GPS: 90€ και RD: 500+€, κάνει τους περισσότερους να μην χρησιμοποιούν ομάδα αντιμέτρων και να αρκούνται στο GPS.
Ευχαριστώ.
-
Μα καλα ρε παιδια τι στο καλο με ποσα πατε στον δρομο και πρεπει να ξερετε και να εχετε την τελευταια λεξη της τεχνολογιας σε ρανταρ?
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Μα καλα ρε παιδια τι στο καλο με ποσα πατε στον δρομο και πρεπει να ξερετε και να εχετε την τελευταια λεξη της τεχνολογιας σε ρανταρ?+ΟΟ μικρέ
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Μα καλα ρε παιδια τι στο καλο με ποσα πατε στον δρομο και πρεπει να ξερετε και να εχετε την τελευταια λεξη της τεχνολογιας σε ρανταρ?Δεν χρειάζεται να πας με 200 για να σε τσιμπήσουν.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μα καλα ρε παιδια τι στο καλο με ποσα πατε στον δρομο και πρεπει να ξερετε και να εχετε την τελευταια λεξη της τεχνολογιας σε ρανταρ?
Δεν χρειάζεται να πας με 200 για να σε τσιμπήσουν.
Ναι αλλα αφου εισαι ανθρωπος το σηκωνεις λιγο το ποδαρακι απο το γκαζι επειδη καιει κιολλας το παλιοριμαδι οχι τιποτα αλλο...Τωρα αμα εχεις λεφτα για βενζινες αρα θα εχεις και για τις κλισεις...Ηελεστα και παθεστα ετσι παει...
-
Όταν αποκτήσεις δίπλωμα και ιδία εμπειρία οδήγησης θα καταλάβεις ότι δεν χρειάζεται να έχεις παράλογες ταχύτητες για να κινδυνεύεις να σε τσιμπήσουν.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
:slap:Όταν αποκτήσεις δίπλωμα και ιδία εμπειρία οδήγησης θα καταλάβεις ότι δεν χρειάζεται να έχεις παράλογες ταχύτητες για να κινδυνεύεις να σε τσιμπήσουν.
Αρα κατι σωστα κανει ο πατερας μου και δεν τον εχει τσιμπισει κανενα φωτογραφικο ρανταρ...
-
Το άρα (=συμπέρασμα) πώς προκύπτει από τα γραφόμενά μου;
Το μόνο που δείχνει πάντως είναι ότι δεν ήταν αρκετά άτυχος.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Μα καλα ρε παιδια τι στο καλο με ποσα πατε στον δρομο και πρεπει να ξερετε και να εχετε την τελευταια λεξη της τεχνολογιας σε ρανταρ?Οταν δεις ατελειωτες επαρχιακες ευθειες χωρις καθετες εισοδους, να εχουν οριο 50 (ενω αμεσως πριν στις στροφες το οριο ηταν 70), κ στο τελος κρυμμενο πισω απο ενα θαμνο βλακα φοροεισπρακτορα ντυμενο στα μπλε κ αυτοαποκαλουμενο 'αστυνομικο', να σε τσιμπαει με 80 ενω οι ντοπιοι ξερουν κ ή κοβουν ή δεν κοβουν καθολου επειδη ξερουν οτι ντοπιες πινακιδες δεν γραφουν, θα καταλαβεις.
Οταν αντιστοιχα δεν θα κοψεις στα 90 στην ατελειωτη κατηφορικη ευθεια της ΑΟ στον κομβο της Κηφισσιας, αργα το βραδυ, επισης.
-
Αλλο αυτο ...Εκει την εχει πατησει και ο πατερας μου αλλα συνηθως οταν κανει προσπερασεις...Εγω λεω στα ρανταρ που σε βγαζουν φωτο.
-
Το δευτερο που γραφω δηλαδη...
-
Ο χρήστης jtblaster έγραψε:
Για να καταλάβω (και μιλάω απολύτως σοβαρά ) Υπάρχει περίπτωση κάποιος να γλυτώσει το γράψιμο χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε από τα αντιραντάρ ???? Υπάρχει περίπτωση να σε ειδοποιήσει κάποιο από αυτά και να προλάβεις να φρενάρεις ??? Και αν όχι, γιατί να πληρώσει κάποιος τα διόλου ευκαταφρόνητα ποσά που αναφέρεις για να αποκτήσει μία παράνομη συσκευή ?Υπάρχει αλλά δεν είναι μόνο ένα,
1.Ανιχνευτής για σταθερές κάμερες,συμβατικά αυτοκίνητα,και κάμερες σε τρίποδα,
2.Jammer για τα ραντάρ χειρός,
3.Gps για τις εντοπισμένες σταθερές κάμερες για αύξηση εμβέλειας.Ποιό είναι πιο απαραίτητο?
Το 1 και 2 θα σου δώσουν 99,9% κάλυψη.
Εγώ το έβαλα στο αυτοκίνητο μου έχοντας ενδοιασμούς για την αποτελεσματικότητα του όμως πρόσφατα έβγαλε τα λεφτά του στη Λάρισα απέναντι στο XR. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
αυτή ισχύει ; (την βρήκα σε άλλο φόρουμ)μόνο οι άλλες 3 είναι ορατές.
τελικά είναι διπλοεγγραφή, αποσύρθηκε από τα pois.
Toποθέτησαν βλέπω ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ πινακίδες πριν τις κάμερες που προειδοποιούν για τα φωτοραντάρ στην ΑΟ. Εκείνες τις κλασσικές ασπρόμαυρες αλλά they are huge my god.
-
Η Τροχαία Πάτρας προμηθεύθηκε από τον Δήμο Πατρέων ένα νέο πιστόλι. Πρόκειται για το LTi Truspeed που έχει αναφερθεί αρκετά σε προηγούμενα post. Είναι προσφορά για την οδική ασφάλεια υποτίθεται. Βασικά, όπως το φαντάζομαι, προσφορά της εταιρείας στο Δήμο και από εκεί στην ΕΛΑΣ. Για να πιάσουμε πόρτα για το χειμώνα δηλαδή...!!!
Η είδηση βρίσκεται εδώ:
http://www.gowest.gr/index.php?option=c ... temid=1892
και εδώ:
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/16372
και στο myforumplus που φρόντισε να μη δίνει δυνατότητα για διάβασμα αποθηκευμένων σελίδων στο google. Τι να κάνουμε όμως; Στην αρχική σελίδα η είδηση φαίνεται, οπότε άνετα βρίσκεις την πηγή με λίγο ψάξιμο. Απορώ γιατί ο Σ... συγγνώμη, ο bmwz4 δεν ανέβασε την είδηση στο forum για να ενημερωθεί ο κόσμος. Τόσο καιρό περίμενα, οπότε το ανέβασα μόνος μου.
Η είδηση:
Ένα υπερσύγχρονο μηχάνημα καταγραφής ταχύτητας (το γνωστό «ραντάρ») παρέδωσε την Τρίτη στον διοικητή της Τροχαίας Πατρών, Ν. Ιωαννίδη, ο αντιδήμαρχος Πατρέων, Α. Χασμάν.
Κατά την διάρκεια της παράδοσης, συγκινημένος ο κ. Χασμάν, ανέφερε: «Προτεραιότητά μας είναι να ενισχυθεί η ασφάλεια των συμπολιτών μας, γιατί γνωρίζω προσωπικά τι σημαίνει να χάνεις δικό σου άνθρωπο στην άσφαλτο. Είναι το προσωπικό μου βίωμα που με σημάδεψε για όλη μου τη ζωή. Σε ηλικία 11 ετών έχασα τους γονείς και το δίδυμο αδελφό μου σε τροχαίο ατύχημα, το οποίο συνέβη λόγω της μεγάλης ταχύτητας του φορτηγού που προσέκρουσε στο δικό μας όχημα. Σώθηκα μόνον εγώ. Θεωρώ καθήκον μου να συμβάλλω για να αποτραπούν όσο το δυνατόν τα τροχαία ατυχήματα», τόνισε ο κ. Χασμάν, συμπληρώνοντας: «Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι δεν στοχεύουμε στην επίδοση περισσότερων κλήσεων στους οδηγούς, αλλά ο εντοπισμός εκείνων που υπερβαίνουν τα όρια ταχύτητας, θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή τη δική τους και των άλλων».Από την πλευρά του ο διοικητής της τροχαίας Πατρών κ. Ιωαννίδης, εξέφρασε τις ευχαριστίες της ΕΛ.ΑΣ. προς το Δήμο Πατρέων και τον αντιδήμαρχο κοινωνικής πολιτικής Αμπ. Χασμάν, για την προσφορά του σύγχρονου ραντάρ, το οποίο στο πλαίσιο της πρόληψης των τροχαίων ατυχημάτων, θα χρησιμοποιηθεί από την Τροχαία Πατρών σε σημεία του οδικού δικτύου, τα οποία έχουν χαρακτηριστεί επικίνδυνα. «Δεν είναι σκοπός μας να στεκόμαστε σε ένα σημείο και να βεβαιώνουμε παραβάσεις. Πρέπει να γίνει κατανοητό πως και το συγκεκριμένο ραντάρ θα συμβάλει στην πρόληψη κι όχι στην καταστολή. Θα δώσουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στα επικίνδυνα σημεία της Πατρών- Πύργου, όπως στα Σαγέικα, στο Λάππα και στα Μποντέικα, όπως επίσης και στην Ακτή Δυμαίων. Χρειάζομαστε σε κάθε περίπτωση κι άλλες τέτοιες συσκευές, όπως επίσης όμως και το απαιτούμενο ανθρώπινο δυναμικό για να τις χειρίζονται», δήλωσε ο Διοικητής της Τροχαίας.
Ευχαριστώ.
-
Θα δώσουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στα επικίνδυνα σημεία της Πατρών- Πύργου, όπως στα Σαγέικα, στο Λάππα και στα Μποντέικα
it's official. I am a public danger!
-
Στην έχουν στημένη.
-
χθες το βράδυ από Ελευσίνα προς Αεροδρόμιο σε ένα σημείο που έχει και σταθμό προαστιακού άστραφτε στην αριστερή λωρίδα!
-
καλοκαιρινή καταιγίδα ε?
Radar και πού βρίσκονται.